Pelit yleisesti

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 22.10.2016 13:27

Nintendo switch your battery
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 27.10.2016 22:28

Pistetääs tämä tänne. Tein nopsaa lyhyen videon Osakan reissusta ja pelikaupoista.
https://www.youtube.com/watch?v=slF2WK_kymI

Alla kuvia peleistä, joita kaupoista bongailin.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Rahaa palaisi paljon, jos moisia pelikauppoja olisi Suomessa.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja whatever » 28.10.2016 06:23

-Zerials- kirjoitti:Switch käyttää Nvidian teknologiaa. Tämä on ilmeisesti aika hyvä juttu, vaikken näistä jutuista ymmärräkään. Aika moni kehittäjä on lupautunut tukemaan konsolia, kuten esimerkiksi Ubisoft, Square Enix ja From Software.

Nvidialla on se Shield tabletti joka on vähän samanlainen kuin Switch mutta PC:lle, eli toimivaa teknologiaa ainakin.

Mitä noihin AAA-julkaisijoiden lupauksiin tulee, samaa kehuivat WiiU:lle ennen sen julkaisua. Riippuu hyvin pitkälti siitä kuinka tehokas laite on, nimittäin jos tehoa on huomattavasti vähemmän kilpaileviin konsoleihin niin taitaa jäädä porttaukset tekemättä. Taas.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Gigante » 28.10.2016 13:27

Rahaa palaisi paljon, jos moisia pelikauppoja olisi Suomessa.

Todellakin. Harmi vaan, että suurin osa moisista liikkeistä o'njo lopettanut. Nyt pitää sitten tyytyä lähinnä kirppareihin ja Gamestopiin, vaikka jälkimmäisen kohdalla ei mitään harvinaista juuri löydy.

Tuommoiset japanin liikkeet olisivat kuin kolmas- tahi neljäsosa paratiisista meikälle. :D
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Masse » 11.01.2017 04:23

Seuraako kukaan muu taas vaihteeksi AGDQ:ta? Itseä ei ole hirveästi tänä vuonna jaksanut kiinnostaa, kun ne harvatkin oikeasti kiinnostavat pelit on tullut silloin, kun oon ollut nukkumassa, mutta mitä nyt katoin pari Mario-kisaa äsken niin ne oli helvetin hauskoja, kun yksi tyyppi otti kunnolla pataan kahdessa ekassa ja sitten kolmannessa kisassa oli yhden huoneen päässä voitosta, mutta onnistui jotenkin kusemaan senkin ja tuli siinäkin vikaksi. :lol:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 11.01.2017 05:01

Tossa toi on kakkosnäytöllä auki mut en oo ikinä pitäny tosta GDQ-meiningistä. ESA sun muut on paljon parempia.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.01.2017 11:11

Nintendon Switchin esittely oli aamulla, jossa todellinen pommi itselleni oli Suda 51:n hyppääminen lavalle. Käännös jäi hänen osuudessaan uupumaan, mutta mies selkeästi vihjasi No More Heroesin saavan Switchillä jatkoa!! :D

http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... da-51.aspx

Itselleni NMH3 olisi yksinään riittävä syy hankkia kone. Toivottavasti infoa kuullaan pian lisää.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Masse » 13.01.2017 14:32

Joni Ahonen kirjoitti:Nintendon Switchin esittely oli aamulla, jossa todellinen pommi itselleni oli Suda 51:n hyppääminen lavalle. Käännös jäi hänen osuudessaan uupumaan, mutta mies selkeästi vihjasi No More Heroesin saavan Switchillä jatkoa!! :D

http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... da-51.aspx

Itselleni NMH3 olisi yksinään riittävä syy hankkia kone. Toivottavasti infoa kuullaan pian lisää.


Katsoin jostain syystä Zelda-trailerin ja rupesi vaan ärsyttämään ne hävyttömän paskat grafiikat jotka oli suoraan kuin jostain 10 vuoden takaa.

Edit: Jeesus... Toi Zelda oli jo paha, mutta toi Mario-traileri saa repimään silmät päästä.

Sellaiset 3 framen animaatiot siellä taustalla kohdassa 0:28: https://youtu.be/5kcdRBHM7kM?t=28
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.01.2017 15:07

Masse kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Nintendon Switchin esittely oli aamulla, jossa todellinen pommi itselleni oli Suda 51:n hyppääminen lavalle. Käännös jäi hänen osuudessaan uupumaan, mutta mies selkeästi vihjasi No More Heroesin saavan Switchillä jatkoa!! :D

http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... da-51.aspx

Itselleni NMH3 olisi yksinään riittävä syy hankkia kone. Toivottavasti infoa kuullaan pian lisää.


Katsoin jostain syystä Zelda-trailerin ja rupesi vaan ärsyttämään ne hävyttömän paskat grafiikat jotka oli suoraan kuin jostain 10 vuoden takaa.

Edit: Jeesus... Toi Zelda oli jo paha, mutta toi Mario-traileri saa repimään silmät päästä.

Sellaiset 3 framen animaatiot siellä taustalla kohdassa 0:28: https://youtu.be/5kcdRBHM7kM?t=28


Zelda-trailerihan oli aivan törkeän hieno joka nosti hypen kattoon upealla taidesuunnittelullaan. Uusi Mario vaikuttaa pitkästä aikaa oikeasti uudelta Mario-peliltä ja enkä minä kyllä huomannut mitään 3 framen animaatioita tuossa. :geek:

Älä mene fanifoorumeille laukomaan näitä mielipiteitä. :mrgreen:

Julkaisupelit tosin epäilyttää ja raudan tehot kun miettii multiplattareita.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Masse » 13.01.2017 15:14

Joni Ahonen kirjoitti:Zelda-trailerihan oli aivan törkeän hieno joka nosti hypen kattoon upealla taidesuunnittelullaan. Uusi Mario vaikuttaa pitkästä aikaa oikeasti uudelta Mario-peliltä ja enkä minä kyllä huomannut mitään 3 framen animaatioita tuossa. :geek:

Älä mene fanifoorumeille laukomaan näitä mielipiteitä. :mrgreen:

Julkaisupelit tosin epäilyttää ja raudan tehot kun miettii multiplattareita.


Kai se johtuu siitä jos on koko ikänsä tuijotellut konsolipelejä niin ei ole ehkä niin nirso grafiikoiden suhteen. Itse taas pc-maailmasta tulleena pisti samantien kaikki vähäisetkin grafiikkaongelmat silmiin.

Huvittavaa kyllä tuossa Mario-trailerissa, että yhdessä kohtaa (0:33), mitä lähemmäs Mario menee NPC-hahmoja niin sitä mukaa ne häviävät ruudulta. :?

Eikä siinä. En odottanutkaan tältä konsolilta mitään PC-tason grafiikkaa, mutta itse ainakin odotin, että tällä kertaa olisi edes vähän panostettu tuohon rautaan enemmän. Etenkin, kun ottaa huomioon, että jonkun Skyrim Remasterin-tasoisen pelin pitäisi vielä jaksaa pyöriä (edes pyöriä, grafiikoista puhumattakaan..) tällä konsolilla.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 13.01.2017 18:08

Koko Switch on mun mielestä ollut aivan mahdoton vitsi alusta asti, toi hintalappu kertoo jo ihan tarpeeks et minkä tason konsoli sieltä on tulossa raudan puolesta. Toki ihan fiksu veto et yhdistetään kotikonsoli- ja käsikonsolimarkkinat yhden sukupolven ajaksi mut tää on vissiin joku Nintendon trendi tehdä kaks konsolia peräkkäin about samantasosella raudalla (Gamecube -> Wii, Wii-U -> Switch). Ainoa peli mitä itse kuolaan tuolla on Xenoblade Chronicles 2 ja joku Blazblue-pelikin sille on vissiin tekeillä (mikä ei varsinaisesti kiinnosta kun Centralfiction päätti nykyisen tarinakaaren), mut uskallan veikata että tuo unohtuu konsolimarkkinoilta samalla tapaa kuin edeltäjänsä MUTTA hyvällä lykyllä se saattaa lyödä läpi käsikonsolipuolella (missä ei tällä hetkellä ole olemassa yhtään vakavasti otettavaa laitetta).
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Gigante » 13.01.2017 19:33

Itse en nähnyt mitään kummempia ongelmia graffojen suhteen videoilta. Meikälle on vähän se ja sama näyttääkö peli sahalaidalta vai onko se puoliksi diashowta, pääasia että se toimii laitteessaan suorilta käsin ilman ylimääräistä säätämistä ja suurempien setelien uhraamista.

Tuohon hintaluokkaan voisikin harkita sijoittavan Switchiin jotakin, mikäli riittävästi hyviä julkaisuja löytyy. Käsikotikonsoliksi ihan siedettävä hinta sentäs.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Salem » 13.01.2017 22:36

Masse kirjoitti:Kai se johtuu siitä jos on koko ikänsä tuijotellut konsolipelejä niin ei ole ehkä niin nirso grafiikoiden suhteen. Itse taas pc-maailmasta tulleena pisti samantien kaikki vähäisetkin grafiikkaongelmat silmiin.

Siitähän se kiinni on mihin on tottunut. Itse aloitin pelailut sieltä alkuperäisen Nesin maailmasta ja totesin pelit hyviksi vaikka ne kieltämättä ainakin kertaalleen pureskelluilta ja ruoansulatusjärjestelmässä käväisseiltä näyttivätkin. Tämän vuoksi itselleni on melkein se ja sama jos nykypäivänä ei uudella konsolilla saadakaan mitään tajunnanräjäyttävää ulos, kunhan peli muuten vaan toimii ja viihdyttää. Enkä nyt tällä sano että olisi mitenkään järkevä veto luottaa siihen että ihmiset ajattelisivat kuten minä, päinvastoin se on aika helvetin typerää Nintendolta, kun ottaa huomioon mistä aiempiakin konsoleita on kritisoitu. Mutta jos heitä ei kiinnosta lähteä kilpailemaan raudalla muiden konsoleiden kanssa niin en minä senkään anna itseäni haitata, tai ostopäätökseeni vaikuttaa.

Mitä nyt listaa olen lukenut tänä vuonna tulevista Switch peleistä, niin ainoa joka täysin kiinnostaa on tuo uusi Zelda. Vaikka noita kiinnostavia teoksia varmasti tulee enemmän myöhemmin, niin Switchin hankinta ei heti julkaisussa ole ajankohtainen. Toisaalta odotan varsin innolla mitä Virtual Console tulee vielä tarjoamaan, kun sinne alkaa tulemaan myös Gamecube julkaisuja.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 14.01.2017 02:26

Gigante kirjoitti:Itse en nähnyt mitään kummempia ongelmia graffojen suhteen videoilta. Meikälle on vähän se ja sama näyttääkö peli sahalaidalta vai onko se puoliksi diashowta, pääasia että se toimii laitteessaan suorilta käsin ilman ylimääräistä säätämistä ja suurempien setelien uhraamista.

Tässä nyt onkin se että jos peli ei pyöri edes 30fps tasaisesti niin pelin toimivuus on kyl hyvin kyseenalaista. Xenobladen traileria katsoessa varsinkin huomasi aivan kauheita piikkejä, missä peli ei pyörinyt normaalia päivitysnopeutta, mikä on hyvinkin hämmentävää kun aiemmissa Xenoissa ei ole ollut ongelmia frameraten kanssa ja siitä huolimatta ovat olleet aivan törkeän kauniita. Ruudunpäivitys tosin on aina konsolipeleissä vähän sellainen asia että sen kanssa pitää aina syyttää ennemminkin pelin devaajaa kuin konsolin valmistajaa, heidän mokahan se on jos eivät osaa optimoida pelejään paskalle raudalle. Tää on varsinkin hälyttävää jos kyseessä on first party-kehittäjät, joiden pelit ovat konsolin lippulaivoja.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 02.03.2017 22:59

Tulin vaan toteamaan, että Zelda Breath of the Wild on saanut aika hyvän vastaanoton kriitikoilta. Metacritic keskiarvo kevyet 98...
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 02.03.2017 23:04

-Zerials- kirjoitti:Tulin vaan toteamaan, että Zelda Breath of the Wild on saanut aika hyvän vastaanoton kriitikoilta. Metacritic keskiarvo kevyet 98...



Kiireiden ja TP:n ollessa kesken hankin vasta huhtikuussa. Jaksan kyllä odottaa…ehkä. :geek:

Todella, siis todella hyvältä näyttää ja luultavasti oma GOTYni! :D
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Gigante » 03.03.2017 09:00

Hyvältä kuulostaa. Pitänee itse odottaa, että alkaa tulla joko tarjouksia käytetystä Nintendo Switchistä tai sitten jokin Peli+konsoli tarjous sikäli jos tuo NS ottaa tuulta alleen. Muussa tapauksessa ostan jostain käytetyn WiiU:n ja hommaan ton uuden Zeldan sille.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 01.04.2017 11:58

Tajusin tuossa eilen, että Shovel Knight saa tässä kuussa isoimman päivityksensä koskaan eli Specter of Tormentin. Tai lisäosa on julkaistu Switchille jo kuukausi sitten, mutta muut alustat saavat sen pian.

Ite diggailen Shovel Knightia ihan hemmetisti ja nämä ILMAISET lisäosat saavat minut innostumaan vielä lisää. Ehdottomasti yksi viime vuosien parhaimpia pelejä: loistava sekoitus Megamania ja Ducktalesia. Ilmeisesti loppuvuodesta kaksinpelikin on tulossa ilmaisena päivityksenä mukaan ja muita päivityksiä tipahtelee vuoden mittaan.

Onko muut foorumilaiset pelaillut Shovel Knightia? Mielipiteitä?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 12.04.2017 22:05

Oho! Pelitissä eka Nintendo-aiheinen kansi lehden 25-vuotisessa historiassa! Enpä olisi koskaan uskonut!! :shock:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 12.04.2017 22:22

Joni Ahonen kirjoitti:Oho! Pelitissä eka Nintendo-aiheinen kansi lehden 25-vuotisessa historiassa! Enpä olisi koskaan uskonut!! :shock:

Eioo ikinä vituttanu koko lehden tuleminen niin paljon kuin tänään. Kuulin ku kuulu eteisestä postin tullessa tavallista kovempi kumahdus ja olin et "EI JESTAS PERSONA 5 SAAPUI" mut sit siellä olikin vain vessalukemista. Poltan kyl koko postilaitoksen kohta jos se saakelin peli ei ala tulemaan pikkuhiljaa.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Gigante » 13.04.2017 06:47

ForWeAreMany kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Oho! Pelitissä eka Nintendo-aiheinen kansi lehden 25-vuotisessa historiassa! Enpä olisi koskaan uskonut!! :shock:

Eioo ikinä vituttanu koko lehden tuleminen niin paljon kuin tänään. Kuulin ku kuulu eteisestä postin tullessa tavallista kovempi kumahdus ja olin et "EI JESTAS PERSONA 5 SAAPUI" mut sit siellä olikin vain vessalukemista. Poltan kyl koko postilaitoksen kohta jos se saakelin peli ei ala tulemaan pikkuhiljaa.


Siis oliko pääongelmana nyt se pelitin kansi vaiko se ettei P5 vielä kolahtanut luukusta? Persona vitonen on kyllä giganttisen hyvää matskua, että on pienoisen odottamisen väärti.



Minä syytän kyllä Mandela-efektiä, sillä itselläni on jokin hämärä muistikuva siitä että Pelitin kannessa olisi joskus ollut ohimennen Mario tai Link, tai sitten olen vaan sekoittanut sen jonkin taannoisen Nintendo Powerin kanteen.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.04.2017 09:43

Gigante kirjoitti:Minä syytän kyllä Mandela-efektiä, sillä itselläni on jokin hämärä muistikuva siitä että Pelitin kannessa olisi joskus ollut ohimennen Mario tai Link, tai sitten olen vaan sekoittanut sen jonkin taannoisen Nintendo Powerin kanteen.


Pikkuhahmoina on Mario ja Link joskus kannen reunoissa kököttäneet. Usein vähän ihmetytti Pelitin tapa välttää Nintendo-kansia, sillä luulisi Metroidista ja Zeldasta löytyneen paljonkin lehteen sopivaa kansitaidetta. Kenties päätoimittajan vaihdos on myös asiaan vaikuttanut.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 13.04.2017 13:46

Gigante kirjoitti:
Siis oliko pääongelmana nyt se pelitin kansi vaiko se ettei P5 vielä kolahtanut luukusta? Persona vitonen on kyllä giganttisen hyvää matskua, että on pienoisen odottamisen väärti.

Joo siis en minä lastenpeleistä kauheammin pidä mutta suurempi ongelma oli toi Persona 5:n saapumatta jääminen kun luulin siis lehden kolahdusta pelipaketin saapumiseksi. Oon kyl veljeltä kuullu et ihan 11/10 peli olisi mutta kyllä vähän alkaa kyrpimään jo kun tilasin pelin ennen julkaisua ja en ole saanut sitä vieläkään. Oli muuten viimeinen kerta kun Verkkokaupasta tilasin yhtään mitään.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Salem » 14.04.2017 21:13

#PrepareToDine

Sen verran oli Bloodborne-viboja mukana että saatoin hivenen liikaakin innostua tästä. Innolla kyllä seuraan mitä tuleman pitää.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 16.04.2017 18:16

Salem kirjoitti:#PrepareToDine

Sen verran oli Bloodborne-viboja mukana että saatoin hivenen liikaakin innostua tästä. Innolla kyllä seuraan mitä tuleman pitää.

Ite kattelin kans et taasko pistävät jotain uutta Soulsborne-settiä pihalle ja toivottavasti on From Softin duunaama setti eikä mikään Bamcon pikaisesti duunaama rahastussetti. Pahoin pelkään että tää on vaan joku 2d-indieripulitasoloikka mut teasereiden perusteella on aina tosi paha sanoa yhtään mitään. Lisätietoja odotellessa.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

EdellinenSeuraava

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa