Resident Evil: Umbrella Corps

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja PT2 » 15.09.2015 16:08

Nyt on julkaistu ensimmäinen traileri Umbrella Corpsista. Peli siis on ainakin tämän hetken tietojen mukaan online-räiskintä, joka mielestäni näyttää aivan samalta kuin Splinter Cellin Agents vs Mercs. Eli pelkkää räiskintää ja uskoisin että myös aika lyhytikäistä ja itseääntoistavaa sellaista.

Tässä vielä linkki traileriin: https://www.youtube.com/watch?v=XHaDGCRMav8
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 15.09.2015 16:18

Mun silmiin toi näytti päivitetyltä Operation Raccoon Cityltä, mikä ei välttämättä ole yhtään huono homma jos pelin tekniseen puoleen on tällä kertaa panostettu kunnolla. Paha kyllä vielä sanoa yhtään mitään, pienellä varauksella venailen mutta tiedä vaikka Capcom onnistuisi yllättämään kasuaaliräiskintämarkkinoilla.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja Hautanen » 15.09.2015 22:05

Taitaa olla vähän tuhoon tuomittu liike Capcomilta. En usko että Resident Evil fanit tulevat suhtautumaan tähän kovin positiivisesti vaikka peli olisikin hyvä. Tuskin tästä on myöskään haastajaksi Call of dutyn tai Counter Striken tyylisille moninpeli räiskinnöille.

Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään tätä peliä vastaan. Spinnoffien vähän kuuluukin poiketa normaalista. Mikään trailerissa ei toisin herättänyt mitään mielenkiintoa, että tuskin menee hankintaan.
Hautanen
 
Viestit: 8
Liittynyt: 16.07.2014 23:59

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 15.09.2015 22:53

Puuh. Tämmöistä nekin jaksaa vääntää. Tuo sorkkarauta-ase oli ihan vängän näköinen ja monikäyttöinen kyllä.

Ressua tässä pelissä on jäljellä 0%. :(
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja Gigante » 16.09.2015 06:47

Taas yksi selän takaa kuvattu GoW-paukuttelu. En todellakaan ole kiinnostunut tästä, en vaikka hallussa olisikin alusta jolla tätä voisi pelittää. Sama kuin mitä ORC:in kanssa, 'tätä peliä ei ole'.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja killer89 » 08.10.2015 14:51

Hautanen kirjoitti:
Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään tätä peliä vastaan. Spinnoffien vähän kuuluukin poiketa normaalista. Mikään trailerissa ei toisin herättänyt mitään mielenkiintoa, että tuskin menee hankintaan.


Niin, tämä poikkeaa ressoista vain vähän... :lol:
Ajattelen, siis olen (olemassa)
En ajattele, en siis ole (olemassa)
killer89
 
Viestit: 46
Liittynyt: 10.03.2014 17:27

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja Hautanen » 08.10.2015 17:08

killer89 kirjoitti:
Hautanen kirjoitti:
Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään tätä peliä vastaan. Spinnoffien vähän kuuluukin poiketa normaalista. Mikään trailerissa ei toisin herättänyt mitään mielenkiintoa, että tuskin menee hankintaan.


Niin, tämä poikkeaa ressoista vain vähän... :lol:


Jos viimeisimpiin pääsarjan peleihin vertaa niin eihän se ero nyt niin kauheen suuri ole.

Tällä kertaa ne eivät tainneet ohjelmoida zombeille tekoälyä ollenkaan. Zombit vaan seisoskelee tumput suorina kun sotilaat ryömivät niiden läpi. Aika surullisen näköistä.
Hautanen
 
Viestit: 8
Liittynyt: 16.07.2014 23:59

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja PT2 » 09.10.2015 10:06

Hautanen kirjoitti:Tällä kertaa ne eivät tainneet ohjelmoida zombeille tekoälyä ollenkaan. Zombit vaan seisoskelee tumput suorina kun sotilaat ryömivät niiden läpi. Aika surullisen näköistä.


Paitsi jos et käytä "ZOMBIE-JAMMERIA!!". Mikä vittu sekin on? :D

Siis oikeesti, 20-vuotis juhlavuosi ja tätä me saadaan: https://www.youtube.com/watch?v=z7c66LFI4qU
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja killer89 » 28.10.2015 00:50

Hautanen kirjoitti:Tällä kertaa ne eivät tainneet ohjelmoida zombeille tekoälyä ollenkaan. Zombit vaan seisoskelee tumput suorina kun sotilaat ryömivät niiden läpi. Aika surullisen näköistä.


Tai sitten tekoäly on päivitetty nykystandardien mukaiseksi. (yksinkertaista tekoälyä yksinkertaisille pelaajille)
Ajattelen, siis olen (olemassa)
En ajattele, en siis ole (olemassa)
killer89
 
Viestit: 46
Liittynyt: 10.03.2014 17:27

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 28.10.2015 03:06

killer89 kirjoitti:Tai sitten tekoäly on päivitetty nykystandardien mukaiseksi. (yksinkertaista tekoälyä yksinkertaisille pelaajille)

Tuollaista Ressojen tekoäly on kyllä ollut ihan alusta asti imo. Veljellä oli joskus hauska teoria, että Capcomilla keksittiin tehdä zombiepelejä koska ne vammaset ei osaa koodata toimivaa tekoälyä ja tämän olen itse huomannut jokaisen RE4:n jälkeisen Ressan kaverihahmojen tekoälyssä.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja PT2 » 17.01.2016 01:40

Olenkohan ainoa, joka on jollain mielenvikaisella tavalla vähän kiinnostunutkin tästä nyt kun olen lueskellut ja tutkinut infoa pelistä? Resident Eviliähän pelissä ei ole kuin teema, mutta varmaan semmoisena halpispelinä ihan jees. Harmi vain ettei taida olla kuin Only Nettipeli ja siinäkin pelaajamäärät varmaan aika alhaiset.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja PT2 » 22.06.2016 21:33

Onkos kukaan muu mun lisäksi tätä ostanut? Itse kyllä oon tykänny, mukavan rento peli vaikkakin toki vähän kömö tietyin osin. Eikä todellakaan mikään helppo peli kun kartalla on sekä ihmisiä, että hirviöitä ja hahmo kuolee pariin iskuun.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja Hautanen » 25.06.2016 22:00

PT2 kirjoitti:Onkos kukaan muu mun lisäksi tätä ostanut? Itse kyllä oon tykänny, mukavan rento peli vaikkakin toki vähän kömö tietyin osin. Eikä todellakaan mikään helppo peli kun kartalla on sekä ihmisiä, että hirviöitä ja hahmo kuolee pariin iskuun.


En ole ostanut, enkä todennäköisesti tule missään vaiheessa hankkimaan. Itse en pahemmin pidä kilpailullisesta online pelaamisesta joten en oikeen keksi mitään syytä lähteä tätä pelailemaan.

Tämän myynnit on ollut tähän mennessä aika huonoja. Stemissa hieman vajaat 7000 tässä vaiheessa (http://steamspy.com/app/390340) ja arvostelut on ollut lähinnä negatiivisiä. On tosi huono juttu jos online pelillä on suuria vaikeuksia saada yhteisöä taakseen. Pahimmassa tapauksessa online on kuollut parissa kuukaudessa.
Hautanen
 
Viestit: 8
Liittynyt: 16.07.2014 23:59

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja Highwind » 26.06.2016 00:27

Hautanen kirjoitti:Tämän myynnit on ollut tähän mennessä aika huonoja. Stemissa hieman vajaat 7000 tässä vaiheessa (http://steamspy.com/app/390340) ja arvostelut on ollut lähinnä negatiivisiä. On tosi huono juttu jos online pelillä on suuria vaikeuksia saada yhteisöä taakseen. Pahimmassa tapauksessa online on kuollut parissa kuukaudessa.


Noh, ainakin Capcom saa viestiä siitä millaista Resident Eviliä kansa haluaa. Tuskin jatkavat tällaisten tekemistä jos ei myy. Toivottavasti siirtyvät Outbreak-maisempaan online multiplayeriin seuraavaksi.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja Hautanen » 26.06.2016 14:09

Highwind kirjoitti:Noh, ainakin Capcom saa viestiä siitä millaista Resident Eviliä kansa haluaa. Tuskin jatkavat tällaisten tekemistä jos ei myy. Toivottavasti siirtyvät Outbreak-maisempaan online multiplayeriin seuraavaksi.


Raha tuntuu olevan ainoa kieli mitä Capcom ymmärtää. Jos he osaisivat lukea fanien palautetta niin he olisivat luultavasti osanneet aavistaa että tämä tulee floppaamaan pahasti. Tuskin toisin tähän kovin suurta summaa ovat sijoittaneet että ei se hirveän suuri taloudellinen tappio ole. On aikas uskomatonta että tälläiselle näytetään vihreää valoa, mutta vanhalla formaatilla ei suostuta tekemään yhtään mitään vaikka kysyntää olisi paljon.

Outbreak tyylisestä pelistä en osaa sanoa oikeen mitään kun en ole niitä pelannut. Mikäli Capcom tekee niistä HD versiot niin aion kyllä kokeilla.
Hautanen
 
Viestit: 8
Liittynyt: 16.07.2014 23:59

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja PT2 » 19.07.2016 21:28

Tämmönen on se Umbrella Corps. Por favor.
https://www.youtube.com/watch?v=pUW6p0wFyw8
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja Gigante » 19.07.2016 21:42

PT2 kirjoitti:Tämmönen on se Umbrella Corps. Por favor.
https://www.youtube.com/watch?v=pUW6p0wFyw8


Matsku näytti vähän kuin...Mass Effect 3:n moninpeliltä toisia immeisiä vastaan med RE-örmyt.
Ei nyt aivan sukkasurkealta touhulta näyttänyt, muttei ihan semmoistakaan mitä itse pelaisin.

Onko tuossa pelissä selitetty mitenkään miksi kaikki nuo Ganadot, zombit yms. ovat niin passiivisia pelaajia kohtaan, vai johtuuko se vaan tekoälyn puutteesta?
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Resident Evil: Umbrella Corps

ViestiKirjoittaja PT2 » 23.07.2016 00:43

Gigante kirjoitti:Onko tuossa pelissä selitetty mitenkään miksi kaikki nuo Ganadot, zombit yms. ovat niin passiivisia pelaajia kohtaan, vai johtuuko se vaan tekoälyn puutteesta?


Sotilailla on selässä tuommoinen reppu. Se on zombiejammer, joka siis tekee pelaajasta näkymättömän hirviöille. Tällöin möröt eivät tee mitään, ellei pelaaja ammu niitä ensin. Silloin ne käyvät helposti päälle. Toinen pelaaja voi myös ampua tuon repun rikki, jolloin kaikki lähellä käyvät möröt hyökkäävät heti päälle. Näin käykin vähän turhan usein, sillä juuri tuo mekaniikka tuo peliin sen oman juttunsa. Ei tarvitse tappaa vihollista, kunhan rikkoo repun ja toivoo että zombie syö. Tai tuhoaa repun, jolloin vihollinen käy paniikissa ampumaan päälle käyviä hirviöitä. Sitten pääseekin kivasti selustaan latomaan toverin maihin.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Resident Evil-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron