Mikä ärsyttää?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Masse » 28.02.2014 11:34

En muista oliko tällaista ketjua edellisellä foorumilla, mutta mielestäni ihan oleellinen.

Itseä ärsyttää, että en muistanut ennakkotilata RE4:n PC HD-julkaisua ja siten saanut sen soundtrackia (vaikkei pelin musiikit nyt mitään kaikista muistettavimpia olleetkaan save room-musaa lukuunottamatta).
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Lord_Kado » 02.03.2014 23:42

Nyt rasittaa se, että olen jumissa Tampereella, kun pitäisi palata takaisin toiselle puolelle Suomea maksamaan erääntyviä laskuja (niin kun kyseiset paperit jäi kämpille, prkl) ja vielä pitää kolmea tuholaiskissaa vahtia samalla ilmeisesti tiistaihin asti.

Kaiken takana on sukulainen, joka pyörii tällä hetkellä levottomana Miamin lentokentällä ja odottaa seuraavaa sopivaa konetta Eurooppaan.
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.
Avatar
Lord_Kado
 
Viestit: 158
Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 03.03.2014 15:26

Kauhea takatalvi loskapaskoineen yllätti taas kivasti. Inhottavaa talsia räntäsateessa kouluun pelkästään ruotsia pänttäämään. Parin viikon päästä pitää luokan edessä vetää esitelmä ruotsiksi, joka stressaa saakutisti. :|

Kas, Kado Tampereella. Pistäydy Gamehousessa, se piristää harmaata päivää. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 03.03.2014 18:19

Sir Ahonen kirjoitti:Kauhea takatalvi loskapaskoineen yllätti taas kivasti.


Sama täällä. Etelä-Suomessa sataa räntää ja tuulee vähän, ainakin kun kävin viimeksi ulkona.

Sir Ahonen kirjoitti:Inhottavaa talsia räntäsateessa kouluun pelkästään ruotsia pänttäämään. Parin viikon päästä pitää luokan edessä vetää esitelmä ruotsiksi, joka stressaa saakutisti.


Ruotsi on suht' helppo kieli, joten ei kannata stressata. Saanko udella esitelmän aihetta?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 03.03.2014 21:55

-Zerials- kirjoitti:Ruotsi on suht' helppo kieli, joten ei kannata stressata. Saanko udella esitelmän aihetta?


Anders Weberg nimisestä videotaiteilijasta. Vaikean esitelmän teosta tekee sen ettei tyyppi juurikaan avaa teoksiensa maailmaa katsojille mitenkään. Koita siitä sitten vääntää järkevää settiä, kun kielitaitokin on niin paska.


Google translatella läpäisen tuon ruotsin varmaan nipin napin.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Lord_Kado » 06.03.2014 00:10

Joni Ahonen kirjoitti:Kas, Kado Tampereella. Pistäydy Gamehousessa, se piristää harmaata päivää. :)


Lielahden Citymarket jeesasi senkin edestä kun löysin hyviä pelejä vain kahdellakympillä. :P
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.
Avatar
Lord_Kado
 
Viestit: 158
Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Saappineste » 08.03.2014 03:04

Koin muutama tunti sitten masentavimman hetken elämässäni. Olin vanhempieni luona visiitillä. Mielessä oli että jos jotain tekemistä keksisi. Soitin kaverille joka ilmoitti alkavansa juomaan. Ei sitten tehtykkään mitään. Noh saunoin siinä ja löin nuuskan huuleen rentoutuakseni. Maikkari tarjoili uuden visailun nimeltään "suuret setelit". Katselin siinä kuinka keski-ikää hipovat aikuiset naiset kikattivat kuin teinit menemään. Alkoi vituttamaan tanakasti maailman nykytila. Tätäkö on viihde parhaaseen katseluaikaan? Suivainnuin ohjelmasta siihen malliin, että ajattelin laittaa pitkäkseni vierashuoneeseen ja katsoakseni mitä huominen toisi tullessaan.

Pienet nokkaunet tempaistuessani, minut raahasi todellisuuteen olohuoneesta pauhaava emma gaala. No tämä ei häirinnyt isosti, onhan se kuitenkin musiikkibisneksen suuri sirkus. Keskittyminen uneen herpaantui kriittisesti siinä vaiheessa kun Cheek nousi melkeen jokaisen kategorian voittajaksi. Olen parhaani mukaan yrittänyt ingnorata tätä porvariräppäriä ja siinä olen onnistunutkin. Nyt kuitenkin ärsytyksen liemet lainehtivat käsille siihen malliin että siinä meni unet. Timantit on ikuisia, kuuluvat sanoneen. I rest my keissin!
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Marsa » 09.03.2014 15:07

Tuli eräs asiakas, eikä osannu tervehtiä. Kaksi kertaa häntä tervehdin, mutta vastausta en saanu. Yleensä jaksan tervehtiä kolme kertaa ja jos sitten en saa vastausta, annan olla. Nyt en kehdannu, kun oli muitakin asiakkaita. Katsoivat hekin vähän oudoksuen tätä herraa joka ei kiinnittänyt mun tervehdykseen mitään huomiota. Hyvälle tavalle ainaki opettaa lapsensa tuolla käytöksellä.

Ei ehkä pitäis näin pienestä ärsyyntyä, mutta miksi se on niin vaikiaa sanoa mitään takasi jos aspa sua tervehtii? Tässä työssä menee kyllä välillä usko ihmisiin, on väliläl kyllä sen verran epäkohteliasta tyyppiä liikenteessä.
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Gigante » 10.03.2014 11:02

On alkanut viime aikoina potuttamaan tapa, jolla Google kohtelee käyttäjiään, varsinkin youtuben kohdalla: Sinut pakotetaan tekemään täysin turha Google+ -tili, aivan sama vastaatko heidän ärsyttävään kysymykseen kyllä tai ei, se tekee sen turhakkeen silti. Vaikka poistaisit sen joutavan tilin, google varmistaa että saat saman turhakkeen uudestaan myöhemmin. Sitten kun opettelet sietämään sitä G+ pasketta, niin googlehan ruinaa sinua taas lisämään taas jotain joutavaa kyseiseen tiliin, tai et pääse kommentoimaan videoita juutuubassa ollenkaan.


Ainoa tapa, jolla pystyn toistaiseksi kommunikoimaan henkilöiden kanssa onkin sitten postilaatikko. Osio, johon en jostain syystä pääse kuin kirjoittamalla sen selaimen osoitepalkkiin. Tai ehkä kyseiseen paikkaan pääsisi helpommin, mutta käyttäjällä ei ole lainkaan hajua, että kuinka. Kaikki tämä vain siksi, koska iso Gee haluaa tehdä palveluidensa käytön mahdollisimman vaikeaksi. Kiitos vain hemmetisti, mutta pitäkää tunkinne!

"Älä ole paha",
koska Google osaa olla vieläpä ironinen oman slooganinsa suhteen, heidän kannattaisi muuttaa se muotoon:
"Älä ole paskapää...koska me olemme puolestasi".
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja typewriter » 10.03.2014 16:08

^^Lisättäköön tuohon vielä se, että youtube itse alun alkaen painotti olla käyttämättä oikeaa nimeään käyttäjänimenä, ja sitten syöpä-Google PAKOTTI vaihtamaan oikean nimen käyttäjätunnukseksi. Ainakin miulla ja kavereilla kävi just näin, yhtäkkiä kaikilla etu-ja sukunimi youtuben käyttäjänimenä vaikkei ees haluttu.

Vitun Google.
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 14.04.2014 23:50

Itseäni ärsyttää se, kun joudun olemaan mukana yhdessä projektissa, jossa tunnen olevani aivan ulkopuolinen. Minut otettiin siihen mukaan puoliväkisin, jotta se näyttäisi suuremman tiimin vuoksi vakuuttavammalta. Yritän toki kyllä tehdä mitä voin, mutta palavereissa minulla ei ole yhtikäs mitään mielipiteitä esittää koko projektin suhteen. On tuntunut vähän vaivaannuttavalta olla mukana, kun en osaa avata suutani kokonaiseen tuntiin noissa keskusteluissa. Koen itseni todella turhaksi tässä hommassa, joka etenee täysin ilman minuakin. Ärsyttävintä asiassa on se, että puhutaan ja luvataan paljon, mutta todellisuudessa ei tehdä mitään, joka hyödyttäisi. Plääh.

EDIT: Tämä ketju olikin jo perustettu. :oops: Miten ihmeessä en löytänyt tätä, vaikka selasin Yleisen kaikki aiheet moneen otteeseen?!
Viimeksi muokannut Joni Ahonen päivämäärä 15.04.2014 09:15, muokattu yhteensä 3 kertaa
Syy: Tämäkin topikki oli jo olemassa. Ei olisi uutta tarvinnut pyykätä.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Gigante » 15.04.2014 09:16

Tämä meikän niin kutsuttu älypuhelin, jonka tekijöillä ei ainakaan ollut paljoa älliä päässään.
Olen toki kiitollinen siitä, että pystyn katsomaan kapulan kautta sähköpostin ja se toimii samalla minitelkkarina ja mp3-soittimena, mutta:


Ensinnäkin tämän Nokian "Lutkan" (Lumiahan tarkoitti horoa tai vastaavaa) akunkesto on aivan täysi susi. Vähällä käytöllä koko akku kestää ehkä vähän päälle päivän. Pitäisi repiä puhelin auki ja kytkeä siihen kiinni toinen akku, jotta kestäisi käyttöä edes vähän kauemmin.

Sitten nämä MP3 ja vastaavat tiedostot ovat täysin jonkun loisohjelma Zunen varassa, eikä tiedostonsiirto tahdo ikinä onnistua ongelmitta. Joskus tuo Zunen perkele hävittää biisejä puhelimesta, ei anna siirtää kuvia koneelle ja viime kerran jälkeen en päässyt ollenkaan katsomaan kappaleluetteloani, vaikka biisit puhelimessa ovatkin. Miksi musiikkia ei vaan yksikertaisesti voi siirtää kapulaan samaan tapaan kuin normaalissa ämpärissä?


Ärsyttävintähän tässä kapulassa on vielä se, että se toimii puhelimena erittäin surkeasti. Mikäli joudun vastaamaan puhelimeen missään vähääkään äänekkäämmässä paikassa, en saa vastapään puhujan lauseista tavuakaan selvää. Mikään ei vituta niin paljoa kuin joutua huutelemaan "Mitä?, Mitä?", myötänään.



Varmaan turhaan valitan puhelimesta jonka ilmaiseksi sain, mutta potuttaahan se kun en vanhaankaan puhelimeen voi palata, kun aikaisempi kortti piti katkoa pienemmäksi, jotta se tähän älypuhelimeen sopisi :evil: . Ensi puhelimeksi valitsen kyllä enemmän oikean matkapuhelimen, jossa olisi kuitenkin lisänä riittävän iso MP3-soittomahdollisuus + skype tai sähköposti.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 16.04.2014 08:41

Gigante kirjoitti:Tämä meikän niin kutsuttu älypuhelin, jonka tekijöillä ei ainakaan ollut paljoa älliä päässään.
Olen toki kiitollinen siitä, että pystyn katsomaan kapulan kautta sähköpostin ja se toimii samalla minitelkkarina ja mp3-soittimena, mutta:


Ensinnäkin tämän Nokian "Lutkan" (Lumiahan tarkoitti horoa tai vastaavaa) akunkesto on aivan täysi susi. Vähällä käytöllä koko akku kestää ehkä vähän päälle päivän. Pitäisi repiä puhelin auki ja kytkeä siihen kiinni toinen akku, jotta kestäisi käyttöä edes vähän kauemmin.

Sitten nämä MP3 ja vastaavat tiedostot ovat täysin jonkun loisohjelma Zunen varassa, eikä tiedostonsiirto tahdo ikinä onnistua ongelmitta. Joskus tuo Zunen perkele hävittää biisejä puhelimesta, ei anna siirtää kuvia koneelle ja viime kerran jälkeen en päässyt ollenkaan katsomaan kappaleluetteloani, vaikka biisit puhelimessa ovatkin. Miksi musiikkia ei vaan yksikertaisesti voi siirtää kapulaan samaan tapaan kuin normaalissa ämpärissä?


Ärsyttävintähän tässä kapulassa on vielä se, että se toimii puhelimena erittäin surkeasti. Mikäli joudun vastaamaan puhelimeen missään vähääkään äänekkäämmässä paikassa, en saa vastapään puhujan lauseista tavuakaan selvää. Mikään ei vituta niin paljoa kuin joutua huutelemaan "Mitä?, Mitä?", myötänään.



Varmaan turhaan valitan puhelimesta jonka ilmaiseksi sain, mutta potuttaahan se kun en vanhaankaan puhelimeen voi palata, kun aikaisempi kortti piti katkoa pienemmäksi, jotta se tähän älypuhelimeen sopisi :evil: . Ensi puhelimeksi valitsen kyllä enemmän oikean matkapuhelimen, jossa olisi kuitenkin lisänä riittävän iso MP3-soittomahdollisuus + skype tai sähköposti.


Itse en edes ole älypuhelin-aikakauteen vielä siirtynyt. Vanha puhelin pelaa oikein mainiosti, joten miksi vaihtaa. Vanhassa pysytään...
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 16.04.2014 14:09

-Zerials- kirjoitti:Itse en edes ole älypuhelin-aikakauteen vielä siirtynyt. Vanha puhelin pelaa oikein mainiosti, joten miksi vaihtaa. Vanhassa pysytään...

Mun mielestä on hauska, että miten älypuhelimettomien ihmisten mielipide älypuhelimista on lähes aina "en tee puhelimella muuta kuin soitan puheluita ja lähetän tekstiviestejä". Itse olin vielä vuosi sitten ihan samanlainen, mutta siinä vaiheessa kun sitä sai modernin puhelimen käteen, niin kyllä sitä alkoi puhelimelle muutakin käyttöä löytyä. Kyllä minä tänäkin päivänä vielä jollain vanhemmallakin puhelimella pärjäisin, mutta ei minulla ole mikään hinku vaihtaa nykyistäkään mihinkään.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 18.04.2014 09:56

Piilolinssien kanssa on välillä saanut tapella melkoisesti. Jostain syystä ne kuivuvat silmiini niin, ettei niitä enää kunnolla otettua pois. Kaksi päivää sitten menin kynnellä raapaisemaan silmääni aika pahasti. Edelleen on silmän alaosa punainen ja vähän kipeä. Jos punotus ei katoa, pitää mennä terveydenhoitajan pakeille.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 21.04.2014 14:17

Eilen iltapäivällä oli hyvä hetki rentoutua ja päätin surffailla netissä tabletilla. No, mitä kävikään? Tabletti jumittui täysin. Laite oli täysin restartattava ja siinä meni muutamat tiedostot, joita laitteeseen oli mennyt.

Tämän lisäksi tämä Play-kauppa kävi väittämään, että sähköpostin salasana oli väärä, vaikka olin sen vasta pari päivää sitten vaihtanut (syistä, joista en tahdo kertoa) ja se oli selvästi muistissa. No, jouduin kuluttamaan arvokasta aikaani taas turhaan. Kiitos Google!
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja NightFan » 21.04.2014 15:11

-Zerials- kirjoitti:Eilen iltapäivällä oli hyvä hetki rentoutua ja päätin surffailla netissä tabletilla. No, mitä kävikään? Tabletti jumittui täysin. Laite oli täysin restartattava ja siinä meni muutamat tiedostot, joita laitteeseen oli mennyt.

Itelläkin käy usein että tabletti jumittuu kesken kaiken ja sitä joutuu uudelleen käynnistämään. Lahjaksi olen ite sen saanut mutta ostamaan en kyllä lähtis mistään hinnasta.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Kaya » 25.04.2014 09:49

Ärsyttää ihan saatanasti tuo talkkari, kun tulee ikkunan alle huudattamaan lehtipuhallintaan kello seitsemän aamulla. Jyryyttää sitten siinä niin kauan et luovutat ja nouset ja aika pian sen jälkeen lopettaa ja alkaa jotain rikkaruohoja kitkeä tms -.- Kun vaan löytyis jostain se talo/asunto minkä vois ostaa niin pääsis tästäkin talosta ja ärsyttävistä naapureista eroon. Eilenkin naapuritalosta jotkut mamulapset visko saksia meidän parvekkeelle :D Kävin kyllä ojentamassa niitä, mutta mitä vittua naapurit?

Joku hullu yritti eilen päälle ajaa aamulla kun olin puolisoa töihin viemässä. Myönnän että olisi ollut minun väistövelvollisuus, mutta oli monen monen metrin päässä eli katoin että kerkeen helposti alta. No se hullu iskee kaasun pohjaan ja yrittää kylkeen ajaa ja huudattaa äänitorvea. Tais olla helvetin iso kolaus hänen egolleen kun en jääny oottelemaan kun olisi ollut minun väistövelvollisuus.. Ei helvetti.

Töissä on nyt ilmastointi pois käytöstä jonkun 3-4 viikkoa, kun korjaileevat jotain kanavia siellä. Ahistavan kuuma on kyllä siellä, vaikkei mitkään helteet vielä olekkaan. Toivottavasti ei menis kuukautta ku on korjattu, kuoleehan sinne muuten.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja typewriter » 25.04.2014 13:00

Kaya kirjoitti:Joku hullu yritti eilen päälle ajaa aamulla kun olin puolisoa töihin viemässä. Myönnän että olisi ollut minun väistövelvollisuus, mutta oli monen monen metrin päässä eli katoin että kerkeen helposti alta. No se hullu iskee kaasun pohjaan ja yrittää kylkeen ajaa ja huudattaa äänitorvea. Tais olla helvetin iso kolaus hänen egolleen kun en jääny oottelemaan kun olisi ollut minun väistövelvollisuus.. Ei helvetti.

Pari kertaa ollut itsekin vastaavanlaisessa tilanteessa, nykyään odotan aina kiltisti mikäli olen itse väistövelvollinen (vaikka olisikin ehkä aikaa singahtaa ensin). Vituttavaa silti, tunnen tuskasi. :mrgreen:
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja whatever » 26.04.2014 18:54

Lainasin kaverille tietokonetta pariksi kuukaudeksi, kun ei itsellä ole intissä tarvetta sellaiselle. Hain tänään takaisin ja kone kyllä toimii, mutta pitää ihan ihmeellistä nakutusta kokoajan. :x Pakko luukuttaa musaa täysillä ettei vituta, en jaksa tutkia ongelman alkuperää.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Pidgeon » 01.05.2014 00:01

Leuanvetotanko hajosi ja nyt pitää hetken aikaa tulla toimeen ilman. Treeni on alkanut sujumaan viime aikoina ja tällaiset vastaantulemiset uhkaavat vain innostuksen lopahtamista.
Pidgeon
 
Viestit: 55
Liittynyt: 28.02.2014 22:51

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 05.05.2014 12:44

Tekniikan kanssa säätäminen aiheuttaa aina harmaita hiuksia. Olen testannut yhtä videoteostani, jota varten olen tarvinnut pari tv:tä ja DVD-soitinta. Ensiksi DVD-soittimet eivät toimineet haluamallani tavalla, joten vaihdoin ne koulussa toisenlaisiin. Nyt kun soittimet toimivat, toinen tv meni yllättäen paskaksi.

Vähän hävettää ravata alvariinsa koulun av-kioskilla kamoja palauttelemassa ja lainailemassa, mutta tätä elämä on elektroniikan parissa. Huokaisen helpotuksesta, jos saan viimeistään huomenna juttuni toimimaan haluamallani tavalla, muuten räjähdän. :x
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 06.05.2014 09:21

Tilaamani Silent hill: Shatttered memories olikin jenkkiversio, eikä toiminut. Kai tuo pitää yrittää myydä ja hankkia se Vitaversio. En uskalla ruveta konsoliani modaamaan yhden pelin takia.
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 07.05.2014 22:28

Eräs yhteiskyyti ei sitten järjestynytkään, josta syystä joudun junalla reissaamaan muutaman ylimääräisen kerran. Totta puhuakseni epäilinkin vähän koko kyytihommelia, sillä muihin ihmisiin on hankala luottaa.

En koskaan halua joutua olemaan kenenkään armoilla. Siitä syystä pidän tiukasti ohjakset aina käsissäni, koska asiat tulevat silloin todennäköisesti myös hoidettua. Ärsyttää oikeasti se kun monikaan ei noudata aikatauluja ja pidä kunnolla lupauksistaan kiinni. Pitkäaikaiset luottohenkilöt ovat lottovoittoakin suurempi juttu. :(
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja NightFan » 07.05.2014 22:54

Joni Ahonen kirjoitti:En koskaan halua joutua olemaan kenenkään armoilla. Siitä syystä pidän tiukasti ohjakset aina käsissäni, koska asiat tulevat silloin todennäköisesti myös hoidettua. Ärsyttää oikeasti se kun monikaan ei noudata aikatauluja ja pidä kunnolla lupauksistaan kiinni. Pitkäaikaiset luottohenkilöt ovat lottovoittoakin suurempi juttu. :(

Itekkin en oikein pidä siitä että pitää luottaa johonkuhun jossakin asiassa, siitä tulee aina epäilyttävä olo. Kun tekee itse niin se on huomattavasti helpompaa sillä jos homma kusee niin tietää ainakin kenestä on kyse :D
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron