Final Fantasy

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 06.01.2015 20:54

Salem kirjoitti:
-Zerials- kirjoitti:Nyt vain miettimään, mitä pelaisin seuraavaksi: FFVIII vai pitäisikö ostaa Tales of Xillia?

Jos Final Fantasyn maailmassa haluat pysyä, niin parempaa vaihtoehtoa en voi suositella kuin FFVI.


Kyllä taidan kuitenkin pysyä Final Fantasyissä, mutta seuraavana VIII, koska haluan tietää millainen peli on kyseessä. Tuntuu jakavan mielipiteitä.

Jos peli on pettymys, niin on lähes poikkeuksetta hyvänä pidetty kutonen odottamassa.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 21.05.2015 20:29

Ajattelin heittää kysymystä liittyen tuohon FFX/X-2 HD Remasterediin. Eli, onko tuo X-2 pelaamisen arvoinen tekele? Setti olisi tarkoitus ostaa X:n takia ihan tässä lähiaikoina, mutta tuo X-2 epäilyttää. Olen kuullut aika paljon pahaa sanottavaa.

Kertokaa viisaammat mielipiteitä.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Salem » 21.05.2015 21:54

-Zerials- kirjoitti:Ajattelin heittää kysymystä liittyen tuohon FFX/X-2 HD Remasterediin. Eli, onko tuo X-2 pelaamisen arvoinen tekele? Setti olisi tarkoitus ostaa X:n takia ihan tässä lähiaikoina, mutta tuo X-2 epäilyttää. Olen kuullut aika paljon pahaa sanottavaa.

Kertokaa viisaammat mielipiteitä.

Omaa pelikokemusta ei tästä sinällään ole, mutta olen sivusta "päässyt" seuraamaan kuinka emäntä tuon läpäisi. Sanotaan näin että jos pystyt sulattamaan juonen joka raiskaa sen minkä FFX saavuttaa, hirvittävät hahmot (Brother on uusi inhokkihahmoni koko sarjassa tämän pelin vuoksi), sekä räikeän ylipirteän Charlie's Angels/Sailor Moon-teeman ja siihen sopivan yhtä mitäänsanomattoman soundtrackin, niin voi sille kaiketi mahdollisuuden antaa, kun se kerta parempansa kylkiäisenä tulee. Taistelusysteemi vaikutti mielenkiintoiselta ja hyödyntää FFV:n tapaista job-systeemiä, jota kuitenkin voi vaihtaa lennosta taistelun aikana. Peli ei kuitenkaan millään muotoa ole edeltäjiensä veroinen, joten pelin pariin kannattaa sukeltaa ilman minkäänlaisia ennakko-odotuksia.
Henkilökohtaisesti koen itseni onnellisemmaksi kun en vain koske mokomaan. Final Fantasy X:n loppu riitti minulle mainiosti.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 22.05.2015 11:25

-Zerials- kirjoitti:Ajattelin heittää kysymystä liittyen tuohon FFX/X-2 HD Remasterediin. Eli, onko tuo X-2 pelaamisen arvoinen tekele? Setti olisi tarkoitus ostaa X:n takia ihan tässä lähiaikoina, mutta tuo X-2 epäilyttää. Olen kuullut aika paljon pahaa sanottavaa.

Kertokaa viisaammat mielipiteitä.

Suosittelen tsekkaamaan pelin aloitusvideon biisin YouTubesta. Muuta hyvää pelistä en sitten osaa sanoakaan.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 22.05.2015 16:16

ForWeAreMany kirjoitti:
-Zerials- kirjoitti:Ajattelin heittää kysymystä liittyen tuohon FFX/X-2 HD Remasterediin. Eli, onko tuo X-2 pelaamisen arvoinen tekele? Setti olisi tarkoitus ostaa X:n takia ihan tässä lähiaikoina, mutta tuo X-2 epäilyttää. Olen kuullut aika paljon pahaa sanottavaa.

Kertokaa viisaammat mielipiteitä.

Suosittelen tsekkaamaan pelin aloitusvideon biisin YouTubesta. Muuta hyvää pelistä en sitten osaa sanoakaan.


Alkuintro on katsottu ja biisi ei ollut mikään erityisen hyvä. Ihan ok, parempiakin on sarjassa kuultu. X-2 on siis ilmeisesti parempi jättää väliin, mutta saatan sitä ehkä testata. Kiitos vastauksista Salemille ja ForWeAreManylle :)
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja NightFan » 22.05.2015 22:08

-Zerials- kirjoitti:
ForWeAreMany kirjoitti:
-Zerials- kirjoitti:Ajattelin heittää kysymystä liittyen tuohon FFX/X-2 HD Remasterediin. Eli, onko tuo X-2 pelaamisen arvoinen tekele? Setti olisi tarkoitus ostaa X:n takia ihan tässä lähiaikoina, mutta tuo X-2 epäilyttää. Olen kuullut aika paljon pahaa sanottavaa.

Kertokaa viisaammat mielipiteitä.

Suosittelen tsekkaamaan pelin aloitusvideon biisin YouTubesta. Muuta hyvää pelistä en sitten osaa sanoakaan.


Alkuintro on katsottu ja biisi ei ollut mikään erityisen hyvä. Ihan ok, parempiakin on sarjassa kuultu. X-2 on siis ilmeisesti parempi jättää väliin, mutta saatan sitä ehkä testata. Kiitos vastauksista Salemille ja ForWeAreManylle :)

X-2 on kyllä melko heikko tekele verrattuna X mutta kannattaa toi paketti hankkia silti. Salem jo sanoi aika hyvin pelistä mutta itse pelanneena niin taistelusysteemi on tämän pelin vahvuus, jota juoni heikentään aika paljon. Eräänlaisittain kappaleittain tätä pelataan ja jos aikasemmin jäi jotain tekemättä niin myöhemmin sitä ei mahdollisesti pysty enään tekemään, minkä koen melko huonoksi. Pelissä on kuitenkin Play+ eli voi pelata uudestaan niin että muistaakseni jobit, rahat ja itemit säilyy tallessa.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 31.05.2015 22:13

Ainoa läpi asti pelaamani rope on FF seiska, joten täälläkin päin otetaan vastaan suosituksia siitä, mikä Faikkari olisi tällaiselle aloittelijalle hyvä. Kasi ei kyllä kauheasti houkuttele kuulemani perusteella ainakaan tässä vaiheessa, mutta olisiko ysi, kymppi tai kenties joku vanhempi sarjan osa hyvä tapa jatkaa sarjaan tutustumista?
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 31.05.2015 23:50

Hunter97 kirjoitti:Ainoa läpi asti pelaamani rope on FF seiska, joten täälläkin päin otetaan vastaan suosituksia siitä, mikä Faikkari olisi tällaiselle aloittelijalle hyvä. Kasi ei kyllä kauheasti houkuttele kuulemani perusteella ainakaan tässä vaiheessa, mutta olisiko ysi, kymppi tai kenties joku vanhempi sarjan osa hyvä tapa jatkaa sarjaan tutustumista?

Ysi ja kymppi ovat molemmat helvetin hyviä valintoja, itse ainakin pelasin ysin heti seiskan jälkeen. Toki voit itse tehdä vähän taustatutkimusta yms ja valita seuraavan Final Fantasyn ihan vaan sen perusteella mikä asetelmaltaan kiinnostaa eniten, koska kutosesta eteenpäin kaikki ovat aika aloittelijaystävällisiä. Älä kuitenkaan koske mihinkään minkä kannessa lukee XIII, sillä ne jos mitkä ovat aivan järjetöntä kuraa. Jotkut ihmiset kyllä diggaavat käytäväjuoksentelusimulaattoreista, mutta itselle noi ei kolahtanut sitten millään ja mulle Final Fantasy XIII merkitsee ainoastaan kymmeniä tunteja joita en ikinä saa takaisin.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 01.06.2015 12:03

Minäkin voisin antaa vastauksen Hunterin kysymykseen...
Hunter97 kirjoitti:Ainoa läpi asti pelaamani rope on FF seiska, joten täälläkin päin otetaan vastaan suosituksia siitä, mikä Faikkari olisi tällaiselle aloittelijalle hyvä. Kasi ei kyllä kauheasti houkuttele kuulemani perusteella ainakaan tässä vaiheessa, mutta olisiko ysi, kymppi tai kenties joku vanhempi sarjan osa hyvä tapa jatkaa sarjaan tutustumista?

FFIX on mielestäni hitosti parempi kuin VII. Ysin pelaaminen oli minulle upea kokemus ja se nousikin kenties suosikkipelini paikalle. Jokin siinä pelissä vain on, kun nautin siitä niin paljon. FFX vaikuttaa menevältä peliltä, mitä nyt olen ehtinyt pelailla. Suosittelen ysiä aivan ehdottomasti, etenkin jos tykkää värikkäistä ja hauskoista peleistä.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Drake » 01.06.2015 12:06

Itse kovana Ff-fanina sanoisin että kannattaa järhestyksessä mennä vaikka aikamoinen shokki onki jälleen, kun kasin jälkeen tuleeki taas seiskan tyyliin tehty ysi. Ei siinä mitään, kun jokainen on omalla tavallaan hyvä peli mutta seiska on parhain. Kasissa mielestäni hienoin lentoalus, kuin muissa sarjan oeleissä. Löytyy kokoelmista kaikki FF:t PAL-versioina mitkä PS konsoleille tehty paitsi psp. Seuraavana investointina olisi FF Type-0 .
Avatar
Drake
 
Viestit: 32
Liittynyt: 02.09.2014 16:07
Paikkakunta: Kotka

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 01.06.2015 12:14

Kiitoksia ehdotuksista. Kun tässä nyt sattuu olemaan jopa ylimääräistä rahaa käytettäväksi tällä hetkellä, niin saatampa lähipäivinä ostaa ysin sekä kympin ja skipata kasin ainakin toistaiseksi. Tiedä sitten kumman pelaisi ensin. Pitää vähän mietiskellä, kun nämä ropet ei ole kestoltaan sieltä lyhyimmästä päästä.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja NightFan » 01.06.2015 13:49

Hunter97 kirjoitti:Kiitoksia ehdotuksista. Kun tässä nyt sattuu olemaan jopa ylimääräistä rahaa käytettäväksi tällä hetkellä, niin saatampa lähipäivinä ostaa ysin sekä kympin ja skipata kasin ainakin toistaiseksi. Tiedä sitten kumman pelaisi ensin. Pitää vähän mietiskellä, kun nämä ropet ei ole kestoltaan sieltä lyhyimmästä päästä.

Itse suosittelisin pelamaan ysin ennen kymppiä. Kympistä nimittäin puuttuu samanlainen avoimuus mitä aikaisemmissa osissa on, eli et itse voi pahemmin päättää minne menet. Kasi on kyllä erilainen muihin peleihin verrattuna mutta on ainakin kokeilemisen arvoinen, tosin ysin ja kympin jälkeen.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja whatever » 01.06.2015 15:53

Ainoa FF minkä itse olen pelannut läpi asti on se ihka ensimmäinen, tosin GBA-porttaus. Siinä oli sitä jotain. 7, 9 ja 13 kaikki jäivät kesken...
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Salem » 02.06.2015 00:23

Kyllä ne ekat kymmenen Fantasya ovat kaikki kokeilemisen arvoisia. Jopa kasi, vaikken sille itse lämmennyt. Sarjaan tutustuvalle osat 6-10 ovat ehkäpä ne kaikkein otollisimmat kohdat päästä mukaan, nelosen ja vitosen tullessa lähellä perästä. Kolmeen ensmimmäiseen sitten kannattaakin tutustua sillä varauksella, että niissä juoni ja hahmot ovat paljon yksiulotteisempia kuin myöhemmissä osissa, mikä on niiden iän puolesta ihan ymmärrettävää. Kympin jälkeen ei ole oikein mitään positiivista sanottavaa tästä sarjasta.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Lord_Kado » 03.06.2015 04:29

Jos FF-sarjaan haluaa tutustua niin parhaimmat valinnat on edelläehdotetut FF9 ja alkuperäinen FF suoraan 80-luvulta, omasta mausta riippuen haluaako retroa vai helpommin sulateltavaa modernia.

Itse tosin suosittelisin Final Fantasy Origins-settiä vanhalle PSX:lle. Paranneltu ykkösosa on sopivan eeppinen ja piirun verran sulavampi kuin alkuperäiset versiot. :ugeek:

Kakkososaa en kylläkään kommentoi, pelasin kerran ja unohdin koko juonen vuorokauden jälkeen läpäisystä. :lol:
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.
Avatar
Lord_Kado
 
Viestit: 158
Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 16.06.2015 09:02

FINAL FANTASY VII-REMAKE TULOSSA!!! TORILLA TAVATAAN!!!

Noh, ehkä ei kuitenkaan. Hienoa kuitenkin, että fanien suosikki tuodaan nykyaikaan. Toivottavasti eivät Squarella ryssi tätä, sillä tällainen klassikko ansaitsee hyvän Remaken. Taistelusysteemiin pieniä viilauksia, grafiikat nykyaikaan ja ääninäyttelyt, niin olen tyytyväinen. Mitä mieltä muut ovat tästä uutisesta?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Gigante » 16.06.2015 11:23

-Zerials- kirjoitti:FINAL FANTASY VII-REMAKE TULOSSA!!! TORILLA TAVATAAN!!!

Noh, ehkä ei kuitenkaan. Hienoa kuitenkin, että fanien suosikki tuodaan nykyaikaan. Toivottavasti eivät Squarella ryssi tätä, sillä tällainen klassikko ansaitsee hyvän Remaken. Taistelusysteemiin pieniä viilauksia, grafiikat nykyaikaan ja ääninäyttelyt, niin olen tyytyväinen. Mitä mieltä muut ovat tästä uutisesta?



Vihdoin ja ***tun viimein, säätänä! :shock: Tämä tarkoittaa siis sitä, että tekijätiimi on kaivanut päänsä pois hanurista, jättänyt typerät tekosyyt olemattomista resursseista sikseen ja alkaneet oikeasti tehdä jotain... Mitä näenkö lentäviä porsaita taivaalla? Onko Valvekin oppinut laskemaan kolmeen? Noh, hourailut sikseen...

Tietenkin nykyisten FF-pelien laadun huomioonottaen, on aina pienenpuoleinen pelko persuksissa lopputuloksen suhteen. Paranneltu ulkoasu, satunnaistaistelut hiiteen ,toimiva ääninäyttely, uudelleensävelletyt biisit... niin ja ne kaikki tyhmät ja joutavat, pakolliset minipelit huit helvettiin, niin olen enemmän kuin tyytyväinen. Tietenkin ne mahdolliset uudet lisäykset/muutokset vanhoja faneja huomioonottaen, pitäisi kait myös olla mukana.

Tietysti se, pääsenkö tätä mahdollista ikinä pelittämään onkin ihan toinen kysymys, mutta se on sen ajan murhe.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 16.06.2015 16:42

Hauska että FF7 oli aikoinaan se peli minkä takia sakki osti PS1:stä ja nyt se tulee olemaan monelle syy hankkia PS4. Ei siinä, onhan tätä jo pieni tovi odotettu ja Square Enix on vissiin oikeasti rahan tarpeessa, kun tätä viimeinkin aletaan duunailemaan ja veikkaan että julkaisua tähdätään johonkin FF7:n 20-vuotissyntymäpäivän kohdille joten peli ei varmaan ihan hetkeen ole hirveän ajankohtainen. Squeenixin on tosiaan oltava aivan helvetin varovainen tän remaken kanssa sillä jos kusevat sen niin lauma äkäisiä fanipoikia käy aika äkkiä teurastamassa koko devaustiimin. Toivon erittäin hartaasti että peliin jätetään ihan kaikki pienetkin vaihtoehtoiset kohtaukset Honeybee Innin homohieronnasta crossdressauskohdan kautta minipeleihin ja treffeihin Barrettin kanssa ja kaikista eniten toivon sitä että peliä ei aleta turhia sensuroimaan. Lähinnä koskee Cidin kielenkäyttöä ja muutamia Sephirothin verilöylyjä.

Square Enix ja Sony voittivat tällä julkistuksella eniveis koko E3:n ihan ylivoimaisesti, Nintentoddlereilla ja Mikkisoftalla ei oo enää mitään mahiksia.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Juripa » 16.06.2015 18:53

Mä aloin oikeesti itkee ku kuulin tämän. 10 vuoden aja pelkkiä huhuja- ja typeriä spin offeja. Vielä se viimevuotinen bitch slappi jossa Square sanoi julkaisevansa PC-version myös PS4:lle. Kuinkakohan kauan he ovat pimittäneet tätä pelaajilta? Tuskin projekti on vasta aloitettu, vaikka kyllähän me kaikki tiedämme kuinka FFXV on ollut kehityksessä.


Ihan hullua, tää on oikeesti tulossa! Onko tää jumakauta todellista!? Mutjoo, koko päivän kuunnellu FF7:n soundtrackia ihan vain tämän kunniaksi :D
Kuva
Avatar
Juripa
 
Viestit: 79
Liittynyt: 04.03.2014 16:53

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja NightFan » 16.06.2015 19:43

Vois olla hyvä mahdollisuus pelata tätä esoo ensimmäisen kerran. Jos tämän tekevät niin sais olla alkuperäisen kaltainen eikä lähtis sitä pahemmin muokkaamaan. Grafiikat tietysti tänpäivän tasolle ja ääninäyttely hieman kammotuttaa sillä siinä voi kusta helposti.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Salem » 16.06.2015 20:49

NightFan kirjoitti:ääninäyttely hieman kammotuttaa sillä siinä voi kusta helposti.

Eiköhän tuossa lie ainakin enkkudubissa käytetä sitä Advent Childrenistä ja Kingdom Heartseista tuttua tiimiä, eli melkolailla ollaan päähenkilöiden osalta saatu jo kuulla mitä on odotettavissa.

Kaikkein eniten oikeastaan mietityttää, tuleeko pelin taistelusysteemi olemaan vuoropohjainen, vai sovelletaanko mukaan jotain uutta systeemiä jotta pelistä saataisiin "nykyaikaisempi", kun vuoropohjainen taistelu on jo kauan tuntunut olevan kirosana jrpg-pelien keskuudessa.
Toivon syvästi että peli pidetään sisältönsä puolesta mahdollisimman koskemattomana. Uudet sidequestit ja lisäkohtaukset ovat toki aina tervetulleita, kunhan vaan vanhat pidetään mukana ja sensuroimattomina.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 16.06.2015 22:14

Salem kirjoitti:Kaikkein eniten oikeastaan mietityttää, tuleeko pelin taistelusysteemi olemaan vuoropohjainen, vai sovelletaanko mukaan jotain uutta systeemiä jotta pelistä saataisiin "nykyaikaisempi", kun vuoropohjainen taistelu on jo kauan tuntunut olevan kirosana jrpg-pelien keskuudessa.
Toivon syvästi että peli pidetään sisältönsä puolesta mahdollisimman koskemattomana. Uudet sidequestit ja lisäkohtaukset ovat toki aina tervetulleita, kunhan vaan vanhat pidetään mukana ja sensuroimattomina.

Itse toivoisin että pelissä olisi vuoropohjainen taistelu edes avattavana ominaisuutena tai vaihtoehtona jollekin uudemmalle systeemille. Taaaai sitten nykypeliteollisuuden tuntien sen saa ennakkotilauksen mukana DLC:nä.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Masse » 16.06.2015 22:29

Kyllähän tuon voisi jostain Steam Summer Ale 2020:sta viidellä eurolla poistaa jos tulee PC:lle. :roll:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja Juripa » 18.06.2015 15:26

Salem kirjoitti:Uudet sidequestit ja lisäkohtaukset ovat toki aina tervetulleita, kunhan vaan vanhat pidetään mukana ja sensuroimattomina.


Veikkaanpa, että ainakin Honeybee Inn tullaan jollain tavalla sensuroimaan. FF7:ssa kiroiltiin aika paljon, mutta nehän oli sensuroitu jo alkuperäisessä versiossa. Mites sitten naiseksi pukeutunut Cloud? :D

Prkl jos menevät sörkkimään taistelusysteemiä!
Kuva
Avatar
Juripa
 
Viestit: 79
Liittynyt: 04.03.2014 16:53

Re: Final Fantasy

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 18.06.2015 16:35

Juripa kirjoitti:Prkl jos menevät sörkkimään taistelusysteemiä!

Aivan varmasti sörkkivät taistelusysteemiä. Nomura on jo kommentoinut että peli ei tule olemaan vain simppeli remake eli sitä tullaan todennäkösesti ronkkimaan aika rankalla kädellä. Final Fantasy 7 on kenttäsuunnittelultaan ja pelimekaniikoiltaan jo niin vanhentunut peli, että sille ei vaan voi tehdä graafista päivitystä koska pelistä syntyy aivan naurettava clusterfuck nättien grafiikoiden ja aikaansa jäljessä olevien mekaniikkojen välillä joka ei tyydytä ketään muuta kuin nostalgiakakkulat päässä pelaavia urpoja.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

EdellinenSeuraava

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron