Projektinne

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Projektinne

ViestiKirjoittaja Gigante » 02.03.2024 08:07

Pitkästä aikaa hyvä antaa jonkinmoista tilanneraporttia sarjisprojektistani.
Gigs In Somewhere-sarjiksen seuraavan vaiheen aloittava tavallista pidempi tarinakaari on määrä käynnistyä joskus tämän kevään/alkukesän aikoihin (tod näk huhti-toukokuun tietämillä).
Tällä hetkellä valmiina on noin yhdeksän kipaletta sivuja tai strippejä ja lopullista määrää en voi kuin arvella, kun olen niin halvatun hidas piirtämään. Teemallisesti tarina tulisi olemaan vähän vakavampaan suuntaan...(mikä on varmaan aika odotettavissa kun viimeisimmissä sarjiksissa sentään teloitettiin murhamies kylmäverisesti.), mutta sitä huumorintapaista ei ole tarkoitus myöskään hylätä kokonaan. Vuosien aikana tehtyä pientä ennakointia ja johdatusta tarinassa esiintyviin elementteihin olisi tarkoitus myös pyrkiä hyödyntämään.

Olen kyllä kiroillut usein sitä kun tähän osuuteen pääsemiseksi on kestänyt jo useita vuosia, mutta hyvänä vastapainona tähän viivästykseen on se että käsikseen tuli useita muutoksia sekä saksimisia joihin olen sentään tyytyväinen.
Mitään suurta menestystä en tälle odottele, jolloin ei tarvitse myöskään pelätä odotuksista syntyviä paineita. Meinaan, jos ei edes ole mitään menetettävää, niin ei voi sitten hävitäkään mitään, eh?
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2007
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 124 vierailijaa