Valvojat: Gigante, Joni Ahonen
Masse kirjoitti:Toissaviikolla tuli 30v täyteen. Usko-vitun-matonta, että olin 12v kun tänne ekan kerran postasin. Tuntuu samaan aikaan ikuisuudelta ja silmänräpäykseltä *ja liuta muita kliseisiä mietteitä*. Onneksi on kaljaa.
Masse kirjoitti:Toissaviikolla tuli 30v täyteen. Usko-vitun-matonta, että olin 12v kun tänne ekan kerran postasin. Tuntuu samaan aikaan ikuisuudelta ja silmänräpäykseltä *ja liuta muita kliseisiä mietteitä*. Onneksi on kaljaa.
PT2 kirjoitti:Masse kirjoitti:Toissaviikolla tuli 30v täyteen. Usko-vitun-matonta, että olin 12v kun tänne ekan kerran postasin. Tuntuu samaan aikaan ikuisuudelta ja silmänräpäykseltä *ja liuta muita kliseisiä mietteitä*. Onneksi on kaljaa.
Oho, äijästäkin kuuluu taas! Hyvää synttäriä vain!
Joni Ahonen kirjoitti:
Rakas Viivi -kissa maalta jouduttiin lopettamaan maanantaina, kun oli alkuvuodesta alkanut munuainen hällä toimimaan yli sen arvojen, mitä kuuluisi. Kauan se ehti olemaan, kun 16 vuotta sitten vanhalla foorumilla jaoin siitä ensimmäisen kuvan saunan lauteilla nurkassa kyyhöttämässä. Suosikkikissani kaikista, jota jää ikävä.![]()
Gigante kirjoitti:Joni Ahonen kirjoitti:
Rakas Viivi -kissa maalta jouduttiin lopettamaan maanantaina, kun oli alkuvuodesta alkanut munuainen hällä toimimaan yli sen arvojen, mitä kuuluisi. Kauan se ehti olemaan, kun 16 vuotta sitten vanhalla foorumilla jaoin siitä ensimmäisen kuvan saunan lauteilla nurkassa kyyhöttämässä. Suosikkikissani kaikista, jota jää ikävä.![]()
Voimia. Tiedän itsekin tunteen, kun tutut tassut ei enää tepsuttele talossa kun astelee ovesta kotiin.
Gigante kirjoitti:Tässä vaiheessa olen havainnut sen että taidan olla jumissa vuokrakämpässäni varmaan loppuiän, koska mitään vakituista työpaikkaa ei vaan löydy mistään tai työhaut tuottavat tuloksiksi vaan "sori, emme valinneet oikeasti ketään"-automaatioviestejä. Koska vakituista ns. OIKEAA työtä ei ole, tullaan minua pankissa kohtelemaan "vähän paskaa (lue: työtöntä) ylempänä" ali-ihmisenä, enkä tule saamaan pienintäkään asuntolainaa. Tokihan säästöissä on kasassa muutama kymppitonni, mutta harmi vaan että asunnot, joihin minulla olisi varaa ilman lainoja, sijaitsevat niin paskoissa paikoissa ettei niihin vain ole ollenkaan kannattavaa muuttaa. Vielä kait yksi kymppitonni lisää säästöjä ja saattaisi olla varaa ostaa asuntoa edes reunakaupunkialueelta...
Leon Scott Kennedy kirjoitti:Mitäs tänne kuuluu nykyään? Vuosien tauon jälkeen pelailtiin kaverin kanssa RE nelosta (og) ja tuli mieleen tämä foorumi.
Teinivuosina täällä tuli vietettyä paljonkin aikaa.
Onko "old school-jengistä" vielä montakin tyyppiä mukana vuosilta 2005 ja siitä eteenpäin?.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa