Resident Evil 7

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Masse » 26.01.2017 04:21

Ei jumalauta, että osaa olla kyllä vittumainen peli. Joka kerta, kun tulee vihollinen vastaan niin se syö kaikki mun kudit ja ei mitään hajua mihin pitäisi juosta karkuun.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja bËst » 28.01.2017 11:56

Pelin tunnelma on kyllä toimiva. Arvostan paluuta survivor horror -tyyliseen kokonaisuuteen, vaikkaa RE4:sta pidänkin sarjan parhaana osana. Mutta 5 ja 6 maistuivat pääasiassa co-operatiivisen luonteensa vuoksi. Myös vähemmällä puheella olleet Revelationit olivat itselleni todella mieleisiä pelejä.

Tästä siirtymästä FPS:ään en pahemmin perusta. Iso osa RE:tä itselleni on ollut hahmoissa ja FPS:ssä hahmon merkittävyys laskee suuresti. Myös turhat "realismi" kameratärähtelyt yms ovat enimmäkseen ärsyttäviä kun puhutaan FPS-peleistä.

Mutta muuten peli on mielestäni oikein mukava, sulava ja toimiva. Mutta pelottavaksi en tätä kyllä lähtisi tituleeraamaan. VR-lasienkin kanssa peli on kyllä tunnelmallinen, mutta ei todellakaan pelottava.
bËst
 
Viestit: 3
Liittynyt: 12.05.2014 15:15

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Masse » 29.01.2017 10:17

Joko mä olen helvetin tai tyhmä tai sitten mä olen ensimmäinen ihminen kuka PC:llä pelatessa tajusi ettei tossa pelissä voi "equippaa" pistoolia sen jälkeen, kun saa haulikon. :lol:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 01.02.2017 18:20

Pelailin tän viime yönä yhteen putkeen läpi. Ekat muutama tuntia parasta survival horroria vuosiin, tulee todella paljon Remake mieleen kun päästään alkuvaiheen Outlast-piileskelystä ohi. Toisen varsinaisen bossin jälkeen peli vähän lässähtää ja pelin loppupää oli todella puuduttavaa putkijuoksupaskaa mitä olisi voitu hioa huomattavasti enemmän. Peli muistuttaa rakenteeltaan todella paljon Remakea, mikä ei todellakaan ole huono juttu ja meitsi diggas todella puoleen väliin saakka pelin tapahtumapaikoista. Sitten käy klassiset että Capcomin jannut vetää överiksi ja loppu läsähtää.

Tarinan puolesta peli oli sarjan tuttuun tapaan aivan täysi vitsi, Jack Baker on ainoa hyvä hahmo koko pelissä eikä pelillä ollut paria fileä lukuunottamatta mitään tekemistä aiempien pelien kanssa. Pari hassua twistiä tulee pelin varrella, mutta jos mulle tulee Resident Evilistä kerronnallisesti mieleen FEAR niin kyllä joku on aika pahasti pielessä. Toisaalta tämäkin on helvetinmoinen parannus kaikkeen mitä on tullut RE5:n jälkeen

Kaiken kaikkiaan pidin kyllä pelistä yllättävän paljon, Resident Evil ei ole ollut näin paljon Resident Eviliä varmaan viimeiseen viiteentoista vuoteen, vaikkakin peli ehkä on hieman hiilikuitukopio Remakesta. Peli ei todellakaan ole mikään pelisarjan pelastava enkeli mutta oikeaan suuntaan ollaan menossa. Seuraavaan peliin mennessä Capcom saisi heittää ton VR-paskan helvettiin ja olla suunnittelematta koko peliä vastaavan gimmickin ympärille. Samoilla vauhdeilla voisivat heittää laiva-alueet vittuun, niitä on varmaan ollut viidessä viimeisessä Ressassa ja ne on mielikuvituksettomimpia ympäristöjä heti viemärikenttien jälkeen.

tl;dr: Toimiva survival horror, en itse maksaisi täyttä hintaa mutta suosittelen ehdottomasti hankkimaan joskus.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja whatever » 12.02.2017 03:05

http://www.gamespot.com/articles/reside ... 0-6447729/

Eli, seiska ei myy yhtä hyvin kuin vitonen tai kutonen. Voipi olla että seuraava ressa on taas joku putkiräiskintä, koska ne nyt vaan myy paremmin. :|
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja JohnMclane » 12.02.2017 03:23

Harmin paikka jos capcom katsoo sokeasti taas vaan myyntejä. Itse sain ainakin sellaisen käsityksen viikko takaperin, että RE7 olisi ollut jonkin asteinen menestys. Itsellä taas on dilemma, että ostaisinko pelin PC:lle vai konsolille. (Konsolille lähinä sen takia, että omistan melkein kaikki aiemmat ressat fyysisinä kopioina. Fyysiset PC kopiot ovat taas nyky päivänä lähinnä turhia) Toisaaltalta jos konsoliversioon päädyn, pitäisi hommata se PS4. Ainakin mitä videoita ja streameja olen katsonut niin porukka on tykännyt pelistä.
Avatar
JohnMclane
 
Viestit: 18
Liittynyt: 23.04.2016 02:16
Paikkakunta: Nakatomi Plazan joulujuhlat

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Gigante » 12.02.2017 10:04

No voihan kökkö. Kuuleman ja fanien antaman palautteen perusteella kun seiskan uusi suunta oli otettu positiivisesti vastaan. Remaken HD-masteroinnin myynnin luulisi olevan silti hyvä todiste siitä että Survival Horror myy edelleen. Toisaalta luulisi Capcomin myös käsittävän ettei kutosen tasoista ripulia kannata ruveta vääntämään uudestaan.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Kallu » 16.02.2017 16:27

Noihin tulee lisäksi vielä digitaaliset myynnit ja DLC, että kyllä varmaan voitolle pääsevät ihan mukavasti.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Masse » 21.02.2017 20:54

Alotin tämän alusta easylla, kun rupesi vituttamaan panosten puute ja se pakoonjuokseminen koko ajan. Itse olen aina tottunut pelaamaan ressoja niin, että kaikki vihut paskaks. Paljon mukavampi pelata nyt ja vedinkin nyt parissa tunnissa jo käärmeavaimen saantiin asti.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Dead-Emmett » 12.03.2017 02:25

Oon pelannu ton pelin läpi easylla ja normalilla PSVR:ällä ja voin sanoo et se peli on ihan sairaan pelottava, tuntuu kuin olisin oikeesti siellä talossa ja tosi ahdistavaa aina alottaa pelaaminen ku tietää miltä se tuntuu, mut on kohtia mistä tykkään ja kohti mitkä ahdistaa ettei haluu pelata kuten menemien sinne kellariin joku 5 kertaa ainaki!!
Jos et omista VR niin kannattaa hankkia tai vaikka lainaa kaverilta, mut tää on must pakko kokee.

Kokonaisuudessaan en tykkää tosta pelistä kauheesti. Tämä 5 vuoden odotus ressa 6:sesta oli turhaa. Ainoo plussa pelissä on just toi vr mikä on kaikista parhaimman näkönen vr mitä pleikkarille on, mut silti kun katsot pelin grafiikoita läheltä niin ne on ihan helvetin kauheeta pikselimössöö!! VR pudottaa pelin resoa paljon ja pelissä on ongelmana (ilman vr:ääkin) että kun juokset/menet toiseen paikkaan niin sen paikan grafiikat on jotain 120p ja niiden latautumiseen parempaan resoon menee melkein 10 sekuntia (noin 8 sekkaa kun kerran laskin), mikä on naurettavaa. Mulla on Pro ja SSD levy pleikassa.
Mut peli on silti parhaim PSVR peli mitä on tällä hetkellä olemassa.

Kauhussa Ressa 7 on onnistunut, en tiiä johtuuko sen VR:ästä vai ei. En ole kauheasti pelannut peliä ilman VR:ää. En koskaan ole huutanut kun olen pelannu kauhupelejä (mitkä on mun lemppareita), mut täs pelis oon huutanu ihan hulluna, kun olen säikähtänyt jotakin ja naapurit varmaan ihmettelee mikä mua oikee vaivaa -.-'
Kun vertaa muihin peleihin mitä PS4 on tällä hetkellä julkaistu (esim. Horizon) niin ton graffat on aika alkeelliset.

Saa nähdä mitä uutuuksia Capcom tuo Ressa 2 Remakillä!
Avatar
Dead-Emmett
 
Viestit: 13
Liittynyt: 11.03.2017 19:49

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 12.03.2017 11:13

Dead-Emmett kirjoitti:Kokonaisuudessaan en tykkää tosta pelistä kauheesti. Tämä 5 vuoden odotus ressa 6:sesta oli turhaa. Ainoo plussa pelissä on just toi vr mikä on kaikista parhaimman näkönen vr mitä pleikkarille on, mut silti kun katsot pelin grafiikoita läheltä niin ne on ihan helvetin kauheeta pikselimössöö!! VR pudottaa pelin resoa paljon ja pelissä on ongelmana (ilman vr:ääkin) että kun juokset/menet toiseen paikkaan niin sen paikan grafiikat on jotain 120p ja niiden latautumiseen parempaan resoon menee melkein 10 sekuntia (noin 8 sekkaa kun kerran laskin), mikä on naurettavaa. Mulla on Pro ja SSD levy pleikassa.
Mut peli on silti parhaim PSVR peli mitä on tällä hetkellä olemassa.

Olin aikanaan jo skeptinen kun PSVR julkistettiin, että kuinka PS4 jaksaisi pyörittää VR-pelejä. En ole itse kokeillut kyseistä laitetta joten en osaa mitään sanoa, mutta tuo kuulostaa aika pahalta, etenkin kun RE7:a mainostettiin tuon VR:n avulla. Voisi kuvitella että VR-peleissä tulisi huono olo, jos kuva olisi tuollaista pikselimössöä. Onko asia näin?

PS4 on pari kuukautta ollut taloudessa, mutta käyttöä ei ole ollut Final Fantasy XV:n ja MGSV:n lisäksi. RE7 oli ajatus ostaa jo jonkin aikaa sitten, mutta sitten eräs Nintendon lippulaivapeli tuli, ja RE7 siirtyy toistaiseksi hieman etäämmäksi. Ihan hyviä arvosteluja peli on saanut, mutta kaikki eivät ole kuitenkaan pelistä pitäneet. Jakaa selvästi mielipiteitä, pitää testata vsin rohkeati ja sitten antaa tuomio.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Kaya » 12.03.2017 15:22

Ressa 7 tullut kertaalleen läpäistyä (ilman VR laseja) ja itse kyllä tykkäsin. Oli mukava palata kauan kaivatun kauhun ja jännityksen äärelle kaiken toimintasähellyksen jälkeen. Jännitys elementti oli kyllä läsnä kutakuinkin koko pelin läpi, paitsi tietenkin ah niin ihanissa savehuoneissa!
Välillä tuli ulvottua pelatessa miehelle että "onko mun pakko mennä tuonne kellariin/taloon, en haluu mennä apua" - mitä tietenkin olen ressoissa kaivannut sitten Nemesiksen STARS-örinöiden.

Tarina ei tietenkään ollut enää tässä vaiheessa kovin yllätyksellinen, mutta minusta hyvin toteutettu. Olihan sinne sekaan viskattu muutama juonenkäänne jotka sai mielenkiinnon pysymään yllä pelin läpi.
Tosi lyhythän tämä oli jopa ressaksi. Yleensä ensimmäisellä läpipeluulla olen tutkien, ihmetellen ja fiilistellen saanut aikaa kulumaan noin 15 tuntia, tämän ensimmäiseen läpipeluuseen kului vain kahdeksan tuntia.
Viitteitä en huomannut muihin ressoihin mitään pelin aikana, paitsi jossain taisi olla taulu Arklay mountainsista, sekä lehti jossa maininta Raccoon Cityn tapahtumista. Virkistävä irtiotto minusta ainakin, ettei roikuta samassa kaavassa ja siivota edelleen sitä samaa jälkipyykkiä.

Pelin loputtua mieleen jäi kivat puzzlet, muutamat brutaalit kohtaukset sekä lopun mitähänihmettäminäjustnäin-fiilis koska
Spoiler: show
Chris Redfield
.

Ihan hyvä ressa, miljoona kertaa parempi kuin kutonen. Silti ihan hirvee rahastuksen maku on jäänyt suuhun kun kokoajan tulee maksullista DLCtä. Miksei sillä 60eurolla voi jo saada koko paskaa kerralla -.- Itsehän ostin netistä käytettynä sitten 40ellä pelin kun en täyttä hintaa edes halunnut maksaa.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Kallu » 12.03.2017 21:39

Kaya kirjoitti: Silti ihan hirvee rahastuksen maku on jäänyt suuhun kun kokoajan tulee maksullista DLCtä. Miksei sillä 60eurolla voi jo saada koko paskaa kerralla


RE7:ssa on ollut kyllä aika huonot DLC:t tähän asti, en ole ostanut niistä mitään. Lähinnä kiinnostaa tarinan jatkaminen. Muistaakseni 2 tarina DLC:tä tulossa joista toinen ilmainen. DLC ei minua sinänsä haittaa, jos sitä materiaalia sitten myös on esim. Witcher 3:ssa oli tosi hyvät lisäsisällöt mitkä oli minusta täysin rahan arvoisia. Mutta sitten jos halutaan 15e jostain 20min kestävästä lisätarinasta ja korttipelistä ym, niin tuntuuhan se vähän nihkeältä. Toisaalta kukaan ei pakota ostamaan, itse katsoin Daughterssin läpipeluun youtubesta.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Kallu » 07.09.2017 11:47

Chrisillä ja Zoella pääsee seikkailemaan 12. joulukuuta. Toivottavasti näissä lisäreissä olisi reilusti enemmän substanssia kuin edellisissa, jotka eivät minua kiinnostaneet pätkän vertaa eivätkä todella olleet pituudella pilattuja. Ainakin näin ennakkoon nämä kiinnostaa enemmän kuin aiemmat; Zoen kohtaloa valotetaan ja toivottavasti Chris vie juonta myös eteenpäin.

http://www.capcom-unity.com/capkel/blog/2017/09/05/return-to-the-mansion-with-resident-evil-7-gold-edition-and-dlc-on-december-12th
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Gigante » 22.05.2018 08:37

https://www.pelaajalehti.com/uutiset/re ... -japanissa


Sinänsä olen kyllä innostunut kuulemaan, että RE7 portataan myös Switchille, joten aina olisi toivoa että pääsisin itsekin peliä kokeilemaan. Tietystihän tuon käännöksen kohdalla varmaan pitää ottaa pois jostain tekstuureista tvs., mutta toimihan tuo RE4:kin taannoin Ps2:lla. Tosin voihan tässä käydä niinkin että peli ei koskaan saavu euroopan seutuville.


Mutta sitten minua kyllä hämmentää erittäin paljon tuo pilvipalvelu...varsinkin maksullisena (Switchin verkkopelaamisen vuosimaksu erikseen). Mitä etuja tuolla pilvipalvelun kautta striimaamisella oikein saadaan? Viekö peli tällöin vähemmän muistia itse laitteesta, vai haluaako capcom vaan rahastaa tuttuun tapaansa? Itse haaveilen enemmän joko digi- tai fyysisestä julkaisusta.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 22.05.2018 09:18

Gigante kirjoitti:https://www.pelaajalehti.com/uutiset/resident-evil-7-matkaa-pilvipalveluiden-kautta-switchille-tosin-alkuun-vain-japanissa


Sinänsä olen kyllä innostunut kuulemaan, että RE7 portataan myös Switchille, joten aina olisi toivoa että pääsisin itsekin peliä kokeilemaan. Tietystihän tuon käännöksen kohdalla varmaan pitää ottaa pois jostain tekstuureista tvs., mutta toimihan tuo RE4:kin taannoin Ps2:lla. Tosin voihan tässä käydä niinkin että peli ei koskaan saavu euroopan seutuville.


Mutta sitten minua kyllä hämmentää erittäin paljon tuo pilvipalvelu...varsinkin maksullisena (Switchin verkkopelaamisen vuosimaksu erikseen). Mitä etuja tuolla pilvipalvelun kautta striimaamisella oikein saadaan? Viekö peli tällöin vähemmän muistia itse laitteesta, vai haluaako capcom vaan rahastaa tuttuun tapaansa? Itse haaveilen enemmän joko digi- tai fyysisestä julkaisusta.


Tätä uutista olenkin odotellut. Itsekin pohdin noita pilvipalvelun etuja. Pyöriikö joku raskaampi peli paremmin eikä vie myöskään laitteesta muistia niin paljon?
Fyysinen versio sassiin!
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Muusi » 28.07.2018 22:24

PS4 Pro + PSVR x Resident Evil 7 = Housuihinpaskomistason kauhua.

Kyllä, ikinä en ole tällä mittapuulla kirjaimellisesti pelännyt pelatessani mitään. VR on jotain uskomatonta.
The rare type of "up to something, and good for nothing."
Avatar
Muusi
 
Viestit: 21
Liittynyt: 07.07.2014 09:12

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 29.07.2018 09:57

Ja meikäläinen odottaa edelleen että Capcom julkaisee pelin virallisesti oculus tuella. Psvr yksinoikeus piti olla vuoden, mutta tässähän on jo puolitoista vuotta kulunut julkaisusta ja capcom pysyy vaiti. Ei oo toisaalta mikään hoppu kun pelejä on jonossa parikymmentä, mutta haluaisin itsekkin ton kokea.
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Muusi » 29.07.2018 13:28

RE7 VR on tosiaankin kokemisen arvoinen ja taitaa tähän päivään asti olla myös parhaimman näköinen PSVR peli. Voin vain kuvitella miltä tuo näyttäisi kunnon tykki PC:llä, jos sen VR tuen joskus saavat myös sinneppäin. Perus PS4lla kuva oli kyllä aika karsea mutta Prolla on asia aivan eri.

Harmittaa kun eivät sitten jälkeenpäin lisänneet tukea tuolle PS AIM ohjaimelle.

RE7 oli kokonaisuudessaan helvetin hyvä ja sai hetkeksi unohtamaan RE4:n, 5:n ja 6:n jättämät syvät arvet.
The rare type of "up to something, and good for nothing."
Avatar
Muusi
 
Viestit: 21
Liittynyt: 07.07.2014 09:12

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 06.10.2020 22:07

Peli läpi normalilla ja tykkäsin melkoisesti. Virkistävän erilainen ressa uuden kuvakulman ja paikoittaisten hiippailukohtien ansiosta. En tykännyt niistä metrilakukasoista, kun peli viljelee niitä aivan liikaa. Muut viholliset olivat toimivia ja paikoin tosi creepyjä. Mutta sitten kun 2/3 pelistä on ohitte, juoni ottaa kierroksen isomman vaihteen. Resident evileille tyypillinen camp meininki katosi kertaheitolla. Mahtavaa että capcomi ei tyytynyt vain tekemään "Outlast Eviliä". Ei tämä mikään mestariteos ole, mutta todella virkistävä osa pitkää sarjaa. En kyllä ikinä anna anteeksi että ne Japski läskiperseet ei ikinä tehneet PCVR käännöstä pelistä.
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Resident Evil 7

ViestiKirjoittaja Gigante » 26.09.2022 07:33

Sitä tuli sitten pelailtua tämä tapaus lävitse viikonloppuna, mukaanlukien Not a Hero-lisäri. Ei ehkä täydellinen teos, mutta sinänsä pidin kyllä vähän erilaisemmasta kauhusta joka nähdään ihan pelaajahahmon vinkkelistä. Itse luokittelisin pelin eräänlaiseksi "Urbex-painjaiseksi", koska mikä olisikaan urbaanille tutkimusmatkaajalle karmeampi kokemus kuin umpihomeinen ja aivan kaameassa kunnossa oleva mörskä jota asuttaa Teksas...siis Lousianan Moottorisahamurhakannibaaliperhe. Alkupään osio kartanossa, jota on höystetty ajottaisella piilotteluleikillä eri vainoajaa vastaan olivat kyllä pelin parhaint antia. Loppua kohden peli menee sitten enemmän suoraviivaisemmaksi ja loppuvaiheella taantuu tietenkin räiskinnäksi. Lisäriseikkailu oli sitten ihan kauhutoimintaa ilman mitään kaunistelua, mutta paljon hillitympää verrattuna kuutosen vastaavaan.

Puoliväliosion jälkeen ilmaantuva botskiosuus olisi voitu saksia puolet lyhkäisemmäksi, kun VHS-kasettitakautumaa lukuunottamatta ei tuolla tapahdu muutoin mitään merktitävää tekemistä. Pelin viholliskatras vääntää kyllä kättä sarjan tylsimpien rivivihujen kuvastosta yhdessä Revelationsin iilimatomorsojen kanssa. Ei näissä tervakasoissa ollut juuri muuta vaihtelua kuin että toisella on vähän isompi handu, kolmas ryömii lattialla ja neljäs on schaissea oksentava läski (joka tietenkin räjähtää kuollessaan).

Kauhun suunnalta toki rutosti parempi esitys kuin mitä kuutonen, mutta olisi voinut parempikin olla.
Tästä siirryin sitten siihen seuraavaan peliin, eli Resident Evil 4, 2.0 Winter Editioniin, eli siis Resident Evil Villageen.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Edellinen

Paluu Resident Evil-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron