Isoa spoileria:
Valvojat: Gigante, Joni Ahonen
Joni Ahonen kirjoitti:Nyt on kova peli! 10/10 kamaa. Pitäisi ottaa pitkästä aikaa pelattavaksi.
Gigante kirjoitti:pelaajan täytyy itse merkitä kyseinen piste kartalle, kun tarvittavat tiedot on löydetty.
PT2 kirjoitti:Gigante kirjoitti:pelaajan täytyy itse merkitä kyseinen piste kartalle, kun tarvittavat tiedot on löydetty.
Kiinnostusta oli, tähän lauseeseen asti. Ei saamari sentään mä en ikinä sais mitää tossa pelissä aikaseks ku en tajuais huomioida mitäänOon liian yksinkertainen tommoselle.
Gigante kirjoitti:Pelistä siis löytyy funktio, jossa löydetty osoite näkyy ruudulla saman aikaan kun asetat merkkiä kartaan. Pelaajan tehtäväksi jää lähinnä siis etsiä haluttu risteys tietyltä alueelta ja lätkäistä leima siihen.
Ottaen huomioon kuinka rajallisesti pelistä löytyy rakennuksia joihin edes pääsee sisälle, ei paikkojen tutkiminen ole niin monimutkaista.
Gigante kirjoitti:Super Mario Bros. Wonder (Switch)
Ihan kelvollinen Mario tasoloikka, vaikkei ole aivan yhtä eeppisentuntuinen kuin 3D World. Kiva määrä erilaisia kenttiä joissa oli vaihtelevia teemoja ja gimmickejä aina matomaisista putkista salamoihin tai limalötköilyyn.
Pora- kupla- ja norsu powerupit olivat kyllä hyödyksi pelin aikana. Harmi vaan että pelin Badge gimmick puolestaan tuntuu...noh päälleliimatulta ominaisuudelta. Suurin osa badgeista saaduista kyvyistä tuntui erittäin tilannekohtaisilta tai sitten suorastaan aivan turhilta. Liitohattu-badge oli kuitenkin hyödyllinen suurimman osan ajasta.
Haluaisin niin tietää miksi tähän peliin piti lisätä puhuvia kukkia kommentoimaan asioita? Tuntuivat vain niin...irrallisilta pelin menoon nähden varsinkin kun muuten äänettömään peliin nähden on näiden puhe on dubattu ääneen, mutta onneksi näiden ääninäyttelyn saa halutessaan muutettua mykäksi.
PT2 kirjoitti:Aloitin pelaamaan Syphon Filteriä (ensimmäistä) kun se löytyi PS4-julkaisuna. Ai hitto, on kyllä yllättävän hyvä peli! Run & gun -tyyli toimii erinomaisesti edelleen ja jokseenkin hassusti nauhoitettu ääninäyttely vaan kruunaa paketin. En muista oonkohan pelannut peliä ikinä läpi mutta jos oon, niin en kyllä muista mitään.
whatever kirjoitti:Joo ei tuota itsekään tullut ikinä paria kenttää pidemmälle pelattua, muistan vaan kuinka perseiltiin ja sähkötainnuttimella sytyteltiin vihollisia palamaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa