Eriävät mielipiteet

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 08.02.2015 00:26

Gigante kirjoitti:Vihje: On vielä monia wanhoja ketjuja, joita ei ole vielä uudelleenrakennettu.


Vanhalla foorumilla oli topicit Sinä inhoat, kaikki muut rakastavat sekä Sinä rakastat, kaikki muut inhoavat. Tämä yhdistää molemmat, joten tänne vaan asioita, joista ajattelette eri tavalla kuin muut.


Ja topicin nimen voi muuttaa, jos jollakulla on ehdottaa jotain parempaa. ;)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Apple » 08.02.2015 01:26

En koskaan lämmitä glögiä. Herättää kauhistelua. :mrgreen:
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Kallu » 08.02.2015 13:04

Minusta voipuuro on yksi ällöttävimmistä asioista ikinä, mikä herättää ihmisissä hämmennystä.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 08.02.2015 13:35

Ja minusta Spagetti
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 08.02.2015 14:19

Resident Evil Revelations on kasa ihan vitun hirveää paskaa Raid Modea lukuunottamatta.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 08.02.2015 17:57

Välillä tuntuu, että olen kaikista asioista eri mieltä muiden kanssa. Lähinnä oman AMK-linjani kanssa, jossa sukset ovat menneet ristiin aika pahasti välillä.

Täällä Englannissa on ihmetyttänyt aika monikin asia, joita en voi käsittää:

Etikalla maustetut sipsit. Siis hyi v****! Onhan näitä Suomessakin, mutta täällä joka merkistä on tehty myös etikkaversio, jotka tuntuvat oikeasti vielä maistuvan ihmisille.

Kana. Täällä kyseisen elukan lihasta tehtyjä pikaruokalaketjuja on jopa enemmän kuin Burger Kingejä tai McDonaldseja yhteensä. FKC on se tunnetuin, joka varmaan levittäytyy viiden vuoden sisällä Suomeenkin asti. Kana ei ole koskaan maistunut, joten en odota innoissani näiden yleistymistä.

Sitten jotain muuta.

Myytinmurtajat. Olen kovasti halunnut pitää tästä sarjasta, joka on oikeasti opettavainen ja siinä on myös nörttien unelmanainen Kari Byron. Sarja on yksinkertaisesti tylsä. Ohjelman rakenne on paska, koska heput käyttävät liikaa aikaa temppujen demoamiseen, eikä itse asiaan tunnuta koskaan pääsevän.

Natalie Portmanin elokuvat. Leonista pidin paljon, mutta V for Vendetta ja Black Swan eivät koskaan iskeneet. En tiedä miksi, mutta jotenkaan en ole osannut "uskoa" kumpaakaan elokuvaan. Pitää vielä joskus katsoa ne uudestaan, jotta ymmärtäisin paremmin mistä kenkä puristaa. :|
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Masse » 08.02.2015 18:15

En tykkää supersankarielokuvista.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 08.02.2015 18:25

FKC on se tunnetuin, joka varmaan levittäytyy viiden vuoden sisällä Suomeenkin asti.


Tarkoittanet KFC:tä ?
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 08.02.2015 20:58

Tohtori Freeman kirjoitti:
FKC on se tunnetuin, joka varmaan levittäytyy viiden vuoden sisällä Suomeenkin asti.


Tarkoittanet KFC:tä ?


Jeah, siis KFC:tä. Meni kirjaimet sekaisin. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 08.02.2015 21:04

Joni Ahonen kirjoitti:
Tohtori Freeman kirjoitti:
FKC on se tunnetuin, joka varmaan levittäytyy viiden vuoden sisällä Suomeenkin asti.


Tarkoittanet KFC:tä ?


Jeah, siis KFC:tä. Meni kirjaimet sekaisin. :)

Kiitä onneas, että asut briteissä. Jenkeissä toi vois olla todella kriittinen erhe ja sen ääneen sanoessa saattaisi aika äkkiä olla äkäinen neekerilauma vetämässä turpaan jumalanpilkan vuoksi.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Gigante » 08.02.2015 21:23

Eriäviä mielipiteitähän löytyy nyt muutama näin alkuun:


Fedora/lierihatut, tai tarkemmin ottaen niiden negatiivinen maine. Siis jostain syystä tyylikäs hattu, joka on sopinut hyvin mm. Indianan tai Bogartin päähän, onkin nyt jokin merkki siitä, että olet automaattisesti jokin naisia halveksiva, läski kaulaparta tai jokin hipsteri. En siis käsitä tätä meininkiä yhtään. Itse pidän omasta huopahatustani ihan vain sen vanhahtavan tyylin kuin myös sen takia, että se sattuu varjostamaan hyvin silmiä ja niskaa.


Comic Sans-fontin vainot. Ymmärrän kyllä sen, että fonttia on kaiketi käytetty liikaa kaikkialla ja fontti ottaa sen takia joitain melkoisesti pattiin... Mutta en silti käsitä, että yhden fontin takia väki käyttäytyy kuin vesikauhuiset terrierit. Sarjiksissa fontti mielestäni menettelee, mutta ei kyllä sovi viralliseen esitelmään tahi vastaavaan, mutta on sentään lukukelpoisempi kuin esim. wingdingsin sukulaiset.


Breath of Fire: Dragon Quarter.
BoF-fanit eivät eivät tykkää, mutta itse nautin ajastani pelin parissa lukuisia läpipeluuita.

Prince Of Persia: Sands of Time
Monet ihmiset tykkäävät pelistä, mutta itse koen mielummin tarvetta polkaista jalkani lukuisten naulojen läpi kuin yrittää uutta läpipeluuta.



Team Fortress 2 pelin suomennokset


Tunnustan, itse ainakin pidän pelin tarjoamista suomennoksista. Harmittavan moni tapaavani suomalainen taas aloittaa helvetinmoisen mesoamisen, kun käytät jonkin asian/esineen käännösnimeä. Onhan toki yleisen ymmärtämisen puolesta hyvä muistaa se englanninkielinenkin nimi jostain aseesta ihan kaiken varalta, mutta antakaa populan puhua asiosita myös sillä nimellä jonka parhaiten muistavat.

Pakkoruotsi
Vaikka itse, kriitikko Marko Ahonen ihmettelee meidän pakkoruotsin vihaajien vauhkoamista, niin tässäpä heti kärkeen yksi hyvä perustelu: Ruotsin kielen osaamisella ei tee täällä itäisellä sektorilla paljoa paskaakaan!
Jos saisin euron joka kerta, kun havaitsisin ruotsia puhuvia täällä päin, niin...jäisin pahasti miinukselle, saakeli.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja NightFan » 08.02.2015 22:36

Gigante kirjoitti:Pakkoruotsi
Vaikka itse, kriitikko Marko Ahonen ihmettelee meidän pakkoruotsin vihaajien vauhkoamista, niin tässäpä heti kärkeen yksi hyvä perustelu: Ruotsin kielen osaamisella ei tee täällä itäisellä sektorilla paljoa paskaakaan!
Jos saisin euron joka kerta, kun havaitsisin ruotsia puhuvia täällä päin, niin...jäisin pahasti miinukselle, saakeli.

Äläs nyt, mulla ois jopa 1€ kun olen asunut Kuopiossa 2½ vuotta :D
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 08.02.2015 23:10

Gigante kirjoitti:Fedora/lierihatut, tai tarkemmin ottaen niiden negatiivinen maine. Siis jostain syystä tyylikäs hattu, joka on sopinut hyvin mm. Indianan tai Bogartin päähän, onkin nyt jokin merkki siitä, että olet automaattisesti jokin naisia halveksiva, läski kaulaparta tai jokin hipsteri. En siis käsitä tätä meininkiä yhtään. Itse pidän omasta huopahatustani ihan vain sen vanhah

Tässähän ei (ainakaan mun mielestä) itsessään kritisoida fedoraa vaan lähinnä sitä, että millaisissa asukokonaisuuksissa fedoraa pidetään. Jos pitää päällä kauluspaitaa yhteen sointuvien housujen kanssa tai vaikkapa pukua, niin fedoran pitäminen on ookoo. Mut vittu kun iso osa sakista tykkää pitää fedoraa päässä samalla kun päällä muuten on reisitaskuhousut feat maiharit, joku hikinen huppari ja nahkatakki niin ymmärrän tasan tarkkaan miks näitä paskapäitä inhotaan. Fedoraa päässä pitäessä tulee muistaa, että sen pitää sopia yhteen kaikkien muiden vaatteiden kanssa eikä pelkästään kaulaparran kanssa. Itse en fedoraa pidä päässä, mutta pidän sitä silti oikein hienona asusteena tiettyjen asukokonaisuuksien kanssa. Sitten taas on olemassa näitä idiootteja, jotka olettavat, että se sopii automaattisesti kaiken kanssa yhteen.

EDIT:
Hyvä ystäväni linkkasi minulle juuri aiheeseen sopivan kuvan.

https://imgur.com/VFmj5QQ

EI
NÄIN
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 09.02.2015 00:33

Gigante kirjoitti:Eriäviä mielipiteitähän löytyy nyt muutama näin alkuun:
Fedora/lierihatut, tai tarkemmin ottaen niiden negatiivinen maine. Siis jostain syystä tyylikäs hattu, joka on sopinut hyvin mm. Indianan tai Bogartin päähän, onkin nyt jokin merkki siitä, että olet automaattisesti jokin naisia halveksiva, läski kaulaparta tai jokin hipsteri. En siis käsitä tätä meininkiä yhtään. Itse pidän omasta huopahatustani ihan vain sen vanhahtavan tyylin kuin myös sen takia, että se sattuu varjostamaan hyvin silmiä ja niskaa.


Enpäs tiennytkään noilla hatuilla olevan noin negatiivinen maine. :shock: Itse pidän oikein tyylikkäinä kyseisiä päähineitä, jotka tuntuivat istuvan kaikkien miesten nuppiin 50-luvulla. Nykyisin ovat aika harvinainen ja outo näky, siinä missä hameet naisilla katukuvassa.

Aikoinaan kirpparilta löysin oikein tyylikkään mustan lierihatun, mutta se ei istunut mitenkään minulle. Pitkien hiuksien vuoksi näytin vain toopelta se päässäni. Totta puhuen mitkään päähineet eivät ole koskaan sopineet tyyliini.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Wagner` » 11.02.2015 18:43

Pidän juustosta ja vaaleasta leivästä, mutta juusto vaalean leivän päällä on perkeleestä. Ei niitä vain syödä yhdessä. Ruisleivän päällä juusto on mestareiden valinta.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja whatever » 11.02.2015 19:52

Wagner` kirjoitti:Pidän juustosta ja vaaleasta leivästä, mutta juusto vaalean leivän päällä on perkeleestä. Ei niitä vain syödä yhdessä. Ruisleivän päällä juusto on mestareiden valinta.

Tuli mieleen perinteinen särvinriita; mikä tulee päälimmäiseksi leivässä? Juusto, liha vai vihannekset? Tästä saatiin amiksessa ja intissä aamupalan äärellä usein riita aikaiseksi. :lol:

Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että juusto aina päälimmäiseksi, niin pysyy sormet puhtaana.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 11.02.2015 20:05

Wagner` kirjoitti:Pidän juustosta ja vaaleasta leivästä, mutta juusto vaalean leivän päällä on perkeleestä. Ei niitä vain syödä yhdessä. Ruisleivän päällä juusto on mestareiden valinta.

Itse kyllä tykkään juustosta ihan minkä tahansa leivän päällä, mutta on kyllä sanottava, että ruisleivän päällä se on parasta. Todellakin mestareiden valinta!

whatever kirjoitti:Tuli mieleen perinteinen särvinriita; mikä tulee päälimmäiseksi leivässä? Juusto, liha vai vihannekset? Tästä saatiin amiksessa ja intissä aamupalan äärellä usein riita aikaiseksi. :lol:
Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että juusto aina päälimmäiseksi, niin pysyy sormet puhtaana.

Tuota ei ole tullut kyllä ikinä mietittyä. Jos laittaa kurkkua leivän päälle, sen on oltava kaiken muun päällä. Se on minun mielipiteeni.


Minulla tulee mieleen yksi eriävä mielipide ja tämäkin liittyy ruokaan. Minähän en tykkää paprikasta. En ollenkaan.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Apple » 13.02.2015 03:03

Siinä missä kaamosmasennus on pop, meikä tykkää hirveesti pimeästä ja hämärästä. En ole emo, gootti tai välttämättä edes introvertti, ja esimerkiksi keväässä on oma viehätyksensä, mutta hämärässä tuntuu pääsevän jotenkin piiloon rauhoittumaan. Kahden kuluneen talven aikana on tullut hiffattua tää taipumus.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Wagner` » 14.02.2015 14:29

whatever kirjoitti:Tuli mieleen perinteinen särvinriita; mikä tulee päälimmäiseksi leivässä? Juusto, liha vai vihannekset? Tästä saatiin amiksessa ja intissä aamupalan äärellä usein riita aikaiseksi. :lol:

Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että juusto aina päälimmäiseksi, niin pysyy sormet puhtaana.


Kyllä se vaan niin on että juusto tulee levitteen jälkeen. Sitten meetvurstit ja lopuksi mahdolliset vihannekset. Mutta kuninkaat ottavat aina kaksi ruisleivän palaa ja laittavat täytteet niiden väliin. Eri asia kuitenkin on jos tekee lämpimiä voileipiä. Sitten juusto tulee ihan päällimmäiseksi.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Gigante » 17.02.2015 17:50

Itse sulatan juuston aina keiken täytteen ja levitteiden päälle. Tulee semmoinen kätevä "kansi" kun juusto sulaa kaiken päälle. Itse tosin tykkään juustoista myös vaalean leivän kanssa.


Jos jokin asia on, mistä en ikinä ole oppinut pitämään, niin perunamuusista. Itse keitetty peruna menee vielä hampaat irvessä, mutta ei silti tahdo maistua kummoiselta. Perunamuusi hämmästyttää itseäni sen vuoksi, kuinka jokin valmiiksi mauton ja vastenmielinen peruna saadaan entistä mauttomammaksi ja mitäänsanomattomaksi. Silti kaikki sukulaiset ovat aina innoissaan kun ruuaksi on muusia ja serkkukin muussaa aina pottunsa, mutta itseltäni katoaa ruokalu samantien kun kuulen sanat peruna ja muusi.

Sitten tulee toinen inhoamani asia: jauhelihakastike ja keitto. Jauhelihat kyllä menevät itsessään, mutta herranjumala, kun lihat sotketaan jonkin hemmetin kastikkeen kanssa tai laitetaan liemeen lillumaan, on lopputuloksena taas jotain uskomattoman tylsää ja suorastaan mautonta sotkua. Itselläni on vielä kaiken lisäksi jäänyt suorastaan traumat lapsuudesta, kun sitä halvatun kastiketta ja keittoa on tarjottu myötänään. Kaiken lisäksi sen halvatun kastikkeen teossa menee ikuisuus pannun ääressä vahtimassa ja sotkemassa, että ne halvatun jauhot eivät vaan palaisi pohjaan. Sitten kun vielä sitä halvatun pottumuusia tarjotaan kastikkeen kanssa...
Kirosanoja lentelee keittiössä kuin Ramseylta konsanaan, jos minua pyydetään valmistamaan jauhelihakastiketta, se on vissi.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 19.02.2015 12:49

Pidän Anette Olsonista ja hänen monia Nightwish-kappaleitaan yhtyeen parhaimmistona. Minua on aika ärsyttänyt kun ihmiset ovat suhtautuneet koko ihmiseen kuin mihinkin harakkaan, joka vei Tarjan paikan. Olson on erilainen laulaja, joka vetää mielestäni monet biisit tosi mahtavasti ja omaa persoonallisuutta. Tarja toki oli omaa luokkaansa, mutta yhtye tuskin yrittikään etsiä hänen kopiotaan. Tätä eivät oikein tunnu ihmiset missään tajunneen.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 19.02.2015 14:58

Joni Ahonen kirjoitti:Pidän Anette Olsonista ja hänen monia Nightwish-kappaleitaan yhtyeen parhaimmistona.

Ehdottomasti tämä. En ikinä tykänny Turusen aikaisesta oopperalaulajameiningistä ja Dark Passion Play on mun mielestä parasta mitä koko bändi on ikinä suoltanut pihalle. En ole hirveästi ikinä Nightwishiä fanittanu, mutta pentuna vanhoja levyjä pakkosyötettiin tosi paljon enkä niille lämmennyt juuri ikinä. DPP puolestaan kolahti yläasteella ihan vitusti ja vieläkin tulee jotain biisejä siltä luukutettua silloin tällöin. Tätä uutta laulajaa en ole itse vielä kuullut, mutta mun mielestä on ihan helvetin hauska et bändin miehekkäin tyyppi on 2,5 metriä pitkä amazonilaulaja.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja NightFan » 19.02.2015 18:27

ForWeAreMany kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Pidän Anette Olsonista ja hänen monia Nightwish-kappaleitaan yhtyeen parhaimmistona.

Ehdottomasti tämä. En ikinä tykänny Turusen aikaisesta oopperalaulajameiningistä ja Dark Passion Play on mun mielestä parasta mitä koko bändi on ikinä suoltanut pihalle. En ole hirveästi ikinä Nightwishiä fanittanu, mutta pentuna vanhoja levyjä pakkosyötettiin tosi paljon enkä niille lämmennyt juuri ikinä. DPP puolestaan kolahti yläasteella ihan vitusti ja vieläkin tulee jotain biisejä siltä luukutettua silloin tällöin. Tätä uutta laulajaa en ole itse vielä kuullut, mutta mun mielestä on ihan helvetin hauska et bändin miehekkäin tyyppi on 2,5 metriä pitkä amazonilaulaja.

Itsekkin olen samoilla linjoilla, Anette on ihan hyvä laulaja ja sillä on joitakin Nightwishin parhaimpia kappaleita, mutta pidän kuitenkin enemmän Tarjan laulusta. Tässä on bändin uusin single Élan, jossa olisi nämä kaksi uusinta jäsentä. Floor Jansenilla on melko hyvä ääni joka on tyyliltään (ainakin tässä kappaleessa) enemmän Anettea muistuttavaa kuin Tarjaa, silti itse olen tyytyväinen tähän valintaan.

Mutta takas asiaan. Yleensä valitetaan kuinka NW on nykyään enemmän pop tyylistä kuin heavy. Itse en ole yhtään samaa mieltä ja tuntuu että kyseiset kommentoijat eivät tiedä miltä mainstream pop kuulostaa. Sen haluan vielä sanoa että itse olen aina pitänyt enemmän kappaleiden soinnusta ja sanoituksesta kuin itse laulusta.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Masse » 19.02.2015 19:30

Eh, itse sanoisin, että Turunen sopii hänen aikaisiin biiseihin hyvin ja diggaan hänen äänestä niissä biiseissä. Paikoitellen Olsonin ääni on omasta mielestä hirveää määkimistä, mutta sopii toisaalta taas hänen aikaisiin biiseihin hyvin. En siis esimerkiksi voisi kuvitella Olsonia laulamassa jotain Nemoa, kun taas Turusen ääni ei sopisi yhtään vaikkapa Amaranthiin.

Tästä Floorista en osaa sanoa mitään, kun en ole varma olenko edes kuullut hänen laulamia kappaleita.

Mutta mielipideasioitahan nämä ovatkin. :roll:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Kaya » 22.02.2015 10:32

En voi pelata pelejä suomen kielisenä. On ihan ehdotonta että valikot ja tekstit on englanniksi. Joskus kokeilin Uncharted Drake’s Fortune peliä ja siinä oli mahdollisuus laittaa suomeksi tekstit ja valikot. Pitihän sitä kokeilla, mutta se näytti ihan kamalalta. Huono peli oli kyllä muutenkin mutta tekstitykset näytti suomeksi ihan hirvittävältä :D
Sama pätee animeihin, pitää ehdottomasti olla japaniksi puhutut ja enkuksi tekstitetyt.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron