Minecraft

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Minecraft

ViestiKirjoittaja ressamies » 26.04.2014 12:59

Osalle tämä on yhtä tervetullut kuin pekoniin kääritty pizza, kun taas toisille yhtä tervetullut peli kuin paska postilaatikossa mutta päätin nyt tämänkin topicin perustaa. Tämä peli on hyvin vangitseva lähes rajattomien mahdollisuuksiensa kanssa, vaikkakin tubettajat ovat kuluttaneet pelin lähes täysin loppuun ja osa ei voi sietää peliä enää juuri sen takia.
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies
Avatar
ressamies
 
Viestit: 86
Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Minecraft

ViestiKirjoittaja whatever » 26.04.2014 15:13

Ostin joskus alpha/beta vaiheessa, ei tule paljoa pelattua. Pari kertaa vuodessa kun päivittää ja luo uuden maailman niin on mukava pläjäys uutta sisältöä tarjolla. Ikinä ei kyllä mielenkiinto pysy viikkoa pidempään, niin on nether ja ender mestat jäänyt kokonaan kokematta. Mielenkiinto lopahtaa yleensä viimeistään siinä vaiheessa kun ei malta tyhjentää inventaariota ja sitten menee koko geari johonkin laavaylläriin tai viholliset potkii kalliolta alas.

Massiivisten "luontaisten" tunneliverkostojen tutkiminen kutkuttaa sisäistä autistia... vois kyllä taas päivitellä, en olekaan tämän vuoden puolella pelannut vielä kertaakaan.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Minecraft

ViestiKirjoittaja Gigante » 26.04.2014 15:27

Onhan tuota tullut joskus aikoinaan testattua serkun puolikämäisenä piraattiversiona. Vaatihan tuo aika melkoisesti harjoittelua, jotta pääsisi peliin kunnolla sisälle mutta tykkäsin kuitenkin palikkakikkailusta. Heti kärkeen tuli duunailtua kaikenmaailman suojaluolia, jonne painuttiin yön laskettua kaivamaan tunneleita ties minkä mörköjen pesiin. Hyvin nopeastihan henki taisi lähteä siitä kun tipahdin joltain vuoren lakeelta ja sen jälkeen sain itseni päiviltä hukuttamalla itseni hiekkaan. Onhan tuosta pelistä tahtonut mennä jo se parhain maku youtube videoiden myötä, kuten ressamies tokaisi, mutta täytyy silti myöntää, että sen erään suomalaisen kyhäilemä muumilaakso oli erittäin vakuuttavaa näky.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Minecraft

ViestiKirjoittaja Salem » 27.04.2014 00:12

Minecraft on kyllä siitä jännä peli, että se imaisee nopeasti pelaajan sisäänsä, mutta sivustakatsoja saa siitä yhtä paljon irti kuin katsomalla sitä kun joku leikkii legoilla. Selviytyminen ideana on loistava, samoin materiaalien kräftääminen yhteen uusien työkalujen toivossa, mutta loppupeleissä sanoisin että peli on vähän liiankin vapaa. Peli ei anna oikein mitään niille, jotka eivät ole jatkuvasti kehittämässä itselleen uutta projektia. Itsellä ei kyllä riitä kiinnostus pistää satoja tunteja kokonaisen oman Disney Landin luomiseen, ja pelaankin mieluummin palikoilla 3D Dot Game Heroesin muodossa, mutta kyllä tämä pienissä annoksissa ajantappajana toimii.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Minecraft

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 28.04.2014 17:47

Tällekin p*skapelille piti luoda oma topic...

No ei sentään. Minecraft on kyllä oikeasti hyvä peli. Joskus aikoinaan tuli pelattua ja tosi hyvähän se oli. Peli vaan lagasi jotenkin todella pahasti. No, ei ole pelin vika, vaan surkean PC:n.

Jos olisi hyvä tietokone, niin luultavasti minulla olisi tämä peli. Olisi kiva peli pelata kaverin kanssa :D
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Minecraft

ViestiKirjoittaja NightFan » 20.02.2015 21:53

En muistanutkaan että tällä oli oma topic. Itse olin pitkään tätä vastaan mutta peli alkoi jostain syystä kutkuttamaan ja päätin ostaa se ps3:lle. Tällä hetkellä olen hyvin hurahtanut koko peliin ja tekisi koko ajan pelata sitä, mutta se ei onnistu koska minulla ei ole konsolia.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Minecraft

ViestiKirjoittaja Drake » 10.09.2015 00:08

Itse aloittelin tämän peluun puhelimella johon saa tämän Minecraft Pocket Editionin ja viimeinkin tuli päivitys että pääsee Netheriin, enchantattua aseita :D. Kaikki oli ennestään jo valmiiksi tehty niin puuttui enään viimeistely. Ainoa huono puoli on että lagii aina välillä :P
Avatar
Drake
 
Viestit: 32
Liittynyt: 02.09.2014 16:07
Paikkakunta: Kotka


Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron