Mikä ärsyttää?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 08.05.2014 06:12

Joni Ahonen kirjoitti: Ärsyttää oikeasti se kun monikaan ei noudata aikatauluja ja pidä kunnolla lupauksistaan kiinni. Pitkäaikaiset luottohenkilöt ovat lottovoittoakin suurempi juttu. :(


Komppaan niin täysin! Itselläni on tarha-ajoista lähtien ollut eräs erittäin läheinen ystävä ja hän on kuin lotto voitto. Rehellisesti voin sanoa etten muista hänen koskaan valehdelleen. Ainakaan mistään vakavasta joka olisi tullut myöhemmin ilmi. On aina täsmällinen ja vaikka tulisi pitkiä aikoja jolloin ei ehdi rupatella niin hemmo järjestää aina jonkun ajan. Kyseessä on siis kaveri jonka kanssa oli pidempään orkesteriviritelmää ja tänne taisin joitain biisejä joskus uppailla. Kaveri vaihtoi toiseen bändiin jolla menee hiton hyvin, tekevät keikkaa ja levyttämään pääsevät kesällä. Jos joku kertoo tiiviistä ja hyvästä kaverisuhteesta niin se ettei tämä bändinvaihdos vaikuttanut kaverisuhteeseemme pätkääkään...

... Josta päästäänkin omaan ärsytyksen aiheeseen, nimittäin ollaan oman orkesterini kanssa löydetty todella taidokas laulaja Kanadasta ja hemmo on vetänyt laulun yhteen biisiin ja on aivan fiiliksissä musiikistamme. Tuntee kuulemma Threat Signal nimisen orkesterin managerin ja tää hemmo olis jo tämän yhden biisin perusteella luvannut meille keikkaa Kanadaan. Ja sitten päästään siihen toiseen ärsytyksen aiheeseen: Threat Signal on metalcorea ja sanon itseni täysin irti kaikesta core paskasta ja ennenkaikkea itsensä myymisestä. Olen ehdottanut että mannerten välinen levy on ok, kunhan saan päättää musiikillisesta linjauksesta ja mitään ei laiteta liukuhihna myyntiin (joskaan koskaan näin pitkäle edes tulla pääsemään). Muista en mene takuuseen, mutta minulle musiikki on hauskanpitoa ja pakokeino kaikesta negatiivisesta, ei keino tehdä rahaa. Genreluokitelu on hanurista, mutta itse näkisin crust/black/thrashin olevan tyyli jota haen. Sanoituksen aiheena on universumi, planeetat jne. Olenkin ainoa tällä linjalla pysyttelevä, mutta muut voivat kyllä alkaa perustamaan omia bändejä ja tekemään sitten biisitkin itse.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja typewriter » 08.05.2014 12:22

Wagner` kirjoitti:Ja sitten päästään siihen toiseen ärsytyksen aiheeseen: Threat Signal on metalcorea ja sanon itseni täysin irti kaikesta core paskasta ja ennenkaikkea itsensä myymisestä. Olen ehdottanut että mannerten välinen levy on ok, kunhan saan päättää musiikillisesta linjauksesta ja mitään ei laiteta liukuhihna myyntiin (joskaan koskaan näin pitkäle edes tulla pääsemään).

Älä lähde noin aikaisessa vaiheessa noin jyrkälle linjalle. Kaikki musiikki on kaupallista ja kaikki on loppupeleissä itsensä myymistä. Welcome to the real fucking world.
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 08.05.2014 15:23

Tästä keskustelusta tulikin mieleen eräs tunnettu slogani jota tietyt hurjat viljelivät ysärillä.
Kuva
Tämän ideaalin mukaan on tämän päivän skenessä hieman vaikeampi elää, mutta total support vaan kaikelle yrittämiselle.
Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 08.05.2014 17:31

Wagner` kirjoitti:Muista en mene takuuseen, mutta minulle musiikki on hauskanpitoa ja pakokeino kaikesta negatiivisesta, ei keino tehdä rahaa. Genreluokitelu on hanurista, mutta itse näkisin crust/black/thrashin olevan tyyli jota haen. Sanoituksen aiheena on universumi, planeetat jne. Olenkin ainoa tällä linjalla pysyttelevä, mutta muut voivat kyllä alkaa perustamaan omia bändejä ja tekemään sitten biisitkin itse.


Itselleni on tullut vähän vastaavia tilanteita eteen näissä taidehommissa, joissa olen saanut tarjouksen tehdä sarjakuvaa aiheista, jotka eivät minua kosketa. Aikoinaan suostuin melkein kaikkeen mahdolliseen, mutta nopeasti huomasin, etten nauttinut piirtämisestä tippaakaan. Samalla koin ampuvani itseäni jalkaan, koska tulin esille sellaisten tekemisten kautta, joissa ei näkynyt sitä todellista minääni.

En tiedä musiikkialasta mitään, mutta varmaan siinä hommassa on karhunpalvelus tulla esille laajalti sellaisessa genressä, jossa vaikuttaa olevan pihalla. Kannattaa pitää periaatteistaan kiinni, mutta toisaalta myös muistaa, että joskus tälläiset epämielyttävät mahdollisuudet saattavatkin tarjota keinon päästä toteuttamaan omia visioitaan. Jostain kaikki aloittavat, harvat heti siitä, mistä oikeasti haluavat.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Masse » 08.05.2014 18:33

Joni Ahonen kirjoitti:kiinni, mutta toisaalta myös muistaa, että joskus tälläiset epämielyttävät mahdollisuudet saattavatkin tarjota keinon päästä toteuttamaan omia visioitaan. Jostain kaikki aloittavat, harvat heti siitä, mistä oikeasti haluavat.


Tämän voin allekirjoittaa täysin. 8-)

Tuota Downingin asennetta en ihan ymmärrä. Jos joku manageroi jotain "corepaskabändiä" niin ei se varmaan tarkoita, että Downinginkin bändin pitäisi sellainen olla ja jos se ei manageria miellytä niin varmaan muitakin löytyy maailmasta.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Apple » 08.05.2014 21:47

Joni Ahonen kirjoitti:En koskaan halua joutua olemaan kenenkään armoilla. Siitä syystä pidän tiukasti ohjakset aina käsissäni, koska asiat tulevat silloin todennäköisesti myös hoidettua. Ärsyttää oikeasti se kun monikaan ei noudata aikatauluja ja pidä kunnolla lupauksistaan kiinni.
Karvas tunne kun näin sattuu käymään. Oppii kantapään kautta, että aina pitää yrittää kehitellä kaiken varalle suunnitelma B, ettei jää tuleen makaamaan peukalo keskellä kämmentä.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 09.05.2014 14:42

Masse kirjoitti:Tuota Downingin asennetta en ihan ymmärrä. Jos joku manageroi jotain "corepaskabändiä" niin ei se varmaan tarkoita, että Downinginkin bändin pitäisi sellainen olla ja jos se ei manageria miellytä niin varmaan muitakin löytyy maailmasta.


Tarkennan vielä että ihan sama vaikka toimisi corepaskabändin managerina tai humppayhdistyksen puheenjohtajana, kunhan vain minun viitoittamaa linjausta noudatetaan ja kaikilla olisi yhtä mukavaa mennä sitä ns polkua. Ei saisi olla kenellekään pakkopullaa.


typewriter kirjoitti:
Wagner` kirjoitti:Ja sitten päästään siihen toiseen ärsytyksen aiheeseen: Threat Signal on metalcorea ja sanon itseni täysin irti kaikesta core paskasta ja ennenkaikkea itsensä myymisestä. Olen ehdottanut että mannerten välinen levy on ok, kunhan saan päättää musiikillisesta linjauksesta ja mitään ei laiteta liukuhihna myyntiin (joskaan koskaan näin pitkäle edes tulla pääsemään).

Älä lähde noin aikaisessa vaiheessa noin jyrkälle linjalle. Kaikki musiikki on kaupallista ja kaikki on loppupeleissä itsensä myymistä. Welcome to the real fucking world.


Ei ole kaikki kaupallista. Kaikki kaupallinen on luonnollisesti pinnalla ja yleisesti kaikkien tiedostamaa joten vallitseva tieto on se että kaikki on kaupallista, kun taas se mitä ei nähdä tapahtuu underground maailmassa ja siellä tieto on rajattu vain tietyille harvalle ihmisryhmälle. Muttei siitä sen enempää, teen sellaista musiikkia josta minä pidän ja se on lähtökohta kaikelle ns taiten synnylle. On aivan yhdentekevää vaikkei kukaan arvostaisi mitä teen sillä kun saan esim purkitettua mielestäni hyvän biisin, sitä onnellisuuden tunnetta ei voita mikään. Jos herkäksi heittäydytään niin toiseksi paras tunne heti ensirakkauden jälkeen ;) Taino sama muijaha mulla on ollu jo 8v.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Saappineste » 12.05.2014 22:45

Nykypäivänä on kyllä huvittava väittää että kaikki musiikki on kaupallista. Sanoisin että nykyään moni voi juurikin tehdä omaa juttua, kun mikään ei kuitenkaan myy, eikä hommalla itseään elätä. Paitsi Maki Kolehmainen elättää.

Wangnerille terveisiä silti, että hyvät kontaktit on menestyksen kannalta kaikki kaikessa. Pidä se mielessä, toki en minäkään alkaisi kenenkään neuvoista ottamaan vaaria, jos ne eivät yhdy oman näkemyksen kanssa.
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 18.05.2014 18:19

Kuva

Hiiret ovat kotona maalla jyrsineet Cuben C-tikkua. Ovat väristä päätellen luuleet sitä juustoksi. Saatanan elukat! :x
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 18.05.2014 20:00

Joni Ahonen kirjoitti:Kuva

Hiiret ovat kotona maalla jyrsineet Cuben C-tikkua. Ovat väristä päätellen luuleet sitä juustoksi. Saatanan elukat! :x


Saatanan hiiret!

Hei... olisiko kyseessä ollut foorumin oma hilarius-hiiri?


Itseäni ärsyttää se, kun pelasin Ocarina of Timea ja vetelin Shadow Templeä yhdeltä istumalta melkein bossiin asti, kunnes peli jäätyi. No, lievässä vitutuksessa temppeli huomenna uudestaan läpi :x
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Masse » 18.05.2014 21:54

Vartioviikko juuri silloin, kun on Ahosen näyttelyn avajaiset ja puoli joukkuetta hakee lomaa samalle viikonlopulle niin ei mitään jakoa saada lomaa itse. Vitun intti. :x
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 19.05.2014 08:15

Masse kirjoitti:Vartioviikko juuri silloin, kun on Ahosen näyttelyn avajaiset ja puoli joukkuetta hakee lomaa samalle viikonlopulle niin ei mitään jakoa saada lomaa itse. Vitun intti. :x


Voihan vide. :cry:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja typewriter » 19.05.2014 12:22

Masse kirjoitti:Vartioviikko juuri silloin, kun on Ahosen näyttelyn avajaiset ja puoli joukkuetta hakee lomaa samalle viikonlopulle niin ei mitään jakoa saada lomaa itse. Vitun intti. :x

Oletko spolle?
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Masse » 19.05.2014 22:14

typewriter kirjoitti:
Masse kirjoitti:Vartioviikko juuri silloin, kun on Ahosen näyttelyn avajaiset ja puoli joukkuetta hakee lomaa samalle viikonlopulle niin ei mitään jakoa saada lomaa itse. Vitun intti. :x

Oletko spolle?


Jep, hajottavat 4 kuukautta vielä edessä. Tänään oli vielä ekat ylennykset enkä saanut korpraalin natsoja. :(
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 31.05.2014 20:34

Niininsalosta saapui eilen ennakkokyselylomakkeet. Ihan tietokoneella ajattelin ne täyttää, mutta joku äylypää näyttää laittaneen puolustusvoimien sivuille vialliset dokumentit, jotka eivät suostu toimimaan Aboden tai open officen työkaluilla. Eli ilmeisesti täytyy paikallisessa kirjastossa skannata ja täyttää nuo postissa tulleet laput että ne saisi digitaalisesti eteenpäin. Lienee sanomattakin selvää että tämä sapettaa.
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Apple » 22.06.2014 23:19

Pyörävaraston paska ovi! Saranat ovat vehkeessä niin mahtavassa kunnossa, että se sulkeutuu niin salamannopeasti ja kovaa että kyseessä on ihan tappovehje. Monesti olen sen kanssa jalkani telonut, pari päivää sitten pisti paskaksi yhden heijastimen fillarista ja tänään ovi iski death punchin käsivarren yläosaan/olkapäähän. Ai saatana kun kolottaa. Täytyy varmaan salitreenejä tehostaa kun yhdestä ovesta tulee noin kova vastus.

Joo, ehkä pitäisi yrittää olla vähemmän tough guy ja kiltisti pistää mokoma ovi koukusta kiinni kun sisään astuu. Siitä kun vaan niin usein joutuu kulkemaan niin väkisinkin ajattelee, ettei nobody got time fo dat.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 24.06.2014 00:18

Tulipa tuossa toissapäivänä käytyä kolmen kaverin voimin pelailemassa jalkapalloa tekonurmella. Kaikki meni hyvin, kunnes menin maalivahdiksi torjumaan laukauksia. Otin muutamat torjunnat, mutta eräs laukaus, joka kohdistui oikeaan alakulmaan oli todella kova. Oikea käteni ehti pallon tielle, mutta torjunnassa käsi taittui pahasti. Nyt sitten olen ollut oikea käsi rampana vähän aikaa.

Urheilu on vaarallista :evil:
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Kallu » 19.07.2014 22:28

DNA:n mokkula on reistaillut tässä viime aikoina pahasti. Toimimaton netti on aivan helvetin raivostuttavaa, hankala ladata edes nettisivuja. Päästiin sitten soittelemaan eilen asiakaspalveluun ja sanoivat lähettävänsä jotain anteneja, mitkä voidaan pystyttää pihalle, joiden pitäisi vahvistaa yhteyttä. Ilmeisesti elo-syyskuussa aikovat virittää tähän lähelle uuden 4G-tolpan, jonka pitäisi viimeistään laittaa potkua tähän asiaan. Nykyinen on vähän kauempana kämpästä ja ikkunat on väärään suuntaan, en sitten tiedä, että miten se on tähän asti sitten nuuhkinut sen signaalin :/
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja NightFan » 22.07.2014 21:27

Hel**tti soikoon kun youtube alkaa olemaan täynnä arvosteluja WD sarjakuvasta niin ei sieltä pysty enään löytämään itse sarjakuvaa. Kuka noita arvosteluja edes katsoo.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja whatever » 22.07.2014 23:39

NightFan kirjoitti:Hel**tti soikoon kun youtube alkaa olemaan täynnä arvosteluja WD sarjakuvasta niin ei sieltä pysty enään löytämään itse sarjakuvaa. Kuka noita arvosteluja edes katsoo.

Joo elikkäs... miksi helvetissä koitat lukea sarjiksia youtubesta? :lol: Itse latasin torrentilla ja luin tabletilla, mutta kyllä ne voi PC:lläkin lukea.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja NightFan » 22.07.2014 23:40

whatever kirjoitti:
NightFan kirjoitti:Hel**tti soikoon kun youtube alkaa olemaan täynnä arvosteluja WD sarjakuvasta niin ei sieltä pysty enään löytämään itse sarjakuvaa. Kuka noita arvosteluja edes katsoo.

Joo elikkäs... miksi helvetissä koitat lukea sarjiksia youtubesta? :lol: Itse latasin torrentilla ja luin tabletilla, mutta kyllä ne voi PC:lläkin lukea.

Aloitin lukemaan ilman youtubea, mutta sitten tuli häikkää eikä oikein onnistunut. Sitten löytyi youtubesta ja se toimi hyvin kunnes äskönen tapahtui. Kaipa pitää palata alkuperäiseen.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 24.07.2014 09:06

Gmailia käytettäessä on eräs todella ärsyttävä piirre, johon törmään aika ajoin. Kun lähetän viestin ja olen epävarma siitä onko kirjoittamani osoite oikein, Gmail ilmoittaa jonkin ajan kuluttua viestin lähettämisestä osoitteen olevan viallinen. Se itseäni vähän kummastuttaa, että jos sähköpostiosoite on kirjoitettu täysin päin mäntyä, niin silloin kyllä estetään koko viestin lähetys, mutta jos se on vähän sinne päin, Gmail uskoo sen, mutta peruukin pian päätöksenä ja lähettää viestin bumerangina takaisin. Tämä on ärsyttävää silloin, jos ei ehdi odotella bumerangina tulevaa valitusviestiä, mutta luulee viestin menneen perille.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 25.07.2014 10:53

Se on pelaaminen tehty erittäin vaikeaksi ja käyttäjäystävällisyys on heivattu helvettiin nykypäivänä. Ostin puolisolle lahjaksi Simcityn ja innolla sitten odotettiin että päästään kaupunkia rakentamaan. No se into hävisi aika nopeasti kun ensiksi pitää olla kirjautuneena origin perkeleeseen että voi edes asentaa pelin. No eihän siinä auta muu kuin ruveta nettikaapeleita kiskomaan läppärille. Vartin odottelun jälkeen vihdoin asennusvaiheeseen. No tietysti origin ei anna kirjautua sisään ja odota maltillisesti. Vihdoin vittu onnistuu kirjautuminen, mutta tuo paskaläjä pitää päivittää. Päivitä ja jää odottamaan seuravaa yllätystä. Ahaa, simcityyn pitää ladata päivityspaketti että pääsee pelaamaan. Odota ikuisuus ja kun päivitysmittari näyttää 60% ja rapiat, netti yhteys katkeaa. Resetoi modeemi toivoen ettei tarvitsisi aloittaa päivityspaketin latausta uudelleen. Turha toivo. Käy kaupassa, tee ruoka, syö ja valmistaudu nukkumaan ja miljoonan vuoden odottelun ja säädön jälkeen... VIHDOIN PERKELE! Kaupungin rakennus pääsi alkamaan!

On se perkeleen vaikeaksi tehty tuo pelaaminen nykyaikana kun pitää olla kaikenmaailman paskoja jakeluohjelmia, joihin pitää olla kirjautuneena että pääsee pelaamaan. Edes pelin asentaminen ei onnistu ilman noita perkeleitä. Ja peli on tietenkin tehty vain ja ainoastaan moninpeliä silmällä pitäen. Missä on ne hyvät ysäriajat jolloin asennusmedia sisään, odota pari min asennusta ja pelaa ilman mitään ylimääräistä krääsää?
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 25.07.2014 11:41

Eniten mua tossa vituttaa se, että sama paska on rantautunut konsoleille. Ysärillä oli tosi jees, kun pystyi saman tien nakkaamaan pelin konsoliin ja alkaa pelaamaan ilman mitään ylimäärästä skeidaa (joskus joutui ehkä vähän tyhjentelemään muistikorttia), mutta nykyään koko homma on ihan päin vastoin. Paras esimerkki itsellä tästä on Battlefield Bad Company 2, jota ajattelin kerran pelata pari hassua peliä PS3:lla ennen nukkumaanlähtöä. Ensin piti ladata vajaan parin gigan pätsi, sen jälkeen mokoma paskapätsi piti asentaa ja lopuksi itse peli piti asentaa ja koko hommassa kesti about 1,5 tuntia. Toki ymmärrän, että pelien kehittymisen vuoksi pelejä pitää asennella optimaalisen pyörimisen saavuttamiseksi ja nää eri steamit sun muut DRM-jutut on olemassa ihan vaan piratismin estämisen vuoksi, mutta kyllä välillä tuppaa vituttamaan, että miten pitkän prosessin takana nykyään pelkkä pelin aloittaminen on.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä ärsyttää?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 27.07.2014 00:25

Yritin tuonne Pelit yleisesti -topickiin kirjoitella, muttei siitä tullut mitään. Pitänee yrittää vähän virkeämpänä perkele.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron