Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 685 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Offtopic
ViestiLähetetty: 16.05.2018 16:46 
Poissa

Hammerkrieg kirjoitti:
Jos on 7,5% Lonkeroo tai PUOLUSTUSLAITOS VIINAA niin oon jo matkalla :mrgreen:

Meitsi ottaa kans taksin ja tuun morjestaa teitä kahta ja Massea. Hitto et tuntuu muuten tässä vaiheessa elämää jo absurdilta et oon ollu joskus dokailemassa Massen kanssa. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.05.2018 00:10 
Poissa

ForWeAreMany kirjoitti:
Hammerkrieg kirjoitti:

Meitsi ottaa kans taksin ja tuun morjestaa teitä kahta ja Massea. Hitto et tuntuu muuten tässä vaiheessa elämää jo absurdilta et oon ollu joskus dokailemassa Massen kanssa. :D

Itsestä tuntuu absurdilta etten muista tällaista. Tai niinno... Ei mikään yllätyskään omat juomatavat tuntien. :lol:

Mutta PLV:tä tarjolle niin tullaan polttamaan koko mesta alas. :mrgreen:

Foorumin musikaalisin 2014, 2016

War, war never changes...

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.05.2018 16:52 
Poissa

Masse kirjoitti:
ForWeAreMany kirjoitti:
Hammerkrieg kirjoitti:

Itsestä tuntuu absurdilta etten muista tällaista. Tai niinno... Ei mikään yllätyskään omat juomatavat tuntien. :lol:

Mutta PLV:tä tarjolle niin tullaan polttamaan koko mesta alas. :mrgreen:

Muistan et kovasti tulit Morgania tarjoilee mulle ja sit mä hävitin sut jossai baarin jonossa ja sen koommin en koskaan nähny. Tällasenaan on kyl helvetin kovan kuulonen ryyppyreissu.

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.05.2018 22:57 
Poissa
Moderaattori

Hammerkrieg kirjoitti:
Kyllä mä valmistaudun joka tapauksessa ennen tilaisuutta ja ehkä myös sen aikana ton juomapuolen suhteen. ;) Sössöting!

Viinaa ei sentään saa tarjota, mutta skumppaa kyllä ja voin pöydän alle piilottaa 7,5% Lonkeroa. :)

Just vielä laitettiin minulle viestiä ettei kannata alkaa mainostamaan missään juomapuolta. :lol:

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.05.2018 16:20 
Poissa

Oli muuten viime yönä yhden kaverin kanssa (kuka sattuu myös olemaan kuvataiteilija) puhetta tuosta Jonin tulevasta näyttelystä ja näytin pari Jonin työtä joista hän oli todella vaikuttunut. Eli jos vaan kuun ja tähtien asennot ovat oikein niin pyritään yhdessä tulla tuonne Lopin näyttelyyn. :)

Oli muutenkin hauskaa, kun tultiin meille jatkoille ja päädyttiin katsomaan jotain maisemamaalausopetusvideota Youtubesta. Kaveri siinä kiihkeästi arvostelee kaikkea mitä videossa tehdään ja itse juon vieressä hiljaa kaljaa. :lol:

Profiili  

ViestiLähetetty: 14.06.2018 21:56 
Poissa

Mites porukat? Tunnistan muutamia nimiä täältä ainakin monen vuoden varrelta. :P

Aijuu, hengissä olen.

Tuo RE2-julkistus enemmän pisti miettimään ja ajatukset liiteli tänneppäin taas pitkästä aikaa.
Kattoopa jos jaksaa olla aktiivisempikin jatkossa. (Insert epic eyeroll here.)

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.06.2018 09:12 
Poissa
Moteeraattori

V-The-Wonderman kirjoitti:
Mites porukat? Tunnistan muutamia nimiä täältä ainakin monen vuoden varrelta. :P

Aijuu, hengissä olen.

Tuo RE2-julkistus enemmän pisti miettimään ja ajatukset liiteli tänneppäin taas pitkästä aikaa.
Kattoopa jos jaksaa olla aktiivisempikin jatkossa. (Insert epic eyeroll here.)

Se on kyllä tällä foorumilla melko yleistä, että aina ei voi tietää onko joku käyttäjä lähtenyt, vai pitääkö tämä muuten vaan hiljaiseloa...siis ennen kuin tämä itse ilmoittaa olleensa poissa...tai jos viimeisimästä postista on kulunut yli vuosi.

Mutta, eniveis, tervepä terve taas vaihteeksi.

...
Asiasta ihan toiseen:

Eilen tuli tehtyä hetken mielijohteesta jotain niinkin ennenkuulumatonta, kuin soitinkaupassa käynti. Kävin itsellenikin tuntemattomista syistä ostamassa haltuuni aidon huuliharpun. Meikä ei muuten siis osaa soittaa edes rytmimunaa oikein enkä ole koskaan oppinut ymmärtämään nuotteja. Pitäisi silti varmaan hommata tämän huuliharpun perusoppaan lisäksi jokin kuvitettu "Huuliharpun soito idiooteille"-opas, jotta pääsisin perille yhtään mistään. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.06.2018 17:23 
Poissa

Huuliharppuhan on maailman helpoin soitin siitä, että kuhan osaa puhaltaa niin siitä saa selkeän soinnun/sävelen. Eri asia sitten koittaa jotain melodiaa soittaa. Gigantelle vinkiksi, että jos ja kun koitat jotain biisiä ruveta harjoittelemaan niin ota selvää, että se harppu on oikeassa sävelessä. Noissa vehkeissä, kun se ääniala on sen verran pieni, että niitä on pakko valmistaa eri sävelissä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.06.2018 20:40 
Poissa
Moderaattori

Tämän olisi myös voinut postata tuonne "Elämän viisaudet" -topiciin. Olen nimittäin viimein oppinut sellaisen seikan, että mitä kauemmaksi tulevaisuuteen sovitaan jokin tapaaminen tai projekti, sitä epätodennäköisempää on sen toteutuminen. Olen harmillisesti maailman pitkäpinnaisin ihminen ja myös uskon, että jos jotakin luvataan, lupaukset myös pidetään. Väärin! :D On mennyt suoranaiseksi vitsiksi erään henkilön kanssa tapaaminen, jota olen yrittänyt sopia jo yli vuoden ajan, mutta eipä ole onnistunut. Myös yhden toisenkin kaverin näkeminen peruuntuu aina mystisesti ja sitten taas puhutaan ensi vuodesta...

Puuh. Nyt olen oppinut olemaan innostumatta "palataan myöhemmin asiaan" -heittoihin. Jos joku sanoo, että nähdään nyt illalla, asia toteutuu 98% todennäköisesti. Kuukauden päähän heitetyn tapaamisen todennäköisyys taas 50%. Ja parin kuukauden päähän tai ensi vuodelle heitettyjen "lupausten" todennäköisyys on 0-20%. Toki ymmärrän, että ihmisillä on menoja ja niin pois päin, mutta kun sama asia on toistunut nyt jo aika monta kertaa parin tyypin kanssa, on alkanut asia v*tuttamaan pikkuisen.

Piti vähän saada avautua. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 02.07.2018 18:21 
Poissa
Moderaattori

Jee, näyttely ripustettu Lopelle. Yhden teoksen lasi mennyt rikki kuljetuksessa, mutta näitä sattuu. Itse mokasin pakkaamisessa.
Viimeiset maalaukset syntyivät vielä tänä aamuna. Puuh, nyt otan rennosti. Jännää nähdä saapuuko paikalle ketään huomenna, kun en tunne ihmisiä ollenkaan tältä seudulta.

Gigsun hankkima työkin on esillä. Juuri muistin laittaa luetteloon merkinnän "MYYTY", ettei menisi toistamiseen kaupaksi. :P

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 685 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]