Joni Ahonen kirjoitti:Pistepäänpä seurantaan. Aidosti kiinnostaa lukea kokemuksia. Saammeko myös tietää minkälaista työtä Thaimaaseen pääset tekemään?
Saatte tietty. Siitä tarkemmin tulevissa postauksissa.
PS: Ei ole ladyboyn hommia.
Valvojat: Gigante, Joni Ahonen
Joni Ahonen kirjoitti:Pistepäänpä seurantaan. Aidosti kiinnostaa lukea kokemuksia. Saammeko myös tietää minkälaista työtä Thaimaaseen pääset tekemään?

Joni Ahonen kirjoitti:Voihan nenä mikä tuuri mulla on käynyt. Sain juuri tietää, että teoksiani on hyväksytty Lontoossa järjestettävään eroottiseen taidenäyttelyyn, jonne oli avoin haku koko maailman ihmisille. En tiedä olenko ainoa Suomesta hyväksytty, mutta olin tai en, kunnia on iso ja sain nyt toteutettua yhden unelmani ennen kolmekymppisiä, eli päästä tuomaan teoksiani esille ulkomaille. Jee!![]()
Kallu kirjoitti:Joni Ahonen kirjoitti:Voihan nenä mikä tuuri mulla on käynyt. Sain juuri tietää, että teoksiani on hyväksytty Lontoossa järjestettävään eroottiseen taidenäyttelyyn, jonne oli avoin haku koko maailman ihmisille. En tiedä olenko ainoa Suomesta hyväksytty, mutta olin tai en, kunnia on iso ja sain nyt toteutettua yhden unelmani ennen kolmekymppisiä, eli päästä tuomaan teoksiani esille ulkomaille. Jee!![]()
Hieno juttu, onnittelut! Mikä näyttely mahtaisi olla kyseessä?
Silence kirjoitti:Vielä pari kuukautta sitten makasin asunnossani masentuneena itsemurhaa miettien...
Mutta pistän sen nyt vähäksi aikaa ehkä tauolle, kun huomenna lähden kahdeksi viikoksi Japaniin....

Silence kirjoitti:Ehkä huolestuttavin huomioni matkalta menee kuitenkin elokuville. Tai pikemminkin niiden täydelliselle katoamiselle japanin kaupoista: Elektroniikkaliikkeet ovat kyllä täynnä elektroniikkaa, tveitä, bluraysoittimia, pelejä ja leluja.... Mutta EI ELOKUVIA. Ei animea tai tavallisempaa elokuvaa. Ei edes länsimaista roskaa. Ei yhtään mitään... Ainoat dvd ja bluray levyt löysin käytettyjen tavaroiden liikkeistä.

Nikkeli94 kirjoitti:Ovatko japanilaisetkin uponneet niin syvälle streamipalveluiden maailmaan ettei fyysiset leffat enää niin kiinnosta?
Silence kirjoitti:
Ps. Onnittelut Jonille Twin Peaks-matkasta, aina kiinnostanut kyseinen paikka mutta en nyt ihan sen takia vain jaksaisi jenkkeihin lähteä. Juuri ennen Japaninmatkaa katsoin alkuperäisen sarjan blueraylta pitkästä aikaa. Erinomainen remasteroitu julkaisu, btw.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa