Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 02.03.2014 22:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Viestit: 86
Paikkakunta: Hämeenlinna
Tästäkin oli pakko luoda topicci. Juuri äsken aloin tätä pelaamaan läpi ja on kyllä pakko sanoa, että soundtrack on varmaan yksi parhaita RE soundtrackeistä. Tässäkin jopa onnistun puukottamaan zombeja ilman että tulee heti turpaan.

_________________
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 03.03.2014 10:36 
Poissa
Moteeraattori
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Viestit: 1146
Paikkakunta: Somewhere
ressamies kirjoitti:
Tässäkin jopa onnistun puukottamaan zombeja ilman että tulee heti turpaan.


Yksi suurimmista kehuistani CV:n puolesta, vaikka se pääsarjan peleistä "heikoimpiin" kuuluukin, on kyllä juuri se että puukko oli vihdoinkin jotain muuta kuin turha itsemurha-ase. On tullut säästettyä tiuhaan tahtiin erittäin paljon ammuksia, kun tyydyin vain viipaloimaan kaikkia zombeja polviin. Eräs kaverini, jolle peliä lainasin, oli niin hurja tyyppi, että hän listi miltei kaikki mahdolliset möröt pelkällä puukolla. Totesi kerran minulle melko rentoon sävyyn, "Se venyväkäsi-örkkikin putosi tosi helpolla, kun pelkällä veitellä sohi."

_________________
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin kaunein, peluri ja keskustelunparantaja -16


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 03.03.2014 18:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Viestit: 636
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...
Puukolla saa tosiaan zombeja hengiltä. Itse pääsin melkein Weskerillä (puukko ainoa ase) battlegamen läpi. Alexia bossi, joka taitaa olla sen skenaarion loppuvastus, sai minut hengiltä, kun en pärjännyt sille puukolla. Pirun vaikea tuntuu olevan...

Itse CV on yksi suosikkiressoista. Tuntuu jakavan paljon mielipiteitä: toiset haukkuu ja toiset rakastaa. Itse kuulun pelin faneihin.

Ennen kun pääsin pelaamaan Code: Veronicaa, olin kuullut paljon lentokone-Tyrantista ja sen ylitsepääsemättömästä vaikeudesta. Hah, kolme B.O.W-kaassukranaattia ja viisi räjähdenuolta, paina nappia ja Tyrant, joka ei edes ehtinyt lähellesi, tippuu alas. Onko jollakulla ollut vaikeuksia tuossa pahamaineisessa kohdassa?

_________________
Ex: Crealz
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 05.03.2014 23:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Viestit: 158
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado
-Zerials- kirjoitti:
Ennen kun pääsin pelaamaan Code: Veronicaa, olin kuullut paljon lentokone-Tyrantista ja sen ylitsepääsemättömästä vaikeudesta. Hah, kolme B.O.W-kaassukranaattia ja viisi räjähdenuolta, paina nappia ja Tyrant, joka ei edes ehtinyt lähellesi, tippuu alas. Onko jollakulla ollut vaikeuksia tuossa pahamaineisessa kohdassa?


Ei, mutta oma lempitaktiikkani oli ampua viisitoista räjähdettä ja painaa nappia ennen kuin kyseinen killisilmä kerkesi edes kuutta askelta ottamaan.. :lol:

_________________
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 06.03.2014 00:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Viestit: 86
Paikkakunta: Hämeenlinna
-Zerials- kirjoitti:
Puukolla saa tosiaan zombeja hengiltä. Itse pääsin melkein Weskerillä (puukko ainoa ase) battlegamen läpi. Alexia bossi, joka taitaa olla sen skenaarion loppuvastus, sai minut hengiltä, kun en pärjännyt sille puukolla. Pirun vaikea tuntuu olevan...

Itse CV on yksi suosikkiressoista. Tuntuu jakavan paljon mielipiteitä: toiset haukkuu ja toiset rakastaa. Itse kuulun pelin faneihin.

Ennen kun pääsin pelaamaan Code: Veronicaa, olin kuullut paljon lentokone-Tyrantista ja sen ylitsepääsemättömästä vaikeudesta. Hah, kolme B.O.W-kaassukranaattia ja viisi räjähdenuolta, paina nappia ja Tyrant, joka ei edes ehtinyt lähellesi, tippuu alas. Onko jollakulla ollut vaikeuksia tuossa pahamaineisessa kohdassa?

Itse piti ekalla läpipeluukerralla aloittaa peli alusta tämän veijarin takia ja toisella meni aivan helvetin monta yritystä tappaa se. Vieläkin vihaan bossia koko sydämestäni.

_________________
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 06.03.2014 01:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Viestit: 670
Paikkakunta: Mikkeli
-Zerials- kirjoitti:
Ennen kun pääsin pelaamaan Code: Veronicaa, olin kuullut paljon lentokone-Tyrantista ja sen ylitsepääsemättömästä vaikeudesta. Hah, kolme B.O.W-kaassukranaattia ja viisi räjähdenuolta, paina nappia ja Tyrant, joka ei edes ehtinyt lähellesi, tippuu alas. Onko jollakulla ollut vaikeuksia tuossa pahamaineisessa kohdassa?

Itekin olin ennen läpipeluuta kuullut tosi paljon legendaa tosta pahamaineisesta lentsikka-Tyrantista ja tavallaan petyin ihan törkeen paljon siihen, että tää kyseinen mösä ei saanut mua hengiltä kertaakaan edes ensimmäisellä kerralla. Sen sijaan viimeisessä bossissa meinasin aloittaa koko pelin alusta muutaman unohduksen takia ja se vitutti ihan huolella, mutta en tälläkään kertaa antanut pelin voittaa minua ja jouduin Ashfordin huorulin.

Code Veronica on siinä mielessä harvinainen RE, että siinä on helppo pelata itsensä pussiin jättämällä esimerkiksi tyhjän vaahtosammuttimen Rockfortille ja loppupelissä jättämällä Clairelle vitullisen arsenaalin aseita, joilla se akka ei tee yhtään mitään sillä välin kun Chris tappelee pelkällä puukolla Ashfordin ämmää vastaan. Toki näitä virheitä ei tule toistamaan toisella läpipeluulla, mutta ensimmäinen läpipeluu Code Veronicassa oli itselleni yksi haastavimmista RE-kokemuksista. Vaikka Tyrant olikin tosi pliisu.

Pitää vielä myös mainita, että pelissä on ehkäpä muistettavin soundtrack koko sarjasta. En ole ikinä pitänyt Resident Evilien musiikkeja mitenkään kummoisina (paitsi ykkösen Dual Shock-version kellaritunnari on paras ikinä) verrattuna vaikkapa Silent Hillin musiikkeihin. Code Veronicassa on kuitenkin pari oikein jebaa veisua, jotka tietyissä kohdissa nostattivat tosi paljon fiiliksiä. Ei mikään järjettömän hyvä soundtrack kokonaisuudessaan, mutta Resident Evil-tasolla tosi jees.

_________________
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 06.03.2014 09:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Viestit: 636
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...
Onhan se vittumaista, kun jättää kaiken aseistuksen Clairelle. Etenkin räjähdenuolipyssy on todella hyvä lopputaistelussa. Itse en joutunut Alexiaa kohtaamaan pelkkä puukko tanassa, onneksi.

Resident Evil-tasolla OST on mitä parhain. Eeppistä musaa löytyy joka lähtöön, etenkin pelin loppupuolen bosseissa.

_________________
Ex: Crealz
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 06.03.2014 13:15 
Poissa
Moteeraattori
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Viestit: 1146
Paikkakunta: Somewhere
Ovathan nuo Alexian teemamusiikit erittäin loistavia pomotaiston yhteydessä. Ainoat RE-pelit, jotka vetävät sille vertoja ovatkin sitten Outbreak-pelit tunteekkammalla latauksellaan.

Itselläni ei tästä Alexian kakkosmuodosta ole ollut suuremmin vaivaa, sen jälkeen kun tajusin että tämän iskut eivät yllä hahmoon juuri lainkaan, kun vain menee seisomaan areenan vasempaan laitaan ja pistää paukkumaan.


Lainaa:
Puukolla saa tosiaan zombeja hengiltä. Itse pääsin melkein Weskerillä (puukko ainoa ase) battlegamen läpi. Alexia bossi, joka taitaa olla sen skenaarion loppuvastus, sai minut hengiltä, kun en pärjännyt sille puukolla. Pirun vaikea tuntuu olevan...


Kyseisessä pelitilassa löytää erään salaisen huoneen, josta löydät mm. DIJ:n päiväkirjan ja jotain kamaa. Huoneeseen pääse siitä pitkästä käytävästä, jossa olit pääpelissä ennen ensimmäistä Bandersnatcher-taistelua. Weskerillä pelatessa tästä huoneesta pitäisi löytyä magnum, jossa on vain yksi täysi rulla. Kaikkien kutien pitää osua Alexiaan, jotta saisit sen hengiltä. Puukon kanssa Alexiaa kun on liki mahdotonta tappaa.

_________________
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin kaunein, peluri ja keskustelunparantaja -16


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 06.03.2014 16:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Viestit: 636
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...
Gigante kirjoitti:
Itselläni ei tästä Alexian kakkosmuodosta ole ollut suuremmin vaivaa, sen jälkeen kun tajusin että tämän iskut eivät yllä hahmoon juuri lainkaan, kun vain menee seisomaan areenan vasempaan laitaan ja pistää paukkumaan.


Ensimmäisellä pelikerralla kuolin monta kertaa lopputaistelussa. Aseistus ja enkkatilanne oli huono, luulin jopa joutuvani aloittamaan pelin alusta ensimmäistä kertaa Stevemonsteri-kohdassa ja toisen kerran sitten loppubossessa. Kranaatinheitin pelasti minut. Kenties olisin päässyt helpommalla, jos olisin tiennyt tuosta "vasemman laidan-taktiikasta".

Gigante kirjoitti:
Kyseisessä pelitilassa löytää erään salaisen huoneen, josta löydät mm. DIJ:n päiväkirjan ja jotain kamaa. Huoneeseen pääse siitä pitkästä käytävästä, jossa olit pääpelissä ennen ensimmäistä Bandersnatcher-taistelua. Weskerillä pelatessa tästä huoneesta pitäisi löytyä magnum, jossa on vain yksi täysi rulla. Kaikkien kutien pitää osua Alexiaan, jotta saisit sen hengiltä.


Pilasit päiväni! Olisi ollut parempi, jos en olisi saanut tietää Magnumista. *hakkaa päätä seinään*


Gigante kirjoitti:
Puukon kanssa Alexiaa kun on liki mahdotonta tappaa.


No, se on tullut ainakin selväksi :D

_________________
Ex: Crealz
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 14.04.2014 23:36 
Poissa
Moderaattori
Avatar

Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Viestit: 1117
Paikkakunta: Suomessa
Code Veronicaa on tässä sen verran pelailtu, että voipi jotain jo mielipidettää heittää. Valikoiden tutut äänet vievät nostalgisesti kakkosen ja kolmosen fiiliksiin, ja muutenkin meininki on tuttua. Graafisesti peli on nykymittapuulla suorastaan ruma, eikä ole kestänyt aikaa mielestäni yhtä hyvin kuin still-taustoilla toteutetut vanhan Ressukat.

Aika räiskintäpainoitteinen tämä on edeltäjiinsä verrattuna, kun uusia zombeja ilmaantuu usein samoille alueille. Tupla sarjatuliaseilla eteneminen tuhoaa välillä tunnelmaa aika tehokkaasti, mutta eihän toki mikään pakota niitä käyttämään. Toisaalta ammuslippaitakin tarjoillaan enemmän kuin muissa vanhoissa seikkailuissa.


On tätä mukava pelata, mutta en pidä tavaran paljoudesta ja muista liiallisuuksista. Tunnelmallisesti Code Veronica ei ole ollut vielä kovin vakuuttava.

_________________
Sarjakuvablogini


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 24.04.2014 19:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Viestit: 158
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado
Maestro Ahonen kirjoitti:
Tunnelmallisesti Code Veronica ei ole ollut vielä kovin vakuuttava.


Ironisesti, kuten Zerossa, Code: Veronican tunnelmallisesti parhaimmat palat tarjoillaan heti alussa vankila-alueella ja myöhemmin pelin puolenvälin jälkeen Antarcticalla. Ainakin kyseisten alueiden taustamusiikit kruunaavat nuo välit muuten tylsänharmaasta ja puuduttavasta kokemuksesta...

_________________
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 25.04.2014 09:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Viestit: 86
Paikkakunta: Hämeenlinna
Omituista, sillä omasta mielestäni CV on nimenomaan yksi tunnelmallisimmista RE-peleistä. Ympäristöt ovat hyvää vaihtelua aiempiin RE-peleihin verrattuna ja tietyissä paikoissa on aivan karmiva tunnelma. Etenkin esim. Alexian talo Suspended Dollin soidessa taustalla.

_________________
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 16.07.2014 16:15 
Poissa
Moderaattori
Avatar

Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Viestit: 1117
Paikkakunta: Suomessa
Kaivelin tänään eräästä puuarkusta vanhoja Pelimestareita esiin, joissa yhdessä oli Code Veronican ennakko. Lehtihän oli täysin pöllö, jonka mukanokkela teksti herätti vain myötähäpeää Alla oleva ennakko Dreamcastin Ressusta ei ole poikkeus. Silti ihan mielenkiintoista luettavaa.

http://i.imgur.com/ff3FV8h.jpg
http://i.imgur.com/By8U6Uc.jpg
http://i.imgur.com/Z1IHvFC.jpg
http://i.imgur.com/QMtFMII.jpg

_________________
Sarjakuvablogini


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 16.07.2014 19:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Viestit: 636
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...
Joni Ahonen kirjoitti:
Kaivelin tänään eräästä puuarkusta vanhoja Pelimestareita esiin, joissa yhdessä oli Code Veronican ennakko. Lehtihän oli täysin pöllö, jonka mukanokkela teksti herätti vain myötähäpeää Alla oleva ennakko Dreamcastin Ressusta ei ole poikkeus. Silti ihan mielenkiintoista luettavaa.

http://i.imgur.com/ff3FV8h.jpg
http://i.imgur.com/By8U6Uc.jpg
http://i.imgur.com/Z1IHvFC.jpg
http://i.imgur.com/QMtFMII.jpg


Minulle herää muutamia kysymyksiä.

1. Miten tuo arvio saattoi päästä lehden sivuille saakka?
2. Miten muka CV olisi komeamman näköinen kuin esirendatut PSonen Ressat?
3. Onko kirjoittaja käynyt kouluja lainkaan?

Noh, kaikenkaikkiaan aika säälittävää matskua. Tuli useampaan kertaa revettyä tuota luettaessa.

_________________
Ex: Crealz
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 16.07.2014 20:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Viestit: 670
Paikkakunta: Mikkeli
Kyllä noi Pelimestarin vitsit ja kirjoitukset oli silloin ihan saatanan hauskoja, kun itse oli 6-8 vuotias. Nykyään noista saa lähinnä vaan autismin.

-Zerials- kirjoitti:
2. Miten muka CV olisi komeamman näköinen kuin esirendatut PSonen Ressat?

Itse en todellakaan menisi sanomaan Code Veronicaa edeltäjiään paskemman näköiseksi. Aiempiin peleihin verrattuna Code Veronicassa on esimerkiksi huomattavasti tarkemmat hahmomallit ja vuoden 2000 graffat huomioon ottaen peli on reaaliaikaisesti renderoiduksi peliksi todella hyvän näköinen. Onhan se totta, että tuo Code Veronica ei ole ikääntynyt ihan niin hyvin kuin PS1:n Ressat (ainakin omasta mielestäni), mutta kyllä se julkaisuvuonnaan oli ihan pirun hyvä näköinen. Mun mielestä se, että väittää Code Veronican olevan edeltäjiään huonomman näköinen on ihan turhaa kolmen ensimmäisen osan glorifiointia ja nykyään mua pistää kolmessa ekassa tosi paljon silmään epätarkat hahmomallit hienojen taustojen päällä, kun taas Code Veronica tuntuu graafisesti paljon eheämmältä. Toki nämä ovat mielipidekysymyksiä, mutta kyllä Code Veronica oli aikanaan semipaljon graafisesti edellä silloisia konsolipelejä.

_________________
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 16.02.2015 15:55 
Poissa
Moderaattori
Avatar

Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Viestit: 1117
Paikkakunta: Suomessa
https://imgur.com/a/o8V4O#e48xVoF

Capcomilla muinoin työskennelleen konseptitaiteilijan luonnoksia on ladattu Imguriin, jotka liittyvät Code Veronicaan sekä Zeroon. Ihan mielenkiintoista settiä. Osa kuvista on aika amatöörimäisiä räpellyksiä.

_________________
Sarjakuvablogini


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 16.02.2015 16:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 15.12.2014 19:11
Viestit: 75
Joni Ahonen kirjoitti:
https://imgur.com/a/o8V4O#e48xVoF

Capcomilla muinoin työskennelleen konseptitaiteilijan luonnoksia on ladattu Imguriin, jotka liittyvät Code Veronicaan sekä Zeroon. Ihan mielenkiintoista settiä. Osa kuvista on aika amatöörimäisiä räpellyksiä.


Repesin huolella Jillin naamalle sekä jättipalliselle freak zombie mutaatiolle. Huikeeta settiä, osa näyttää kuin itseni tekemiltä.

_________________
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 16.02.2015 19:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Viestit: 670
Paikkakunta: Mikkeli
Joni Ahonen kirjoitti:
https://imgur.com/a/o8V4O#e48xVoF

Capcomilla muinoin työskennelleen konseptitaiteilijan luonnoksia on ladattu Imguriin, jotka liittyvät Code Veronicaan sekä Zeroon. Ihan mielenkiintoista settiä. Osa kuvista on aika amatöörimäisiä räpellyksiä.

Piristi kyllä kuumeisen päivää ihan huolella. Luulisi, että Capcomilla ois ollu aikoinaan massia edes kunnolliseen konseptitaitelijaan varsinkin kun Ressat oli Code Veronican aikoihin Megamanin ja Street Fighterin jälkeen Capcomin kovin juttu. Sit noi Zeron päähahmokonseptit on ihan saakelin naurettavia, ei jeesus. :lol:

_________________
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Resident Evil Code: Veronica
ViestiLähetetty: 17.02.2015 17:58 
Poissa
Moteeraattori
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Viestit: 1146
Paikkakunta: Somewhere
Joni Ahonen kirjoitti:
https://imgur.com/a/o8V4O#e48xVoF

Capcomilla muinoin työskennelleen konseptitaiteilijan luonnoksia on ladattu Imguriin, jotka liittyvät Code Veronicaan sekä Zeroon. Ihan mielenkiintoista settiä. Osa kuvista on aika amatöörimäisiä räpellyksiä.



Luonnokset vielä ymmärrän näyttävän vaatimattomilta, mutta uskoisihan sitä silti vähän tyylikkäämpää jälkeä syntyvän aikaan. Onpahan silti huojentavaa, että amatööripiirtäjiäkin saatetaan toisinaan palkata. Tuo kivespussizombi ja monet hunterien asennot tosin... :?

Mutta eniweis. Muutamat konseptitaiteet zombien lärveistä näyttivät kyllä varteenotettavilta ehdotuksilta, varsinkin nämä muutamat yksilöt, joilta puuttuivat joko huulet tai osa poskea. Jotkin letkut yms. olisivat voineet kyllä toimia jollain Tyrant mallilla ja Gulp Wormin varhainen versio näytti oikeastaan söpömmältä/siistimmältä kuin mitä lopullinen versio.

_________________
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin kaunein, peluri ja keskustelunparantaja -16


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Style created by © Matti, gry komputerowe, reklama sem reklama seo

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com uncommitted-decoy

Tämäkin on ilmainen foorumi, jonka tarjoaa munfoorumi.com

Ilmoita asiaton sisältö