Mitä kuuluu?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 28.02.2014 11:19

Aloitetaan tämä topic, kun varmasti näin pitkän tauon aikana on ehtinyt sattua ja tapahtua. Otsikko antaa selvän kuvan topicista eli kerro vain kuulumiset.

Minulle kuuluu hyvää. Aika kuluu lepäillessä ja Far Cry 3:sta pelatessa.

Entäs muilla?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 28.02.2014 11:26

Intissä vieläkin. En päässyt/joutunut AUKiin joka ilahduttaa ainakin nyt, kun on pitkä viikonloppuvapaa. Oltiin myös koko rykmentin kovakuntoisin joukkue joka ilahduttaa. Ensi viikolla pitäisi vaihtaa kasarmia joka ei ilahduta.

Siirryin eilen vihdoin 2000-luvulle ja ostin älypuhelimen. Vielä pitäisi odottaa pari tuntia, että SIM-kortti alkaa toimimaan ja sitten pääsee ottamaan selfieitä ja hashtagailemaan kaikkea turhaa paskaa. :D
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 28.02.2014 20:10

Huomenna olisi tarkoitus mennä pilkkimään promillien kanssa sekä osallistumaan Metal Gear Solid -maratooniin. Taitaa kylläkin ensimmäiset kaksi osaa jäädä välistä tuon pilkin takia kun ajattelin mennä jatkoille strobosaunaan (joka ei valitettavasti enään toimi :cry: ). On kyllä jännää tämä yliopisto elämä ;)
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja typewriter » 01.03.2014 12:37

Ajokoulun toinen vaihe on nyt osaltani ohi, enää tarttee vaan venata uuden kortin saapumista postissa. Mitäs muuta? No, yhteishaussa hain (jälleen) opiskelemaan sinne sun tänne sitä sun tätä, saas nähdä onnistaako tällä kertaa. Niin, joku muukin kuin Hervannan amis yo-pohjaisena...
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Marsa » 01.03.2014 13:16

Tässä töissä istun ja nautin rauhasta vielä ko pystyy. Illalla varmaan ei tarvi pahemmin istuskella. Eilinen ainaki oli aikamoista hullunmyllyä. Oon siis pizzeriassa yrittäjänä vielä jonki aikaa. Sitten pitäs kekkasta jottain muuta.

Vois ehkä vähän pelailla tuossa Resident Evil Mercenariesia ennenko alkaa porukkaa valumaan enemmän.
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 01.03.2014 14:37

Ilman tätä foorumin päiväkirjamaista osiota kaikki olisi elämässä paljon sekavampaa. Tuli oikeasti kaivattua tätä paikkaa, joka on internetin salainen piilomaja. 8-)

Hiihtolomalla olen ollut tämän viikon ja potenut tässä loppuviikosta flunssaa. Taideyhdistys, jonka jäsen olen, piti avajaiset Savonlinnassa taidenäyttelylleen, johon osallistuin kolmella teoksellani. Kävin tiistaina Varkaudessa luennoimassa vanhassa koulussani ja olen suunnitellut myös Savonlinnan taidelukioonkin tulla pitämään luentoa. Minulle maksetaan noista hommista matkakorvaukset, joten voin reissata kotiin Tampereelta ilmaiseksi.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Salem » 01.03.2014 16:29

Kotiuduinpa tässä hetki sitten kummitytön ristiäisistä. Mukavat pirskeethän nuo olivat, mutta en kyllä heti huomenna ottaisi uusiksi. Anopin loihtimia tarjottavia oli semmoinen kasa, että niitä syö yksi jos toinenkin perhe vielä pitkälle ensi viikkoon. Muksu itse oli oikein kiltisti ja sai hyvän nimen kannettavakseen. :)

Viimeiset muutama kuukautta ovat kuluneet leppoisasti uudessa työpaikassa kehitysvammaisten palvelukodissa. On ollut todella hienoa ja inspiroivaa nähdä kuinka positiivista, leppoisaa ja ennakkoluulotonta väkeä he ovat, omista rajoitteistaan huolimatta, ja se taas saa katsomaan omiakin ongelmiaan aivan uudelta kantilta.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 01.03.2014 16:46

Eipähän tässä kummempia ole päässyt sattumaan. Se uusi kissa on kotiutunut jo aivan täysin ja on nyt kuin mikäkin lötköpötkö kun nukkuu sisällä koko päivän, äiti on selvästi päässyt hemmottelemaan sen piloille. ;) Hyvä kuitenkin, että kissa on ihan rauhallinen eikä mikään säikky.

Työnhakuyrityksetkin jatkuvat tuttuun malliin, sikäli kun piirtelyltä olen ehtinyt haeskella. Maanantaiksi olisi tiedossa ryhmähaastattelu ja saa nähdä tuleeko siitä yhtään mitään. Olisihan se tietysti iha'njeesh mikäli duunipaikan vihdoinkin saisin hankittua, niin voisin ostaa saman tien sen kunnon pöytäkoneen ensimmäisen palkkapäivän rahoilla.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 02.03.2014 10:54

NightFan kirjoitti:Huomenna olisi tarkoitus mennä pilkkimään promillien kanssa sekä osallistumaan Metal Gear Solid -maratooniin.

Pilkit sujui tosi hyvin ja voitin suurimman kalan kategorian yhden tamperelaisen kanssa. MGS maraton sujui myöskin hyvin, vaikkakin kun neljättä osaa alettiin pelaamaan niin silmät eivät enään halunneet pysyä auki.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 02.03.2014 11:54

MGS-maratooni...

Katsoitteko mahdollisesti kaikki välivideot?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 02.03.2014 15:22

-Zerials- kirjoitti:MGS-maratooni...

Katsoitteko mahdollisesti kaikki välivideot?

Ei, se olisi ollut jo kidutusta ja pelattaisiin vielä huomennakin niitä pelejä.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 02.03.2014 16:40

NightFan kirjoitti:
-Zerials- kirjoitti:MGS-maratooni...

Katsoitteko mahdollisesti kaikki välivideot?

Ei, se olisi ollut jo kidutusta ja pelattaisiin vielä huomennakin niitä pelejä.

>Metal Gear Solid
>välivideot
>kidutusta

Tapa ihtes.

No älä nyt sentään, leikki leikkinä. Kyllä ymmärrän, jos ei new game+:na kaikkia välivideoita jaksa katsoa (etenkin 90% MGS2:n codeceista voisi työntää perseeseen) varsinkaan silloin, kun peliä pelaa bonusjuttuja availlen. Itse kuitenkin diggaan Metal Gear Solideista kokonaisuutena sen verran, että kaikki cutscenet tulee katsottua melkein aina ja viimeksi olen MGS:ssä skipannut cutscenen, kun pari vuotta juoksin MGS2:sta useamman kerran läpi päivässä dogtageja keräillen.

Mutta joo, kuulumisiin. Itselläni on tänään viimeinen lomapäivä ja huomenna alkaisi työharjoittelu uudessa harkkapaikassa, kun aiemmassa meni kutosluokkalaisiin esiteineihin hermot ihan kokonaan. Palaan siis jälleen kerran päiväkoti-ikäisten kanssa duunaamiseen, joka on vähän tutumpi työympäristö. Olis ihan jepa, jos saisi viimeinkin opiskelut etenemään, kun aiempi harjoittelupaikka söi sen verran voimavaroja, ettei jaksanut suunnittella omia näyttöjä ollenkaan. Jos ei nyt sitten millään tunnu natsaavan, niin lopetan vaikka koko paskan kesken ja keksin jotain muuta, sillä nyt on jälleen kerran vähän pessimistiset fiilikset ton koulun suhteen. Voi olla, että se johtuu tästä kolmen viikon lomailusta, mutta kyllä näitä fiiliksiä oli ennen aiemmassa harkkapaikassa lopettamista. Also, unirytmikin on aivan päin persettä, terv. nimim. nousi_sängystä_tunti_sitten93.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Marsa » 04.03.2014 20:03

Hieman on tylsää ja meinaa väsyttää tällä hetkellä. Ja vähä raivostuttaa, koska:
Töissä on näin tiistaisin hiljaista, joten sen kunniaksi pelailin vähä RE Mercenaries 3d:tä. Meinas tosin lentää seinään koko pelikone, ko 60 000 pisteestä jäi puuttumaan 20 ajan loputtua. Oisin neki saanu jos Hunk ei ois jääny jammaileen jotain omia siihen, vaan ampunu sen yhen tynnyrin.

Mun jutut saattaa sitten liittyä aaaaika paljo töihin, ko oon täällä 361 päivää vuodessa 11-13h päivässä, koettakaa kestää :D
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 04.03.2014 21:40

Marsa kirjoitti:Mun jutut saattaa sitten liittyä aaaaika paljo töihin, ko oon täällä 361 päivää vuodessa 11-13h päivässä, koettakaa kestää :D

Suako kysyä misä oot töissä?
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Marsa » 05.03.2014 10:50

NightFan kirjoitti:
Marsa kirjoitti:Mun jutut saattaa sitten liittyä aaaaika paljo töihin, ko oon täällä 361 päivää vuodessa 11-13h päivässä, koettakaa kestää :D

Suako kysyä misä oot töissä?



Oon Kotipizzassa yrittäjänä, olosuhteiden pakosta pittää vääntää tämmöstä pitkää päivää. Tän vuoden loppupuolelle pitäs vielä jaksella, sitten pitäs katella uutta työtä pikkuhiljaa.

Jaa heti sössin ton tuntimääränki tohon, eli oikia on 10-13h päivässä. Pitäs vissiin lukea vielä hieman tarkemmin omat juttunsa ennenko lähettää ne :oops:


__________________________________________
Moderointia Jonilta:

Ei tuplaposteja jatkossa, kiitos. :)
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 06.03.2014 18:29

Selkälihakset ovat tänään olleet aivan jumissa tiistain syvälihas treenin jälkeen, ei ole kiva tunne. Tänään pitäisi mennä pulkkailemaan Ski&Die meiningillä jonka jälkeen voikin mennä saunaan.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 06.03.2014 18:39

NightFan kirjoitti:Tänään pitäisi mennä pulkkailemaan Ski&Die meiningillä


Joo... Älä tapa itteäs.

Mikäs tässä itellä netissä näppäillessä. Eipä parempaakaan tekemistä ole :D
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 06.03.2014 18:46

-Zerials- kirjoitti:
NightFan kirjoitti:Tänään pitäisi mennä pulkkailemaan Ski&Die meiningillä


Joo... Älä tapa itteäs.

Mikäs tässä itellä netissä näppäillessä. Eipä parempaakaan tekemistä ole :D

Taitaa tänä vuonna jäädä väliin selän takia, viime vuonna tosin se oli lähellä.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Marsa » 06.03.2014 20:31

Ei tuplaposteja jatkossa, kiitos. :)


Apua! Anteeksi! :oops: Meikä on taas ollu omissa maailmoissani, en tee toista kertaa tuplapostausta. Saattaa olla että häröpalloillen jossain muussaki asiassa, ko en oo kovin hyvä käyttään mitään teknisiä laitteita ja en tunne vielä kaikkia sääntöjä. Koettakaa olla kärsivällisiä mun kaa ja neuvokaa aina jos jottain häröilen :)
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 06.03.2014 23:03

Tänään muutettiin uudelle (lue:vanhalle homeiselle) kassulle. Tuli oikeasti todella ahdistunut olo ja sai pidätellä melkein itkua, kun suljin vimeisen kerran tupamme oven. Tupa siis hajosi uusiin joukkueisiin, onneksi edes kaksi tuli samaan tupaan. Muuten kyllä muutto vituttaa, kun edellinen kassu oli paljon pienempi ja mukavampi.

Luovutin myös ensimmäistä kertaa verta. Ainut positiivinen asia päivässä.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 07.03.2014 00:21

Jossain päin huhutaan minulla olevan seksisuhde itseäni 50 vuotta vanhemman naisen kanssa. En pistä huhuja pahakseni, sillä kyseessä on hieno leidi, joka on myös nauranut jutulle. :P

Koulu on pelkkää itsenäistä työskentelyä animaation suhteen, joten on pakko alkaa ottamaan itseään niskasta kiinni. Jokainen vähänkin animaatiota tehnyt tietää miten äärimmäisen työläitä ne ovat, vaikka olisi miten lyhyt pätkä kyseessä.

Muuten mennöö hyvin. Huomenna Andy Warholin näyttelyn avajaisiin katsomaan pop-taidetta!
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Beksiii » 07.03.2014 14:04

Joni Ahonen kirjoitti:Jossain päin huhutaan minulla olevan seksisuhde itseäni 50 vuotta vanhemman naisen kanssa. En pistä huhuja pahakseni, sillä kyseessä on hieno leidi, joka on myös nauranut jutulle. :P
Jos minua epäiltäisiin 75-vuotiaan naisen panemisesta en välttämättä näkisi siinä mitään hauskaa mikäli nyt yleisellä suomalaisella mittapuulla määritetään 70-75-vuotias nainen.

Joni saatana...
Viimeksi muokannut Beksiii päivämäärä 07.03.2014 15:59, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja typewriter » 07.03.2014 15:20

Näyttääkö kyseinen lady kenties Nina Hartleylta? Tahtoisin vain. :ugeek:
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Saappineste » 08.03.2014 02:55

Kevät ja alkuvuosi on lähtenyt aika ailahtelevasti liikkeelle. Fiilis on se että tässä odotellaan jotain tapahtuvan. Elämä polkee paikallaan vaikka kaikkea tapahtuukin. Levyä on valmisteltu, uudelleen laulettu. Se on jo miksattu, vaikkakin en oo ite siihen aivan 100% tyytyväinen oman alisuorittamisen johdosta. Paskaa siitä ei missään nimessä tule, mutta kyllä tässä jo vituttaa nuita kuunnella, kun vuoden päivät ovat käytännössä jo olemassa olleet. Semmosta on roskanrolli! Parin kuukauden päästä on taas keikkoja. Sitä kai tässä ootellaan.

Ja mikä kevät tämä nyt on olevinaan. Toivomuksena on -10 asteen pakkaset aurinkoiselta taivaalta. Kuinka mahtava olisikaan lenkkeillä menemään, mutta loskapaska on tosiasia. Toivottavasti poikkeus vahvistaa säännöt ja kevät olisi entisensä tulevina vuosina.

Tästä tähän. Oli muuten hankala kirjautua foorumille kun helaxi tuli selkärangasta kenttään. Josko tää tästä nyt sitten.
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Hunkster » 10.03.2014 00:46

Paskaaks tässä. Sama vanha Hunkki olen mikä edelliselläkin voorumilla. Edelleen pelaan ressoja, kiskon hulluna bissee ja sillon tällöin astun kissanpaskaan, eli mikään ei oikeastaan ole muuttunu.

8-)
Avatar
Hunkster
 
Viestit: 20
Liittynyt: 10.03.2014 00:21
Paikkakunta: Jyväskylä/Oulu

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa