Resident Evil Revelations

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja ressamies » 21.03.2014 13:18

Keskustelua Revelationista tänne. Itsellä ei tästä pahemmin ole sanottavaa, kun vain kerran olen pelannut läpi. Selvästi paras viimeisimmistä Ressoista, mikä ei kyllä valitettavasti merkitse paljon.
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies
Avatar
ressamies
 
Viestit: 86
Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Marsa » 21.03.2014 15:40

Itse pelaan nyt toista kertaa lävitse Revelationia. Valitettavasti kamu yllytti ottamaan Hell-vaikeustason ja meikähän tyhmänä otti. Lopputuloksena oon jankannu semmoset 48 tuntia pelin kanssa :D Onneksi oon jo loppusuoralla pelin kanssa. Mulla vaan on paha tapa jäähä aina johonkin kohtaa jankkaamaan ärsyttävän pitkäksi aikaa.

Pelistä oon kyllä tykänny paljon, piti ostaa molemmille veljillekki joululahjaksi. Ne vaan ei oo vissiin pahemmin pelaillu.

Onko muut muuten kiinnittäny huomiota Jessican vaatetukseen laivalla? Mietin vaan että mikähän idea siinä puvussa on olla toinen jalka paljaana, pisti hieman naurattamaan ainakin itseä :D Plus se hupputsydeemikin on vähän hämyn näköinen omasta mielestä.
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Gigante » 21.03.2014 15:50

Marsa kirjoitti:
Onko muut muuten kiinnittäny huomiota Jessican vaatetukseen laivalla? Mietin vaan että mikähän idea siinä puvussa on olla toinen jalka paljaana, pisti hieman naurattamaan ainakin itseä :D


Beksi-setä ainakin on maininnut kyseisestä puvustuksesta erityisen paljon ja kyseenalaistan itsekin kyseistä pukudesignia reippaasti. Toisaalta kun miettii Rachelin silmät kokonaan peittävää kampausta ja naurettavan avonaista kaula-aukkoa, niin kaiketi tekosyynä on vain se nykyisen capcomin tarjoama perustason fanservice nykypelaajille.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 21.03.2014 18:56

Revelations on 3DS:llä vaikuttava kokemus, jossa on muutamia oikein onnistuneita kohtauksia. Pelin episodimainen juonirakenne piti mielenkiinnon visusti yllä, jossa riitti aidosti yllättäviä käänteitä. Sukellusosuudet toimivat myös varsin hyvin, eivätkä ole rasittavia kuten valtaosassa peleissä.

Siitä huolimatta Revelations on myös äärimmäisen tylsä kokemus. Laiva on hieno miljöö, mutta koko potentiaali on jäänyt käyttämättä. Myös zombeja olisi ollut kiva nähdä ja ne olisivat tehneet pelistä 10 kertaa paremman. Hirviösuunnittelua kehuin aikoinaan, mutta kovin yksipuolista se loppujen lopuksi on.

Parempi kuin kutonen ja enemmän kauhupeli kuin vitonen. Joskin vitosen pariin palailen mielummin kuin Revelationsin.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Kaya » 22.03.2014 23:19

Menossa chapter 11. Ihan mielenkiintoinen pelikokemus on ollut tähän asti. Uiminen oli tehty todella hyvin, vaikka yllättävän pitkiä matkoja jaksoikin Jill uiskennella. Ääninäyttely on ollut ihan hyvää. Sitten huonot puolet. Viholliskaarti on varsin yksitoikkoinen ja itseään toistavaa, jotain epämääräisiä mömmöjä siellä täällä. Kerta peliin oli otettu huntterit, niin olisi sitten voinut olla jo zombeja ja muita "normaaleja" vihollisia enemmän.
Pisti myös silmään pelattavien hahmojen ilmeettömyys. Jessicallakin oli koko pelin ajan sama virhe hymy naamalla kokoajan. En nyt muista oliko videoissa sen ilmerikkaampi, mutta itse pelissä ei ilmekkään värähtänyt hymystä vaikka juuri on paettu hunter laumaa kiireellä hissiin. Kumma ettei ollu viititty toista lahetta piirtää sillekkään. Jillistä myös tehty joku botoxhuuli-tissiheruhoro, jolla pinkit luomivärit kulmakarvoihin asti. Ei oikein antanut kuvaa että tämähän se oli se Raccoon Citystä selvinnyt henkilö.
Puzzlet on ollut niin säälittäviä että sama kun niitä ei olisi ollut ollenkaan koko pelissä. Videoita pelissä on yllättävän paljon, ottaen huomioon että chapterit ovat todella lyhyitä. Olisi myös riittänyt se yksi tiimi jolla pelataan koko peli, eikä joka chapteriin uutta sakkia. Minusta se oli ainakin ihan huono idea.
Parempi peli on ehdottomasti kuin kutonen, ja vitostakin parempi jossain määrin vaikka tyyli on varsin erilainen.
Huomenna tarkoitus olisi pelata peli läpi. Toivottavasti edes loppubossi on vaikea ja monipuolinen.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Marsa » 24.03.2014 17:28

Mulla myös on menossa chapter 11. Ihanasti jumissa Parkerilla melkeen ilman ammuksia. Ja vastassa on sopivasti Huntereita. Jospa sitä pienimuotoisen jumittamisen jälkeen pääsis kohta tappeleen loppuvastuksen kanssa.
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Apple » 24.03.2014 23:37

Marraskuussa tuli lainattua tämä Reve. Aluksi luulin että pelissä olisi ollut co-op. No hitsi, ei väkisin. Lyhyesti sanottuna peli on peruspulla. Yleisesti ottaen Revelationissa juostaan edestakaisin tylsällä labyrinttilaivalla ja skannataan hirviöitä (addiktoivin asia koko pelissä :mrgreen:). Juonesta ei jäänyt oikeastaan mitään käteen. Loppua kohden on pari blääh-juonitwistiä yrittämässä sekoittaa pakkaa. Suomi-episodi oli jännä, mutta ansaitsihan sekin naamapalmun jos toisenkin. Maassamme esitettiin olevan korkeita vuoristoja kuin jossain Uralilla, ja susia tuli vastaan enemmän kun Suomesta löytyykään. Tuossa tv-tyylisessä previouslyn hokemisessa ei mielestäni ollut mitään hohtoa, skippasin mokomat. Parhaimmillaan pelin ääressä saa olla sykkeet korkealla, kun kuvaan astuu se läskiselkämutantti, joka tekee niitä sekopäisiä insta killejään.

Emotionaalisesti peli on jättänyt tavallaan aika syvän jäljen muistiin, sillä Revelationsin peluu tapahtui juuri silloin, kun elämässäni oli aikamoinen kriisi päällä. Ilman nettiä uudessa kodissa lapsuuden sankarit Jill ja Chris toivat lohtua pimeisiin iltoihin.

Parker on muuten mukava jätkä. Tyyppiä tuskin nähdään missään muussa osassa.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Kaya » 25.03.2014 10:52

Tulihan se viikonloppuna läpi pelattua ja olin ihan positiivisesti yllättynytkin, ainakin osittain. Viimeinen paikka oli jännittävä ja mielenkiintoinen, ottaen huomioon ettei aseita voinut taas joissain kohti käyttää. Harmi että chapteri oli niin lyhyt, sitä hylkyä olisi jaksanut enemmänkin tutkia. Tunnelma oli niin paljon parempi jo siinä vaiheessa.
Loppubossikin oli ihan mielenkiintoinen, sinänsä tuttu ja vanha juttu että joku heebo piikittää itseensä jotain G/T/t-abyss virusta etc ja sitten muuttuu jokskin monsteriksi. Ihan kiva lopputappelu oli, sen verran oli haastettakin että pari kertaa myönnän kuolleenikin. Eli hyvä ettei nyt ekalla yrityksellä läpi mennyt. Sitten kun tappelusta pääsi taas jyvälle niin tappelu olikin liian nopeasti ohi. Kumma kun koskaan ei oo hyvä :roll:
Kaikenkaikkiaan ihan hyvä pelikokemus, tulee varmasti joskus uudestaan pelattua.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Apple » 25.03.2014 22:26

Kaya kirjoitti:Loppubossikin oli ihan mielenkiintoinen, sinänsä tuttu ja vanha juttu että joku heebo piikittää itseensä jotain G/T/t-abyss virusta etc ja sitten muuttuu jokskin monsteriksi.
Kuten totesin, juonesta ei juurikaan jäänyt mitään käteen, joten "yksityiskohdat" ovat päässeet unohtumaan... Muistin, että loppuvastus olisi ollut se helikopteritaistelu lonkerojättiläistä vastaan, mutta ai hitto, boss olikin se wannabe-tyrantti. En muista että olisin missään pelissä pitkään aikaan taistellut viimeistä vihollista vastaan noin pitkään ja raivolla, vaikka muistaakseni pelasin ihan medium vaikeustasolla. Aistit piti kyllä virittää ihan kympille ja ohjainta piti kyllä rynkyttää jotta tuo loppubossi tipahti.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Wagner` » 04.04.2014 07:13

Taisin edellisellä foorumilla jotain kommentoida tästäkin pelistä. Sen verran positiivinen yllätys että voi sitä kommentoida lyhyesti toistamiseenkin. Normaalista poiketen en muistaakseni edes lukenut arvosteluja vaan nappasin pelin ostoskoriin kansia selaamalla. Suolaisen hinnanhan tuosta sai maksaa varsinkin pelin lyhyyteen verrattuna. Tosin tuota lyhytikäistä tarinaosiota kompensoi laaja ja monipuolinen sivutehtävä, jonka nimeä en nyt nimeksikään muista. Kertonee kait sitä että viime pelaamisesta on aikaa, joten voisipa viikonloppuna aloittaa tarinaosion uudelleenpeluun.

Plussana pidin sitä että kauhuelementtejä oli tuotu takaisin, mm Rebecca vai mikälieblondivälibossi aiheutti pienoisen kuumotuksen. Myös vitutusta sai armo annoksen viimeisessä bossissa, kun heebo raiskasi koko ajan meikäläistä ja Chris runkkasi vain sivusta pari laukausta saamatta kuitenkaan yhtään osumaa bossilta. Meni myös pieni ikuisuus tajuta miten se bossi edes päihitetään.

Örvelöt ovat pieni minus, sillä olisin mieluusti ottanut zombiet tähänkin. Tarkemmin sanottuna Resident Evil 2 zombiet, koska niiden hitaudessa sekä yllätyksellisyydessä piilee se jännitys ja pelottavuus.

Niin hatarat muistikuvat pelistä, että taidan ihan oikeasti vkl aloittaa pelin uudestaan.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 20.08.2014 13:41

http://www.pelaajalehti.com/uutiset/uus ... n-juurille

Oho, Revelations on saamassa nähtävästi jatkoa. Pelaaja-lehden uutisen otsikko ja kannen coveri sai minut sekunnin ajan luulemaan, että Ressu 2 saisi kunnollisen remaken, mutta ei.

Kuva

Ihan hyvä uutinen. Oikeastaan parempi kuin Resident Evil 7, joka olisi samaa sontaa kuin kutonen. Kenties Capcom tuottaa Revelationsista eräänlaisen spin-off -sarjan, jota tehdään pienemmillä rahallisilla panoksilla ja siksi siinä myös uskalletaan kokeilla enemmän horroria actionin sijaan.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 20.08.2014 19:45

Upea juttu, että Revelations saa jatko-osan. Ensimmäistä en ole kuin demon verran kokeillut, mutta sekin tuntui hyvältä ja peliä ollaan kehuttu ylipäätänsä. Tällä hetkellä on kyllä kiinnostavampia pelejä pelityksen ja hankinnan alla, mutta varmasti pitää nämä kummatkin joskus hommata.

Sinänsä jännä, että on tullut julki todella paljon survival horror-pelejä lähiaikoina. REmake HD, Revelations 2, Silent Hill (hype on hirveä!) ja Alone in the Dark Remastered. Onko tämä genre nousemassa kuolleista?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Kaya » 20.08.2014 22:59

!!!! Huippu juttu jos juorut pitänee paikkaansa. Tykkäsin ekasta osasta tosi paljon ja on sekin tullut pelattua läpi pariin otteeseen. Toki siinä oli huonotkin juttunsa, mutta missäpä pelissä ei jotain "vikaa" olisi. Jos re7 jatkaisi 5-6 jalanjäljissä niin saisivat sen jättää kokonaan tekemättä ja panostaa tähän revelations kakkoseen täysillä. Jospa tämä ensimmäisen osan suosio on saanut Capcomilaiset heräämään horroksestaan viimeinkin.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja PT2 » 22.08.2014 23:32

Itse ottaisin mieluummin Outbreak 3:n tai vaikka Operation Raccoon City 2:n. Revelations oli mulle niin umpipaska peli että melkein jäi kesken koko tekele. Pelasin PS3:lla läpi eikä iskenyt kyllä mitenkään. Pidän jopa RE6:tta parempana pelinä.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 23.08.2014 12:14

PT2 kirjoitti:Itse ottaisin mieluummin Outbreak 3:n tai vaikka Operation Raccoon City 2:n. Revelations oli mulle niin umpipaska peli että melkein jäi kesken koko tekele. Pelasin PS3:lla läpi eikä iskenyt kyllä mitenkään. Pidän jopa RE6:tta parempana pelinä.

Mulla samat. Revelations yritti ihan liikaa olla kauhupeli ja jopa RE6 onnistui sillä osa-alueella paremmin. Revelationsin suurimpia miinuksia olivat täysin paska viholliskanta (joille lähinnä nauroi pelkäämisen sijaan), episodimainen kerronta ja ihan helvetin huono juoni jopa Resident Evilien mittapuulla. Ressat ovat aina muutenkin olleet korkeintaan keskinkertaisia kerronnan sekä tarinan suhteen ja Revelations yritti panostaa siihen ihan liikaa ja siinä se sitten epäonnistuikin lähes täydellisesti. RE6 oli tarinaltaan paljon mielenkiintoisempi ja siinä sentään tapahtui jonkinnäköistä hahmonkehitystä ja etenemistä tarinassa, kun taas Revelationsissa on enemmän sellainen "täs on nyt tämmönen filleri jolla ei oikein ole mitään tekemistä minkään kanssa :--D niin ja sori siitä et pelissä ei ollukkaan sitä Hunkia vaikka niin ekassa trailerissa annettiin ymmärtää :-_D"-meininki. Jos jotain Revelationsissa pitää nyt kuitenkin kehua niin Raid Mode on puolestaan tosi jepaa ajanvietettä kaverin kanssa pelattuna ja siihen olen upottanut kaksi kertaa enemmän tunteja kuin itse pääpeliin.

Revelations 2:sta odotan kylläkin innolla jos ottavat oppia ensimmäisen pelin virheistä ja antavat potkut jokaiselle työntekijälle, joka edes ehdottaa jonkinnäköistä laivaympäristöä. Ensimmäinen pelistä julkaistu kuva antoi ymmärtää, että peli sijoittuu jonkinnäköiseen vankilaympäristöön ja se voisi olla ihan mukavaa vaihtelua kaikkeen muuhun, mitä sarjassa on toistaiseksi nähnyt. On myös sanomatta selvää, että saisivat myös unohtaa kaikki vihollisdesignit mitä ensimmäisessä Revessä oli ja keksiä jotain uutta ja mieluusti jotain oikeasti ahdistavaa tällä kertaa, jotta saadaan oikeat survival horror-vibat peliin. Sitten jos bonuksena vielä saisi peliin tarinakaaren, jolla on edes joku pienikin funktio sarjan kokonaiskuvan kannalta. Ei kuitenkaan pidä odotella hirveitä, olin jokseenkin pettynyt Revelationsin läpipeluun jälkeen kun minulla oli aika korkeat odotukset peliä kohtaan.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 23.08.2014 16:41

ForWeAreMany kirjoitti:...episodimainen kerronta ja ihan helvetin huono juoni jopa Resident Evilien mittapuulla. Ressat ovat aina muutenkin olleet korkeintaan keskinkertaisia kerronnan sekä tarinan suhteen ja Revelations yritti panostaa siihen ihan liikaa ja siinä se sitten epäonnistuikin lähes täydellisesti. RE6 oli tarinaltaan paljon mielenkiintoisempi ja siinä sentään tapahtui jonkinnäköistä hahmonkehitystä ja etenemistä tarinassa, kun taas Revelationsissa on enemmän sellainen "täs on nyt tämmönen filleri jolla ei oikein ole mitään tekemistä minkään kanssa.


Itse pidin episodimaisesta kerronnasta suuresti ja juontakin jopa välillä mielenkiintoisena, vaikkei sillä loppupeleissä ollutkaan oikeasti mitään vaikutusta mihinkään. Ympäristönä laivan koko potentiaali jäi hyödyntämättä, eikä pelin muut tylsät mestatkaan innostaneet paljoakaan tutkimiseen. Näin jälkikäteen täytyy myöntää Revelationsin olleen loppujen lopuksi vähän pettymys ja pelinä hyvin rajallinen kokemus. Koska jatko-osa tehdään pelkästään konsoleille, voisi sen odottaa olevan rikkaampi elämys.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 23.08.2014 22:12

Joni Ahonen kirjoitti:Ympäristönä laivan koko potentiaali jäi hyödyntämättä, eikä pelin muut tylsät mestatkaan innostaneet paljoakaan tutkimiseen.

Itse olen ihan täynnä näitä vitun laivoja Ressoissa, kun niitä tuntuu melkein jokaisessa Ressassa olevan. Miettikäähän nyt hetkinen. RE:Gaiden, Dead Aim, RE4 Separate Ways, RE5, Revelations ja RE6 (korjatkaa jos joku unohtui), puolet näistä sijoittuvat suurimmaksi osaksi laivaan ja niissä puolissa muissa laivaosiot olivat yksiä pelin paskimpia kohtia. Eikö Capcomin kenttäsuunnittelijoilla ole oikeasti sitä mielikuvitusta sen vertaa, että olisi vaikka vaihtelun vuoksi junaosio, niitä kun on ollut tyyliin ainoastaan kahdessa Ressassa? Revelations 2:sta odotan innolla, mutta voi luoja jos Capcomin kenttäsuunnittelupajassa on taas heitetty ilmoille "ENSIMMÄISELLE LAIVAYMPÄRISTÖN SUUNNITTELIJALLE PALKANKOROTUS JA VIIKKO PALKALLISTA LOMAA", niin voisin henkilökohtaisesti lähteä Nipponiin lentämään purjeveneellä kenttäsuunnittelutoimiston seinästä sisään ja pistää Capcomin pojat kyseenalaistamaan, että oliko ne vesilläliikkumisvälineet nyt niin mukavia värkkejä vai ei.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Kallu » 24.08.2014 17:23

Nyt kun sain pääpelin läpäistyä urhoollisesti normalilla, niin ajattelin vuodattaa tästä pelistä hieman mietteitäni.

Ensiksi sanottakoon, että odotukseni olivat suht korkealla etukäteen. Olin siinä mielentilassa, että Revelations olisi a) paras Resi vuosiin ja b) paluu "juurille" sen perusteella mitä pelistä olin kuullut/lukenut. Olin myös siinä harhakuvitelmassa, että koko peli sijoittuisi laivalle. Valitettavasti jouduin pettymään kaikissa kolmessa kategoriassa.

Pidin itse laivaosuuksista ja Jillinä laahustamisesta suurilta osin. Laiva oli kiintoisa miljöö ja ilahduin päästässeni ravaamaan vanhojen kunnon avainten perässä ja jopa palaamaan aiemmille alueille avaamaan ovia yms. Ajoittaiset pulikoinnit vedessä olivat myös ihan virkistäviä ja odotettavia, merellä kun ollaan. Pelin alku näytti jo kohtalaisen lupaavalta mutta sitten huomasin, että Capcomin laajaa yleisöä miellyttämään pyrkivät lonkerot olivat yltäneet tähänkin "old school"-peliin. Harmikseni jouduinkin tasaisin väliajoin kahlaamaan täysin turhien takaumien läpi jättäen jälkeeni satojen Hunterien ja koirien jäännökset.

Toinen harmin aihe oli jälleen kerran uudet, helvetin vajaat ja turhat hahmot. Jillin perässä nuokkuva lievästi pyylevä venäläisherra Parker ja urheat Lapin retkeilijät Keith ja Quint olivat täysin turhia lisäyksiä ja heitä tuskin tullaan näkemään/kaipaamaan. Ainakin Jessica toi jotain mielenkiintoa, eikä ollut Chrisin seurassa vain huvin vuoksi (tai sitten mieltymykseni selittää heikko kohtani viehättäviin ja kieroutuneisiin naisiin, joiden märkäpuvusta puuttuu toinen lahje). Onko se liikaa pyytää, että voisin tutkia paikkoja itsekseni ja välillä törmätä johonkin ystävälliseen kasvoon kuten ihanassa (edelleen vain vähän pelaamassani) RE3:ssa? Ainakin voisivat lisätä jonkun solo-moden, ettei tarvitsisi sietää random-hännystelijöitä.


Toivottavasti Revelations 2 oppisi ensimmäisen virheistä, sillä jos takaumia ja turhia hahmoja ei lasketa, niin peli oli mielestäni hyvä. Vielä kun laivalla olisi ollut laahustavia seilorizombeja. Fiilis jäi vähän samankaltaiseksi kuin RE6:den kanssa; puolet pelistä hyvää, toinen paskaa, ja kokonaisuus jää pettymykseksi. Revelationsin kanssa ehkä vielä pahemmin, sillä tämänhän piti olla se vanhoille faneille suunnattu...
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja PT2 » 30.08.2014 05:37

Kallu kirjoitti:ajattelin vuodattaa tästä pelistä hieman mietteitäni


Hienosti vuodatettu. Olen täysin samaa mieltä asiasta. Omana yhteenvetonani; yliarvostettu paska. Pelasin itse PS3:lla enkä nauttinut oikeastaan hetkeäkään. Siitä syystä Revelations 2 ei ole kovin korkealla odotuslistalla, toisin kuin Resident Evil 1 Remake HD Remastered-versio.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja Juripa » 01.09.2014 17:08

Ensimmäinen tiiseri

Ainakin zombit tekevät paluun. Julkaisu on early 2015. Samoihin aikoihin kuin Remaken julkaisu? Videoita ei tarvitse kovin kauaa odotella, kun Revelations 2:n demo on esillä Tokio Game Show'ssa.
Kuva
Avatar
Juripa
 
Viestit: 79
Liittynyt: 04.03.2014 16:53

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja whatever » 01.09.2014 17:55

Kovasti ainakin kalastellaan vanhoja faneja tolla alotuksella... :roll:
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja killer89 » 01.09.2014 19:11

http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... 5932806530

http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... 5937320128

Pistikö kenenkään muun silmään / korvaan?
Kuulosti jotenkin hauskalta joka kerta, kun koittivat sanoa "valkoinen mökki". :D
Ajattelen, siis olen (olemassa)
En ajattele, en siis ole (olemassa)
killer89
 
Viestit: 46
Liittynyt: 10.03.2014 17:27

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja PT2 » 02.09.2014 16:43

killer89 kirjoitti:Pistikö kenenkään muun silmään / korvaan?


Pisti niin kovasti että aloin vuotaa verta. Oikeasti facepalmasin päästäni läpi kun pelissä kerrottiin olevan salainen tukikohta Suomen VUORISTOSSA ja jonka nimi on Valkoinen Mökki. Ihme ettei sieltä löytynyt iglua, jääkarhua ja jetiä.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 02.09.2014 18:24

PT2 kirjoitti:Pisti niin kovasti että aloin vuotaa verta. Oikeasti facepalmasin päästäni läpi kun pelissä kerrottiin olevan salainen tukikohta Suomen VUORISTOSSA ja jonka nimi on Valkoinen Mökki. Ihme ettei sieltä löytynyt iglua, jääkarhua ja jetiä.

Joo älä saatana, odotin koko ajan että siltä jäiseltä tundralta löytyy kohta joku raadeltu jääkarhun ruumis, mutta ei sentäs. Kukahan vittu tuon tukikohdan nimenkin on keksinyt, eivätkö oikeasti keksineet yhtään mitään typerämpää kuin joku Valkoinen Mökki? Suomi ei ole ehkä runollisin mahdollinen kieli, mutta olisivat vaikka sijoittaneet koko paskan saman tien Nuorgamiin, kun se on sentään vähän järkevämpi paikannimi ja vähän helpommin lausuttavissa englanniksi.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Resident Evil Revelations

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 02.09.2014 18:33

ForWeAreMany kirjoitti:
PT2 kirjoitti:Pisti niin kovasti että aloin vuotaa verta. Oikeasti facepalmasin päästäni läpi kun pelissä kerrottiin olevan salainen tukikohta Suomen VUORISTOSSA ja jonka nimi on Valkoinen Mökki. Ihme ettei sieltä löytynyt iglua, jääkarhua ja jetiä.

Joo älä saatana, odotin koko ajan että siltä jäiseltä tundralta löytyy kohta joku raadeltu jääkarhun ruumis, mutta ei sentäs. Kukahan vittu tuon tukikohdan nimenkin on keksinyt, eivätkö oikeasti keksineet yhtään mitään typerämpää kuin joku Valkoinen Mökki? Suomi ei ole ehkä runollisin mahdollinen kieli, mutta olisivat vaikka sijoittaneet koko paskan saman tien Nuorgamiin, kun se on sentään vähän järkevämpi paikannimi ja vähän helpommin lausuttavissa englanniksi.

Kieltämättä tuo "Valkoinen mökki" kuulostaa niin typerältä. Itse en ole Revelationsia pelannut demoa lukuun ottamatta ollenkaan, joten en voi tietää miltä nuo jutut kuulostivat, mutta luultavasti aiheutti häpeää suomalaisten keskuudessa.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Seuraava

Paluu Resident Evil-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron