Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 92 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Arvostele edellinen pelibiisi!
ViestiLähetetty: 08.01.2017 21:40 
Poissa
Moderaattori

ForWeAreMany kirjoitti:
Tää äijä kyl aina tietää mitä biisejä laittaa. FFXV:n ost rulaa ihan kympillä. Laitetaan lisää!

Final Fantasy XV - Gratia Mundi

Teki mieli alkaa tanssimaan valssia tätä kappaletta kuunnellessa. :) Upea, mutta aika lyhyt kipale, joka ei suuremmin muutu.

Hitmania.
https://www.youtube.com/watch?v=COEj_ubsEEo

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.01.2017 18:16 
Poissa

Tulee mieleen jo jotkut Cold Meat Industryn kamat. Olisko tää kuitenkin sittenkin jotain uusklassista? IHAN SAMA. Ensimmäinen osa biisistä tarpeeksi vittumaista ja kolkkoa jossain luolassa kilkuttelua ja vähän epätoivoa sekaan niin mikä jottei. Menee vähän liikaa loppua kohden jo Aphex Twinin Ambient Works 85-92 kamaksi, mutta toi eka osa kyllä toimi oikein hyvin.

Battle Arena Toshinden 2-Eiji's Theme
Tuli kaivettua tämä käppäklassikko naftaliinista ja kyllä muuten keulii näitten musiikkien kanssa! Paljon parempia ku itte peli.

Profiili  

ViestiLähetetty: 31.01.2017 17:45 
Paikalla

Hammerkrieg kirjoitti:
Battle Arena Toshinden 2-Eiji's Theme
Tuli kaivettua tämä käppäklassikko naftaliinista ja kyllä muuten keulii näitten musiikkien kanssa! Paljon parempia ku itte peli.

Täs on kyl pelisarja mihin on joskus pitänyt tutustua pitkäänkin. Helvetin tarttuvaa veivausta, tulee ehkä enemmänkin jonkun rallipelin musiikit mieleen kuin jonkun tappelupeli. Pisteet vielä siitäkin et mulle tuli tosta 0:47 kohdan saxofonitteluista ekana mieleen Careless Whisper.

Seuraavaks paras karaokebiisi, mihin oon videopeleissä törmänny. Vittu jos tämä ei ole pelin lopputekstibiisi niin alan väkivaltaiseksi. (peli on siis itselläni vielä kesken)

Yakuza 0 - Judgement

Profiili  

ViestiLähetetty: 31.01.2017 18:12 
Poissa

ForWeAreMany kirjoitti:
Seuraavaks paras karaokebiisi, mihin oon videopeleissä törmänny. Vittu jos tämä ei ole pelin lopputekstibiisi niin alan väkivaltaiseksi. (peli on siis itselläni vielä kesken)

Yakuza 0 - Judgement

Ihan ok biisi, mutta huomio meni tuohon laulajaan, joka kuulosti niin tutulta, että kävi ihan ärsyttämään, kun en pystynyt yhdistämään, mistä se oli tuttu. Ihan varmasti jossain anime-sarjassa/elokuvassa oli tuo jätkä laulamassa!

Laitetaas vähän jotain erilaista... Pokemon ORAS - Zinnia battle theme

Profiili  

ViestiLähetetty: 01.02.2017 00:05 
Poissa

-Zerials- kirjoitti:
Laitetaas vähän jotain erilaista... Pokemon ORAS - Zinnia battle theme

Sopiva rytmi, mukava mukaansa tempaava rytmi. Musiikista tulee aika mukavasti Pokemon mieleen niin sanoisin että kappale on aika sopiva.

Seuraavana on kappale joka yllätti minut aivan täysin kun kuulin sen ekaa kertaa. Itse pidän sitä huvittavana mutta olen kuullut myös vastakkaisia mielipiteitä, jotenka mitä mieltä olet?

Profiili  

ViestiLähetetty: 08.02.2017 08:50 
Poissa
Moteeraattori

Lainaa:
Seuraavana on kappale joka yllätti minut aivan täysin kun kuulin sen ekaa kertaa. Itse pidän sitä huvittavana mutta olen kuullut myös vastakkaisia mielipiteitä, jotenka mitä mieltä olet?

Noh, ainakin biisin genrevalinta osasi yllättää melkoisesti. Tuttu chocobo-teema erottuu kyllä tuosta metel...möyk...metallista? Eipä voi väittää etteikö FF-sarja joskus ottaisi vaihtelua biiseissään, harmi vaan että metalli ei itseäni syvemmin sytytä. Haluaisin kyllä nähdä missä kohtaa peliä tämä teema lähtee soimaan, ihan vain asiayhteys-uteliaisuudesta.

...

Nuori Funkee vastaan Kaktus Jack
Itse ainakin haluaisin soitattaa tuota teemaa jonkin länkkäripelin bossitaiston aikana.

Profiili  

ViestiLähetetty: 08.02.2017 17:01 
Paikalla

Gigante kirjoitti:
Nuori Funkee vastaan Kaktus Jack
Itse ainakin haluaisin soitattaa tuota teemaa jonkin länkkäripelin bossitaiston aikana.

Uuh, Croc! Tässäpä peli mitä ennoo vuosiin pelannut, lähinnä siitä syystä että olen pitänyt peliä aina todella painostavana ja masentavana. En tiiä yhtään mikä pelissä tökkii mutta veikkaan, että soundtrackillä on varmasti paljonkin tekemistä tämän kanssa, sillä tässäkin biisissä äänimaailma on mielestäni todella synkeä ja melodiat eivät ole tasohyppelyille ominaisen pirteitä. Tästäkin biisistä tulee todella paljon mieleen Medievil. Eniveis, ihan hassu biisi mut en kyl tällaisenaan osaa kuvitella että tää olisi jonkin sortin bossitunnari, pitää joku kerta veljellä käydessä napata Croc mukaan ja tyypata uudestaan 15 vuoden tauon jälkeen.

Yakuza 4 - Receive and Bite You

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.04.2017 07:07 
Poissa

ForWeAreMany kirjoitti:

On muuten aika perhanan kova kipale. Pelisarja ei ole tuttu kuin nimeltä, joten vaikea yhdistää biisiä minkäänlaiseen kohtaukseen, mutta mahtavaa menoahan tuo on heti alkusekunneista asti. Biisi tuntuu elävän täysin hetkessä ja koko ajan tulee jotain uutta kuuloaistia kutkuttamaan.

Persona 5 - Blooming Villain

Viimeksi muokannut Salem päivämäärä 25.05.2017 12:08, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.04.2017 14:00 
Poissa
Moderaattori

Salem kirjoitti:

Alkuun kappale tuntuu vain ok tason rokkiteknolta, mutta pääsee mukavasti vauhtiin keskikohdin paikkeilla, jossa tulee persoonallisuutta peliin ja sellaista coolia hyvää meininkiä. Sopii varmasti hyvin Personan persoonallisen siistiin meininkiin tämä! 8-)

Klassista Pokemonia uusissa kuosissa.
https://www.youtube.com/watch?v=TNZ7gllxeZs

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.04.2017 21:40 
Paikalla

Joni Ahonen kirjoitti:
Klassista Pokemonia uusissa kuosissa.
https://www.youtube.com/watch?v=TNZ7gllxeZs

Ei kyllä kolise tämä remiksi sitten yhtään, äänimaailma on jotenkin tosi lattean oloinen ja instrumenttivalinnat ovat mun mielestä tosi outoja. Mitähän lie jäbät ovat Nintendolla ajatelleet kun kelasivat että tää ois sopiva bossitunnari legendaäijiä vastaan taistellessa.

Seuraavaksi hieman Nier Automataa, ei vitsi et meitsi rakastaa aina lauluissa näitä itsekeksittyjä kieliä.

Wretched Weaponry

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.04.2017 18:24 
Poissa

ForWeAreMany kirjoitti:

Tosi painostavan oloinen biisi. En tiedä ollenkaan, millaisessa kohdassa tuo soi, mutta voisin kuvitella tuon olevan juuri ennen loppubossia tai jotain. Pitäis pelata toi Nier Automata joskus, kun PS4 on kerännyt pölyä viime ajat. Vähän vois herätellä sitä masiinaa.

Laitetaas seuraavaksi eeppistä settiä Breath of the Wildista. Vain tosifanit ymmärtävät tämän sävellyksen hienouden täydellisesti:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Hyrule Castle Theme

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.05.2017 11:07 
Poissa
Moteeraattori

^Koskaan aikaisemmin ei marssiminen ole kuulostanut niin upealta instrumentilta: :D
Giganttisen kaunis ja eppinen biisi.
En tiedä pelistä vielä paljoa mitään, mutta itselleni ainaskin tuli semmoiset fiilikset kuinka jokin kauan saavuttamatta ollut tavoite olisi enää vain vihoviimeisten esteitten takana odottamassa.
Oikein kauniisti mukana säväys alkuperäisestä Heraldian teemasta (Hyrule theme)

PRKL, nyt kyllä niin haluttais hommata Switch jouluksi!

Pompataanpa uudemmalta Nintendolta sinne Superin aikakaudelle...
Itse kiitän henkilökohtaisesti DuckataleZ-websarjaa tämän kipaleen (ja sen lukuisten coveriremiksien) löytämisestä.
Dragon Ball Z Super Butouden 3 - Trunks' Theme

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.05.2017 12:21 
Poissa

Gigante kirjoitti:
Pompataanpa uudemmalta Nintendolta sinne Superin aikakaudelle...
Itse kiitän henkilökohtaisesti DuckataleZ-websarjaa tämän kipaleen (ja sen lukuisten coveriremiksien) löytämisestä.
Dragon Ball Z Super Butouden 3 - Trunks' Theme

Mielenkiintoinen kipale. Ei välttämättä ihan ensimmäissenä tulisi Trunks mieleen jos kuulisi pelkän musiikin. Jännästi biisi vaihtelee sankarillisen ja hyvinkin pahaenteisen välillä, mikä tuo enemmän mieleen jonkun antisankarin tai puolta vaihtaneen liittolaisen themen. Ihan jees sävellys kuitenkin.

Pidetään nyt vaikka Toriyaman hahmosuunnittelua aasinsiltana seuraavalle:
Chrono Trigger - Depths of the Night

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.05.2017 02:58 
Paikalla

Salem kirjoitti:

Onpas mukavan rauhallinen kappale, Chrono Trigger ei välttämättä oo lemppariropejani mutta jestas että pelissä on mahtava soundtrack. Diggaan tän ajan pelien musiikeissa todella paljon siitä, että ne nojaavat todella paljon hyviin melodioihin, mikä on eräs asia mitä itse arvostan pelimusiikissa todella paljon. Ei pienintäkään muistikuvaa, että millaisessa kohdassa biisi soi pelissä mutta CT:n soundtrack kolisee kyllä todella hyvin vaikkei olisi mitään mielikuvia itse pelistä.

Seuraavaksi sitten jotain ihan erilaista, viime aikoina tullut hieman tutustuttua triphop-skeneen niin vähemmän yllättäen SH3:n soundtrack ollut kulutuksessa.

Silent Hill 3 - Rain of Brass Petals

Profiili  

ViestiLähetetty: 01.06.2017 12:43 
Poissa

ForWeAreMany kirjoitti:

Silent Hillien musiikit on kyllä aina olleet lähellä sydäntä. Aika usein tulee fiilisteltyä etenkin kolmosen soundtrackia. Melko rento biisi ja melodian kohdalta yksi pelin helposti muistettavimpia kappaleita.

Tämänä pelin soundtrack on pyörinyt päiväkausia päässä ja tämä on ehdottomasti paras kappale pelissä. Tulee helvetin hyvä fiilis kentän läpäisyn jälkeen kun pääsee aina kuuntelemaan tätä.

Hotline Miami - Miami

EDIT: Voi vittu mä olin laittanut tän joskus aikasemminkin mutta fiilistellään tätä sitten uudestaan :lol:

Viimeksi muokannut ressamies päivämäärä 02.06.2017 14:14, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: 01.06.2017 22:31 
Poissa

Olen kova syntwave-musiikin ystävä, joten tämä on erittäin mieluinen. Hitaampi tahti tuo osaltaan omanlaista tunnelmaa.

Otetaanpa jotakin omituisempaa: japanilaismuusikko Susumu Hirasawan yksi harvoja peliteemoja: Sword of The Berserk: Gut's Rage OST-Niko(boss theme)

Evelyn Beatrice Hall

Profiili  

ViestiLähetetty: 27.08.2017 02:21 
Poissa

Fastphase1 kirjoitti:
Otetaanpa jotakin omituisempaa: japanilaismuusikko Susumu Hirasawan yksi harvoja peliteemoja: Sword of The Berserk: Gut's Rage OST-Niko(boss theme)

Omituisempaa nimenomaan. Tuo huuto oli alkaessaan nimittäin suht pysäyttävä kuuloelämys. Ihan tuommoista en odottanut. Itse musiikki sen ympärillä on mukavan tunnelmallista, ja uskallan myös olettaa, että jopa tuo huuto sopii paremmin joukkoon kun biisin kuulee pelissä. Ei selvästikään sellainen teos, jota tekee mieli pistää randomisti soimaan fiilistelymielessä, mutta todella paljon mielikuvia se onnistuu luomaan, varsinkin kun tuo kohtaus ja koko peli ovat täysiä mysteereitä.

Ys Origin - Beyond the Beginning

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 92 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]