Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 14.05.2014 13:22 
Poissa
Moteeraattori
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Viestit: 1146
Paikkakunta: Somewhere
Elikkäs käytännössä tässä olisi nyt sitten wanhalta voorumilta fuusioituneena Umbrella-topic ja ne lukuisat ketjut koskien RE-pelien vihulaisia. Saa ehdottaa parempaa nimeä tähän ketjuun.


Keskustelua, teorisointia jmys. siis niin Umbrellasta ja tämän (tai sen toisen yhtiön) bioaseista, viruksista ja muuten vaan pelisarjan vihulaisista.


Itse näin alkuun palauttelen esille näitä joitain aikaisempia teorioita/olettamuksia:


Alkukirjaimet eri bioaseiden/testien kohdalla tarkoittavat mitä luultavammin kohdetta johon T-virusta on käytetty.

Esim. FI-03 "Neptune". FI lyhenne sanasta Fish = kala.

T-001. T niin kuin Tyrant. Yksinkertaisesti.

MA-121 "Hunter" tai MA-39 "Cerberus". MA varmaan on lyhenne sanasta Mammal = nisäkäs. Tästä voidaan mennä sitten toiseen teoriaan, että Hunterit saattavat olla sammakkomaisesta ulkoasustaan huolimatta myös "osittain" nisäkkäitä. Myös se, että wiki spekuloi, että Hunterien alkuperä on peräisin ihmisalkioista, johon on ruiskutettu matelijan DNA:ta T-viruksen ohessa, vahvistaa tätä teoriaa.



Lisäksi sitä on tullut teorisoitua myös sitä, että virustartunnan saaneen ihmisen muuttuessa zombiksi, on olemassa tämä epäselvän mittainen "4 itchy tasty"-välitila, jossa zombiksi muuttuvalla ihmisellä on vielä joitain ihmismäisen ajattelun ja käytöksen rippeitä ennen kuin tartunnan saanut taantuu mielettömäksi kannibaaliksi. "Kutinamiehen" lisäksi muita esimerkkejä ovat OB-sarjan (online pelin) kuolleet pelaajat ja RE3:ssa näkynyt eräs Carlosin kaveri.


Ihmisen mahdolliset metamorfoosit T-viruksen aikana ovatkin teoriani mukaan sitten seuraavassa järjestyksessä:

Tartunnan saanut ihminen>Kutinaa ja paiseita> "4 Itchy Tasty" (ihmiszombi) >Zombi> Crimson Head/ Karmiinikallo ( mikäli miespuolinen)/ Regis Licker (mikäli naispuolinen)> Licker / Nuolija> Mutatoitunut Licker (mahdollinen mikäli altistunut tietyille kaasulle)

_________________
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin kaunein, peluri ja keskustelunparantaja -16


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 14.05.2014 13:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Viestit: 580
Paikkakunta: Lounais-Suomi
Gigante kirjoitti:
Ihmisen mahdolliset metamorfoosit T-viruksen aikana ovatkin teoriani mukaan sitten seuraavassa järjestyksessä:

Tartunnan saanut ihminen>Kutinaa ja paiseita> "4 Itchy Tasty" (ihmiszombi) >Zombi> Crimson Head/ Karmiinikallo ( mikäli miespuolinen)/ Regis Licker (mikäli naispuolinen)> Licker / Nuolija> Mutatoitunut Licker (mahdollinen mikäli altistunut tietyille kaasulle)

Itse pidän tätä teoriaa hyvin todennäköisen mutta lisäisin siihen yhden asian. Tämä ihmiszombi muoto jää välistä jos henkilö kuolee verenhukkaan tai muuhun vastaavaan.

_________________
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 14.05.2014 13:46 
Poissa
Moteeraattori
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Viestit: 1146
Paikkakunta: Somewhere
NightFan kirjoitti:
Gigante kirjoitti:
Ihmisen mahdolliset metamorfoosit T-viruksen aikana ovatkin teoriani mukaan sitten seuraavassa järjestyksessä:

Tartunnan saanut ihminen>Kutinaa ja paiseita> "4 Itchy Tasty" (ihmiszombi) >Zombi> Crimson Head/ Karmiinikallo ( mikäli miespuolinen)/ Regis Licker (mikäli naispuolinen)> Licker / Nuolija> Mutatoitunut Licker (mahdollinen mikäli altistunut tietyille kaasulle)

Itse pidän tätä teoriaa hyvin todennäköisen mutta lisäisin siihen yhden asian. Tämä ihmiszombi muoto jää välistä jos henkilö kuolee verenhukkaan tai muuhun vastaavaan.


Njoo, totta turiset. Unohdin tuossa kiiressä mainita asiasta. Ihmiszombi-vaihe voi jäädä hyvin monesti välistä juuri mahdollisen ennenaikaisen kuoleman (ilman aivovauriota) takia.

_________________
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin kaunein, peluri ja keskustelunparantaja -16


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 14.05.2014 13:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Viestit: 580
Paikkakunta: Lounais-Suomi
Gigante kirjoitti:
NightFan kirjoitti:
Gigante kirjoitti:
Ihmisen mahdolliset metamorfoosit T-viruksen aikana ovatkin teoriani mukaan sitten seuraavassa järjestyksessä:

Tartunnan saanut ihminen>Kutinaa ja paiseita> "4 Itchy Tasty" (ihmiszombi) >Zombi> Crimson Head/ Karmiinikallo ( mikäli miespuolinen)/ Regis Licker (mikäli naispuolinen)> Licker / Nuolija> Mutatoitunut Licker (mahdollinen mikäli altistunut tietyille kaasulle)

Itse pidän tätä teoriaa hyvin todennäköisen mutta lisäisin siihen yhden asian. Tämä ihmiszombi muoto jää välistä jos henkilö kuolee verenhukkaan tai muuhun vastaavaan.


Njoo, totta turiset. Unohdin tuossa kiiressä mainita asiasta. Ihmiszombi-vaihe voi jäädä hyvin monesti välistä juuri mahdollisen ennenaikaisen kuoleman (ilman aivovauriota) takia.


T-viruksella on se myös erikoinen käyttäytyminen kun patient zeron muuttuminen oli omaa luokkaansa verrattuna muihin tartuntoihin sen jälkeen. Patient zeron ihmiszombi muoto kesti päiviä kun taas muilla se oli vain tunteja. Tästä päästään siihen että T-virus voimistuu henkilöissä sitä mukaan kuin mutaatio etenee.

_________________
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 15.05.2014 00:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Viestit: 158
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado
Gigante kirjoitti:
Ihmisen mahdolliset metamorfoosit T-viruksen aikana ovatkin teoriani mukaan sitten seuraavassa järjestyksessä:

Tartunnan saanut ihminen>Kutinaa ja paiseita> "4 Itchy Tasty" (ihmiszombi) >Zombi> Crimson Head/ Karmiinikallo ( mikäli miespuolinen)/ Regis Licker (mikäli naispuolinen)> Licker / Nuolija> Mutatoitunut Licker (mahdollinen mikäli altistunut tietyille kaasulle)


Itse luokittelen mielessäni Regis Licker:n omaksi erikoistapauksekseen kertaesiintymisen ja muun puutteellisen tiedon valossa. Kyseessähän on muuten lienee joidenkin teorioiden mukaan Outbreakien George Hamiltonin ex-vaimo, onko huhu tuttu kenellekään?

Ja asiasta seuraavaan, mikähän mahtaa olla karmiinikalloksi muuttumisen ja lopullisen "kuolemisen" todennäköisyys aivoistaan ja selkärangastaan ehjällä zombiella, kun se teloitetaan? Itse epäilisin infektoituneena oloajan vaikuttavan todennäköisyyteen. REmake kun osoittaisi että jokainen useita kuukausia sitten muuttunut pystyy muuttumaan sattumanvaraisen ajan jälkeen aina yhdeksi. Tuoreemmissa tapauksissa (Raccoon City, Sheena Island, Rockfort Island, Antarctica Base) karmiinikalloja ei näin ollen pysty syntymään, koska T-virus ei ole ehtinyt vaikuttamaan tarpeeksi pitkään uhrin aivoissa..

Lauon lisää omia teorioita joskus myöhemmin. 8-)

_________________
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 15.05.2014 07:41 
Poissa
Moteeraattori
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Viestit: 1146
Paikkakunta: Somewhere
Lord_Kado kirjoitti:
Gigante kirjoitti:
Ihmisen mahdolliset metamorfoosit T-viruksen aikana ovatkin teoriani mukaan sitten seuraavassa järjestyksessä:

Tartunnan saanut ihminen>Kutinaa ja paiseita> "4 Itchy Tasty" (ihmiszombi) >Zombi> Crimson Head/ Karmiinikallo ( mikäli miespuolinen)/ Regis Licker (mikäli naispuolinen)> Licker / Nuolija> Mutatoitunut Licker (mahdollinen mikäli altistunut tietyille kaasulle)


Itse luokittelen mielessäni Regis Licker:n omaksi erikoistapauksekseen kertaesiintymisen ja muun puutteellisen tiedon valossa. Kyseessähän on muuten lienee joidenkin teorioiden mukaan Outbreakien George Hamiltonin ex-vaimo, onko huhu tuttu kenellekään?



Tiedot ovat vähäisiä, mutta koska en naispuolista karmiinia pelisarjassa ole vielä bongannut niin teoria pysykööt toistaiseksi voimassa. Voihan kyseessä toki olla jokin muu erikoisuus, mutta zombin ja lickerin evoluution välissä kyseinen muoto silti on.

Muistaakseni Georgen heiton mukaan Regis Licker (tai jokin muu otus) vain "muistuttaa" Georgea tämän exästä, vaikka saatan olla kuullut väärinkin. Wikin mukaan on silti mahdollista, että George saattoi silti tuntea kuka Regis saattoi olla.


Sen kuitenkin uskon, että OB:n Regis on samainen jo "kuollut" nainen, jonka pystyi löytämään jostain majatalon huoneesta lojumasta. Tämän naisen vatsa oli revitty auki ja koska regisin sukkiksen jäänteet, roikkuvat sisuskalut ja tukan väri vastaavat tähän samaiseen naiseen, en usko että moinen olisi pelkkää sattumaa.

_________________
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin kaunein, peluri ja keskustelunparantaja -16


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 15.05.2014 15:10 
Poissa

Liittynyt: 10.03.2014 17:27
Viestit: 41
Lord_Kado kirjoitti:
REmake kun osoittaisi että jokainen useita kuukausia sitten muuttunut pystyy muuttumaan sattumanvaraisen ajan jälkeen aina yhdeksi. Tuoreemmissa tapauksissa (Raccoon City, Sheena Island, Rockfort Island, Antarctica Base) karmiinikalloja ei näin ollen pysty syntymään, koska T-virus ei ole ehtinyt vaikuttamaan tarpeeksi pitkään uhrin aivoissa..



Yksi syy mitä pidän todennäköisenä on, että Crimson Headit tulivat RE-sarjaan vasta Remakessa. (osin uudelleenkirjoitettu ykkönen.)

_________________
Ajattelen, siis olen (olemassa)
En ajattele, en siis ole (olemassa)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 15.05.2014 19:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Viestit: 238
Paikkakunta: Lappeenranta
killer89 kirjoitti:
Lord_Kado kirjoitti:
REmake kun osoittaisi että jokainen useita kuukausia sitten muuttunut pystyy muuttumaan sattumanvaraisen ajan jälkeen aina yhdeksi. Tuoreemmissa tapauksissa (Raccoon City, Sheena Island, Rockfort Island, Antarctica Base) karmiinikalloja ei näin ollen pysty syntymään, koska T-virus ei ole ehtinyt vaikuttamaan tarpeeksi pitkään uhrin aivoissa..



Yksi syy mitä pidän todennäköisenä on, että Crimson Headit tulivat RE-sarjaan vasta Remakessa. (osin uudelleenkirjoitettu ykkönen.)

Jep, voihan sitä teorioida vaikka mitä, mutta samoilla linjoilla Killerin kanssa. Tämä on kyllä todennäköisin selitys, sillä Veronican aikaan Crimsoneita ei ollut varmaan edes keksitty.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 15.05.2014 21:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Viestit: 580
Paikkakunta: Lounais-Suomi
Oletteko miettineet sitä että T-virus voimistuu ajan mukaan jonka vuoksi todennäköisyys muuttua karmiinikalloksi kasvaa samalla kun zombi tallustelee ympäriinsä.

_________________
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 16.05.2014 00:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Viestit: 158
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado
Gigante kirjoitti:
Lord_Kado kirjoitti:
Gigante kirjoitti:
Ihmisen mahdolliset metamorfoosit T-viruksen aikana ovatkin teoriani mukaan sitten seuraavassa järjestyksessä:

Tartunnan saanut ihminen>Kutinaa ja paiseita> "4 Itchy Tasty" (ihmiszombi) >Zombi> Crimson Head/ Karmiinikallo ( mikäli miespuolinen)/ Regis Licker (mikäli naispuolinen)> Licker / Nuolija> Mutatoitunut Licker (mahdollinen mikäli altistunut tietyille kaasulle)


Itse luokittelen mielessäni Regis Licker:n omaksi erikoistapauksekseen kertaesiintymisen ja muun puutteellisen tiedon valossa. Kyseessähän on muuten lienee joidenkin teorioiden mukaan Outbreakien George Hamiltonin ex-vaimo, onko huhu tuttu kenellekään?


Tiedot ovat vähäisiä, mutta koska en naispuolista karmiinia pelisarjassa ole vielä bongannut niin teoria pysykööt toistaiseksi voimassa. Voihan kyseessä toki olla jokin muu erikoisuus, mutta zombin ja lickerin evoluution välissä kyseinen muoto silti on.


Oikeastaan, tein vähän tutkimusta ja totesin RE:n wikiassa naispuolisia karmiinikalloja ilmestyneen niinkin epämääräisessä lähteessä kuin Operation Raccoon Cityssa. Sen roskapelin viralliseen autenttisuuteen en tosin usko, joten olet tällä hetkellä vahvemmilla palkeilla tässä väittelyssä kuin allekirjoittanut.

Gigante kirjoitti:
Sen kuitenkin uskon, että OB:n Regis on samainen jo "kuollut" nainen, jonka pystyi löytämään jostain majatalon huoneesta lojumasta. Tämän naisen vatsa oli revitty auki ja koska regisin sukkiksen jäänteet, roikkuvat sisuskalut ja tukan väri vastaavat tähän samaiseen naiseen, en usko että moinen olisi pelkkää sattumaa.


Touché. Asiapitoinen fakta, joka ei kyllä jäänyt itselle mieleen, vaikka kymmeniä kertoja ruumista OB:ssa ihmettelinkin.

killer89 kirjoitti:
Yksi syy mitä pidän todennäköisenä on, että Crimson Headit tulivat RE-sarjaan vasta Remakessa. (osin uudelleenkirjoitettu ykkönen.)


Olisihan siinä välissä ennen nykypäivän "zombieita" (ganadoja ja muita hyypiöitä) vielä RE Zero, Outbreak-sarja ja nelosen beetat, joissa zombieita vielä esiintyi.. Eipä vaan karmiinikalloja ole näkynyt yhdessäkään. Tosin ymmärrän yskäsi, ja joudun vielä toteamaan, Umbrella Chronicles:ssa ilmestyneen muutamia karmiineja REmake:n skenaarioiden ulkopuolella, MUTTA nuo kroniikkaroskat apinoivatkin suoraan elementtejä edeltävistä RE:istä ilman mitään tolkkua. -_-"

_________________
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 16.05.2014 11:36 
Poissa

Liittynyt: 10.03.2014 17:27
Viestit: 41
Lord_Kado kirjoitti:

Olisihan siinä välissä ennen nykypäivän "zombieita" (ganadoja ja muita hyypiöitä) vielä RE Zero, Outbreak-sarja ja nelosen beetat, joissa zombieita vielä esiintyi.. Eipä vaan karmiinikalloja ole näkynyt yhdessäkään. Tosin ymmärrän yskäsi, ja joudun vielä toteamaan, Umbrella Chronicles:ssa ilmestyneen muutamia karmiineja REmake:n skenaarioiden ulkopuolella, MUTTA nuo kroniikkaroskat apinoivatkin suoraan elementtejä edeltävistä RE:istä ilman mitään tolkkua. -_-"



Mutta jos mietitään ihan sarjan kaanonin kannalta (unohdetaan mainitsemani seikka hetkeksi), niin Zerossa CH - zombien uupuminen voisi selittyä sillä, että Zerossa oleva T-virus on vm - 88 , toisin kuin Remakessa oleva T-virus jota on sittemmin jatkokehitelty / tutkittu 10 vuoden ajan.

Toisaalta kakkosessa, kolmosessa ja Veronicassa tuo teoria sitten menisi pytystä alas, ja taas toisaalta CH-zombien uupuminen noista selittyisi aikaisemmalla teoriallani.

Pää tässä kipeäksi tulee. :?

_________________
Ajattelen, siis olen (olemassa)
En ajattele, en siis ole (olemassa)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 17.05.2014 21:24 
Poissa
Moteeraattori
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Viestit: 1146
Paikkakunta: Somewhere
Sinänsä kyllä on suuri pettymys, että karmiineja ei kroniikkoja ja orcia lukuunottamatta olla remaken ulkopuolella nähty. Lisäsivät kiitettävästi pientä ahdistuneisuutta kaikkia niitä valmiiksi tapettuja peruszombeja kohtaan ja piti vähäisillä bensavaroilla miettiä varovaisesti mitkä kaikki raadot kannattaisi mennä polttamaan. Zero olisi ollut voinut olla jännittävämpikin kokemus, mikäli karmiinit olisivat olleet mukana.


Nyt kun näin zombeista puhuttiin, keskustellaanko näistä eri reskujen zombien piirteistä? Missä pelissä zombit ovat mielestänne vaarallisimillaan?
Ykkösessä ja Director's Cutissa zombit ovat ehkä kuolettavimpia kuin muissa peleissä, koska nämä voivat tehdä paljon vahinkoa pelkällä yhdellä puraisulla. Code Veronican kalmot taas ovat mukavan sitkeitä, kun mokomat jaksavat nousta maasta montakin kertaa.

Tosin ehkä sitkeimmät kohtaamani zombit ovat ehdottomasti outbreak-sarjan versiot (Very Hard-tilassa erityisesti). Mokomat kestävät hemmetisti vahinkoa lyömäaseista, tönimisestä ja poljennasta puhumattakaan, kun pyssyjen kuteja on käytännössä pakko säästää loppupomoja vastaan. Jo yhden zombin tappamiseen tarvittiin käytännössä kaikki pelaajat kerralla ja silloinkin vaikutti siltä, että maihin hakattu kalmo voisi nousta takaisin jaloilleen koska tahansa. Hyvin monasti tyydyttiin vain kamppaamaan zombi lattiaan ja juostiin sitten välittömästi karkuun.

Ei ole mikään ihme, että Desperate Times-kentän lopputaisto useita zombeja vastaan on kenties yksi pelin hankalimmista taistoista.

_________________
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin kaunein, peluri ja keskustelunparantaja -16


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 19.05.2014 23:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Viestit: 158
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado
Gigante kirjoitti:
Nyt kun näin zombeista puhuttiin, keskustellaanko näistä eri reskujen zombien piirteistä? Missä pelissä zombit ovat mielestänne vaarallisimillaan?


Ehdottomasti Outbreakin uunot yliampuvine yllätyshyökkäyksineen ja halpamaisine säntäilyineen. Koittakaapa vetää yksikin zombie-infestoitu taso No Damage-läpijuoksuna ja huomaatte äkkiä minkälaisista paskiaisista on kyse. Hyvänä kakkosena tulee Director's Cut:n kalmat, jotka kirjaimellisesti repivät kurkun auki parilla näykkäyksellä, jos ei pidä varaansa varsinkin Jill:n skenaariossa. Kolmas sija tipahtanee RE3: Nemesiksen yllätysspurttaajille, erityisesti Hard-vaikeustasolla. Osaavat olla joskus hyvinkin arvaamattomia piruja..

Lepsuimmat vitsit lienevät Code: Veronicassa ja Survivor-sarjan peleissä, joissa isokaan epäkuolleiden ylivoima ei kokenutta pelaajaa hetkauta.

_________________
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 02.05.2015 07:03 
Poissa
Moteeraattori
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Viestit: 1146
Paikkakunta: Somewhere
Mitkäs on populan mielestä minkäkin Reskupelin ärsyttävimmät/vaarallisimmat perusvihut?


Itse valitsin yhden kustakin pelistä.


RE0: Eliminaattorit. Kuin hunterit, mutta pienemmässä koossa. Saatanan ärsyttäviä pomppijoita, joihin on aina hankala osua ja onnistuvat miltei aina vahingoittamaan kun yritän vain juosta ohitse.

RE1+ Director's cut: Hunterit, eiköhän se ole sanomattakin selvää. Toki peruszombitkin ansaitsevat kunniamaininnan.


REmake: Muista peleistä poiketen, valitsen Kerberokset. En tiedä kenen mielestä koirat ovat muka helpompia remakessa, kun mokomat perkeleet EIVÄT pysy aisoissa pistoolilla tai etes haulikolla ampumalla. Sitten kun näitä penteleitä juoksee se kaksi tai kolme kipaletta päin naamaa, niin verta tulen vuotamaan armotta. Remaken hunttereita ei voi edes hyvällä maulla kutsua vaarallisiksi, ellei ole valmiiksi dangerilla. Hävetkää sentään, kun doggulitkin ovat vaarallisempia.

Toki karmiinitkin olisivat päässeet listalle, jos niitä olisi pelissä ollut esillä useamminkin.


RE2: Kakkosskenaarion nuolijat, ihan ehdottomasti. Nielevät hemmetisti lyijyä ja vetävät kynsillään vertoja miltei hunttereille.


RE3: Kolmosreskun pahin vihollinen on aina Nemesis, mutta häntä ei varsinaisesti voi luokitella täysveriseksi perusviholliseksi joten...Aivoimurit/Drain Demonit.


RECV: Mittelö Bandersnatcherien, Hunter 2.0:ien/Sweeperien ja koiperhosten välillä on sangen tasaväkinen. Taivun kuitenkin enemmän koiperhosiin, koska niiden käytävän läpikulkeminen on joka kerralla samanlainen haaste.


RE4: Pääpelistä Regeneradorit sekä sotilaat ja Mercenaries-pelistä isooHerra Salvador.


RE5: Oma kokemukseni rajoittuu kyllä demoon, mutta siinä ollut moottorisahaturpa oli liki mahdoton vastustaja kukistaa.

_________________
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin kaunein, peluri ja keskustelunparantaja -16


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 02.05.2015 10:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Viestit: 636
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...
Gigante kirjoitti:
Mitkäs on populan mielestä minkäkin Reskupelin ärsyttävimmät/vaarallisimmat perusvihut


Noh, käydäänpä toimeen...

RE1: Hunterit, ehdottomasti. Muistan ikuisesti, kun tunnin eteneminen ilman tallennusta päättyi juuri saveroomin oven eteen hunterin instakillin takia.

RE2: Super-Licker. Todella nopeita, tappavia ja kestäviä. I like.

RE3: Brainsuckerit vai mitälieovatkaan. Sihisevä ääni ja helvetin tehokkaat iskut. Tulee aina vain jostua pakoon, kun näitä tulee vastaan.

RE4: Tässä pelissä ei oikeastaan ole mitään erityisen pahoja vihollisia. Moottorisahamies nostattaa pulssia ja piikikkäät Regeneraattorit ovat siistejä.

RE5: Tästä pelistä ei oikeastaan ole jäänyt mitään vihollista mieleen. Tämä tyhjäksi.

RE Zero: Apinat aiheuttivat verenpaineen äkillistä nousemista. Osuminen niihin oli hankalaa ja niiden takia monet herbit on tullut menetettyä.

REmake: Cerberukset helposti. Kun hunterit olivat säälittäviä, selvästi laiskistuneita olioita, niin koirat ottivat kaiken huomion itselleen olemalla pelin kovimpia vihollisia. Näiden takia haulikkoa kannetaan mukana.

RECV: Hunterien kunniakas paluu wellaisiksi, mitä niiden kuuluukin olla: nopeita, älykkäitä ja tappavia. Codessa yleensä hunterit hyökkäävät vielä joukolla pelaajan kimppuun, niin ei paljoa hymyilytä.

----

Jos puhutaan bosseista, niin parhaat ovat ehdottomasti Nemesis ja Alexia.

_________________
Ex: Crealz
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 02.05.2015 10:58 
Poissa
Moteeraattori
Avatar

Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Viestit: 1146
Paikkakunta: Somewhere
Meinasin unohtaa kokonaan Outbreakit ja Survivorin listalta. Chronicles-pelit jätän mainitsematta, kun niissä peleissä haastetta tarjoavat ainoastaan pomovastukset...varsinkin ne aivan helvetin nolot lasit päässä heiluvat Ivanit.


Survivor: Vähän kyseenalaista sanoa oikein mitään vihollista vaaralliseksi tässä pelissä, mutta sen erään viemäripolun Funkee-kaksoset aiheuttavat minulle edelleenkin painajaisia. Yksi tulee edestä ja toinen takaa...ei saatana.



Outbreak1: Hive-skenaarion koirat, iilimatomies ja Hunterit...vaikeita valintoja. Hunterien instakill-isku on kuitenkin hyvin arvaamaton liike.

Outbreak2: Monet viholliset, varsinkin Very Hardilla, ovat melkoisia tappajia tässä pelissä, mutta suurinta pelkoa itselleni aiheuttavat ne metsän jättiläisötökät, kirput ja eläintarhan naarasleijonat. Leijonat ovat nopeita, iskevät lujaa, tarraavat kiinni hyvin arvaamatta ja voivat vetää instakillit epäsuotuisalla ajankohdalla. Muutenkin näitä supersaalistajia on vaikea laittaa hengiltä pelkillä lyömäaseilla ja vähäisillä ammuksilla.

_________________
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin kaunein, peluri ja keskustelunparantaja -16


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Bioaseet ja muut möröt.
ViestiLähetetty: 04.05.2015 00:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 04.03.2014 00:38
Viestit: 178
Vittumaisimmat vihut? Lickerit ovat aina olleet niitä, jotka väkisinkin pääsevät iholle. RE2:n alussa kun piti vielä ottaa näiden kanssa yhteen pelkällä pistoolilla. Kaikki yrtit haavojen healaamiseen, hemmetti.

Perusvihuksi tuskin lasketaan Herra X:ää, mutta hän nyt sattuu olemaan kamalin kaikista kauheuksista. Kun junnuna satuin eksymään kakkosskenaarion pariin, järkytyin kyllä jo tämän kankean äijän lavalle astumista välivideon muodossa - tavanomainen ykkösskenaarion setti heitettiin nurin, kukas helvetti se tuo kaappi on olevinaan? Mutta otetaan päälle vielä se ikimuistoinen seinä paskaksi -episodi. #sydänkohtaus#trauma#fuck

Regenerator. Siinä vasta vaarallinen kaveri. Näitä ei Ressunelosessa tipahdellut vastaan kovinkaan useasti, mutta pirullisia ne olivat siitä huolimatta.

Zerials, analysoidaanpa uudelleen. RE5:ssa on yksi mörkö ylitse muiden. Mercenariesin luolakentästä löytyvä kärpänen/torakka on yksi pahimmista jutuista koko hiton pelissä. Erehdy päästämään tämmöinen tuholainen selkäsi taakse, niin kas kummaa kun alkaa kylkiluita kolottamaan.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Style created by © Matti, gry komputerowe, reklama sem reklama seo

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com uncommitted-decoy

Tämäkin on ilmainen foorumi, jonka tarjoaa munfoorumi.com

Ilmoita asiaton sisältö