Nyt soi -topic

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Wagner` » 02.01.2016 16:18

Flammentod - Politischer Soldat

Ja saksalaista natsibläkkistä tähän väliin.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 12.03.2016 21:03

https://www.youtube.com/watch?v=DTzCQlkBKJM

David Bowien vanhempaa tuotantoa olen kuunnellut maalaamisen lomassa. The Man Who Sold The World soi Metal Gear Solid 5:ssa jota kautta tutustuin muihin miehen alkupään kappaleisiin paremmin. Parhaimmillaan olen intautunut tanssimaan kesken maalaamisen. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 26.03.2016 18:17

Armatus-Hating Human Hating Life
'98 julkaistu demo sai viimein ansaitun vinyylipainoksen. Voi vittu mitä rävellystä, kyllä tällaista kuunnellessa sitten sielu lepää! Rumpali sohlaa ihan mitä sattuun, vittu total hail!

Tätä on sota. Illalla katsomaan Profanaticaa.
Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 02.05.2016 22:18

Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 21.05.2016 01:38

https://www.youtube.com/watch?v=gAh9NRGNhUU

Kymmenen vuotta sitten ja vieläkin uppoaa. Tästä se raskaamman musiikin kuuntelu itselläni lähti.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja whatever » 02.06.2016 00:52

Kuulin juttua että Kreikassa on melkein yhtä paljon metallibändejä kun pohjoismaissa väkilukuun nähden, ja kyllähän sieltä jotain hyvää löytyy kun etsii: https://www.youtube.com/watch?v=kC3ntrUR_js
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 02.06.2016 08:58

Hunter97 kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=gAh9NRGNhUU

Kymmenen vuotta sitten ja vieläkin uppoaa. Tästä se raskaamman musiikin kuuntelu itselläni lähti.


Muistan hyvin kuinka yksi puolalainen tyttö vaihdossa sanoi tämän videon nähtyään suomalaisten olevan oudointa kansaa maailmassa. Varsinkin kun olen edelleen ainoa hänen tuntemansa suomalainen. :lol:

Aivan aidosti olen edelleen ylpeä Lordin voitosta ja rohkeudesta. Sääli miten paljon ovat lokaa saaneet niskaansa. Tomi Putaansuu on lahjakas taiteilija ja antaa harvinaisen selkeitä haastatteluja omana itsenään.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 07.06.2016 15:53

Tracedawn - Sick Fire

Vanhaa kunnon Tracedawnia, muistan popitelleeni Lizard Duskia koko viime kesän töissä ja nyt näyttäis alkavan tämänkin kesän "työskentely" samoilla sävelillä. Tää on sit varmaan se mun lempparibiisi tältä levyltä (joka on muutenkin yks mun kaikkien aikojen suosikkilevyjä), säkeistöriffi on ihan vitun tiukka, diggaan helvetisti tosta rauhallisemmasta väliosasta ja sen lisäks tää hyväilee tosi paljon mun triolifetissiä. En vittu tiiä mikä tässä levyssä on mut tää vaan tuntuu vuosi vuodelta olevan parempi.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja whatever » 10.11.2016 13:17

Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 14.12.2016 20:40

Azaxul-Horned Furies
Kaikkea helvetin paskaa sitä joutuu nykyajan Black Metal-skenessä sietämään, mutta tässä on kyllä kaikki kohdallaan.
Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Masse » 15.12.2016 00:02

Tämä biisi olisi tarkoitus mennä vetämään kaverin kanssa livenä yhteen baariin joskus joulun jälkeen. Saas nähdä mitä siitä tulee.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 15.12.2016 00:53

Masse kirjoitti:Tämä biisi

Ai jessus, meitsi kuunteli tota levyä semipaljon joskus ajat sitten ja olin tyystin unohtanutkin sen. Kiitti muistutuksesta :D
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja whatever » 15.12.2016 15:19

Hammerkrieg kirjoitti:Azaxul-Horned Furies
Kaikkea helvetin paskaa sitä joutuu nykyajan Black Metal-skenessä sietämään, mutta tässä on kyllä kaikki kohdallaan.

Kas kun ei Horned Furries.
Spoiler: show
Kuva
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 15.12.2016 16:43

whatever kirjoitti:
Hammerkrieg kirjoitti:Azaxul-Horned Furies
Kaikkea helvetin paskaa sitä joutuu nykyajan Black Metal-skenessä sietämään, mutta tässä on kyllä kaikki kohdallaan.

Kas kun ei Horned Furries.
Spoiler: show
Kuva

Kyllä tää on varmaan jo Goatpenis
Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 18.12.2016 15:55

Carcass - No Love Lost

Heartworkia tuli kuunneltua koko viime kesä työharjottelussa ja tää on ehdottomasti yks suosikkiveisuja koko lätyltä. Tiukkaa junttausta alusta loppuun, en ees voi kuvitella et mimmonen shitstopper tää levy on julkaisunsa aikaan ollut.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Gigante » 03.01.2017 10:49

Kiitos internetin ja meikän...yhteyksien, olen onnistunut sivistämään itseäni Monte Criston kreivi-musikaalilla. Korniltahan musiikalit aina tuntuvat, mutta perhana, tämä musiikali on kuulostanut aikas hienolta kokonaisuudelta. Mikäli on jokin musikaali, minkä tahtoisin livenä nähdä/kuulla, niin tämä...sekä Young Frankenstein.

Päässä soinut, viime aikoina aina säännöllisesti.
I Know Those Eyes/ This Man Is Dead Mielestäni koko musikaalin parhaimpia. Ihanan dramaattinen kipale.

Musikaalin kohokohdat, kuunneltavissa vielä toistaiseksi.
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... eysJIbjfDx
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Fastphase1 » 06.01.2017 20:40

Oasis-Champange Supernova

Viime aikoina olen ollut hieman allapäin, mutta tämä auttaa.
"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it"

Evelyn Beatrice Hall
Fastphase1
 
Viestit: 89
Liittynyt: 14.03.2014 18:45

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 18.01.2017 18:04

Daisuke Ishiwatari - Tsuki No Shihai

Ennoo viimesen kuukauden aikana kuunnellu about mitään muuta kuin Guilty Gearin ja Blazbluen OST:tä ja hitto et näissä on kyl ihan heittämällä parhaat soundtrackit ikinä. Tää on tosiaan GG Xrd Revelatorista Ravenin tunnari, jota itse mainasin pelin julkaisun aikoihin. Pitää pikkuhiljaa alkaa karistelemaan pölyt Guilty Gear-taidoista sillä uusin versio ko. sarjasta julkistettiin viime viikonloppuna. Tää taitaa tosiaan olla ainoo hahmotunnari koko pelistä missä on laulut ja meitsi on aina digannu kaikkien Ravenin tunnareiden rässimeiningistä ihan vitusti, varsinkin kun itse tykkään pelata kyseisellä jannulla aivan helvetin aggressiivisesti.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Masse » 19.01.2017 04:37



Oon kuunnellut tota biisiä koko päivän. Ihan helvetin hyvä ralli josta olisi kiva tehdä kitaracoveri jos en edelleenkin olisi laiska paska.

Oon katellut tässä viime päivinä Steins;Gate-animea ja vihdoin annoin itselleni luvan kuunnella [tän] päätunnarin Youtubesta. Tää on oikeastaan eka kerta, kun kuuntelen tätä virallista versiota. Aiemmin oon kuunnellut vaan jotain midi-versiota.

Edit: Itseasiassa toi versio taitaa olla visual novellista joka toimi ton animen lähdemateriaalina, mutta sama biisi kuitenkin soi erinäisinä sovituksina myös animessa. :geek:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 19.01.2017 05:55

Masse kirjoitti:


Oon kuunnellut tota biisiä koko päivän. Ihan helvetin hyvä ralli josta olisi kiva tehdä kitaracoveri jos en edelleenkin olisi laiska paska.

Meitsi ite kelaillu joskus samaa, pitäis vaan jaksaa transcribaa toi ja hommaa skebaan tiukemmat narut et voi veivata droppi C:ssä. Ishiwatarin biisit on kyl hauskoja projekteja aina tabittaa, oon niitä pari kappaletta tehny dustloopin foorumeille ja se on aina ihan kiva tunne ku tyhjä guitar pro-filu muodostuu täydeks biisiks.

Ja jottei ihan täysin offia nii tällä hetkellä soi

Daisuke Ishiwatari - Walpurgisnacht

Tästä oon duunaamassa coveria seuraavaks ja pari päivää menny opetellessa soittaa tätä ja vääntäessä tabsuja. Helvetin tiukka veisu ja yks omia suosikkeja bossitunnareista vuodelta 2016. Tästä välittyy saakelin hyvin Ninen diivamainen asenne ja kertsi just kertoo et miten helvetin paljon syytä on pelätä kyseistä noitamilffiä.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Masse » 19.01.2017 08:42

ForWeAreMany kirjoitti:Meitsi ite kelaillu joskus samaa, pitäis vaan jaksaa transcribaa toi ja hommaa skebaan tiukemmat narut et voi veivata droppi C:ssä. Ishiwatarin biisit on kyl hauskoja projekteja aina tabittaa, oon niitä pari kappaletta tehny dustloopin foorumeille ja se on aina ihan kiva tunne ku tyhjä guitar pro-filu muodostuu täydeks biisiks.


Onneksi itellä on nyt kaks sähkistä niin yhtä voi pitää aina droppi-C:ssä ja toista missä ikinä haluaakaan. Tällä hetkellä ihan perusvireessä, kun halusin pitkästä aikaa soittaa kunnon nuudeleilla.

ForWeAreMany kirjoitti:Daisuke Ishiwatari - Walpurgisnacht

Tästä oon duunaamassa coveria seuraavaks ja pari päivää menny opetellessa soittaa tätä ja vääntäessä tabsuja. Helvetin tiukka veisu ja yks omia suosikkeja bossitunnareista vuodelta 2016. Tästä välittyy saakelin hyvin Ninen diivamainen asenne ja kertsi just kertoo et miten helvetin paljon syytä on pelätä kyseistä noitamilffiä.


Ai hemmetti noissa BlazBlue peleissä näköjään riittää kovia ralleja. Pitää varmaan ruveta ihan kuuntelemalla kuuntelemaan noita itekin vaikka peleistä en tiedä nimen lisäksi yhtään mitään. Tostakin olisi kiva vääntää coveri kaikkine soittimineen. Tulisi ainakin intron perusteella vihdoin jotain käyttöä yhdelle afrikkalaisten soittimien sample-kirjastolle minkä ostin jouluna. :lol:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Kallu » 20.01.2017 03:46

The Mayfield Four - Eden (remix)

Remix kaikkien aikojen lempparibiisistä. En haluaisi kuulostaa häpeilemättömältä fanipojalta mutta tämä ja alkuperäinen biisi on vaan niin saatanan hyviä, että tangat on märät.

https://www.youtube.com/watch?v=_2Tg0U3hrzQ
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Salem » 21.01.2017 04:47

Blaze Bayley - Stare at the Sun

Blazen uutta levyä (ja Suomen keikkoja) odotellessa on fiilistelty jo jokunen aika herran Silicon Messiah-albumia, ja tämä kyseinen kipale on yksi niistä jotka ovat tarttuneet pahemman luokan korvamadoiksi.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Masse » 29.01.2017 07:40

Hausmylly - Se Mustamies

Vittu mitkä sanat, mutta silti ihan helvetin tarttuva biisi. :mrgreen:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Nyt soi -topic

ViestiKirjoittaja Masse » 02.02.2017 04:09

Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron