Unet

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 14.10.2022 19:28

Epämiellyttävin uni miesmuistiin oli outo valemuisto tilanteesta, jossa silmieni edessä toinen oppilas puukottaa lapsen hengiltä luokkahuoneessa. Mitään tällaista ei ole oikeasti tapahtunut, mutta uni jätti häiritsevän fiiliksen siitä, että olenko mahdollisesti sulkenut kokonaan pois mielestäni traumaattisen muiston. Yläasteella kyllä eräs häirikkötapaus heilui veitsen kanssa, mutta ei vahingoittanut onneksi ketään. Sen verran jäi asia häiritsemään että piti oikein tarkistaa netistä asiaa tässä bussissa istuessa. Mitään ei onneksi löytynyt. Häiritsevä uni, joka on kuin muisto lapsuudesta. :?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2328
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Masse » 14.10.2022 19:45

Viime yönä tuli nähtyä ensimmäinen rehellinen painajainen miesmuistiin. Olin jossain tehdasmaisessa rakennuksessa täynnä metallisia "catwalkeja" ja ennenkuin huomasinkaan niin juoksin karkuun sitä vauvaa Resident Evil Villagesta samalla, kun kuumottelin, että Eve RE7:sta hyppää silmille jostain nurkan takaa. Olin vielä niin tärinöissä herätessäkin etenkin, kun oppinut aikuisiällä valveunista, että meni pari minuuttia ennenkuin uskalsin avata silmiäni. Outoa tässä on se, että en ole edes katsellut mitään Ressa-aiheisia videoita puhumattakaan pelannut mitään muutamaan viikkoon. :?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 14.10.2022 20:26

Masse kirjoitti:Viime yönä tuli nähtyä ensimmäinen rehellinen painajainen miesmuistiin. Olin jossain tehdasmaisessa rakennuksessa täynnä metallisia "catwalkeja" ja ennenkuin huomasinkaan niin juoksin karkuun sitä vauvaa Resident Evil Villagesta samalla, kun kuumottelin, että Eve RE7:sta hyppää silmille jostain nurkan takaa. Olin vielä niin tärinöissä herätessäkin etenkin, kun oppinut aikuisiällä valveunista, että meni pari minuuttia ennenkuin uskalsin avata silmiäni. Outoa tässä on se, että en ole edes katsellut mitään Ressa-aiheisia videoita puhumattakaan pelannut mitään muutamaan viikkoon. :?


Aihetta käsittelevällä foorumilla ei lienee mitään tekemistä unen kanssa... :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2328
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Gigante » 15.10.2022 06:49

Masse kirjoitti:Viime yönä tuli nähtyä ensimmäinen rehellinen painajainen miesmuistiin. Olin jossain tehdasmaisessa rakennuksessa täynnä metallisia "catwalkeja" ja ennenkuin huomasinkaan niin juoksin karkuun sitä vauvaa Resident Evil Villagesta samalla, kun kuumottelin, että Eve RE7:sta hyppää silmille jostain nurkan takaa. Olin vielä niin tärinöissä herätessäkin etenkin, kun oppinut aikuisiällä valveunista, että meni pari minuuttia ennenkuin uskalsin avata silmiäni. Outoa tässä on se, että en ole edes katsellut mitään Ressa-aiheisia videoita puhumattakaan pelannut mitään muutamaan viikkoon. :?


Aivan kuin ne painajaiset, joita pelkäsin siitä vaavista saavani, olisivat jonkin virheen vuoksi päätyneetkin sulle. :D Ei niin, että niitä haluaisin päästä lainkaan kokemaan. Sen sijaan pitää tyytyä niihin painajaisiin, joissa päädyn takaisin niihin oppilaitoksiin jotka olivat minulle yhtä helvettiä.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2007
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 30.04.2023 10:22

Näin harvinainen foorumiin liittyvän unen, jossa tämän ulkoasu oli muuttunut takaisin mustanpuhuvaksi ja uusia viestejä oli joka topicissa, joihin menin itsekin innoissani kommentoimaan. Sitten olin jossakin suuressa liikuntasalissa ihan oudon kouluryhmän kanssa ja muistaakseni yksi vanha jo kuollut opettajanikin oli siellä. Uni sitten vain suli oudosti pois ja tuli tunne että tämä kaikki tapahtuukin menneessä.

Yövuoroviikon jälkeen muutenkin unirytmi niin sekaisin, jonka huomaan vaikuttaneen unien laatuun.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2328
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Highwind » 01.05.2023 22:58

Joni Ahonen kirjoitti:Näin harvinainen foorumiin liittyvän unen, jossa tämän ulkoasu oli muuttunut takaisin mustanpuhuvaksi ja uusia viestejä oli joka topicissa, joihin menin itsekin innoissani kommentoimaan. Sitten olin jossakin suuressa liikuntasalissa ihan oudon kouluryhmän kanssa ja muistaakseni yksi vanha jo kuollut opettajanikin oli siellä. Uni sitten vain suli oudosti pois ja tuli tunne että tämä kaikki tapahtuukin menneessä.

Yövuoroviikon jälkeen muutenkin unirytmi niin sekaisin, jonka huomaan vaikuttaneen unien laatuun.

Mielenkiintoisempi uni kuin omat, joissa korkeintaan joku työkaveri kertoo että unohdin veloittaa asiakkaalta paahtoleivät.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 104 vierailijaa