Offtopic

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Silence » 13.10.2018 21:36

NightFan kirjoitti:Onko se ollut joskus normaalia?


hikipedia.info/wiki/Normaali

"Normaali on subjektiivinen käsite, joka tarkoittaa jokaiselle eri asiaa. Siksi sitä ei voi tyhjentävästi määritellä, koska useimmat ovat omasta mielestään normaaleja, ja jokainen joka poikkeaa heistä, on epänormaali."
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.10.2018 22:11

Silence kirjoitti:
NightFan kirjoitti:Onko se ollut joskus normaalia?


hikipedia.info/wiki/Normaali

"Normaali on subjektiivinen käsite, joka tarkoittaa jokaiselle eri asiaa. Siksi sitä ei voi tyhjentävästi määritellä, koska useimmat ovat omasta mielestään normaaleja, ja jokainen joka poikkeaa heistä, on epänormaali."


Näin on, hyvin sanottu. En aikoinaan edes tajunnut olevani outo, mutta nyt kun sitä on saanut kuulla melkein kaikilta, niin kyllä sitä taitaa outo olla. Tai ehkä olen vain erilainen, kuten kerran eräs kiltti tyttö sanoi.

Kas, Silencellä synttärit. Kotonani on kakkua, joten juhlin puolestasi.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Silence » 13.10.2018 22:24

Joni Ahonen kirjoitti:Näin on, hyvin sanottu. En aikoinaan edes tajunnut olevani outo, mutta nyt kun sitä on saanut kuulla melkein kaikilta, niin kyllä sitä taitaa outo olla.

En ole koskaan kokenut olevani "normaali". Olen aina pitänyt itseäni Epänormaalina, vääränlaisena ja epäonnistuneena tuotteena ja kaikkia muita ympärilläni normaaleina... Eli toisilla näinpäin.


Tai ehkä olen vain erilainen, kuten kerran eräs kiltti tyttö sanoi.

Kaikki ovat erilaisia. Se että ihminen pitää laittaa Yhteen muottiin vasta outoa onkin...

Kas, Silencellä synttärit. Kotonani on kakkua, joten juhlin puolestasi.

Vihaan tätä päivää. Olen vihannut koko aikuisikäni. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin Yksi päivä vuodessa kun Kaikki huomioivat.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.10.2018 23:13

Silence kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:
Tai ehkä olen vain erilainen, kuten kerran eräs kiltti tyttö sanoi.

Kaikki ovat erilaisia. Se että ihminen pitää laittaa Yhteen muottiin vasta outoa onkin...


Hän sanoi toooooosi erilaiseksi. Kuulemma ulkonäkö, puhetyyli, ajatukset ja jopa tapani kävellä on erilanen kuin muilla. :? Jälkimmäinen oli niin hämmentävä huomio, että jäi sellainen, jos ei nyt vainoharhainen olo, niin ainakin vähän outo fiilis, että enkö osaa edes kävelläkään oikein?! Ei tyttö varmaankaan pahalla, mutta kun hän ei edes ollut ikinä nähnyt minua täydessä vauhdissa ja tällingissä, niin miten sitä pitäisi sitten olla jos Joni-normaaliuskin on outo... :? Aagh!

Silence kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Kas, Silencellä synttärit. Kotonani on kakkua, joten juhlin puolestasi.

Vihaan tätä päivää. Olen vihannut koko aikuisikäni. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin Yksi päivä vuodessa kun Kaikki huomioivat.


Anteeksi. Minäkään syntymäpäivistä ole paljoa välittänyt, mitä nyt viime vuosina olen viettänyt laatuaikaa hyvien leffojen ja pelien parissa, sekä ottanut happokasvohoitoja.

Iästä puheenollen, kukaan ei ole uskonut, että olen 28 vuotias. Jokainen on luullut minua 23 vuotiaaksi tai nuoremmaksi. Kai se raittius vaikuttaa tai sitten olen tietämättäni vampyyri. Olen viime aikoina kielellä tunnustellut kulmahampaideni muuttuneen kyllä terävämmiksi...
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Silence » 13.10.2018 23:22

Joni Ahonen kirjoitti:Hän sanoi toooooosi erilaiseksi. Kuulemma ulkonäkö, puhetyyli, ajatukset ja jopa tapani kävellä on erilanen kuin muilla. :? Jälkimmäinen oli niin hämmentävä huomio, että jäi sellainen, jos ei nyt vainoharhainen olo, niin ainakin vähän outo fiilis, että enkö osaa edes kävelläkään oikein?! Ei tyttö varmaankaan pahalla, mutta kun hän ei edes ollut ikinä nähnyt minua täydessä vauhdissa ja tällingissä, niin miten sitä pitäisi sitten olla jos Joni-normaaliuskin on outo...

Itsekkin olen saanut kuulla tuota:
"Tunnistin jo kaukaa Kävelytyylistä" (minä=WTF?!?!!)
"Sinulla on tuo hassu kävelytyyli" (minä=askdlkfldjglkdfgölskfsdöksdölfks)

...Vainoharhainen olo tulee tuosta. Nykyään en kävellessä mitään muuta teekkään kuin keskityn siihen miten kävelen.


Iästä puheenollen, kukaan ei ole uskonut, että olen 28 vuotias. Jokainen on luullut minua 23 vuotiaaksi tai nuoremmaksi.


Ei hätää, kun saavutat 30 -rajan niin yhtäkkiä huomaat peilistä että et olekkaan enää sulavaposkinen hottis vaan alat näyttämään Vanhalta....
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.10.2018 23:28

Silence kirjoitti:[
Itsekkin olen saanut kuulla tuota. "Tunnistin jo kaukaa Kävelytyylistä" (minä=WTF?!?!!)
"Sinulla on tuo hassu kävelytyyli" (minä=askdlkfldjglkdfgölskfsdöksdölfks)

...Vainoharhainen olo tulee tuosta. Nykyään en kävellessä mitään muuta teekkään kuin keskityn siihen miten kävelen.



Paras kommentti oli eräältä tuttavalta, jonka edesmennyt äiti toimi postinjakanana meillä 90-luvulla. Tuttavani kertoi, että aina kun hänen äitinsä oli nähnyt minut vekarana tiellä kävelemässä, oli kotona usein töistään palattuaan todennut "jotain perin omituista siinä Ahosten nuorimmassa pojassa tuntuu olevan." :lol:

Mutta kaikesta tästä huolimatta on sanottu usein myös maanläheiseksi ja fiksuksi tyypiksi. Pitää muistaa ne hyvät kommentit, vaikka vaikeaa se kyllä joskus on.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Silence » 13.10.2018 23:35

Joni Ahonen kirjoitti:Mutta kaikesta tästä huolimatta on sanottu usein myös maanläheiseksi ja fiksuksi tyypiksi. Pitää muistaa ne hyvät kommentit, vaikka vaikeaa se kyllä joskus on.

Onnittelut. Itse olen saanut kehuja miten paljon muistutan Alien-elokuvien Androideja....
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.10.2018 23:41

Silence kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Mutta kaikesta tästä huolimatta on sanottu usein myös maanläheiseksi ja fiksuksi tyypiksi. Pitää muistaa ne hyvät kommentit, vaikka vaikeaa se kyllä joskus on.

Onnittelut. Itse olen saanut kehuja miten paljon muistutan Alien-elokuvien Androideja....


Nehän ovat olleet aina noiden leffojen kiinnostavimpia hahmoja. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Silence » 13.10.2018 23:42

Joni Ahonen kirjoitti:Nehän ovat olleet aina noiden leffojen kiinnostavimpia hahmoja. :)

Juuh, siksi salaa nautinkin "kehuista".
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja typewriter » 20.10.2018 23:56

Otin Neon Genesis Evangelion -tatskan :)

https://imgur.com/a/fUhBRUy
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kallu » 21.10.2018 00:27

typewriter kirjoitti:Otin Neon Genesis Evangelion -tatskan :)

https://imgur.com/a/fUhBRUy


Oi kyllä, toivottavasti intiimialueelle?
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja typewriter » 21.10.2018 18:37

Kallu kirjoitti:Oi kyllä, toivottavasti intiimialueelle?

Ei, vaan rintakehään, StG-44 -tatskan yläpuolelle. 8-)
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja whatever » 21.10.2018 22:51

typewriter kirjoitti:Otin Neon Genesis Evangelion -tatskan :)

https://imgur.com/a/fUhBRUy

Jaahas, taitaa viivojen laadusta päätellen olla jossain kaverin olohuoneessa tehty? :mrgreen: Ei siinä mitään vikaa siis, niin ne on miunkin leimat kaverin tekemiä. Eikä tommosia yksinkertasia logoja missään ammattistudiolla tarvikkaan teettä, viivat kyllä tasoittuu ja leviää ajan kanssa. Itseä on kanssa NGE-aiheinen SEELE logo houkuttanut, mutta pitäis välillä keksiä jotain muutakin aihetta kuin anime ja pelit, lol. Yksi semmoinenkin on jo sentään suunniteltu, pitäisi vaan käydä ottamassa se iholle...
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja typewriter » 26.10.2018 13:20

whatever kirjoitti:Jaahas, taitaa viivojen laadusta päätellen olla jossain kaverin olohuoneessa tehty? :mrgreen: Ei siinä mitään vikaa siis, niin ne on miunkin leimat kaverin tekemiä. Eikä tommosia yksinkertasia logoja missään ammattistudiolla tarvikkaan teettä, viivat kyllä tasoittuu ja leviää ajan kanssa. Itseä on kanssa NGE-aiheinen SEELE logo houkuttanut, mutta pitäis välillä keksiä jotain muutakin aihetta kuin anime ja pelit, lol. Yksi semmoinenkin on jo sentään suunniteltu, pitäisi vaan käydä ottamassa se iholle...

https://imgur.com/a/wkwI9SG

Hovitatuoijani (australialaismies James L. Kilroy, tehnyt mm. Ruby Roselle leimoja) oppipojan tekemä, hän harjoittelee pienillä kuvilla. Tuen amatööriskeneä ja jo 5 eri tatuoijaa tehnyt kuvia. 8-)

SEELE-logo on miullaki seuraava.
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 29.10.2018 22:10

Otin osaa Haluatko strippariksi -kisaan seksimessuille Helsinkiin ja tulin valituksi yhdeksi kilpailijaksi. Voi vittu.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 30.10.2018 12:35

Joni Ahonen kirjoitti:Otin osaa Haluatko strippariksi -kisaan seksimessuille Helsinkiin ja tulin valituksi yhdeksi kilpailijaksi. Voi vittu.


Noh, ainakin sulla kertyy tapahtumia elämän aikana joista sitten kertoa vielä jälkeenpäin. Monille muille ei välttämättä tapahdu ikinä yhtään mitään. :lol:


...Hehheh, muistan vielä kun hesassa käydessä sovittiin koplan kanssa, että "jos joku kysyy, niin oltiin vierailemassa erotiikkamessuilla...tulee helpommaksi selittää." :mrgreen:
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 30.10.2018 12:46

Gigante kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Otin osaa Haluatko strippariksi -kisaan seksimessuille Helsinkiin ja tulin valituksi yhdeksi kilpailijaksi. Voi vittu.


Noh, ainakin sulla kertyy tapahtumia elämän aikana joista sitten kertoa vielä jälkeenpäin. Monille muille ei välttämättä tapahdu ikinä yhtään mitään. :lol:


Pitää uskaltaa ottaa haasteita vastaan. Minä olen kaikessa hiljaisuudessa jo vuoden suunnitellut taidestandia kyseisille messuille, jossa myyn sarjakuvaa ja taidetta. Tuohon kisaan otin osaa vähän läpällä, mutta esittelyvideoni taisi tehdä vaikutuksen. Kuusi kilpaillijaa kisaa perjantaina, joista kolme jatkaa lauantain loppukisoihin. Ja tietenkin olen Lady Cerezana. :mrgreen: Tauski Peltonen on vieläpä yksi tuomareista. Oli hauskaa soittaa äidille eilen ja kertoa että strippaan Tauskille perjantaina. :lol:

Biisin saa vapaasti valita esitykseen. Minulla se on todennäköisesti No More Heroesin Bad Girlin bossiteema. Katotaan miten messuilla menee.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Silence » 30.10.2018 14:04

Joni Ahonen kirjoitti:Otin osaa Haluatko strippariksi -kisaan seksimessuille Helsinkiin ja tulin valituksi yhdeksi kilpailijaksi. Voi vittu.


…….


…….


…..


Onko nämä taas näitä Taiteilijan sisäisen palon Performansseja?
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 30.10.2018 19:50

Joni Ahonen kirjoitti:Tauski Peltonen on vieläpä yksi tuomareista.

Vedä turpaan.
Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 30.10.2018 19:55

Hammerkrieg kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Tauski Peltonen on vieläpä yksi tuomareista.

Vedä turpaan.



Pääsisi Seiskan kanteen satavarmasti. :lol:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 01.11.2018 09:06

Nyt kun siirryttiin marraskuun puolelle ja monesti on höpisty movemberista, niin päätin huvin vuoksi mennä tänä vuonna leikkiin mukaan...ainoastaan sillä erolla että kukaan ei tule saamaan rahaa. Koska movemberin aikana pitäisi kasvattaa viikset ja kun sellaiset on jo valmiiksi, niin päätin sitten ajaa koko pärstän monien vuosien jälkeen sileäksi ja antaa naamakarvan kasvaa taas hiljalleen entiselleen.

Poikkeukselliset fiilikset on kyllä, kun koko naama on pitkästä aikaa täys-sileä ja peilistä tuijottaa takaisin potentiaalisen massamurhaajan sijaan joku viisi vuotta nuoremmalta näyttävä siloposkinen, epävakaa mieslapsi...jonka naama on vaan puolet verisempi. :D
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 01.11.2018 13:29

Ite en oo noihin movember-juttuihin ikinä lähteny mukaan mut animetappelupelipiireissä pyörii tällanen ku "no nut november" et pyritään olee runkkaamatta koko marraskuu niin voisin ihan kehtuuttani ottaa siihen tänä vuonna osaa. Tätä sit yleensä seuraa "destroy dick december".
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 01.11.2018 13:35

ForWeAreMany kirjoitti:Ite en oo noihin movember-juttuihin ikinä lähteny mukaan mut animetappelupelipiireissä pyörii tällanen ku "no nut november" et pyritään olee runkkaamatta koko marraskuu niin voisin ihan kehtuuttani ottaa siihen tänä vuonna osaa. Tätä sit yleensä seuraa "destroy dick december".


Omissa piireissä nää runkkulakot on perinteisesti pidetty keväällä, syistä tuntemattomista. :ugeek:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja whatever » 01.11.2018 19:02

Semmoinen kuin "Sober October" loppui juuri. En itse valitettavasti ottanut osaa, mutta erinomainen idea mielestäni. Senhän voisi myös yhdistää Movemberin kanssa, ensin Lokakuu selvinpäin ja sitten Marraskuu totaalista rappioelämää ja karvojen kasvattelua. :D

edit: aivopieru, lol
Viimeksi muokannut whatever päivämäärä 02.11.2018 08:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 01.11.2018 21:01

Masse kirjoitti:
ForWeAreMany kirjoitti:Ite en oo noihin movember-juttuihin ikinä lähteny mukaan mut animetappelupelipiireissä pyörii tällanen ku "no nut november" et pyritään olee runkkaamatta koko marraskuu niin voisin ihan kehtuuttani ottaa siihen tänä vuonna osaa. Tätä sit yleensä seuraa "destroy dick december".


Omissa piireissä nää runkkulakot on perinteisesti pidetty keväällä, syistä tuntemattomista. :ugeek:


Nyt aihe, joka aktivoi foorumia. ;)

Itse en novemberia kokeillut, mutta joskus antanut naamakarvan kasvaa. Minulla on varsin heikkoa tuo parran kasvu ja lopulta naama kutisee niin pahasti, että olen suosiolla ajellut pois.

Runkkulakot on kivoja, varmaan pisin ollut pari kuukautta. Ihan hyvin pystyy pitkiä aikoja olemaan ilman, mutta panetus välillä helvetinmoinen, että tulee jo pelkästään kun kävelee naisten alusvaateliikkeen ohitse.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa