Sivu 3/3

Re: Resident Evil Revelations 2

ViestiLähetetty: 22.11.2015 14:48
Kirjoittaja killer89
PT2 kirjoitti: Harmi että tuli saatua tuo huono loppu (joka muuten lopettaa pelin aivan kesken lauseen) niin en päässyt ampumaan RPG:llä kuten pelisarjaan kuuluu.



Ei tosin esim. ykkösenkään huonossa lopussa päästy ampumaan singolla.
Jo sen takia loppu voidaan laskea huonoksi. :D

Re: Resident Evil Revelations 2

ViestiLähetetty: 26.02.2016 20:44
Kirjoittaja Lord_Kado
Olin viittä vaille napata tämän roskan PS3:lle paikallisesta divarista kahdellä kympillä.

Nyt jälkijunassa mietityttää, olisiko pelkästään Barryn näkemisen puolesta pitänyt sittenkin...

Re: Resident Evil Revelations 2

ViestiLähetetty: 12.09.2018 08:42
Kirjoittaja Gigante
Näin jälkijunassa on meikäkin päässyt tämän pelin korkkaamaan ja kun lähdetään vertaamaan ensimmäiseen reveen, teki tämä peli heti kättelyssä niin giganttisesti paremman ensivaikutelman! Ympäristö on kiitettävän pimeää ja ulkoasu jopa oikeasti toimii myös miljöötä ja vihulaisia myöten.
Eihän vihollisdesign välttämättä järin erityiseltä vaikuta, mutta rutosti mielikuvituksellisemmalta kuin reve1:n "amnesian mörön ja iilimadon äpärälapset". Taistelusysteemi toimii sekin mielestäni passelisti, mitä nyt toisinaan menee paniikissa sekaisin mitä namiskaa pitikään painaa jos halusi viskoa paukkupulloja tvs.

Selvästi suunniteltu cooppia varten tämäkin peli, kun kaverin tekoäly ei aina päätä huimaa, eikä kahden hahmon välillä vaihtelu tavaran poimimiseksi pahemmin sytytä. Selviytymiskauhun osalta kuitenkin kuteja löytyy suht harvakseltaan, minkä takia on pitänyt sortua tarkkaan hedutukseen ja armottomaan puukolla pätkimiseen...mikä on siis mielestäni ihan hyvä asia.

Haluan niin kuitenkin kuristaa sen vatipään jonka mielestä oli hyvä idea tehdä erikseen napit toimintoja ja tavaroiden poimimista varten. Eikö olisi toimivampi ratkaisu jos tämmöiset asiat voisi suorittaa samalla napilla?

Re: Resident Evil Revelations 2

ViestiLähetetty: 12.09.2018 20:18
Kirjoittaja Joni Ahonen
Minun piti ihan miettiä omistinkos tämän pelin joskus. Ja kyllä omistin, mutta taisin myydä myöhemmin Huuto.netissä pois. Pelistä jäi tosi keskinkertaiset fiilikset kaiken kaikkiaan ja usein pohdin, että kuin pelin tiimille olisi annettu alle puolet RE5:n budjetista ja aikataulusta, kun kuitenkin kyseessä on vain spinoff.
Ihan ok peli ja vähän mielekkäämpi pelata kuin eka Revelations. Barry ei näyttänyt tai oikein tunutunut Barrylta, vaikka oli hahmona muuten ok. Kiroilu yllätti eniten tässä pelissä, muistaakseni fu*kit eivät RE-peleissä olen ennen lentäneet.

Re: Resident Evil Revelations 2

ViestiLähetetty: 16.09.2018 16:10
Kirjoittaja ForWeAreMany
Joni Ahonen kirjoitti:Kiroilu yllätti eniten tässä pelissä, muistaakseni fu*kit eivät RE-peleissä olen ennen lentäneet.

Aattelin tähän tulla vaan pätemään et kyllähän tuota jo vitosessa lenteli.

Re: Resident Evil Revelations 2

ViestiLähetetty: 19.09.2018 06:47
Kirjoittaja Gigante
Pääkampanja pelattuna nyt tästäkin lävitse ja olen jokseenkin hämilläni. Ensimmäisten viestien perusteella luulin että tiedossa on taas samanlaista mukakauhua ja silmienpyörittelyä kuin edellinen reve, mutta perhana peli tuntui silti odotettua paremmalta. Toki meno on silti enemmän jokseenkin toimintaa kuin varsinaista kauhua, mutta kyllä tästä silti tuntui selviytymiskauhu PALJON enemmän kuin mitä ekasta revestä. Melko yhtenään sai olla ns. säästökierroksella kun kudit ovat myötänään vähissä eivätkä viholliset pudota uusia.

Todella pimeät ympäristöt ovat vähän kaksiteräinen miekka, kun vihollisten paikantaminen pilkkopimeässä voi käydä haasteelliseksi hyvässä ja pahassa. Tähän coopin kurkusta alas tunkemiseen en tietenkään oikein syttynyt: Eikö vain olisi ollut helpompi ratkaisu antaa yksinpeliin Clairelle taskulamppu ja jättää Moiran kikkailut sorkkaraudalla tyystin pois, vähän sama juttu myös Natalian kanssa...vaikka myönnettäköön että vihujen näkeminen ennakkoon tarjoaa sentään eväät pieneen taktikointiin.

Tarina tietenkin jäi aikas taka-alalle, mutta mieleen jopa jäi jotakin toisin kuin ykkösrevestä.
Viimeinen episodi teki taas sarjalle perinteisen, että kauhun sijaan pusketaan vain vihuja isoina määrinä.

Switchin porttauksessa vähän petyin siihen, että aseen tähtäystä ei voinut avittaa Pro-ohjainta kallistelemalla kuin mitä esim. Breath of Wildissa. Mielestäni moinen lisä olisi ollut ihan toimiva.

Paranneltavaa toki olisi vielä rutosti, mutta kyllä tämä silti mielestäni oli paljon parempi teos kuin mitä jengi on antanut täällä ymmärtä.