Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 01.08.2014 15:16

Tämmöistä ei tainnut vielä tältä foorumilta löytyä, joten nytpä löytyy. Tähän ketjuun voi jokainen laitella muiden ihasteltavaksi erilaisia pelivideoita, screenshotteja tai muuta mukavaa.

Aloitan nyt koko paketin vaikka Battlefield 4-videoillani, joita teen parin kaverini kanssa JONIgaming-tagilla. En ole itse saanut tehtyä vielä kuin kaksi videota, kolmas on juuri tekeillä. Pääsääntöisesti siis pelleilyä, kovin moni ei jaksa katsoa pelkkää pelivideota + taustalla soivaa musiikkia.

Minun käyttäjä
Kaveri 1
Kaveri 2
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 01.08.2014 16:48

Joni :_DD_DDD nyt vittu ne velat :--D

Itse olen miettinyt pitkään, että alkaisi Youtubeen kyhäilemään jonkinnäköisiä pelivideoita tai Let's Playtä tai jotain, mutta sen esteenä on yksinkertaisesti se, että mulla ei ole kyseiseen hommaan minkäännäköistä laitteistoa. Kaverin luona ollaan kyllä välillä aina striimailtu ja striimuilu on nimenomaan se, mitä haluaisin duunata. Harmi vaan, että tarvittaviin laitteisiin ei ole rahaa ja olen kyllä sen verran autistikin, että tuskin mun videoita/striimejä seuraisi muut kuin kaverit.

Voisin toki kylläkin promota parin kaverin kanavaa, jotka ovat duunailleet paljon videoita vuosien mittaan, vaikkakin nyt on pojilla tahti vähän laskenut töiden ja muun elämän olemassaolon takia. Mun mielestä näissä on ihan hyvät tuotantoarvot ottaen huomioon, että jätkät on duunannu tätä huvikseen vapaa-ajalla ilman minkäännäköistä profittia ja sit jos kiinnostaa Let's Playt nii kandee tuo alempikin kanava tsekata.

https://www.youtube.com/user/Pelaillaanko
https://www.youtube.com/user/PelaajaX
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 01.08.2014 16:59


Äxä on suosikkini suomalaisista tubettajista. Vauhti on tosin hidastunut, mutta siihen on hyvät syyt. Toisaalta, nyt hän aktivoitunut hieman ja uutta let's playtäkin on alkanut. Hemmetin hauska jätkä ;)

Kannattaa tsekata tubesta myös "Pelaajainen", joka on sattumoisin Äxän kaveri. Hän tekee myös LP:tä, hyvällä laadulla tietenkin.

PS. PT2:n bäfä vidit oli ihan jees. Jatka niiden tekemistä.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 01.08.2014 17:51

-Zerials- kirjoitti:Kannattaa tsekata tubesta myös "Pelaajainen", joka on sattumoisin Äxän kaveri. Hän tekee myös LP:tä, hyvällä laadulla tietenkin.

Pelaajainen on noista Paskan Ananaksen pojista inhokkini, lähinnä siksi, että hän oli välillä täysi urpo irkissä eikä ymmärtänyt mun, Äxän ja HG:n juttuja ollenkaan ja sarkasmi tuntuu olevan hänelle vähän vieras käsite. Face 2 face Pelaajainen on kyllä tosi mukava jäbä, kuten Äxä ja HG Hillerikin. Kahden jälkimmäisen Peliapila-videot ovat aivan mahtavaa viihdettä ja antavat tosi hyvän kuvan siitä, että millaista videopelaaminen on, jos olisi kavereita.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja Salem » 01.08.2014 18:05

ForWeAreMany kirjoitti:Itse olen miettinyt pitkään, että alkaisi Youtubeen kyhäilemään jonkinnäköisiä pelivideoita tai Let's Playtä tai jotain, mutta sen esteenä on yksinkertaisesti se, että mulla ei ole kyseiseen hommaan minkäännäköistä laitteistoa.

Itsekin olen vuosia pohtinut kuinka mielenkiintoista olisikaan tehdä let's play-videoita, ja juuri tuosta samasta syystä se on tähän päivään asti jäänyt tekemättä. Plus olen niin perseestä tietokoneiden teknisen puolen kanssa etten tajua ainakaan aiheesta lukemistani oppaista juuri mitään, eli parempi lienee jättää pelailut niille jotka osaavat.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 01.08.2014 18:17

ForWeAreMany kirjoitti:olen kyllä sen verran autistikin, että tuskin mun videoita/striimejä seuraisi muut kuin kaverit


Mulla on just sama homma :D Olen yrittäny mainostaa videoita vähän joka puolella mutta ei ole vielä lähtenyt lentoon homma. Mulla nyt on matskua vasta vähän, mutta noin yleisesti. Lisää kuitenkin tulee. Työ on vaan niin perkelen hidasta.

PS. PT2:n bäfä vidit oli ihan jees. Jatka niiden tekemistä.


Kiitos :) Kolmas video tulee huomenna.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 01.08.2014 20:53

Aika vähän katselen let's Play-videoita, jollei jotakin mainosteta hiton hauskana. Tavallaan outoa miksi edes jaksaisin tuijottaa kun muut pelaavat. :) Toki ymmärrän että läpänheitto on noissa kaikki kaikessa, mutta silti.

Hauskimmat katsomani videot ovat GameGrumps tyypeiltä. Pokemon FireRed: I Never on kirvoittanut parit naurut.
http://www.youtube.com/watch?v=u1k3DC4VIo0
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 01.08.2014 21:38

Parille kaverille olen kokeillut striimaamista ja hyvin on tuntunut toimivan. Ennen tuo ei onnistunut surkean verkkonopeuden takia. Voisin Juripan tyyliin filmata jotain peliäni Justin.tv:n välityksellä huomenissa, vaikka tuossa kolmen aikaan.

http://www.justin.tv/poninpolttaja on linkki.
Viimeksi muokannut Tohtori Freeman päivämäärä 01.08.2014 23:01, muokattu yhteensä 4 kertaa
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja NightFan » 01.08.2014 22:21

Tein aikoinani pariin peliin läpimeno videot jotka kyllä löytyy youtubesta mutta päätin lopulta lopettaa tekemisen koska tuntui että niitä on jo niin paljon. Lisäksi se ärsyttää kun niitä on paljon ja osa on erittäin huonosti pelattuja tai selostetaan ärsyttävästi.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja Gigante » 02.08.2014 08:07

Kunniamaininta sadannesta topikista. Wuhuu...



Itse en henkilökohtaisesti oikein pääpiirteisesti kuulu näiden Let's Play videoiden faniksi. Ellei muutamia poikkeuksia lasketa. Minä mielummin kun haluan pelata itse pelini, välttyä pahemmilta spoilereita ja keskittyä ihan vakavissani pelin tarinaan, enkä kuunnella läpi videon hemmetin kuivaa läppää.


Tietysti sitten, jos haluaa kuunnella läppää tai katsella pelaajan reaktioita, niin silloin jotkin harvat LP-videot ovat olleet katselemisen arvoisia. Muutamia hyviä mainintoja ovat mm. Raumoogle/Laeppavika, Pierre S. Kelijä (Pierre pelaa) sekä The Rajaskel. Eikä pidä tietenkään unohtaa sitä mielenkiintoisita "LP"-videota ikinä, eli "Freeman's Mind" -sarjaa. Sarjassa pelataan läpi ensimmäistä Half Lifea, jossa Gordon Freemanille on dubattu puhetta/ajatuksia, joissa hän kommentoi pelin maailmaa ja sen idiootteja ihmisiä ja arkkitehtuuria myötänään erittäin eriskummallisilla ideoilla.
Meidän Tohtori Freemanille suosittelisin kokeilemaan sarjaa, jos hän ei sitä jo ole tehnyt.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 02.08.2014 08:46

Gigante kirjoitti:Itse en henkilökohtaisesti oikein pääpiirteisesti kuulu näiden Let's Play videoiden faniksi


En minäkään. Erästä henkilöä kyllä seuraan Youtubessa ja katson hänen videot, mutta hän myös toimii hyvin eräänlaisena uutislähteenä. Eikä kyseessä ole kyllä PewDiePie, vaan AliA. Tiedän muutaman kaverin jotka katsovat useinkin läpipeluuvideot Youtubesta, itse taas en jaksa tuhlata aikaa sellaiseen. Mieluummin pelaan itse.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 02.08.2014 11:35

Let's Playtä en itse seuraa juuri ikinä ja preferoin AINA striimausta valmiisiin YouTube-videoihin, koska diggaan todella paljon siitä, että pelaajalle voi heitellä kysymyksiä tai paskaa läppää ja vastaukseen ei tarvitse odottaa seuraavaa videota tai sitä, että videon lataaja vastaa kommenttiin. Viitisen vuotta sitten tuli striimejä seurattua todella aktiivisesti, kun se skene alkoi Suomessa leviämään. Etenkin kavereiden (Paskat Maalarit) pitämiä maratooneja tuli seurattua todella paljon ja vielä enemmän seurasin Carskan omia striimejä, harmi vain että nykyään hän vain speedrunnaa RE3:a ja RE4:ää.

Nykyään tää suomalainen striimausskene on aika perseestä (etenkin Twitch-kulttuuri, kappa), kun speedrunnaamisesta on tullut ihan järjetön muotivillitys. En itse nimittäin jaksa seurata yhtään pelien speedrunnausta, joista en itse tiedä mitään ja mun mielestä on ylipäänsä ihan käsittämätöntä, että jotkut spoilaa pelejä itseltään tällä tavalla. Kyllä itse enemmän diggasin muutamia vuosia sitten siitä, että joku tuntematon jantteri striimas rennosti jotain ihan tuntematonta peliä ja siellä oli se muutama hassu katsoja, joista syntyi sitten semmonen vakituinen katsojakunta joiden kanssa pystyi heittämään läppää ja täten sai myös uusia kavereitakin. Onhan tällaista meininkiä varmaan vieläkin olemassa, mutta paljon harvemmassa kuin ennen. Toki myös speedrunnausta tulee seurattua silloin tällöin, mutta ainoastaan sellaisia pelejä jotka tunnen semihyvin.

Speedrunnaamisesta tulikin mieleen, että onko sakki seurannut länsinaapurissa pidettävää European Speedster Assemblya, joka on pyörinyt Twitchissä tämän viikon ajan? Harvemmin tulee näitä isompia speedrun-striimuja seurattua, mutta tämä on ollut paikoitellen aivan mahtavaa seurattavaa. Etenkin Noobestin Dark Souls-runi oli aivan käsittämättömän hauskaa katsottavaa, kun jäbä otti pelin pelaamisen ihan rennosti ja pokerilla pelasi peliä vajaan tunnin yli arvioidun ajan, koska runi sisälsi niin paljon perseilyä ja mokailua, johon Noobest suhtautui ainoalla oikealla tavalla, eli nauramalla vitusti. Sitten myös GTA ja Silent Hill-speedrunit olivat tosi mielenkiintoista katsottavaa, etenkin SH2 koska pelin PC-versio on ihan rikkinäinen paska. Mutta joo, enpä tästä enempää ala selittelemään vaan lykkään linkin alemmas jos jotakuta kiinnostaa ammattimainen speedrunnaus.

http://www.europeanspeedsterassembly.com/

Striimeistä tuli vielä mieleen, että Yle Areenalla alkaa tänään iltapäivällä suorana toissapäivänä Suomen Assemblyillä alkaneen CSGO-turnauksen semifinaalipelit (linkki alla) ja sitten myöhemmin illalla nähdään pelin finaalit ihan valtakunnan televisiosta YLE TV2:lta klo 22:05. Jos kiinnostaa kilpapelaaminen tai ylipäänsä CS, niin suosittelen vilkaisemaan, sillä toissapäivänä oli todella kovatasoista pelaamista. Matsit on tietenkin selostettu suomeksi ja toissapäiväisen perusteella voin sanoa, että selostuskin on oikein korkealaatuista ja sellaista, että peliä vähemmänkin pelanneet ymmärtävät mistä on kyse. Tsekatkaa!

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/07/15/assembly-hd-tasoisena?ref=ydd-related-content

EDIT:
Areenassa on näköjään nytkin streamia menossa, joten tsekatkaa ihmeessä.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja Salem » 02.08.2014 12:41

Minä taidan olla sitten niitä ainoita, jotka pitävät let's play-videoiden katsomisesta. Minusta se on erinomainen tapa löytää uusia kiinnostavia pelejä, joista ei muuta kautta ole koskaan kuullutkaan. Tietenkin silloin jos löytää jonkun kiinnostavan pelin, niin ne videot jäävät sitten katsomatta kunnes pelin on itse hommannut ja pelannut läpi. Blind-läpipeluut, etenkin kauhupeleistä, toimivat mahtavana viihteenä, jos pelaaja ei suuremmin ole tottunut genreen tai on muuten säikky. Plantgrowthin läpipelailu Amnesiasta näin esimerkkinä. Ja yleisestikin mitä vieraampi peli pelaajalle on, sitä hauskempaa on katsoa läpipeluuta. Itse en ainakaan kauheasti pidä sellaisista läpipelaajista, jotka tietävät pelistä kaiken ja menevät sen läpi 100% täysin ulkomuistista. Noissa tapauksissa täytyy itse persoonan olla sen verta miellyttävä, että sitä jaksaa kuunnella. Uudet reaktiot, keksimisen ja löytämisen riemu ja mokailut ne on let's playn suola.

Striimejä tulee älyttömän vähän katsottua. Joskus silloin tällöin eksyy esim Retkun striimeihin, mutta ihan samalla tavalla sielläkin pääosin tyytyy vain seuraamaan itse pelaamista eikä niinkään kirjoittelemaan mitään, etenkin kun chatin puolella iso osa on toisilleen ennestään tuttuja ja heillä on oma inside-läppänsä jonka sekaan on vaikea edes lähteä kommentoimaan yhtään mitään. Eli ihan sama miltei katsooko pelivideota jälkikäteen vaiko livenä.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 02.08.2014 14:18

Oletko vasta-alkaja/noobi FPS-peleissä? Eikö BF4:ssä KD pysy edes 1.0:n yläpuolella? Näillä vinkeillä pärjäät ja nouset mestaritason pelaajaksi joka tahkoo rahaa ammattipelaajana!

Linkki videoon
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 16.08.2014 19:32

Uutta materiaalia taas tarjolla! Taistelukentän riemua, iloa sekä maittavia tilanteita

Seuraavaksi voisin ehkä tehdä jotain muutakin kuin Battlefieldiä, pitäisi vain kehittää jotakin kiinnostavaa ja varsinkin hauskaa.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 16.09.2014 23:34

Pelaamisen riemua. Osa 2.

Olen pikkuhiljaa oppinut tekemään muutamia kivoja juttuja Vegasilla joita näkyy sitten enemmän seuraavassa videossa. Kyllä tästä vielä mestariksi tullaan :) No ei, enemmänkin kaveriporukan omaksi iloksi. Hieman epäilen että näitä oikeasti katsoo kukaan :D
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja whatever » 18.09.2014 19:33

Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 22.10.2014 17:54

Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 25.10.2014 08:18

Assassin's Creed IV: Black Flag on todellinen next-gen pelikokemus.

Seuraavaksi ajattelin tehdä jonkin yksinpelivideon, jossa myös selostus/puhe. Yksi vaihtoehto olisi esim Outlast, sillä ketään ei kiinnosta kuitenkaan katsoa mitään änärivideoita jossa lässytän :D Ainakaan edes niin paljoa mitä Outlast tarjoaa.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 04.11.2014 06:00

Mietityttääkö Call of Duty Advanced Warfare? Tässä hieman minun näkökulmaa ja ensitestiä pelistä. Nyt myös äänen kanssa!
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 07.11.2014 21:30

Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja PT2 » 25.11.2014 21:41

Battlefieldin riemua, jo viidennen kerran!

Myöskin pari erää uutta CODia. Antaa vähän parempaa kuvaa pelistä kun edellinen ensitesti-video.

En tiedä katsooko näitä kukaan, mutta ilmoitan silti jos joku ei vaikka kanavaa seuraa mutta katselee silti kahvitauolla tai aamupalan ohella videoita :)
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 24.03.2015 16:29

https://www.youtube.com/watch?v=TV-I7tA8jLg

Yleensä en omia pelaamisia nauhoittele, mutta nyt oli lyhyin rundi CS:ssä mitä oon ikinä pelannu niin oli pakko ottaa koko paska talteen. PP-Bizon master race.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja Masse » 24.03.2015 18:44

ForWeAreMany kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=TV-I7tA8jLg

Yleensä en omia pelaamisia nauhoittele, mutta nyt oli lyhyin rundi CS:ssä mitä oon ikinä pelannu niin oli pakko ottaa koko paska talteen. PP-Bizon master race.


Varmaan paskin ase mitä pelistä löytyy tai vähintäänkin noista konepistooleista. Ei ihmekään, että lippaassa on päälle 60 kutia, kun ne kaikki saa joka tapauksessa tyhjentää viholliseen jos haluaa jonkun saada tuolla hernepyssyllä hengiltä. Mac-10:lla en muista pelanneeni käytännössä yhtään roundia ettenkö olisi saanut edes yhtä frägiä, silti käytän yleensä MP7, koska skini. 8-)
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Pelivideot, kuvat ja muu jaettu materiaali

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 24.03.2015 18:45

ForWeAreMany kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=TV-I7tA8jLg

Yleensä en omia pelaamisia nauhoittele, mutta nyt oli lyhyin rundi CS:ssä mitä oon ikinä pelannu niin oli pakko ottaa koko paska talteen. PP-Bizon master race.
Bizon tuhoaa! Saattoi olla hieman munkkia matkassa vai onko FWAMilla jäätävää pelisilmää? Sen tietää mestari vain itse.

Kun nyt tässä ketjussa ollaan, niin pakko mainita, että suomalainen LP-kanava PeliMuruset aloitti juuri ensimmäisestä Spyro-pelistä läpipeluun. Vaikken omaa peliin niin suuria nostalgioita kuin toiseen ja kolmanteen osaan, on kyseessä yksi PSonen parhaista peleistä. Lähtee takuuvarmasti katseluun.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Seuraava

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron