Mitä kuuluu?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 03.11.2017 18:12

Jos ois turun suunnalla näitä esityksiä niin pystyisi käväiseen moikkaamassa kun päiväreissu turun seudulta savonlinnaan on vaikeampi toteuttaa kuin kuopiosta.

Milloinkohan olen viimeksi kunnolla kirjoittanut tänne foorumeille? Päivittäin olen kylläkin käynyt lukaisemassa mitä täällä tapahtuu, taidenurkkausta myöten.

Mutta mitäs kaikkee minulle kuuluukaan? Sain viime joulukuussa viimeinkin laillistuksen 4 1/2 vuoden opintojen jälkeen 3 vuoden opintoihin. Sain kuukausi sitten toisen tyttäreni ja tänään sain vakkaripaikan nykyisestä työpaikasta missä olen nyt ollut reilun vuoden.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 03.11.2017 18:23

Kallu kirjoitti:Kiva nähdä, että Joni menestyy :) Toivottavasti tulee joku näyttely jossain vaiheessa taas lähettyville, se taannoinen Helsingin näyttely oli hieno ja pääsi maestronkin tapaamaan.

PS. Tuo alimmassa kuvassa oleva iso taulu on aivan helvetin upea.


Tattis! Helsingin näyttelyssä oli kivointa nähdä foorumilaisia. Kaasoni muuten piti avajaisissa tässä sitä samaa mekkoani, joka oli Helsingissä päälläni. Tuo iso työ on yksi suurimipia ja harvoja öljyvärimaalauksiani, jossa on eräänlainen omakuvani.


NightFan kirjoitti:Jos ois turun suunnalla näitä esityksiä niin pystyisi käväiseen moikkaamassa kun päiväreissu turun seudulta savonlinnaan on vaikeampi toteuttaa kuin kuopiosta.


Ei ole nyt suunnitteilla mihinkään, kun nämä ei ole ilmaista hupia ja opintoni maksavat. Turussa olisi kyllä montakin mielenkiintoista paikkaa, jossa voisi pitää näyttelyn. Pistän korvan taakse. ;)

NightFan kirjoitti: Sain kuukausi sitten toisen tyttäreni ja tänään sain vakkaripaikan nykyisestä työpaikasta missä olen nyt ollut reilun vuoden.


Oho, en tiennytkään teikäläisen olevan isä. :shock: Onnea, vauva-arki valvottaa, mitä nyt siskoani ja veljeäni olen ymmärtänyt ja silmäpusseja katsellut. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 04.11.2017 09:09

Vähän erikoisempi näyttely Ahoselta, muuten tutulla teemalla. Vähän myöhässä saavuttiin serkun kanssa, koska höyhöttävät omaiset ja muut pysähdykset. Siellä oli Ahonen sekä kaaso kauniina. Kadokin paikalla. Veikkasin oikein sen että teräskäsineille tulisi käyttöä, mutten ihan tuolla tavoin. Rautarukkasten testaaminen oli myös mahtikokemus. Groovy!
Se iso maalaus oli kyllä pirun hieno, olisin alkanut harkita sen ostoa, mikäli seinälle olisi niin paljon tilaa ja se olisi ollut ylipäätään myynnissä. :D Kahviin ja korvapuusteihin piti sitten tyytyä. Itä-savon juttu aiheesta piti lukaista netistä kun kirjaston mokoma on kiinni koko viikonlopun.


Mutta takaisin omaan arkeen sitten: Olin jo toivekkaana siitä, että duunit tällä eräällä raksalla olisivat loppuneet, mutta pitänee siivoilla siellä sitten varmaan vielä marraskuukin. Tästä kuukaudesta tulikin mieleen, että nyt pitää aloittaa sen erään asian päivitäinen työstö. Samalla pitää yrittää pelitellä zeldaa serkun lainaamalla 3DS:llä.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 12.11.2017 13:34

Viikko kohta oltu yhtäjaksoisesti kipeänä. Tiistai-iltana alkoi vapisuttamaan ja hetken kuluttua olikin jo kuuma. Mittasin kuumeen ja olihan se kohonnut jo miltei 38 asteeseen. Siitä lähtien on ollut kokoajan pientä kuumetta ja yskää. Nyt viikonloppuna kuume on helpottanut, mutta olen jo kolmena aamuna peräjälkeen yskinyt keuhkot pihalle. Ulkona olen viimeksi käynyt perjantaina ja siksikin vain lääkärissä.

Toisaalta näin kipeänä on voinut ottaa lungisti ja pelailla vähän pelejä sekä katsella sarjoja jne. Siltikin olisi kiva päästä arkeen taas kiinni. Isänpäivä-menotkin jäävät väliin tämän vuoden osalta. Oh well...
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Kaya » 16.11.2017 10:55

1,5 kuukautta työttömyyttä takana päin, ja.. on kyllä mukavaa 8-) ansiosidonnainen palkka tulee tilille tekemättä yhtään mitään, ei paha. Eka kuukausi oli irtiottoa edellisestä duunista. Siis lähinnä pelasin pleikkaria ja katoin netflixiä ja tein mitä huvitti milloin huvitti. Todellakin olin tämän stressittömyyden tarpeessa, kun viimeset kolme vuotta oli töissä yhtä yt:tä koko ajan ja jatkuvaa stressiä että mitä tapahtuu.
No, enää ei jaksa vaan pelata, joten päivät täyttyy nyt saksan opinnoista ja aloitin verkossa myös opiskella itsenäisesti ohjelmoinnin alkeita, ihan hauskaa hommaa se koodien kirjotus. Salitreeniä myös muutamaan kertaan viikossa, ettei nyt ihan kunto rapistu kotona ollessa.

Tässä on joutunut pysähtymään ja miettimään todenteolla että mitä sitä elämältään haluaa ja haluaako tehdä samaa työtä vielä lopun ikänsä. Eli mietinnän alla nyt jatko-opinnot, joko AMK tai toinen ammatti oppisopimuksella. Vuoden loppuun asti varmaan panostan tuohon ohjelmoinnin opiskeluun ja aktiivisemmin alan töitä tai työkokeilua/+oppisopimuspaikkaa hakea ensi vuoden puolella sitten.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 20.11.2017 14:34

Mitäs tässä. Tuli eilen sitten vihdoin tunnustettua siskolle, että kärsin alkoholiongelmasta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan jne. Piti tänään vielä ottaa töistä saikkua ekaa kertaa, kun oli niin paha darra. Kotiavaimetkin onnistuin kadottamaan, mutta huvittavaa kyllä juuri tätä viestiä kirjoittaessa sisko tuli takaisin ovelle ja kertoi, että löysi ne avaimet rapun ilmoitustaululta. Juopon tuuri jne..

Ei siinä. Tästä on vaan suunta ylöspäin kohti raittiimpaa elämää. :roll:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 28.11.2017 04:44

Olen ollut häämatkalla Firenzessä itseni kanssa. On ollut tosi mukavaa ja eilen kävin kuuntelemassa Zelda -konserttia, josta syystä koko matkan alunperin varasin. Konsertti oli aivan huikean upea ja oli kotoisa olo italialaisten fanipoikien sekä tyttöjen seassa. Kyyneleet alkoivat heti virrata, kun tuttu mahtipontinen tunnari nousi komeasti lentoon ja screenillä samanaikaisesti näkyi pätkiä kyseisten pelien tapahtumista. Jännä oli kokea Zeldojen pelimuistot näin kerralla ja tajuta, että eipä sitä olisi silloin 10 vuotiaana uskonut, että pelisarja veisi minut Italiaan kuuntelemaan livenä samoja kappaleita. Ainoastaan olin pettynyt ja tosi yllättynyt siitä ettei Gerudo Valleyta soitettu, kun etenkin kyse on Italiasta!? Odotin biisin olevan SE loppubiisi vähän kuten Zimmerin konsertissa Inceptionin Time oli. Konsertissa oli pieniä ongelmia loppupuolella, kun screenistä katosi osa kuvasta ja se alkoi välkkymään häiritsevästi. Kapellimestari otti tilanteen huumorilla hyvin haltuun ja tuli vahva tunne yhteisöllisyydestä, kun hän kehoitti yleisöä taputuksen voimalla "parantamaan" välkkyvä screeni. Ja sehän parani! :)


Kävin lauantaina juhlimassa myös polttareitani eräässä eroottisessa ravintolassa. Paikka oli tunnelmallinen ja ihmiset tosi ystävällisiä, jossa myös oli oikeita polttarijuhlia meneillään. Niiden menoa sivusilmällä seurailessani pohdin, että tuleva vaimo ei varmasti saa kuulla kaikkea. Vaikka olin aika ujona suurimmaksi osaksi yksin mineraalivesipulloni kanssa sivussa, juttelin parin mimmin kanssa, jotka kehuivat nätiksi pojaksi ja tarjosivat privaattitansseja. Järkyttäviä hintoja siellä kiskottiin, mutta kauneudelle on paha sanoa ei ja nautin eniten ihan vaan juttelemisesta kahdestaan. Hiekkatien varren pojalle moiset paikat ovat aika vau-elämyksiä rehellisesti sanottuna. Kävellessäni ravintolasta kohti hotelliani huomasin, miten avointa Firenzen kaduilla prostituutio onkaan. Joka sadan metrin välein tienvarsilla partioi naisia korkeissa koroissa sen näköisinä, että kyllä tajuaa heti mistä on kyse. Muuten yöllä liikkuminen ei tunnu vaaralliselta, sillä kadut ovat tosi valaistuja ja ihmiset harvassa. Turistirysissä kannattaa tosin olla tarkkana, siellä liikkuu keinottelijoita paljon ja jouduinpa itse yhden haaviin, jossa rannekoru tungetaan melkein väkisin käteen ja pyydetään sitten maksua.


Kivaa on kuitenkin ollut viettää aikaa omalla tavallaan ja olen tajunnut miten elämästä saa enemmän irti. Ajattelen jokaista vuotta kuin tuotantokautena, jossa on 12 jaksoa, yksi kuukausi tiivistettynä noin tunnin jaksoon. MP3-soittimella sitten vaan sopivat soundtrackit taustalle soimaan niin voilà! Olen ollut tosi iloinen siitä, että koen eläväni omaa erikoista tv-sarjaani todeksi. :P
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 05.12.2017 16:50

Postilunkusta tipahti tarjous eräältä nimeltämainitsemattomalta katsastusasemalta.
"...Jotta matkaisit turvallisesti, suosittelemme että varaat katastusajan jälleen meiltä
- Tunnemme autosi perinpohjaisesti"

"Haluamme nyt palkita sinut 10 euron alennuksella, koska olet katsastanut autosi aiemmin meillä - Luottanut kokemukseemme..."


Mikäli kyseiset katsastajat oikeasti muistaisivat mitä viime kerralla kärryni kanssa tapahtui, olisivat jättäneet moiset korulauseet sanomatta. Uudestaan en sinne mene, kymmenen euron alennus ei paljoa auta kun tarjolla vastineeksi vain halpaa teetä ja kehnoa piparia.


Tässä on muutenkin puskenut työtä suht melkoiselti, eikä vieläkään osaa sanoa varmaksi kykenenkö pitämään mahdollisen lomarentoutusreissuni kokonaisena vai pitääkö puurtaa aattoon saakka. Pienenä helpotuksena tulee sentään huominen itsenäisyyspäivän vapaa.

Loppuviikosta pitäisi käydä vielä nyhtäyttämässä irti se toinenkin viisuri; Edellinen kerta meni suht. kivuitta, mutta silti on pelko persuksissa että onko tämä kerta sitten kaikkien tarinoima painajaisoperointi jälkioireineen. Pitänee hamstrata kaupasta vielä juotavaa jugurttia ja/tai soppaa.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 06.12.2017 02:40

Tädin mies oli aamulla (tiistain puolella) hirttänyt itsensä minkä sain tietää siskoltani. Tämä juttu tuli täysin puskista varsinkin kun olin heidän luona kylässä sunnuntaina jolloin ei yhtään osannut ajatellakaan asiaa. Hän oli kylläkin poissaolevan oloinen minkä luulin johtuvan flunssasta.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 16.12.2017 01:10

Päivä meni vituiksi Kuopiossa. Olin taidetapaamisessa, jossa oli tarkoitus jutella erään kuraattorin kanssa kahdestaan, mutta nimeäni ei ollutkaan listalla, vaikka olin selvästi ilmoittautunut. Sitten eräs ryhmäkokoontuminen olisi ollut huomenna, mutta rahaa ei ollut toiseen hotelliyöhön. Koko reissu oli turha ja meni saturainen kankkulan kaivoon.


Sitten muihin juttuihin. Mennään tunnepuolen asioihin.
Päätin tyhmän mykkäkouluni ensirakkauteni kanssa. Kyseessä on se puolalainen opiskelijaneito, joka opetti minulle englantia ollessani briteissä vaihdossa. Harmittelin aikoinaan, kun hän ei tullutkaan Suomeen ja kirjeissä meille tuli myös joitakin väärinkäsityksiä, josta syystä päätin ystävyyssuhteen. Olin idiootti.
Juttelimme tänään illalla skypessä monta tuntia kaikki asiat halki. Kerroin täysin avoimesti polttareistani Italiassa ja tämä katollinen tyttö vain hihkui onnessaan ja tivasi kuulla kaikki pervot yksityiskohdat. Huoh, nyt muistan, miksi hänestä niin tykkäsin...ja tykkään edelleen :)


Hän kertoi minulle erään todella mielenkiintoisen sattumuksen, joka sai ihoni kananlihalle. Hän oli Puolassa kotikaupungissaan tavannut sattumalta vanhan naisen vuosi sitten, joka halusi ennustaa hänelle korteista. Ystäväni oli epäillyksistään huolimatta suostunut 5 minuutin pikaennustukseen. Vanhamaagi kertoi hänelle hänen tulevaisuudestaan sekä kolmesta henkilöstä, joilla on häneen tietty tunneside. Viimeisin henkilö olin ollut minä. Nainen oli kuvaillut minut tarkasti ja kertoi mm. että asun muualla päin maailmaa. Ystäväni ei ollut ikinä tavannut tätä naista ennen eikä ollut kertonut mitään minusta tai itsestään. Tuli vähän pelottava fiilis, että joku täysin tuntematon ennustajarouva Puolassa puhuu minusta ja tunsi jotenkin olemassaoloni. :shock: Samalla hyvin, hyvin imartelevaa myös.

Kuopiossa meni paskasti, mutta mielenkiintoinen skypettely tämän neidon kanssa pelasti päivän.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 31.12.2017 19:54

Jälleen on aika käydä kulunutta vuotta läpi.


TALVI

Tähän lasken tammi- ja helmikuun siis. Heti vuoden alussa aloitin tankotanssitunnit ja tuli myös aloitettua epäsäännöllinen salilla käyminen. Tankotanssia oli hauska kokeilla ja osaan nyt arvostaa todella niitä, jotka taitavat tangolla heilumisen sitten stripaten tai kilpailen. Helmikuu oli vuoden haastavin kuukausi sekä ehdottomasti käänteentekevin. Olin toimintaterapian harjoittelussa ja tajusin ettei ala ole minua varten. Hain opiskelemaan sitten taideterapiaa ja pääsin sisään. Harjoittelussa oli silmiä avaavaa nähdä miten erilaisiin elämäntilanteisiin meistä kuka tahansa voikaan joutua. Osaan olla tästedes kiitollinen jo pelkästään siitä, että pystyn vain istumaan haluamallani tavalla.


KEVÄT

Maalis- ja huhtikuu menivät teoksia valmistellessa Helsingin näyttelyä varten. En itse asiassa edes muista, mitä noiden kahden kuukauden aikana tapahtui, sillä olin aika kypsä avoimessa toimintaterapian opintoihin, kun tiesin vaihtavani opiskelupaikkaa. Toukokuun isoin juttu oli eka näyttelyni Helsingissä, joka meni todella loistavasti. Oli mukavaa valvoa omaa näyttelyä ja katsoin melkein kaikki AVGN-videot netistä sipsejä mässyttäen. Get Out oli hyvä leffa, joka nauratti ja säikytti tehokkaasti samaan aikaan. Toukokuun Pelitissä oli Buffy -historiikki, jonka myötä päätin viimein tutustua höntin kuuloiseen sarjaan.


KESÄ

Ei ollut helteitä, mutta sadekelit haittasivat. Pyöräilyreissut jäivät vähiin ja uimassa kävin vain kerran. Historiallista oli, että ekaa kertaa joku ystävistäni vieraili kotitilalla ja tutustuin hänen kauttaan omaan kotikylääni uudella tavalla, kun sai viimein esitellä paikkoja. Kesä oli rento ja parasta oli Buffyyn tutustuminen. Taideterapiaopiskelu alkoi kesäkuussa ja kävin myös pikaiseen Tallinnassa. Reissusta jäi parhaiten mieleen kun katsoin kotimatkalla Buffy 3 kauden loppuun ja jännitin kestääkö akku. Kävin uimassa vain kerran, sekin Buffyn ansiota, kun kävin postista hakemassa kaikki kaudet kattavan boxin ja poikkesin järvessä pulahtamassa peläten jonkun vievän Buffyni rannalta.


SYKSY

Jännittävää oli saada Ilta-Sanomiin YllätyShitti. Oikeastaan jopa ihmettelen miten hyvin kaikki menikään tämän suhteen. Vuoden paras juttu oli ylivoimaisesti Savonlinnan näyttelyni avajaiset, jossa menin tavallaan vihille itseni kanssa. Kaasolle annan kiitokset, että pokka pysy. Häämatkani Firenzeen oli huikea kokemus, kuten myös koskettava Zelda -konsertti. Marraskuu oli paras kuukausi ehdottomasti! :mrgreen:


TALVI

Lasketaan tämä joulukuu vielä. Yllättävin teko oli leikata hiukset, ostaa viimein älypuhelin ja lyödä lukkoon pari suunnitelmaa ensi vuodeksi. Uusinta Zeldaa rupesin vasta joulukuussa kunnolla pelaamaan, joka on ollut parasta viihdettä vuosiin. Myös pieni kasvava fanitus Buffya kohtaa piristi huimasti.


Tämä oli parempi vuosi kuin edellinen. Jostain syystä helmikuut ovat olleet aina haastavinta aikaa ja syksyt parasta. Tästä vuodesta jäi hyvä fiilis, sillä laajensin reviiriäni tutustuen uusiin hampurilaispaikkoihin. Ensi vuonna aion ottaa selvää tästä Puolalaisesta ennustajasta, joka oli aistinut olemassaoloni. Elämäni 28 tuotantokauden yksi huippuhetkistä tulee olemaan tuo tapaaminen selvännäkijän kanssa.

ps. Tänään kaksi puolalaista homoa lauloivat minulle skypen kautta myöhästyneet Paljon onnea vaan laulun. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Silence » 31.12.2017 21:19

Onnea vaan Jonille hienosta vuodesta. Olen oikeasti iloinen että löysit Buffyn. Kiva kun clubissa on joku toinenkin joka ei vaan vilkaise nimeä ja totea paskaksi sarjaksi.

Itselläni on aikalailla täysin päinvastainen vuosi takana.
Koko vuosi on ollut lähinnä vain aikalailla helvetin masentava ja ahdistava kaikin puolin. Kaikki mahdollinen on tuntunut menevän pieleen. On masentanut ja ahdistanut kokoajan ihan järjettömästi. Rehellisesti sanottuna on ihme että edes aloin piirtämään vuosien tauon jälkeen koko Foorumisarjakuvaa kun tiesin että sekin pitää loppuun asti saattaa jokatapauksessa...
Mutta joo, eiköhän ensivuodesta tule vielä paskempi.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 31.12.2017 21:41

Meikällä on vähän vaikeaa hahmottaa mitkä tapahtumat kuuluvat tähän vuoteen ja mitkä sitä edeltävään, kun arki on kulunut suurimmaksi osaksi työn parissa ja omaa aikaa jää enimmäkseen viikonlopulle. Kohta vuosi pysytty samassa työpaikassa, mikä on itsessään suuri saavutus.
On toki uuvuttavaa, kun työnä on siivota kaikki raksamiesten jälkeen jättämät sotkut ja tämä eräskin työpiste oli oikeasti luokkaa "On tämä, saatana, työmaa!" , mutta hyvänä kääntöpuolena on sentään se että tilipäivän jälkeen jää vuokran ja ruuan jälkeen rahaa jopa hemmotteluihin.
Hommattuna mm. Segan ja SNESin minit, LNOE 10vee versio, Nintendo Switch, Ahosen teos, pieni karja pehmoleluja ja suunnitelmissa olisi hankkia vielä ainakin uusi tykimpi (linux)peliPC, kahvikorvapuusteja, kirjahylly ja uusi kilon säkki teetä.


Sarjiksien parissa ajattelin jatkaa myös ensivuoden puolella, kunhan saan pelitettyä ensin hieman tasoitteeksi. Eihän meikän töherryksiä kukaan pahemmin katsele, mutta piirtämisessä on kuitenkin oma rentoutuksensa.

Vuodenvaihde on mennyt melkoisen mukavasti. Kävin mummoa moikkaamassa, ostoksilla ja sitten sen jälkeen aterioimassa paikallisessa 'purilaiskunkussa'. Sittemmin tuli seurattua rakettien paukuttelua, nautittua parit (pannulliset) maitoteetä sekä suklaatia. Ehkäpä tässä voisi vielä seurata jotain leffaa keskiyölle saakka.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.01.2018 12:25

Kehossani tapahtuu outoja muutoksia. Hiusten leikkaamisen jälkeen tukan väri on oudosti tummentunut viikon aikana niin, että kerran illalla kusella käydessäni ihan havahduin peilikuvajaistani katsoessa. Myös muutkin ovat alkaneet huomata tämän. Ja ei, tukkani ei ole paskainen. :P

Sen lisäksi sängen ja naaman karvoituksen kasvu on tuplaantunut. Nyt jo parissa päivässä on selkeä karvoitus suun ympärillä, kun ennen meni 5 päivää karhean sängen kasvattamiseen.

Kehoni testosteronin tuotanto on nähtävästi lisääntynyt hiusten leikkuun myötä. Toivottavasti myös vastakkainen sukupuoli noteeraa tämän positiivisessa mielessä. ;)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Silence » 11.01.2018 15:57

Joni Ahonen kirjoitti:Kehoni testosteronin tuotanto on nähtävästi lisääntynyt hiusten leikkuun myötä. Toivottavasti myös vastakkainen sukupuoli noteeraa tämän positiivisessa mielessä. ;)


Pokemon-evoluution seuraava vaihe.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.01.2018 21:50

Silence kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Kehoni testosteronin tuotanto on nähtävästi lisääntynyt hiusten leikkuun myötä. Toivottavasti myös vastakkainen sukupuoli noteeraa tämän positiivisessa mielessä. ;)


Pokemon-evoluution seuraava vaihe.


Heti alkoi päässä soimaan tämä biisi:
https://www.youtube.com/watch?v=xfeBNwWGmzs
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 12.01.2018 17:49

Nonniin, tällä viikolla alkoi mennä autokoulun teoriakoeharjoitus suht. usein läpi, ja tänään kävin katsastusasemalla tekemässä varsinaisen teoriakokeen paikan päällä... ja ekalla läpi! Eihän siinä mennyt kun jotain kuukausi opiskellessa, eli ihan helvetisti liikaa. Toivottavasti on jo kohta kortti hanskassa.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Highwind » 25.01.2018 00:22

Varttia vaille yhdeksän totesin itselleni, että en kai minä tänään kaljaa tarvitse vaikka hieman tekisi mieli. Hieman yli tunnin myöhemmin muija kertoo, että tämä oli nyt tässä.

Koskaan en ole katunut kaljan ostamatta jättämistä näin paljoa.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Zipuli » 29.01.2018 14:15

Mitäs tässä. Paljon paremmaksi on olo mennyt tuossa viime vuoden loppua kohti. Toki masennus iskee aina silloin tällöin vieläkin, mutta sentäs olen pystynyt tekemään asioita ja olla kiinnostunut myös. Vähitellen on myös kiinnostunut herännyt pelejen kohdalla takaisin(Toki olen pelaillut ja ostanut kaikkea, mutta ei vain kiinnostusta pelata kaikkea mitä löytyy). Ei ehkä radikaalisesti muutu elämä tänä vuonnakaan, mutta toivottavasti parempi olo jatkuu eikä ainainen masennus.

Jos ei muuta niin luultavammin edes koitan postailla täällä enemmän ja ehkä yrittää ottaa joihinkin vanhoihin kavereihin ja tuttuihin yhteyttä enemmän. Ja tietenkin mennä isohkoa backlogia lävitte (Ehkä streamailessa jos ei muuten motivaatiota löydy).
Kuva

PSN: Yussyz
XBL: Zipuli
Steam: zipuli0/Yusaris
Avatar
Zipuli
 
Viestit: 34
Liittynyt: 15.03.2014 15:56
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Kallu » 31.01.2018 21:23

Patrioottina täytin kansallisvelvollisuuteni ja äänestin foorumin gaalassa. Pressanvaalit taas ei kiinnostanut.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 12.02.2018 16:26

Jee jee, nyt on kortti hanskassa ja autokin jo hommattu. Vuoden 2006 Renault Megane, ~200 000km ajettu mutta hyvin pidetty ja on ihan kuin uusi. Itse ajaminen sujuu ihan hyvin, mutta en tiedä autoista hölkäsen pöläystä niin kuumottaa kokoajan että hajotan siitä jotain. Pari kertaa jo lähtenyt ajamaan käsijarru päällä yms. :x

Tänään alkoi myös duunit, ajelen siis pääasiassa eläkeläisille ruokakuljetuksia ja aina välillä jotain catering-tilauksia sun muita. Ihan lepiä hommia, kruisailen pitkin kyliä ja juttelen mukavia vanhuksille. Onpa siellä yksi sotaveteraanikin, jonka kanssa tekisi mieli jäädä juttelemaan aina pidemmäksikin aikaa. Oikeestaan ainoa negatiivinen asia tässä duunissa on se, että luultavasti ennemmin tai myöhemmin löydän jonkun asiakkaan kotiinsa kuolleena. No, eipä olisi ensimmäinen kerta kun löydän ruumiin. :roll:
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 14.02.2018 21:43

Olen odottanut joka päivä hakemaani työpaikkaan haastattelukutsua ja alkaa vaikuttamaan ikävästi siltä, että sitä ei taida tulla ollenkaan. On ollut hankalaa keskittyä kunnolla muihin juttuihin, kun odottaa tätä yhtä asiaa ja samalla fiilis laskee koko ajan. Lupasivat kyllä ilmoittaa kaikille hakijoille. Ehkä huomenna...


Myös apurahoja olen anonut eri projekteihin ja ainakin nyt olen tehnyt elämäni parhaimmat hakemukseni. Mahdollisuudet saada jotain ovat pienet, mutta ainakaan nyt ei pitäisi olla hakemuksissa vikaa. Koen silti suurta epävarmuutta, kun pitää alkaa tulo -ja menoarvioita tekemään ja raapustaa fiksun kuuloista tekstiä, miksi juuri minun hankkeeni tarvitsee avustusta.


Maaliskuussa nyt viimeistään saan tietää hakemusten kanssa käy. Odottelua.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 12.03.2018 23:46

Itselle kuuluu semihyvää. Töitä piisaa. Tänään oli seitsemän päivä töissä putkeen ja huomenna ainakin vielä yksi vuoro. Pyysin vielä keskiviikoksi vuoroa jolloin (koska torstainakin on töitä) tulisi 10 päivän työputki, mutta ei haittaa, koska pakko takoa silloin, kun rauta on kuumaa (toisinsanoen silloin kun töitä on tarjolla). Pisti vaan tänään vähän hiljaiseksi, kun sain kuulla, että yksi hyvä ystävä oli joutunut sairaalaan haimatulehduksen takia rankan ryyppäyksen johdosta. Vielä itseäni nuorempi tyyppi ja ei pysty varmaan loppuelämässään koskemaan viinaan. Surullisinta on se, että itse varmaan joudun kokemaan saman läpi ennenkuin tajuan vähentää omaa juomistani. Noh, otetaan tätä lonkeroa vielä, kun pystyyy. :roll:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 29.03.2018 23:28

Kolmen viikon työkeikka Kotkassa taidemallina päätyi tänään. Oli tosi piristävää päästä vähäksi aikaa pois kotiseudulta ja ansaita myös omaa rahaa. Tosin melkein kaikki palkasta meni koulutusmaksuihin. Vakituista duunia en ole siis onnistunut löytämään, mitä nyt ensi viikolla on vuoden ensimmäinen työhaastattelu Seinäjoella päin tiedossa. Paikkaan on paljon hakijoita ja jo kutsu haastatteluun on iloinen asia. Sen lisäksi olen vähän muitakin hakemuksia pistänyt ja odotan apurahapäätöksiä. Yhdestä hakemuksesta en saanut mitään, mutta vielä on kaksi vireillä. Olen oikeasti kohta maksuvaikeuksissa, jollen löydä vakiduunia tai tärppää noiden apurahojen suhteen.

Tuntisin itseni lottovoittajaksi, jos onnistuisin töitä saamaan. Alkaa tuntumaan yhtä utopistiselta kuin elämänkumppanin löytyminen. No eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikkapa puolen vuoden päästä kirjoittelen tänne löytäneeni töitä ja menneeni naimisiin.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 02.04.2018 16:41

Olipahan pääsiäinen. Piti lähteä porukoille maaseudulle rauhoittumaan, mutta eiköhän suurin osa oman kylän samasta ikäluokasta ollut juuri samaan aikaan mestoilla :roll: Kun sitä harvemmin näkee, niin ryyppäämiseksihän se sitten meni.
Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron