Eriävät mielipiteet

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Salem » 11.03.2015 20:18

Morsontohveli69 kirjoitti:Topic:in ideana oli minun tietääkseni kertoa oma mielipide asioista ja tämä oli minun näkemys.

Aivan kuten keskustelufoorumin idea on keskustella aiheista joita esille tulee. Älä siis suinkaan ota kommenttiani kritiikkinä mielipiteestäsi, vaan juurikin erilaisena näkökantana samasta aiheesta. :)
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 12.03.2015 00:32

Morsontohveli69 kirjoitti:Lauseen perusteella en ota kommentiasi kovinkaan moisena kritiikkinä :)

Jotkut tykkää ja jotkut ei. Kuten pääsin sanomasta edellisessä kommentissani. Erilaisia mielipiteitä saa olla ja PITÄÄKIN olla, muuten ois melko tylsää menoa :lol:
Arvostan mielipidettäsi, enkä missään nimessä pidä sitä kritiikkinä.

Hyi sua, ku tommosia luulet! :D

Sori nyt vaan mut itekin ymmärsin ekan vastauksesi jonkinnäköisenä peppukipeilynä siitä, että jollain sattuu olemaan eri mielipide asiasta x. Voisin itekin lähteä tälle linjalle, että joka kerta kun joku on eri mieltä jostain asiasta mun kanssa, niin vastailen itsestäänselvyyksillä joiden sisältöarvo on pyöreä nolla.

EDIT:

Morsontohveli69 kirjoitti:(En löytänyt MISTÄÄN viestin poisto menetelmää, eli saa poistaa, jos vaan viitsii.)


Nyt kun lähdettiin tälle muokkailulinjalle, niin viestin_poisto_menetelmä on yhdyssana.

Ystävällisin terveisin kielioppi-Hitler.
Viimeksi muokannut ForWeAreMany päivämäärä 13.03.2015 20:38, muokattu yhteensä 1 kerran
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Morsontohveli69 » 12.03.2015 01:30

ForWeAreMany kirjoitti:
Morsontohveli69 kirjoitti:Lauseen perusteella en ota kommentiasi kovinkaan moisena kritiikkinä :)

Jotkut tykkää ja jotkut ei. Kuten pääsin sanomasta edellisessä kommentissani. Erilaisia mielipiteitä saa olla ja PITÄÄKIN olla, muuten ois melko tylsää menoa :lol:
Arvostan mielipidettäsi, enkä missään nimessä pidä sitä kritiikkinä.

Hyi sua, ku tommosia luulet! :D

Sori nyt vaan mut itekin ymmärsin ekan vastauksesi jonkinnäköisenä peppukipeilynä siitä, että jollain sattuu olemaan eri mielipide asiasta x. Voisin itekin lähteä tälle linjalle, että joka kerta kun joku on eri mieltä jostain asiasta mun kanssa, niin vastailen itsestäänselvyyksillä joiden sisältöarvo on pyöreä nolla.


Mä vähän jo odotin, milloin vastauksistani ruvetaan jollain tavalla vääntelee ja kääntelee. Nyt muistankin, miksi pidin eräänlaisen "tauon" koko sivustolta. Myönnän, että olisin voinut lukea postauksiani ja miettiä niitä tunnin tai pari, mutta en jaksa miettiä sanojani koko hemmetin päivää, koska päivääni kuuluu paljon muutakin. Muokkaankin ekan postin vastauksen sillä lailla, että ei vain tule minkään näköisiä väärinkäsityksiä.

On muutakin tekemistä, kuin selitellä koko foorumille postauksiani, joten anteeksi nyt kauheasti, jos joku menetti yöunensa tämän takia.

Asia saa mun puolesta olla nyt TÄSSÄ.


EDIT:

ForWeAreMany kirjoitti:Nyt kun lähdettiin tälle muokkailulinjalle, niin viestin_poisto_menetelmä on yhdyssana.

Ystävällisin terveisin kielioppi-Hitler.


Hyvähän se on, että joku kertoo meille pienille kultamussukoille vähän äidinkieltä. Toivottavasti saat nyt yösi nukuttua, ettei pieni kirjoitusvirheeni aiheuttanut painajaisia.
Viimeksi muokannut Morsontohveli69 päivämäärä 14.06.2015 16:13, muokattu yhteensä 7 kertaa
"It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world... the way it is. It's about respecting the will of others, and believing in your own."

Big Boss
Avatar
Morsontohveli69
 
Viestit: 79
Liittynyt: 16.03.2014 19:24
Paikkakunta: Empäkerro.fi

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 29.03.2015 01:23

Hyvä meininki täällä. :D

Jotenkin tuntuu, että lukeminen on turhan aliavostettu harrastus. Itse tulee aina silloin tällöin lueskeltua ihan vapaaehtoisesti, kun taas muille se tuntuu yleensä olevan kauheaa pakkopullaa.

Mitäs tuumitte asiasta?
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja whatever » 29.03.2015 12:26

Meikän pyhättö: http://i.imgur.com/8dNsqYa.jpg
Tällä hetkellä on kirjastosta lainassa Gibsonin Sprawl-trilogia ja luen pääasiallisesti niitä. Keskeneräisenä on isoisoisovanhempien kirjoja sodasta ja vaaleista, iskän Sinuhe ja enovainaan Nicky Cruz elämänkerta. Sprawl-trilogian jälkeen lainaan ehkä Witcher-saagan, kun pelit ovat niin kehuttuja mutta itselläni ei ainakaan napannut. Ehkä kirjat lukeneena niistä saa vähän enemmän irti.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja Kallu » 29.03.2015 16:08

Hunter97 kirjoitti:Hyvä meininki täällä. :D

Jotenkin tuntuu, että lukeminen on turhan aliavostettu harrastus. Itse tulee aina silloin tällöin lueskeltua ihan vapaaehtoisesti, kun taas muille se tuntuu yleensä olevan kauheaa pakkopullaa.

Mitäs tuumitte asiasta?


Riippuu varmaan ihan missä piireissä liikkuu. Toki lukeminen on siirtynyt enemmän tableteille mutta kyllä vielä minusta lukeminen on ihan yleistä. Itse tykkään lukea kirjoista, minusta se sujuu kätevämmin ja kirjaan sisältyy myös tietty sisustusarvo ja ja tuoksuvatkin usein ihan miellyttäviltä, vaikken mikään kirjanuuskija olekkaan :D En lukenut pahemmin vuosiin vapaa-ajalla mutta viime kesänä innostuin ja hankin monia kirjoja, joita olen lueskellut kotona ja junamatkoilla.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja NightFan » 29.03.2015 20:50

Lukeminen on kyllä ihan mukavaa mutta ei oimein läydy aikaa lukemiseen (pelaamisesta)
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Eriävät mielipiteet

ViestiKirjoittaja whatever » 29.03.2015 21:52

Kallu kirjoitti:Riippuu varmaan ihan missä piireissä liikkuu. Toki lukeminen on siirtynyt enemmän tableteille mutta kyllä vielä minusta lukeminen on ihan yleistä. Itse tykkään lukea kirjoista, minusta se sujuu kätevämmin ja kirjaan sisältyy myös tietty sisustusarvo ja ja tuoksuvatkin usein ihan miellyttäviltä, vaikken mikään kirjanuuskija olekkaan :D En lukenut pahemmin vuosiin vapaa-ajalla mutta viime kesänä innostuin ja hankin monia kirjoja, joita olen lueskellut kotona ja junamatkoilla.

Itsellä ei oikein tabletilla luku napannut, ehkä tosin siksi että Suomeksi ei löydy kuin murto-osa kirjoista ja en ole ikinä lukenut kokonaisia kirjoja vieraalla kielellä. Sekin voisi tosin olla hyvää aivojumppaa, mutta toistaiseksi on aina löytynyt kaikki jostain kirjaston varasto-osastolta ihan Suomeksi niin ei ole tarvinnut.

Sen sijaan sarjiksia ja mangaa tulee luettua aika paljon, siihen toi mun vanha Galaxy Tab 2 on hyvä eikä kiinnosta uudemmat mallit. Näytölläkin kokoa 10.1 tuumaa, niin ei tarvitse tihrustaa. Uusi näytön suojakalvo pitäis tosin hommaa, nykyinen on käynyt läpi metsäkoulun ja intin ja sen näkee. Mutta hyvin on kestänyt, suojakotelonkin hommasin vasta inttiä varten ja se oli joku perus mallia Tarjoustalo. (ProTip inttiin: semmosen läpällisen puhelin/tab suojuksen saa hirtettyä yläpunkan pohjarimoista läpi, instant kotiteatteri)
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa