Avatarit ja signaturet

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Avatarit ja signaturet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 01.07.2023 22:54

Gigante kirjoitti:Kesäaiheisia kuvia on vähän hankala saada aikaan tämänhetkisistä sarjisprojekteistani. Mutta sitten muistin Ahosen piirtämän kesäkuvan, jonka mustavalkoversion olin laittanut talteen. Eipä muuta kuin valokuva kännykällä ja photoshopilla leikkimään sekä värittelemään kuvaa mieleisekseen. :mrgreen:
Hieman piti vahvistaa ääriviivoja (sekä lisätä pari viivaa muutamaan kohtaan), kun valkoisen värin poistamisen jälkeen viivat olivat jääneet turhan harmaiksi. Harmi etten päässyt värittämään kuvaa kokonaisuudessaan, kun avaa varten kuvaa piti rajata ihan rikollisen paljon.

"Näin se kesäloma toimii..."


Hah hah, enpä olisi edes tajunnut että oma tekemä kuva 9 vuoden(!) takaa.

Hello Kitty pysyy.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2328
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Avatarit ja signaturet

ViestiKirjoittaja PT2 » 04.07.2023 09:02

Pitihän sitä taas pitkästä aikaa päivitellä omaakin avataria, tuttuun tyyliin totta kai. Kyseessä Yakumo Beni joka ilmeisesti on jonkinlainen vtuber. Minä näistä mitään tiedä, netistä löytyi vaan sopiva kuva.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 506
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avatarit ja signaturet

ViestiKirjoittaja Gigante » 13.10.2023 11:48

Loka-marraskuun ajoille, Halloweenin kunniaksi lätkäistään avaan vaihteeksi kuva meikän sarjishahmo Anansista, JustAlittleAmerican-nimisen käyttäjän piirtämänä. Harkitsin hetken, että teetättäisinkö avan tämän varjoisasta kasvosilhuetista ilman hämähäkkimaskia, mutta päätin että olkoot vaihteeksi nyt toisen piirtäjän näkemys esillä...meinaan ovat harvinaista tavaraa.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2007
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Avatarit ja signaturet

ViestiKirjoittaja Gigante » 02.12.2023 08:34

Joulukuu ja sen myötä jouluisempi ava, eli otos viimevuotisesti karttisekoilusta.
Tosin jälkikäteen tuli huomattua, että alkuperäisessä kuvassa olin värittänyt molemmat silmät jostain syystä valkoisiksi, jotenka avakokoon kutistaessa piti laittaa kuvaan pienoinen editti punoitusta toiseen silmään.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2007
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Avatarit ja signaturet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 06.01.2024 14:09

Vaihdetaan avatar kerran vuodessa. Mörkö sydän kädessä kuvaakin hyvin minua. Ehkä Mörkökin saa vielä rakkautta. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2328
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 101 vierailijaa