Deadly Premonition

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Gigante » 28.02.2014 20:53


"Aivan niin, Gigs. Tämä peli oli niin giganttinen kokemus, että se todellakin ansaitsee topikin myös uudella voorumilla."



Kehno bugittava grafiikka, hemmetin ärsyttäviä QTE-kohtauksia, kamala autolla ohjattavuus, pottumaiset kontrollit, mutta samalla erittäin värikkäitä asukkaita, hienoa musiikkia, hemmetin inspiroiva fiilis ja mielenkiintoinen, outo tarinakin. Huonon ja Hyvän laadun liki tasavertainen taistelu, jonka häilyvä lopputulos on tyystin katsojan/pelaajan omissa silmissä.


Täytyy kyllä tosin myöntää, että pelin viholliskaartiin olisi voinut lisätä enemmän porukkaa. Örmyjen äänillekin olisi voitu myös tehdä jotain. Sitä en kuitenkaan kiellä, etteivätkö ne teleporttailevat penteleet osanneet toisinaan yllättää erittäin salakavalasti.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 28.02.2014 22:20

Melkoinen kunnianosoitus tälle kaikkien rakastamalle pelille, kun se sai ensimmäisenä pelinä oman topicinsa (jos Ressoja ei lasketa) tälle foorumille.

Gigs ehti siirtää minun luoman topicini *ottaa kunnian itselleen* tänne ennen minua, mutta ei muuta kuin puhetta aikaan.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 01.03.2014 15:00

Kenties rakkain pelikokemukseni. Pitäisi aloittaa kolmaskierros jossakin vaiheessa.


Minulla ja Thomas Maclanella on paljon yhteistä. :P
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Salem » 01.03.2014 16:43

Voisi sitä itsekin jossain välissä aloitella uutta kierrosta tämän pelin parissa. Jos sitä vaikka yrittäisi tutkia pelimaailmaa hieman enemmän kuin viimeksi, sillä ekalla kerralla mielenkiinto kohdistui lähes täysin tarinaan ja sen eteenpäin kuljetukseen, eikä niinkään muihin aktiviteetteihin joita pelillä mahdollisesti on tarjottavanaan.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 18.03.2014 15:13

Lupasin juuri itselleni, että Silent Hill 2 läpipeluun jälkeen aloitan pelaamaan tätä outoa foorumin suosikkipeliä. Onhan DP ollut jo vaikka kuinka kauan ladattuna PSN:stä.

Pitää. Pelata. Tämä. Peli...
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Gigante » 18.11.2015 21:45

Läpipeluu Ps3-versiosta on sitten valmiina. Olihan tuo taas yhtälailla antoisa ja persoonallinen seikkailu, vaikka parhaimmat yllärihetket olikin jo koettuna. Konsoliversion kontrollit toimivat NIIN PALJON PAREMMIN mitä PC:n porttauksessa kymmenine nappeineen. Suurin osa saavutuksista ja sivutehtävistä tuli samaan syssyyn suoritettua, vaikka muutama keräilykortti jäi vielä keräämättä... ehkä joku toinen kerta sitten.


Ansaitsisihan tämä elämys suuremmat kulttisuosiot, jos pelin koodajat olisivat tehneet hivenen huolellisempaa jälkeä auton kontrollien ja yms. fysiikanmallinnuksen suhteen.
Emilyn kokkaustehtävien suhteen tuli muristua useaan otteeseen, kun näitäkin halvatun tehtäviä pääsi tekemään sateella ja ruokaostoksia tehdäkseen piti vuorostaan odotella päiväkausilla poutakelejä ja silloinkin ruokatarvikkeet piti ostaa Lillyn kautta. Tuli kerran ammuttua Lillyä päin puhtaassa vitutuksessa, kun tämä perkele lähti ulos kaupasta juuri sillä halvatun hetkellä kun sade lakkasi.

Voi sitä suurta pelinsisäisen trollausten määrää kun palkkioksi näistä kokkaustehtävistä irtoaakin se halvatun säänukke, joka olisi, perkele, ollut erittäin tarpeen nimenomaan tämän tehtävän suorittamisessa.


Olenko muuten ainoa, jonka mielestä tämä Wesleyn asekauppa jää (keräilykortteja lukuunottamatta) vähän tarpeettomaksi? Meinaan, sitä jos vähääkään viitsii suorittaa sivutehtäviä niin saa erittäin vähällä vaivalla pyssyjä joissa on loputtomat kudit. Magnumikin irtoaa liki kättelyssä lapsellisen helpon mission jälkeen.


Mutta eipä tässä silti mitään. Kaikista ongelmistaan huolimatta, aivan upea kauhulla maustettu mysteerisarja...tai siis peli. Mikäli jatko-osa lähtee ikinä suunnitteluvaiheilta eteenpäin, tulee sille taatusti melkoiset paineet ylittää tämän osan meininki.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Gigante » 23.08.2020 08:07

Kakkospeliä on tullut nyt hieman aloiteltua ja pitkät latausajat sekä kaupunkialueen ruudunpäivitys jättävät toivomisen varaan. Minipeleistä, ainakin keilaaminen oli aivan totaalisen syvältä. Joka gastroskopia on ohi nopeammin kuin yrittää vetää sitä pakollista täyskaatoa.
Hahmojen animaatioissa erityisesti suunliikkeet vaihtuvat usein myös melkoisen töksähdellen. Swery taisi ymmärtää väärin sen mistä ensimmäisessä pelissä kovasti pidettiin:
Rakastuimme DP:hen ulkoisista vioista huolimatta, emme itse vikojen vuoksi.

Haluan kyllä kovasti tietää kenen älynväläys oli lisätä tähänkin teokseen pikkuvanha "olen-lapsi-mutta-käyttäydyn-kokoajan-töykeästi-ja-dissaan-kaikkea-"lapsellista"-näyttääkseni-aikuiselta-mutta-todellisuudessa-näytän-ja-kuulostan-tyystin-epäkypsältä-ja-tietämättömältä" kersa. Mitään arvokasta tuskin oltaisi menetetty, jos tuo Patti oltaisiin saksittu pois kokonaan, ehkäpä pikemmin päinvastoin.


Mu-uutta löydän kyllä edellämainituista vioista huolimatta sitä mikä ekassa pelissä viehätti. Hulluja asukkaita, erikoisia keskusteluja ja tietenkin itse Agentti York. Keskustelujen määrää oltaisi toki voitu hivenen saksia. Saas nähdä mitä tästä jatketaan.
Mikäli Swery ja Suda51 tekevät yhdessä sen pelinsä, niin toivottavasti Suda olisi enemmän vastuussa teknisestä toteutuksesta...


N'ja EI SPOILEREITA, KIITOS!
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 23.08.2020 08:38

^
Patti on persepatti, jota kritisoin alusta saakka. Japanilaisilla joku ihme vimma lisätä moniin peleihinsä ärsyttävä lapsihahmo kommentoimaan kaikkea yleensä vähän dissaten. York on tässä pelissä siitä huolimatta tosi yksin, sheriffikolmikko oli loistava idea ensimmäisessä osassa.

En ole läpipeluun jälkeen kokenut tarvetta pelin pariin palata. Ei ole mitään syytä miksi. Uutta rundia ei tee mieli aloittaa ehkäpä koskaan. Eka DP tekisi mieli sen sijaan pelata uudestaan, jos vain saisin uuteen asuntoon Boxin kiikutettua joskus.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Gigante » 31.08.2020 15:26

En nyt varsinaista pelipäivistä ala tästä pitämään, mutta tulipahan havaittua tästä kakkospelistä melko eriskummallinen...sanoisinko easter egg? Noh, olkoot easter egg paremman sanan puutteessa.

Viime lauantaina (29.8) pelin alkuruudun "Deadly Premonitionin" muutamat kirjaimet oli korvattu erikoisesti sinisen värisillä numeroilla 8, 2 ,ja 9. Tämän lisäksi Le Carren alueella liikkuessa juuri kakkoschapun alkaessa taustamusa oli vaihtunut jatkuvasti looppaavaan...noh, uskonen että tuota torvisoittoa käytetään jenkkilässä hautajaisten yhteydessä (ainakin niin tapahtui Vaaleanpunaisen Pantterin yhdessä vanhassa pätkässä, mutta thats besides the point). Ja voi JUMALISTE miten nopeasti tuo jatkuvasti looppaava biisi alkoi ottaa aivoon aivan kympillä. Hyppäsin skeittilaudan selkään yhtenään vaan saadakseni hetken helpotuksen tuosta riivatun kipaleesta. Heti seuraavana päivänä (meidän maailmassa katsottuna) pelin käynnistäessä tuo kipale otti ja katosi, luojan kiitos.

Tiedä tuota oliko lauantaipäivällä, tai juuri tuolla päivämäärällä jotain erityistä merkitystä, mutta olipa tahattomasti piinava kokemus kumminkin.


Olen kyllä alkanut huomata miksi vaihtuvat viikonpäivät, yhdistettynä jatkuviin latausruutuihin ja lukuisiin fetch questeihin pistävät kärsivällisyyden koetukselle. Päätarina on hahmoineen yhä kiinnostava, harmi vaan että sivutehtävien sivuhahmoista ei irtoa yhtä kiinnostavia tarinoita kuin mitä ykköspelissä.
Patti pistää pännimään toisinaan edelleen ja olin muutaman kerran valmis maksamaan pari sataa siitä että pääsen tempaisemaan tuota pikkuvanhaa viisastelijaa pistoolin perällä päin pläsiä...kyllä tuntui hyvältä, Zach.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Enki » 18.09.2020 16:27

Ensimmäisessähän osassa juuri tultiin täysin maisemaan nähtäväksi taiteellisella ja eriskummallisella tavalla, joka ainakin Twin Peaksin tietävässä poppoossa herätti suurta viehätystä eikä montaa muutakaan harmittanut vaikka ne "pienet" vikaset siellä täällä teki huvittavuuksia kun sisältä oli kuitenkin aika diamondia. Tuon pelin tulin itsekkin aikanaan boxilla läpi pelailtua ja pidin helkutin kovasti. Arvostelut riippuivat tuolloin paljon peliä vääntävän omista spekseistä eikä suoranaista mediaanista arvosanaa voinut pelille ripustaa, kun oli niin paljon josta tempaista ja vetää johtopäätöksiä, joka tänä päivänä on harvinaista - sen verran yleensä johdonmukaisia arvostelut läpi skaalan kuitenkin sinne päin istuvasti on mistä peli on tehty. Joku saattoi antaa ysiä ja joku arvosanaa 1-2 numeroa paremman mitä pahnan pohjimmainen lukema on numeroltaan. Kertoo jo paljon klassikkoaineksen tunnusmerkeistä jolla on oma tilauksensa.

Tämä kakkososa pääsi lepuuttamaan tekijöitään jonkusen aikaakin siellä kuuluisassa artistin labyrintissä hakemassa muotoaan ja kun kerran jo takavasemmalta tuli sellaisenaan ensimmäinen, purifisena, omalaatuisena teoksenaan joka myllersi kenttiä, niin ne tuppaavat olemaan aika kertaluontoisia tämän tyylisissä peleissä jotka ovat harvinaisia tässä olomuodossaan. Itse en ole peliä pelannut, mutta sopan ainesosat japanilaisten tehdessä amerikkalaiseen kaupunkiin sijoittuvan, itsepäisellä tyylillä vapaasti lonkalta ampuvan, persoonaa ja potentiaalia puhkuvan tarinallisen esitelmän, on sellainen joka ei helposti voisi mennä metsään sekä laji-(tähän)tyyppiin ekassa esitelmässä juurtuneet eivät jättäisi hankkimatta jos vain on työkalu jolla kierrättää peliä. Agentti, mysteerit ja taianomaista (okkultistista) menoa sekä erilaisia ihmisolentoja persoonineen kantamassa tarinaa ja eikä mitään kiveen hakattua aikataulua rynnätä eteenpäin.. Siksipä ilmeisesti sitä yllätysvaihdetta ei silmään saatu naarattua tämän osan osalta, kun tiedettiin jo mitä odotella fanien/pelaajien toimesta ja toisaalta pelin pitäisi olla luonnonasussaan jälleen kerran vaikka 2:n perään on naulattu - on toisaalta vekkuli paikka tekijöilleen alkaa ruuvaamaan, kun nyt pitää jonkin verran laittaa uusiksi mutta vanhojen raamien tullessa kuva-albumiin hengenvirittäjiksi. Tosiaan ykkönen onnistui tullessaan puskista ja vaikka odotusaika oli aika pitkä tällä toiselle osalle, niin kyllä monella se ensimmäinen muistissa oli johon tätä toista osaa verrata.

Ilmeisesti pelillä oli hetkensä tätä palstaa lukiessani, mutta mutta... Pelit-lehti antoi kaksikymmentä pistettä teokselle, ja näkökulmasta katsoen voisi moni antaa paljon enemmänkin jos näin kiteytetään anti näytön tälle puolen, mutta ilmeisen pettymys oli. Vaikka tosiaan sarjan ekasta osasta pitävät varmasti suurilta osin (ehkäpä) punnersivat näytöksen maaliin - ihan vain velvoitteesta tietää miten tämä luku tuli jatko-osana perille - niin aika pieni taisi perintö olla tähän paikkaan tältä erää. Toisaalta on hienoa että näin suuria mieliä toimii pelialalla ja ei hukkaan ole ideoita heitetty, taisi vain varista ohi omasta laarista tällä osumatarkkuudella, mutta tekevä ainakin tietää miten tuli tehtyä :)
Muinaisten kirjoitusten seinähahmo.
Avatar
Enki
 
Viestit: 14
Liittynyt: 16.03.2019 15:12
Paikkakunta: Mesopotamia

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 21.09.2020 21:32

Enki kirjoitti:Ilmeisesti pelillä oli hetkensä tätä palstaa lukiessani, mutta mutta... Pelit-lehti antoi kaksikymmentä pistettä teokselle...


Harmi kun menit spoilaamaan pisteet, sillä minulle Pelit-lehti saapui vasta tänään. 20 pojoa ovat selvä silmänisku IGN:n legendaarisille pisteille alkuperäiselle DP:lle.

Mutta kyllä, hienon henkevästi ja jännän monimutkaisesti osasit ilmaista mietteitä pelistä ja siihen liittyen vähän kaikesta. Pelit-lehden Antero Kyyhkyn kanssa huomasin olevani tismalleen samaa mieltä Yorkista, joka on pelin ainoa hyvä asia. Nyt kun läpäisystä on kulunut melkein pari kuukautta, en muista koko pelistä juuri mitään. Deadly Premonition 2 onnistui jopa faninsa pettämään, joka on aika kova saavutus. Peli on yksinkertaisesti äärettömän keskeneräisenä julkaistu, tylsä, surkeaa pelisuunnittelua omaava kökköpökäle, jossa ei ole kuin 1 % alkuperäisen tunnelmasta jäljellä.

Deadly Premonition on vain peli, jota ei voi enää toistaa. Aivan sama kuin Tommy Wiseau päättäisi tehdä jatkoa The Roomille.

Mutta huono jatko-osa ei vähennän ensimmäisen pelin arvoa ollenkaan -päinvastoin. Ensimmäinen Deadly Premonition on edelleen top 5 listallani kaikkien aikojen pelien joukossa ja se kummittelee mielessä ikuisesti.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Enki » 23.09.2020 14:44

Joni Ahonen kirjoitti:Harmi kun menit spoilaamaan pisteet, sillä minulle Pelit-lehti saapui vasta tänään. 20 pojoa ovat selvä silmänisku IGN:n legendaarisille pisteille alkuperäiselle DP:lle.

Mutta kyllä, hienon henkevästi ja jännän monimutkaisesti osasit ilmaista mietteitä pelistä ja siihen liittyen vähän kaikesta. Pelit-lehden Antero Kyyhkyn kanssa huomasin olevani tismalleen samaa mieltä Yorkista, joka on pelin ainoa hyvä asia. Nyt kun läpäisystä on kulunut melkein pari kuukautta, en muista koko pelistä juuri mitään. Deadly Premonition 2 onnistui jopa faninsa pettämään, joka on aika kova saavutus. Peli on yksinkertaisesti äärettömän keskeneräisenä julkaistu, tylsä, surkeaa pelisuunnittelua omaava kökköpökäle, jossa ei ole kuin 1 % alkuperäisen tunnelmasta jäljellä.


Pahoitteluni tuosta, ilmeisesti takapajulamaisesti kehittyneessä mielensopukoideni melskeessä on fiksautunut ajatus siitä että Pelit-lehti on kaikkialla postilaatikoissa siinä viidennentoista päivän tienoolla :D

Itse kanssa olin jo ensimmäisessä osassa kova pitämään päähahmon erikoislaatuisuudesta, mutta pragmaattisesti toimivan henkilön elastisuus kuitenkin oli jälleen osoitus hahmon moninaisuudesta, joka ei helpolla kangistu mihinkään stereotyyppisiin kaavoihin ja on samalla erikoisuudessaan myös mysteerinen hahmo, joka on kaikessa rajoja rikkovassa tyylissään, ammattilainen. Jopa lapsenomainen ja silti samaan aikaan kivenkova FBI-agentti joka ratkoo rikoksia metodeilla jotka sopivat hahmon psyykkeeseen täysin - ollen samaan aikaan vakavasti otettava, mutta sellaisella otteella jolla ei ole vielä ottajaansa ollut. Siksi en ihmettele, että tämän jatko-osan parasta antia olikin Yorkin edesottamukset, mutta ympäristö ei tarjonnut oikein minkäänlaista tulitukea antaa pontta vahvemmalle ulostulolle kokonaisuutena..

Kyllä, taitaa pisteet olla se vinkkaus sille IGN:in arvostelulle ykköselle, joka oli omiaan kertomaan pelin statuksesta jälkikäteen, nyt kakkosen osalta ne pisteet taisivat vaan olla siellä lähempänä maali nimeltä "totuus" :) Siitä olen kanssa samaa mieltä, että se ensimmäinen osa retroiluna mieteskellessä on kertakaikkiaan sellainen taideteos ettei taida mitenkään siihen hegemoniaan pääseminen onnistua enää toistamiseen. Jos pelisarjaa jatketaan ja kuumeisesti nostetaan kaikkea maan ja taivaan väliltä tuomaan lisää lihaa pakettiin joka sopii tähän DP-tuotteeseen (keskeneräiseksi jättämättä), niin lopputuloksena olisi varmasti hyvä peli mutta kuin paljon pitäisi ottaa sieltä ensisyntyneen perinnöstä ja mikä olisi uutta rohkeudella tehtynä, niin olisi omiaan kertomaan kuinka maaliin ajetaan vain kerran originaalilla idealla joka utmoutuu tunnelmaan.

Itse kanssa pidän peliä (sitä originelliä) kovassa arvossa joka on mennyt ihan omaan kastiinsa. Sääli että nämä tekeleet ovat harvinaisia, mutta siihenhän se vetovoima perustuukin kun tapahtuu niitä mahti ideoita jotka manifestoutuvat vielä sellaiseen formiin joka tarttuu pelaajaansa. Eikä ole sen hankalimman ja vaikeimman taitelijan teos sille päivälle joka pitäisi ymmärtää ja sulatella sellaisenaan :)
Muinaisten kirjoitusten seinähahmo.
Avatar
Enki
 
Viestit: 14
Liittynyt: 16.03.2019 15:12
Paikkakunta: Mesopotamia

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Silence » 01.12.2020 11:43

Deadly Premonition saattaa saada kakkososaakin paremman vaihtoehdon:

Deadly Premonitionin suunnittelijan Sweryn ja Panzer Dragoon-pelien suunnittelija Yukio Futatsuginin seuraava peli The Good Life tuntuu Deadly Premonitionin ja Breath of the Wildin yhdistelmältä:

https://www.youtube.com/watch?v=nrjGdHHXki4
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 01.12.2020 14:04

Silence kirjoitti:Deadly Premonition saattaa saada kakkososaakin paremman vaihtoehdon:

Deadly Premonitionin suunnittelijan Sweryn ja Panzer Dragoon-pelien suunnittelija Yukio Futatsuginin seuraava peli The Good Life tuntuu Deadly Premonitionin ja Breath of the Wildin yhdistelmältä:

https://www.youtube.com/watch?v=nrjGdHHXki4


Vähän sama juttu Suda51:n kanssa, että muut pikkutuotokset eivät herätä juurikaan mielenkiintoa. Tässäkin tekninen toteutus vaikuttaa aika kehnolta ja simppeli grafiikka rumahkolta, mutta tyylikeinona kun tottuu voi olla ihan toimivaa.

Eka Deadly Premonition tekisi mieli aloittaa alusta, jos nyt kotiin pääsee jouluksi. Pelissä jäi sen verran tutkittavaa ja välistä huomaamatta isojakin juttuja, joten kokemuksesta saisi paljon irti. Avuksi ottaisin tällä kertaa alta löytyvän linkin sivuille, joissa lueteltu hyvin selkeästi salaisuudet ja ohjeet eri juttuihin.

http://www.shshatteredmemories.com/greenvale/
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Deadly Premonition

ViestiKirjoittaja Gigante » 13.06.2022 09:41

https://pelaaja.fi/uutiset/oispa-kahvia ... -steamissa


DP2 sai PC-porttauksen. Tiedossa Switch-julkaisua parempi ruudunpäivitys ja nopeammat latausajat, mutta kun ottaa huomioon mimmoinen tekninen kokemus se ensimmäisen pelin PC-portti on, pidättelen innostustani. Mitä olen lukenut kommentteja niin PC:n DP2 on liki samoilla "laadullisilla" porttauslinjoilla kuin edeltävä peli. Näppäimistö+ hiiri tukea ei löydy ja jotain muita kaatumisia, tutulta kuulostaa...
Hyvä uutinen ehkä niille, jotka haluavat päästä kokemaan tuon esi/jatko-osan teknisesti parempana, joka ei kuitenkaan saanut salamaa purkitettua edeltäjänsä tavoin. Ja ei hätää, se taanoisen Woke-selkkauksen aiheuttanut yksityiskohta on edelleen pois leikattuna.

Ensimmäistä peliä ovat haukkuneet konsoleilla "epämukavaksi", mutta kumma kyllä oma pelikierros DP-Directors Cutin parissa oli PS3:lla suorastaan taivaallinen kokemus verrattuna Pc-portin toistuvaan kaatuiluun, piirtoongelmiin ja suoraan auton alle spawnaawista rakennuksista ja puista yms. Muutoin oli kyllä mitä ikimuistoisin ja ihastuttavin pelitapaus kummallakin alustalla.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere


Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron