Valvojat: Gigante, Joni Ahonen
ressamies kirjoitti: Tässäkin jopa onnistun puukottamaan zombeja ilman että tulee heti turpaan.
-Zerials- kirjoitti:Ennen kun pääsin pelaamaan Code: Veronicaa, olin kuullut paljon lentokone-Tyrantista ja sen ylitsepääsemättömästä vaikeudesta. Hah, kolme B.O.W-kaassukranaattia ja viisi räjähdenuolta, paina nappia ja Tyrant, joka ei edes ehtinyt lähellesi, tippuu alas. Onko jollakulla ollut vaikeuksia tuossa pahamaineisessa kohdassa?
-Zerials- kirjoitti:Puukolla saa tosiaan zombeja hengiltä. Itse pääsin melkein Weskerillä (puukko ainoa ase) battlegamen läpi. Alexia bossi, joka taitaa olla sen skenaarion loppuvastus, sai minut hengiltä, kun en pärjännyt sille puukolla. Pirun vaikea tuntuu olevan...
Itse CV on yksi suosikkiressoista. Tuntuu jakavan paljon mielipiteitä: toiset haukkuu ja toiset rakastaa. Itse kuulun pelin faneihin.
Ennen kun pääsin pelaamaan Code: Veronicaa, olin kuullut paljon lentokone-Tyrantista ja sen ylitsepääsemättömästä vaikeudesta. Hah, kolme B.O.W-kaassukranaattia ja viisi räjähdenuolta, paina nappia ja Tyrant, joka ei edes ehtinyt lähellesi, tippuu alas. Onko jollakulla ollut vaikeuksia tuossa pahamaineisessa kohdassa?
-Zerials- kirjoitti:Ennen kun pääsin pelaamaan Code: Veronicaa, olin kuullut paljon lentokone-Tyrantista ja sen ylitsepääsemättömästä vaikeudesta. Hah, kolme B.O.W-kaassukranaattia ja viisi räjähdenuolta, paina nappia ja Tyrant, joka ei edes ehtinyt lähellesi, tippuu alas. Onko jollakulla ollut vaikeuksia tuossa pahamaineisessa kohdassa?
Puukolla saa tosiaan zombeja hengiltä. Itse pääsin melkein Weskerillä (puukko ainoa ase) battlegamen läpi. Alexia bossi, joka taitaa olla sen skenaarion loppuvastus, sai minut hengiltä, kun en pärjännyt sille puukolla. Pirun vaikea tuntuu olevan...
Gigante kirjoitti:Itselläni ei tästä Alexian kakkosmuodosta ole ollut suuremmin vaivaa, sen jälkeen kun tajusin että tämän iskut eivät yllä hahmoon juuri lainkaan, kun vain menee seisomaan areenan vasempaan laitaan ja pistää paukkumaan.
Gigante kirjoitti:Kyseisessä pelitilassa löytää erään salaisen huoneen, josta löydät mm. DIJ:n päiväkirjan ja jotain kamaa. Huoneeseen pääse siitä pitkästä käytävästä, jossa olit pääpelissä ennen ensimmäistä Bandersnatcher-taistelua. Weskerillä pelatessa tästä huoneesta pitäisi löytyä magnum, jossa on vain yksi täysi rulla. Kaikkien kutien pitää osua Alexiaan, jotta saisit sen hengiltä.
Gigante kirjoitti:Puukon kanssa Alexiaa kun on liki mahdotonta tappaa.
Maestro Ahonen kirjoitti: Tunnelmallisesti Code Veronica ei ole ollut vielä kovin vakuuttava.
Joni Ahonen kirjoitti:Kaivelin tänään eräästä puuarkusta vanhoja Pelimestareita esiin, joissa yhdessä oli Code Veronican ennakko. Lehtihän oli täysin pöllö, jonka mukanokkela teksti herätti vain myötähäpeää Alla oleva ennakko Dreamcastin Ressusta ei ole poikkeus. Silti ihan mielenkiintoista luettavaa.
http://i.imgur.com/ff3FV8h.jpg
http://i.imgur.com/By8U6Uc.jpg
http://i.imgur.com/Z1IHvFC.jpg
http://i.imgur.com/QMtFMII.jpg
-Zerials- kirjoitti:2. Miten muka CV olisi komeamman näköinen kuin esirendatut PSonen Ressat?
Joni Ahonen kirjoitti:https://imgur.com/a/o8V4O#e48xVoF
Capcomilla muinoin työskennelleen konseptitaiteilijan luonnoksia on ladattu Imguriin, jotka liittyvät Code Veronicaan sekä Zeroon. Ihan mielenkiintoista settiä. Osa kuvista on aika amatöörimäisiä räpellyksiä.
Joni Ahonen kirjoitti:https://imgur.com/a/o8V4O#e48xVoF
Capcomilla muinoin työskennelleen konseptitaiteilijan luonnoksia on ladattu Imguriin, jotka liittyvät Code Veronicaan sekä Zeroon. Ihan mielenkiintoista settiä. Osa kuvista on aika amatöörimäisiä räpellyksiä.
Joni Ahonen kirjoitti:https://imgur.com/a/o8V4O#e48xVoF
Capcomilla muinoin työskennelleen konseptitaiteilijan luonnoksia on ladattu Imguriin, jotka liittyvät Code Veronicaan sekä Zeroon. Ihan mielenkiintoista settiä. Osa kuvista on aika amatöörimäisiä räpellyksiä.
Nikkeli94 kirjoitti:Tähän ressaan minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista kosketusta - paitsi jossain streamissa ehkä nähnyt minuutin tai pari. Siksi koin viimeinkin tarpeelliseksi hankkia tämän. Itseltäni ei löydy Dreamcastia taikka PS2:sta mutta halusin tämän jollain suht og konsolila pelata joten tilasinpa tämän siis Gamecubelle. Kutkuttaa ja jännittää ajatus uudesta-vanhasta ressasta, kun on pitkästä aikaa herätellyt tämän pelisarjan mielleyhtymiä Zeron ja 4:n kautta.
Tohtori Freeman kirjoitti:Pelin alkeellinen 3D grafiikka on siedettävää
Jostain kumman syystä ovien avautumisia ei pystynyt skippaamaan.
Mikä ihmeen "alkeellinen 3D grafiikka?" Aika kehittynyttä ja näyttävää se on. Yksityiskohtaiset hahmomallit ja jopa liikkuvat suut ja silmätkin eivätkä vain ole tekstuureiden vaihtumisia. Puhumattakaan valon, varjojen ja efektien käytöstä.
Se johtuu siitä että peli on oikea 3d peli ympäristöjen osaltat eikä vain esirenderoituja taustoja käyttävä, niin kuin aikaisemmat. Alueet latautuvat ovien aikana.
Tohtori Freeman kirjoitti:Silti X360 luulisi jo olleen sen verran kyvykäs masiina että olisi lyhyemmillä lataustauoilla saanut runnottua grafiikat ruudulle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa