Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Resident Evil 6
ViestiLähetetty: 01.06.2014 11:55 
Poissa

En ainakaan huomannut tätä topic:ia tääl, nii aattelin tämän luoda. Kaikkihan tietävät, että RE6 on enemmänkin toimintaa, mutta mitä mieltä olette siitä pelinä yleensäkään? Minulla on ongelmia servojen löytymisessä. Predator, Onslaught tai missään muissakaan tiloissa ei tahdo auloja löytyä. Voiko olla mahdollista, että ihmiset ei vain muka pelaa niitä? Minun mielestäni peli on ihan ok, mutta ei sitä kauhuksi voi sanoa.

Big Boss

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Resident Evil 6
ViestiLähetetty: 16.05.2016 10:04 
Poissa

Onko RE6 oikeasti niin huono peli ettei sille ole omassa ketjussakaan kun yksi viesti vai onko vanha ketju poistunut? :D

Onko kukaan muuten pelannut tuota remasterointikutosta? Meinasin alemyynneistä ostella coopi-peliksi mutta arvostelut luettuani totesin että odotan vitosta.

http://dome.fi/peli/arvostelut/resident ... uonommaksi

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin. Käänny siis puoleeni ja tarjoan mielihyvää

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.05.2016 10:24 
Poissa
Moteeraattori

PT2 kirjoitti:
Onko RE6 oikeasti niin huono peli ettei sille ole omassa ketjussakaan kun yksi viesti vai onko vanha ketju poistunut? :D

Omalta osaltani peli on saanut ympäri nettiä sekä lehtiartikkeleitä myöten niin suuren "Pelaamatta Paska"-leiman, että en ole kiinnostunut pelistä ennen kuin löydän sen alelaarista alle 5€:n hintaan. Jopa REvitonen kiinnostaisi enemmän, vaikka en sitäkään kovin aktiivisesti etsiskele.

Mutta mikäli jotain rohkaisevaa voi sanoa, tulen todennäköisemmin kokeilemaan kutosta kuin RE-ORC:ia.

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.05.2016 15:16 
Paikalla

RE6 on gameplayn puolesta yks hauskimpia third person shootereita mitä oon pelannut mut se ei oikein pääse oikeuksiinsa kun pelin kampanjat ovat todella perseestä. Kyllä mä oon pariin kertaan kelannu sen pelaamista uudelleen (pelasin vain kerran julkaisun aikoihin läpi) ja ajattelee samalla et peli ei edes yritä ottaa itseään vakavasti eikä edes ajattele sen olevan Ressa (imo Operation Raccoon Cityssäkin on kovemmat RE-vibat). Veikkaan et tulee olee huomattavasti mukavampi pelikokemus tuollein.

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.05.2016 00:50 
Poissa

ForWeAreMany kirjoitti:
Veikkaan et tulee olee huomattavasti mukavampi pelikokemus tuollein

Olen siis pelannut kyllä kutosen läpi, kolme kertaa. Yksin kerran ja kaksi kaverin kanssa. Mietin vain noin yleisesti että onko se jengin mielestä oikeasti niin paska ja onko tuo HD-remasterointi noin huono mitä arvostelut väittää. Mun mielestä kutonen on selkeästikin huonoin canon-Resident Evil, ihan jo pelkästään sen aivovammaisen juonen (varsinkin Leonin osalta) ja sen takia ettei pelissä ole kovinkaan uudelleenpeluuarvoa. Toisi nimittäin aivan eri fiiliksen kun voisi kehittää niitä aseita, kuten vitosessa. Hahmonkehitys on maailman yksinkertaisinta eikä millään ole mitään väliä.

ORC oli aikalailla kaikintavoin paska, kaverin kanssa sen kostean pökäleen sai vain nautittua yhdessä. Yksin se oli niin äärimmäisen tylsää pelleilyä ettei mitään tolkkua. Pelasin senkin kahdesti läpi + kaikki ne lisärikampanjaosat.

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin. Käänny siis puoleeni ja tarjoan mielihyvää

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]