Pelit yleisesti

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja PT2 » 07.04.2014 05:30

Tohtori Freeman kirjoitti:rock band lisäkappaleet, joita on noin 200 ja niihin olen aika hienon omaisuuden käyttänyt.


Nojoo, eikös ne maksa jotain 3e per biisi?
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 07.04.2014 10:58

PT2 kirjoitti:
Tohtori Freeman kirjoitti:rock band lisäkappaleet, joita on noin 200 ja niihin olen aika hienon omaisuuden käyttänyt.


Nojoo, eikös ne maksa jotain 3e per biisi?


2,05 euroa kappaleelta, ainakin 1200 uusinta biisiä, joihin kuuluu Pro instrumenttituet. Loput 1000 biisiä ovat 1,02 euron hintaisia, koska niiden hintaa laskettiin vuonna 2011. Ja sitten meillä on yli 2000 käyttäjien itse tekemiä (rock band Network) biisejä, joiden hinnan tekijät saavat itse päättää. Niistäkin valtaosa on yhden euron arvoisia.
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Apple » 07.04.2014 23:24

PT2 kirjoitti:Kuinka moni ostaa DLC:tä, kuten kausipasseja, pukuja/varusteita, kenttäpaketteja yms peleihin?
Ensimmäisen DLC:ni ostin vuonna 2010, jolloin seurapiiripeli MW2 oli kuumin juttu koskaan. "Stimulus"-pack maksoi 15€, joka ei tuntunut ylitsepääsemättömän kalliilta, kun hyvitykseksi sai 3 uutta mappia ja 2 vanhaa kunnon Cod4-karttaa. Sitten ilmestyi "Resurgence", jossa toistui sama kaava eli 3 uutta ja 2 vanhaa karttaa. Pakkohan tuokin oli ostaa koska kaikki kaveritkin sen hommasivat. Helpostihan siinä olisi jäänyt ulkopuoliseksi, hemmetti. Ihan tyydyttäviä mappeja kyllä nämä jälkimmäisetkin.

Suolaisuutta karttapakettien ostoon lisäsi se, että samoihin aikoihin Bad Company 2:een julkaistiin 4 mappia ilmaiseksi. Loistopeli.

Black Opsin First Strike -packkia olin jo houreissani hankkimassa, mutta en saanut mistään rahaa PSN-tilille ja setelit olivat loppu kaikista kaupoista. Jouduin nuolemaan näppejäni kun kaverit pääsivät hakkaamaan uusia mappeja, mutta tällöin jotenkin vavahduin siihen tosiasiaan, ettenhän mä niitä ylihinnoiteltuja karttoja välttämättä tarvitse. Jätin ostamatta, kuten kaksi seuraavaakin. Zombies-moodin Rezurrectionin (15€) sorruin ostamaan, enkä ole hetkeäkään ostosta katunut. Hemmetin hyviä mättöiltoja ovat Call of Dutyn elävät kuolleet tarjonneet.

RE5:n Mercenariesiin ostin heräteostoksena aika myöhäisessä vaiheessa Versuksen. Oli kuitenkin pettymys, eikä ole pahemmin tullut pelattua. Eipähän maksanut kuin femman.

Viimeisin DLC on Battlefield 3:n Armored Kill (perus 15€). Kannattava ostos, ja on tarjonnut myös mukavia hetkiä kavereiden kanssa pelattuna.

Elikkäs pyöristettynä 65 euroa kulunut kaiken maailman latauksiin.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja V-The-Wonderman » 09.04.2014 18:58

Apple kirjoitti:
PT2 kirjoitti:Kuinka moni ostaa DLC:tä, kuten kausipasseja, pukuja/varusteita, kenttäpaketteja yms peleihin?


Tuleehan noita hommattua, mutta ei yleensä tunnu tulleensa kusetetuksi, riippu kai
keltä ostaa. Kunnon DLC-paketit omaan makuun on esimerkiksi GTA IV:n lisärit, plus hintakin on aina OK-merkeissä, kuluu suht. reilusti aikaa noiden läpipeluumiseen jos nauttii pelistäkin vielä ilman että puuskuttaa läpi. Yleensä paskat nakkaan noista
puku/ase-paketeista, ei ne mitenkään paljoa lisää peliin.

Battlefield 3:see häpeämättä ostin kausipassin kun pelistä nautin ja lisäritkin yksinään
olisi maksanut enemmän kuin passi itse, joten miksi ei. Fallout 3:sen kanssa suht. sama,
melkein jokainen DLC pysyi mielenkiintoisena ja lisäsi juonikuvioita + aseita peliin.

Mitä GTA V nyt ainakin saa tulevaisuudessa, siihen tulee hommattua sisältöä.
Formerly Sharpshooter (2005-2014)
Avatar
V-The-Wonderman
 
Viestit: 24
Liittynyt: 17.03.2014 16:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Salem » 11.04.2014 23:10

PT2 kirjoitti:Kuinka moni ostaa DLC:tä, kuten kausipasseja, pukuja/varusteita, kenttäpaketteja yms peleihin?

Minä vältän DLC:tä kuin ruttoa. Pelien mukana tulevat DLC-koodit toki asia erikseen. Minä elän yhä vakaasti siinä uskossa, että kun ostan pelin, saan sen myös kokonaisena. Vihaan suuresti sitä mihin suuntaan pelimarkkinat ovat menneet kaikkien ekstraherkkujen suhteen. Siinä missä ennen avattiin uudet puvut/aseet/hahmot pärjäämällä itse pelissä, mikä taas toimi yksinkertaisena ja yllättävän tehokkaana kannustimena pelaamiselle, nykyään tuon kaiken saa lompakon nyörejä löysäämällä. En tue ja äänestän lompakollani, mutta tiedän samalla olevani sen verran pienessä vähemmistössä, ettei se merkitse paskaakaan. Saanpahan sentään pidettyä kiinni periaatteesta.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.04.2014 23:18

PT2 kirjoitti:Kuinka moni ostaa DLC:tä, kuten kausipasseja, pukuja/varusteita, kenttäpaketteja yms peleihin?


Itse en edes Boxilla nettiin alkuaikoina päässyt, enkä ole edelleenkään valmis maksamaan mistään ylimääräisestä sälästä. Nykyisin aika monista peleistä julkaistaan myöhemmin pakettiversiot, joista löytyy kaikki DLC:t sun muut bonussälät.

Weskun tavoin minustakin oli hauskempaa ennen peleissä ansaita palkinnot.


Mutta DLC-juttuja pahempi on Free to Play, joka vasta saatanan keksintö onkin, jolle en aio ikinä senttiäkään antaa. :evil:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 12.04.2014 10:51

Mutta DLC-juttuja pahempi on Free to Play, joka vasta saatanan keksintö onkin, jolle en aio ikinä senttiäkään antaa. :evil:


Ftp on namia, ainakin massiiviverkkopeleissä, joista monet ovat edelleen kuukausimaksullisia, enkä niitä ole koskaan tukenut.
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Gigante » 12.04.2014 15:32

Juripa kirjoitti:
-Zerials- kirjoitti:
Gigante kirjoitti:Jak And Daxter


Minulla on aina tehnyt mieli testata. Jos vaikka joskus ostaisi PS3:lle.

Itsehän olen käynyt pelaamaan oikein kunnolla Battlefield 3:a. Hiton hyvä FPS ja mukava pelailla aina välillä kavereiden kanssa. Vielä pitää odotella DuckTalesia...


Minusta tuo ensimmäinen Jak and Daxter on sarjan paras. Se on juuri sellainen simppeli tasohyppelypeli jonka genre on kuollut jo aikoja sitten. Minulla oli joskus tuo HD trilogia tästä, mutta vein sen vaihtoon Jak 2:n prkleellisen vaikeustason takia. Tämänhän pitäisi olla "koko perheen peli", mutta kakkonen aiheutti sellaista stressiä, että melkein lensi ohjain seinään pariin otteeseen. Kolmonen jatkoi samaa rataa mutta ei ollut yhtä vaikea. Kyllä Ratchet on vaan niin paljon parempi :D


Niinhän se yleensä onkin todettu, että ensimmäinen Jak on sarjan helpoin, kakkonen paikoitellen raivostuttavan vaikea (kiitos muutamien turhien, mutta silti pakollisten tehtävien) ja kolmonen on juuri haasteeltaan sopiva. Ensimmäisen osan voisi kirkkaasti myöntää olevan "koko perheen" tasoloikiskeluseikkailu, kun taas jatko-osat...noh, vähän varttuneempaan makuun. Jak 2:n aikoihin oli oikeastaan muodissa se kuinka jatko-osat ovat ensiosaa synkempiä. Ei minua tuo GTA-mainen kaupunkikikkailu sinänsä kuitenkaan haitannut...Lost Frontier osa sen sijaan oli harvinaista kuraa.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Fastphase1 » 12.04.2014 20:29

Joni Ahonen kirjoitti:Mutta DLC-juttuja pahempi on Free to Play, joka vasta saatanan keksintö onkin, jolle en aio ikinä senttiäkään antaa. :evil:


Oletkos tätä nähnyt?
"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it"

Evelyn Beatrice Hall
Fastphase1
 
Viestit: 89
Liittynyt: 14.03.2014 18:45

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 16.04.2014 00:27

Nyt kun on DLC:stä ollut puhe, niin koen velvollisuudekseni linkata tämän.

https://www.youtube.com/watch?v=LT1ycFs618g

Mulla on kaksi kysymystä. Kuka vittu tätä paskaa rahoittaa ja kuka on niin vitun tyhmä, että oikeasti ostaa tämän?
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja PT2 » 16.04.2014 16:01

ForWeAreMany kirjoitti:Mulla on kaksi kysymystä. Kuka vittu tätä paskaa rahoittaa ja kuka on niin vitun tyhmä, että oikeasti ostaa tämän?


1. Fanit
2. Fanit

Miksi julkaista tuollaista jos kukaan ei ostaisi?

Eikä tuosta varmaan niinkään rahasta ole edes kyse. Activisionilla on kyllä rahaa kun kerran järjestävät niitä COD-turnauksiakin jossa pääpalkinto on miljoona dollaria. Enemmänkin tuo on vain halu kokeilla uutta ja tuoda lisää hupia peliin.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja leon » 20.04.2014 00:58

Pelaako täällä kukaan Battlefield 3:sta verkossa? En yleensä jaksa ärsyyntyä mitä täällä inter-netin ihmeellisessä maailmassa tapahtuu, mutta välillä pitää ihmetellä näitä admineita ketkä potkii sut tai bannaa serveristä syystä, että saat ne tapettua.
Improvise, adapt to the environment, Darwin, shit happens, I Ching, whatever man, we gotta roll with it.
Avatar
leon
 
Viestit: 11
Liittynyt: 20.04.2014 00:20

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Beksiii » 20.04.2014 10:52

leon kirjoitti:välillä pitää ihmetellä näitä admineita ketkä potkii sut tai bannaa serveristä syystä, että saat ne tapettua.
Kuulostaa vähän liiankin tutulta. Muutenkin jos satuit jetillä saamaan tapot 120/0 pystyit sanomaan koko servulle hyvästit. Mutta mitä kysymyksen tulee, en pelaa bf3:sta enään, sillä piti tuo bf4 ostaa. Mutta eihän sitäkään jaksa enään pelaa, koska peli on lähes täyttä paskaa ja lukuisat viat pelin toimivuudessa eivät sitä miksikään muuta. Kolmonen oli omasta mielestäni parempi.

Ehdottomasti viimeinen bf minkä ostan.
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja NightFan » 20.04.2014 11:30

Beksiii kirjoitti:Ehdottomasti viimeinen bf minkä ostan.

Kunnes tulee bf5
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Beksiii » 20.04.2014 20:10

NightFan kirjoitti:
Beksiii kirjoitti:Ehdottomasti viimeinen bf minkä ostan.

Kunnes tulee bf5
Tuo EA:n ahneus jäänyt jo niin hyvin lihasmuistiin että tuskin. Jos DICE:n rahatilanne sallisi sen itsenäisesti tehdä kaiken ilman naamaan karjuvaa korporaatiota olisi tilanne aivan toinen luonnollisesti.

BF4 tuli ostettua nimenomaan sen takia, koska kolmonen oli oikeasti hyvä ja sitä jaksoi pelata luonnottoman pitkään.

Suurin miinus on juuri se, että peli heitetään kuin luu koirille ennen kuin se on edes valmis. Jatkuvat nykimiset, lagit ja kaatuilut syövät peli-ilon viimeistään.
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja leon » 20.04.2014 21:23

Becks, mikä ranks sulla oli BF3:ssa?
Improvise, adapt to the environment, Darwin, shit happens, I Ching, whatever man, we gotta roll with it.
Avatar
leon
 
Viestit: 11
Liittynyt: 20.04.2014 00:20

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Beksiii » 20.04.2014 21:37

leon kirjoitti:Becks, mikä ranks sulla oli BF3:ssa?
Melko ripeesti tuli colonel 100. + Jetti service star 208 :mrgreen:
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja leon » 20.04.2014 23:24

Nörtti! Paljon oli pelitunteja kertynyt?
Improvise, adapt to the environment, Darwin, shit happens, I Ching, whatever man, we gotta roll with it.
Avatar
leon
 
Viestit: 11
Liittynyt: 20.04.2014 00:20

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 21.04.2014 07:44

Tai mitä käytit pelaamiseen ? Voisin kuvitella että noin paljon hävittäjistä diggaava pelaa jollain ilotikulla.
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 21.04.2014 10:26

Nyt kun on BF3:sta puhetta, niin voin sanoa, että pidän pelistä todella paljon. Itse olen colonel 64 tai jotain. Engineer on selvästi suosikki classi, koska M4A1-karbiini ja RPG. Medicillä tulee myös pelattua AUGin ollessa suosikki-ase. Support on vähimmällä käytöllä ja tarkkuuskivääreillä ei osu mihinkään.

Tankit ja helikopterit ovat hauskoja käyttää ja niillä onkin runsaasti tappoja. Jeteillä tappoja on ehkä 300....
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Beksiii » 21.04.2014 11:26

Tohtori Freeman kirjoitti:Tai mitä käytit pelaamiseen ? Voisin kuvitella että noin paljon hävittäjistä diggaava pelaa jollain ilotikulla.
Paras yhdistelmä oli ehdottomasti pelkkä näppis ja hiiri. Shift up jetissä toimi täydellisesti bindattuna välilyöntiin, joka oli lähes kaikkien käyttämä vaihtoehto jos halusi lentää mahdollisimman hyvin, varsinkin dog fighteissa. Pystyi nopeutta hallita täydellisen tarkasti. Hiiri ihan ampumiseen ja tarkempaan tähtäämiseen, esimerkiksi maassa olevia kohteita vastaan.

Niin Leon halusi vielä pelitunnit tietää. Noin 1230 tuntia tuli pelattua ja jeteillä siitä ajasta noin 300 tuntia. Tapot vielä jetillä 19 000.

Melko pieni määrä verrattuna muihin rankkinkeja johtaviin sekopäihin. Jettien ykkösellä tapoissa joku 180 000 ja pelitunteja pelkillä hävittäjillä 1800 tuntia :mrgreen: Ei oo ulkoilma pahemmin maistunu. Menin joskus tota vastaan pelaamaankin publicille ja kyseinen tyyppi ei osannut muita lentäjiä vastaan pelata ollenkaan jos vähäänkään oli taitoa. Pyöri basen ympärillä ja tappoi maassa olevia kohteita ja välillä pudotteli ilmassa olevia kohteita turvallisen välimatkan päästä sillä välin kun sen kaveri suojeli sitä anti air -tankilla :) Taisi olla vielä oma serveri sillä, josta aina kickas paremmat lentäjät pois jos ei pärjännyt. Reilua.
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja leon » 21.04.2014 23:24

Mä en ole edes saanut jetillä 300 pistettä enempää. Sen verran harvoin tulee jetillä kokeiltua, että en edes muista miten sillä noustaan. Viperilla on ihan kiva lennellä, mutta alas tulen ja nopeasti jos vastapuolella on igloja/stingereitä tai pätevä viper lentäjä.

Ainut hyvä asia näissä omissa servereissä on isot tiketti luvut, mutta siihen se jääkin. Tyhmiä sääntöjä ja katkeria admineita. Tosin jotkut tajuaa tasapainottaa joukkueita, että peli ei mene ihan perseraiskaukseksi. Se ei ole mielestäni kovin viihdyttävää olin sitten ottavalla tai antavalla osapuolella.

Tänään taas joku sankari 100 general admin potki mut ulos 40 min pelaamisen jälkeen kun ei näyttävästi tykännyt siitä kun tapoin sen 6-7 kertaa pelin aikana. Harmittaahan tuo hetken menettää kaikki ne kerätyt pisteet.
Improvise, adapt to the environment, Darwin, shit happens, I Ching, whatever man, we gotta roll with it.
Avatar
leon
 
Viestit: 11
Liittynyt: 20.04.2014 00:20

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Beksiii » 22.04.2014 16:59

leon kirjoitti:Harmittaahan tuo hetken menettää kaikki ne kerätyt pisteet.
Käsittääkseni kaikki pisteet/tapot tulevat, vaikka saisitkin bannit tai kickin. Heti kun peli on loppuun pelattu päivittyy statsit sen jälkeen tai vähän myöhemmin. Sama homma jos peli vaikka kaatuuu tai lopetat kesken itse.

Koettu on, todettu on.
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja typewriter » 22.04.2014 18:31

ForWeAreMany kirjoitti:Nyt kun on DLC:stä ollut puhe, niin koen velvollisuudekseni linkata tämän.

https://www.youtube.com/watch?v=LT1ycFs618g

Mulla on kaksi kysymystä. Kuka vittu tätä paskaa rahoittaa ja kuka on niin vitun tyhmä, että oikeasti ostaa tämän?

Onko Snoop myynyt sielunsa?
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 22.04.2014 19:01

Project Zero saa jatkoa Wii U:lla...

Paras ja ainoa Wii U-julkistus aikoihin. Nintendo osti sarjan oikeudet itselleen, joten kyseessä on yksinoikeus. Erikoista touhua isolta Ännältä, mutta ei täällä todellakaan valiteta. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

EdellinenSeuraava

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa