Valvojat: Gigante, Joni Ahonen
Tohtori Freeman kirjoitti:Olin jo uutta treffiä virittelemässä, kunnes kertoi että oli muuttanut takaisin kotikulmilleen, sääli. Joulukuussa kuitenkin kertoi tulevansa vielä hakemaan tavaroita täälltä Tampereelta, niin toivottavasti jäisi vähän aikaa hengata.
Tohtori Freeman kirjoitti:Also Half Life Vr, poggers!
Salem kirjoitti:Floor Jansen on muuten todella lumoava nainen livenä.
Highwind kirjoitti:Aivan törkee krapula, en muista milloin olisi näin huono olo ollut viimeksi. Kai sitä alkaa tulla vanhaksi.
Panin sentään pillua, jee.
Highwind kirjoitti:Aivan törkee krapula, en muista milloin olisi näin huono olo ollut viimeksi. Kai sitä alkaa tulla vanhaksi.
Panin sentään pillua, jee.

NightFan kirjoitti:FF XIV on tullut paljolti pelattua.
PT2 kirjoitti:NightFan kirjoitti:FF XIV on tullut paljolti pelattua.
Oikein! Millä hahmolla pelaat ja millä serverillä?Itte oon mainina Bardi, pelaan Lichillä ainakin toistaseksi. Vähän ongelmia tuon servun kanssa kun se on aina tyhjänä kun itte pelaan kuitenkin silloin kun Euroopassa nukutaan...
NightFan kirjoitti:Sprigganilla pelailen healereillä joista White Mage on vallitsivin. Parhaillaan menee Shadow Bringer jossa oon lähes puolessavälissä. Paljolti olen myös pelaillut noita DoH ja DoL luokkia jotka kaikki on siel 70 tai korkeemmalla.

whatever kirjoitti:Helvetin huonosti menee, mutta se nyt ei ole meikälle mitään uutta, eikä asiaan vinkuna auta. Terkkuja suljettujien ovien takaa, kyllä se tästä päivä kerrallaan paranee.
PT2 kirjoitti:Parin kuukauden päästä muutan Bangkokiin, mikäli vuokranantaja joustaa sopimuksessa. Lokakuussa muutan sitten Unkarin Budapestiin. Miksi? Koska Thaimaassa on vaikea elää, mutta kiva lomailla]
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa