Final Fantasy

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja NightFan » 27.02.2016 14:30

Olen juuri alotellut ff13 taskien tekemisen gran pulsella. Vastukset alkaa oleen aika pahoja mut saapa samalla levutettuun hahmoja.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Salem » 17.09.2020 22:34

Vieläkö tällä foorumilla joku jaksaa innostua Final Fantasysta? Eilen nimittäin saatiin ensimmäinen katsaus kuudenteentoista Fantasiaan, ja ainakin itse olin hyvin positiivisesti yllättynyt siitä vähästä mitä nyt nähtiin.

Traileri
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Kaya » 18.09.2020 07:20

Salem kirjoitti:Vieläkö tällä foorumilla joku jaksaa innostua Final Fantasysta? Eilen nimittäin saatiin ensimmäinen katsaus kuudenteentoista Fantasiaan, ja ainakin itse olin hyvin positiivisesti yllättynyt siitä vähästä mitä nyt nähtiin.

Traileri


Oh my! Mulle tämä heti kiitos nyt! :D Näytti erinomaiselta yhistelmältä omia lempi Final Fantasyitä, eli Type-0, FF7 ja FF15. Tämän takia voisin heti pleikkavitosenki jo ostaa <3
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 18.09.2020 08:42

Vaikutti kyllä tosi lupaavalta! Tossa on taustalla ilmeisesti XIV:n tuottaja, nii tossa on kyllä todella hyvät mahdollisuudet saada hyvä rope ulos. Ite pidin henkilökohtaisesti eniten tosta paljon synkemmästä tyylistä (ehkä hieman Type-0:n tapaista) ja siitä, että ollaan palattu ihan oikeaan fantasiaan kyberpunkin yms sijaan. Vähän ehkä paistoi läpi se, että tällä kertaa vokotellaan hieman Game of Thrones- ja Witcher-fanikuntia mutta se ei kyllä mua haittaa yhtään. Mielenkiinnolla odottelen mitä tästä saadaan, kunhan ei vain käy samaa kuin FFXV:n kanssa, että lopullisessa pelissä ei oo juurikaan mitään mitä trailereissa näytettiin.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Salem » 18.09.2020 14:26

ForWeAreMany kirjoitti:kunhan ei vain käy samaa kuin FFXV:n kanssa, että lopullisessa pelissä ei oo juurikaan mitään mitä trailereissa näytettiin.

Tämähän se on se ajatus joka omassa takaraivossakin kummittelee. Toinen uhkakuva XV:n jäljiltä on se kuinka tarinankerronta kustiin ihan täydellisesti, ja kokonaiskuvaa varten pitää katsoa elokuvaa, animea, jopa trailereita, DLC:ta unohtamatta. XV:n tarinahan kuitenkin oli lopulta todella hyvä, vaikka toteutus jäikin puutteelliseksi. Mutta koska XIV:n puolelta taas olen kuullut pelkkää positiivista kommenttia (omakohtaista kokemusta ei ole ollenkaan), niin ehkäpä tämän projektin kanssa uskaltaa olla jo hieman luottavaisin mielin.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Kaya » 19.09.2020 10:22

Salem kirjoitti:
ForWeAreMany kirjoitti:kunhan ei vain käy samaa kuin FFXV:n kanssa, että lopullisessa pelissä ei oo juurikaan mitään mitä trailereissa näytettiin.

Tämähän se on se ajatus joka omassa takaraivossakin kummittelee. Toinen uhkakuva XV:n jäljiltä on se kuinka tarinankerronta kustiin ihan täydellisesti, ja kokonaiskuvaa varten pitää katsoa elokuvaa, animea, jopa trailereita, DLC:ta unohtamatta. XV:n tarinahan kuitenkin oli lopulta todella hyvä, vaikka toteutus jäikin puutteelliseksi. Mutta koska XIV:n puolelta taas olen kuullut pelkkää positiivista kommenttia (omakohtaista kokemusta ei ole ollenkaan), niin ehkäpä tämän projektin kanssa uskaltaa olla jo hieman luottavaisin mielin.


Samoilla linjoilla miekin, että se toteutus kyllä XVssä kustiin vaikka tarina olikin sinällään hyvä. Battlejen toteutuksista ja hahmoista tykkäsin. Peli ois ollu aivan huippu, jos se kaikki tarina leffasta, pelistä ja niistä lukuisista DLC:istä ois yhdistetty yhteen peliin. Eikö esim. Lunan DLC jäänyt jopa tekemättä kun porukoilla lopahti mielenkiinto? Siellä on kuviteltu että näin tehään rahaa ja homma kusikin kokonaan.

XIVstä on kokemusta ilmaiskuukauden verran, ei ollu mun juttu tämä peli. Tykkään että peleissä on alku ja loppu ja ehkä jotain pientä extraa läpipeluun jälkeen. Se että peliin tulee joku yksi bossi tai joku muu juttu joskus lisäosana ja se on siinä, ja sitten taas jotain vastaavaa lisää myöhemmin niin eih. Jännä nähä mitä luvassa siis tän XVIn osalta.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Salem » 20.09.2020 00:16

Kaya kirjoitti:Eikö esim. Lunan DLC jäänyt jopa tekemättä kun porukoilla lopahti mielenkiinto? Siellä on kuviteltu että näin tehään rahaa ja homma kusikin kokonaan.

Jos muisti ei vallan petä, niin Episode Ardyn, Episode Aranea, Episode Lunafreya ja Episode Noctis olivat suunnitteilla, mutta noista vain Ardyn sai nähdä päivänvalon, koska oli kehitetty jo tarpeeksi pitkälle kun homma lyötiin jäihin. Loput, tai ainakin tuo Episode Noctis, julkaistiin lopulta novellimuodossa, ja sitä kautta koko XV-saaga saa ihan uuden loppuratkaisun. Aivan käsittämätöntä että tällaista on pidetty kannattavana tapana julkaista tarinavetoinen peli. Toivon suuresti että virheistä on opittu.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Edellinen

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron