Valvojat: Gigante, Joni Ahonen
Gigante kirjoitti:-Joni Ahosen teos, "Kameramieheen Osui!" ,250€ (tiedättehän kun Bond se ampuu kameratyypin joka leffan alussa)
Tämä teoshan tuli pulitettua ajat sitten, mutta useiden eri sattumusten takia sain taulun haltuuni vasta hetki sitten.
Joni Ahonen kirjoitti:Säästäisi paljon pitkässä juoksussa, kun aikaisemmin saatoin joka päivä ravata kaupassa ostelemassa kaikkea pientä turhaa.

Joni Ahonen kirjoitti:Itse asiassa maastopyörillä ajaessa minulla ainakin alkaa särkemään todella pahasti se etukumarassa oleminen niskan ja yläselän seutuville.
whatever kirjoitti:Joni Ahonen kirjoitti:Itse asiassa maastopyörillä ajaessa minulla ainakin alkaa särkemään todella pahasti se etukumarassa oleminen niskan ja yläselän seutuville.
Sama itellä, mummopyörät kunniaan!
Joni Ahonen kirjoitti:Stanley Kubrick: Visionary Filmmaker Collection -21,90 €
Yllättäen tämän huudosta voitin, vaikka tuotetta myydään 40 - 95 € hintaan ja oli varsin suosittu kohde. Kubrickin mestarillisia elokuvia olen nähnyt vain kerran, joista Lolita ja Barry Lyndon eivät sano mitään, enkä haluakaan niistä etukäteen mitään juuri tietää.
Ajan saatossa Kubrickin mielivaltainen maine on kasvanut sellaisiin mittoihin, että katselen kaikki leffat aivan eri silmin, kun tietää miehen vaatineen satoja ottoja pahimmillaan ja vieneen näyttelijät hulluuden partaalle.
Gigante kirjoitti:Resident Evil 2 (Gamecube) 60€+postit
Kun Ps5:llä vielä tuskin pääsee kakkosen remakea pelailemaan, niin juhlistetaan lokakuussa kolmekymppisiä sitten guben versiolla kakkosreskusta. Pitääpä kokeilla lähdenkö yrittämään yhtenäistä rundia ilman välitallennuksia.
Olisi tuo halvempikin voinut olla, mutta kun ottaa huomioon että pelin hinta heiluu huutokaupossa siinä 70-150€ maastossa, sain sen silti kohtuuhintaan.
Superhelppo 'Arrange' mode on kyllä ihan hulvatonta katsella, kun hahmo aloittaa loputtomalla konepistoolilla ja arkusta löytyy myöhemmin raketinheitin ja gatling.
Gigante kirjoitti:Goddam Superhero*, elikkä siis toiselta nimeltään No More Heroes III (Switch), tuli napattua 60€:n hintaan koronapiikkiä odotellessa. Pitää vielä etsiä hyvä sauma tämän pelittämiseen. Pitäisi varmaan se Travis Strikes Back joskus etsiä käsiin jossain välissä.
* Goddam Superhero on siis kun pelin kansipaperin kääntää toisin päin. Mielestäni paljon stailimpi kansikuva kuin mitä itse virallinen versio.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa