Mitä kuuluu?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.06.2014 22:41

Beksiii kirjoitti:Pystyin lopettamaan tupakanpolton!!!!!! Hahahahahahah JEJEJEJEEJEEEeee

11-vuotta mallua keuhkoihin ja nyt se tie on tullut päätökseensä. Tupakkateollisuus jää varmasti kaipaamaan :mrgreen:

Beck's on kunnon poika.
Kuva


NightFan kirjoitti:Koko päivä tullut siivottua kämppää sillä maanantaina lähdemme puolison kanssa lähtemään etelään päin sillä pitäisi mennä naimisiin viikon päästä. Matkalla poiketaan Savonlinnassa ja katotaan jos käväistään katsomassa jälleen kerran Ahosen maalauksia, varsinkin tätä näyttelyn aikana valmistuvaa kappaletta.


Hei katos, paljon onnea teille. Se maalaamani työ on ihan karmea, mutta vielä on yksi viikonloppu aikaa tuunata sitä. ;)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Sample » 12.06.2014 00:17

Paskaaks täsä, syön jäätelöä ja katon Last Week Tonight with John Oliveria. Helvetin hauska sarja. Huomenna sitten lähden Hämeenlinnaan tapaamaan kaveruksia ja perjantaina olisi tarkoitus osallistua zombie walkiinkin.
"I am going to tear everything he cares about away from him. Destroy those who choose to follow him. Corrupt those he loves. Once he has lost everyone and everything he values, I will drive an arrow through his eye."
Avatar
Sample
 
Viestit: 27
Liittynyt: 08.03.2014 15:40

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 13.06.2014 16:07

Joni Ahonen kirjoitti:
NightFan kirjoitti:Koko päivä tullut siivottua kämppää sillä maanantaina
lähdemme puolison kanssa lähtemään etelään päin sillä pitäisi mennä
naimisiin viikon päästä. Matkalla poiketaan Savonlinnassa ja katotaan
jos käväistään katsomassa jälleen kerran Ahosen maalauksia, varsinkin
tätä näyttelyn aikana valmistuvaa kappaletta.


Hei katos, paljon onnea teille. Se maalaamani työ on ihan karmea, mutta
vielä on yksi viikonloppu aikaa tuunata sitä. ;)

Hyvältähän se maalaus näytti, erikoinen mutta hyvännäköinen tausta oli.
Viimeksi muokannut NightFan päivämäärä 14.06.2014 10:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 13.06.2014 19:55

Takana neljän päivän leiri. Käytiin riehumassa Kampin kauppakeskuksessa ja metrossa. Vihdoinkin jotain sellaisia hommia mitä oletinkin omassa joukko-osastossani olevan. Tänään vitusti alkoholia.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja typewriter » 13.06.2014 21:23

Saavuin juuri Kemiin pitkän (800km?) ajolenkin jälkeen. Nyt saunaa ja kaljaa!
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Nikkeli94 » 14.06.2014 13:03

^Type, minun kotikulmilla perkele! Juuri kun kertoivat että saan olla täällä Pyssykylässä juhannuksenkin yli... Voiko udella, mitähän sinä siellä puuhailet?
Avatar
Nikkeli94
 
Viestit: 177
Liittynyt: 28.02.2014 18:42
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja typewriter » 15.06.2014 19:35

Nikkeli94 kirjoitti:^Type, minun kotikulmilla perkele! Juuri kun kertoivat että saan olla täällä Pyssykylässä juhannuksenkin yli... Voiko udella, mitähän sinä siellä puuhailet?

Tädin syntymäpäivillä, tarkoitus olisi myös käydä Milgearissa Oulussa jahka lähden.
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 17.06.2014 21:39

Mitäs tässä lomaillessa. Jalkapalloa lajin suurena fanina on tullut katsottua kohtuullisesti ja siinäpä se sitten on. Nyt Brasilian peliä seuraamaan...
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 19.06.2014 13:23

Puoli rykmenttiä lähti tänään kotiin. Tai oikeastaan 99% koko rykmentistä pois lukien meidän joukkue joka tietenkin joutui jäämään kiinni vartioviikon takia eikä päässyt edes juhannuslomille. "Ei" vituta etenkin, kun tietää miten kamalat näistä seuraavista kolmesta kuukaudesta tulee.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Nikkeli94 » 19.06.2014 16:49

Masse kirjoitti:Puoli rykmenttiä lähti tänään kotiin. Tai oikeastaan 99% koko rykmentistä pois lukien meidän joukkue joka tietenkin joutui jäämään kiinni vartioviikon takia eikä päässyt edes juhannuslomille. "Ei" vituta etenkin, kun tietää miten kamalat näistä seuraavista kolmesta kuukaudesta tulee.

I feel you bro, kaikki muut paitsi johtajakauden alottavat alikit, spollet ja me lämärit lähti. Lisäksi me lämärit oltiin sukkamajureina ottamassa kaikkien kotiutuvien viimeiset varusteet vastaan. Onneks oon tällane ku oon ja osasin ottaa kaiken vittuilun huumorilla ja heiteillä takas jotaki itseironista.

Kaikkea tätä lohduttaa se että ite päästään seuraavana pois. Plus VMTK:n jäsene on aika lepiää.
Avatar
Nikkeli94
 
Viestit: 177
Liittynyt: 28.02.2014 18:42
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 19.06.2014 17:14

Nikkeli94 kirjoitti:
Masse kirjoitti:Puoli rykmenttiä lähti tänään kotiin. Tai oikeastaan 99% koko rykmentistä pois lukien meidän joukkue joka tietenkin joutui jäämään kiinni vartioviikon takia eikä päässyt edes juhannuslomille. "Ei" vituta etenkin, kun tietää miten kamalat näistä seuraavista kolmesta kuukaudesta tulee.

I feel you bro, kaikki muut paitsi johtajakauden alottavat alikit, spollet ja me lämärit lähti. Lisäksi me lämärit oltiin sukkamajureina ottamassa kaikkien kotiutuvien viimeiset varusteet vastaan. Onneks oon tällane ku oon ja osasin ottaa kaiken vittuilun huumorilla ja heiteillä takas jotaki itseironista.

Kaikkea tätä lohduttaa se että ite päästään seuraavana pois. Plus VMTK:n jäsene on aika lepiää.


Heh, mekiin oltiin pari päivää ottamassa noita rojuja vastaan. Mikäs siinä oli poolokasan päällä makoilla ja käskyttää kersantteja ja kokelaita heittämään poolot koriin. Kieltämättä hieman jo hymyilyttää nähdä se kotiutumispäivä läpiviennissä, mutta siihen väliin mahtuu vielä vaikka mitä kamaluuksia.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 20.06.2014 14:45

Itse olin eilen niiden reserviin päässeiden joukossa. Viimeisistä päivistä tuli ihan P-kauden lomatarkastukset mieleen, kaikilla pinna kireällä kun pää ei kestä odottelua. Suurin osa johtajista lähti tj0 risteilylsle, itekin piti lähteä aluksi mutta rahatilanne oli sen verran heikko että päätin jättää välistä. Sinänsä ei edes haittaa, tuntuisi vaan yhdeltä ylimääräiseltä aamulta herätä jostain hytistä samojen naamojen kanssa vielä kerran.

Nyt alkaa arkielämä ja työnhaku Tampereella, osoite on muutettu ja työkkäriin ilmoitettu. Joku muuttokyyti pitäisi hommata että saa isoimmat huonekalut vielä tuotua tänne, mutta sillä ei onneksi ole niin kiire koska kaikki elintärkeä täältä jo löytyy.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 21.06.2014 18:11

Ai, on juhannus? Minua varmaan joku vetäisi turpaan, jos kyselisin aidosti tosissani, että milloinka tätä juhannusta juhlitaankaan. Meinasin tässä jo aamuvarhain soitella ihmisiä töihin projektien kimppuun, mutta onneksi joku ajantasalla oleva henkilö tuli muistuttamaan missä mennään. :P

Olin tänään vanhempien kanssa käymässä veljeni anopin luona, jossa myös velipoikaa näin perheineen. Emme ole koskaan kotona tottuneet syömään kovin paljon, joten olin vanhempieni kanssa halkeamispisteessä päivällisen jälkeen. En kyllä ollenkaan ihmettele, jos joillakin on ongelmia lihoamisen kanssa, kun syödään päivässä ties miten monta ateriaa, joista yksikin täyttäisi norsun.

Oli ihan mukava käynti, vaikka itseäni kyllä hajottaisi kamalasti asua rivitalossa ja perheyhteisössä. Kun on ikänsä tottunut täysin vapaaseen elämään, ei ruokapöydässä hienostelut ja kauhea laittautuminen eri pyhiä varten kovin innosta. Huomaan oikeasti väsyväni miljoona kertaa enemmän juhlissa ja ihmisten luona kylässä kuin paskan levittämisessä vanhempien maatilalla.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 21.06.2014 18:34

Joni Ahonen kirjoitti:Ai, on juhannus? Minua varmaan joku vetäisi turpaan, jos kyselisin aidosti tosissani, että milloinka tätä juhannusta juhlitaankaan..


Njooh, et suinkaan ole ainoa henkilö. Syy miksi en meinaa muistaa milloin juhannusta vietetään, johtuu pitkälti myös siitä, että itselleni kyseinen juhlapäivä ei tarjoa juuri mitään erityistä. Kyllä muu porukka ryyppää aivot pihalle samalla tekosyyllä kuin vappunakin, naiset tekevät mitä tyhmempiä "taikoja" pitkin peltoja tuloksetta ja jotkut sytyttävät ison puuröykkiön tuleen. Itse olen lähinnä tyytynyt lojumaan juhlapäivän kotona ja pyrkiä piirtämään kun kerrankin sellainen hiljainen hetki on meikälle siunattu. Saunaa en ole viitsinyt lämmittää, kun alkuviikosta serkun luona käydyn puunpinoamisurakan aikana vietin ihan riittävästi aikaa aidossa puusaunassa.

Ensi viikonlopuksi on jo näköjään tiedossa jonkinlaista coneilua, joten eipä muuta kuin valmistautumaan taas jonkinasteiseen kulttuurisählinkiin. 8-)
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 21.06.2014 22:12

Gigante kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Ai, on juhannus? Minua varmaan joku vetäisi turpaan, jos kyselisin aidosti tosissani, että milloinka tätä juhannusta juhlitaankaan..


Njooh, et suinkaan ole ainoa henkilö. Syy miksi en meinaa muistaa milloin juhannusta vietetään, johtuu pitkälti myös siitä, että itselleni kyseinen juhlapäivä ei tarjoa juuri mitään erityistä.


Yhdyn tähän. Itsekin olin ihmeissäni, kun kuulin, että nyt olisi Juhannus. Mielestäni Juhannuksessa ei ole mitään erityisempää juhlittavaa ja siksi se meinaa unohtua. Aina sitä kuulee, että joku on taas hukkunut tai jäänyt junan alle. Toivottavasti kenekään tutuille ei ole sattunut mitään.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 22.06.2014 04:38

Itse vietin eilisen tyty-yden kaverin luona kaljoitellessa, mutta tämä yö menikin sitten klassisesti juhannusperinteitäni kunnioittaen selvinpäin Counter-Strikeä pelatessa. Muistuttaa ihanasti muutaman vuoden takaisista hikkyvuosista, yläasteajoista puhumattakaan. Minäkään en tosiaan koe juhannusta mitenkään ihmeellisenä juhlapyhänä, vaikka onhan se nyt aivan loistava tekosyy tinata itselleen vuosituhannen persekännit. Toisaalta mulle on se ja sama, että minä viikonloppuna sitä onkaan ihan lärvit, niin en jaksa täten hirveämmin kiinnittää juhannukseen kalenterissa huomiota. Ainoa syy miksi juhannusta oikeastaan odotan on Varustelekan vuotuinen juhannusbingo! Viime vuonna arvasin oikein, mutta arpa ei suosinut sillä kertaa. Toivottavasti tälläkin kertaa jotkut känniurpot käyvät vähän Saimaassa hukkumassa, niin on edes jonkinmoiset tsänärit voittaa mokomakin arvonta. Jos ei nyt käy säkä, niin ensi vuonna sitten uudestaan.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 25.06.2014 06:52

Eilen tuli vietettyä päivä Kuopiossa puolison kanssa. Käytiin alkajaisiksi italialaisessa ravintolassa syömässä ja täytyy sanoa että palvelu ja hintapolitiikka paljon parempaa mitä täällä Savonlinnassa. Ruokaosastokaan ei kauheasti jälkeen jäänyt Savonlinnan tason. Uskudarissa edelleen universumin parhaimmat safkat. Hubble näyttely oli myös kiva, mutta oli surullisen lyhyt kestoinen verrattuna 7e pääsylippuun. Takaisintulomatkalla käytiin Matkuksessa ja oli viimeinen kerta kun jätän Ikea reissun ihan viimeiseksi käyntikohteeksi. Kun vitutuskäyrä on korkealla koko päivän vaeltamisesta ja haluaisi vain kotiin syömään ja nukkumaan niin Ikeassa ravaaminen tuhoaa viimeisimmätkin aivotoiminnan rippeet. Se kun ei pääse edes kahta metriä eteenpäin kun eukko huomaa jotain "niin ihanaa" taas. Ja läskit hitaat mummot kun tukkivat ahtaat käytävät niin kyllä siinä mielenterveys on oikeasti koetuksella. Ja kun loputon taivaltaminen on lähes tien päässä ja luulee että vihdoin se helvetti on ohi niin eikös joku insinööri ole kehdannutkin laittaa jonkun viallisten tuotteiden hae-pois-halvalla-nurkkauksen sinne kassojen läheisyyteen. Ei enää koskaan Ikeaan. Tai jos niin sitten käydään se ekana pois päiväjärjestyksestä.

Orkesterihommatkin näyttäisi taas luistavan, kun Kanadasta bongattu laulaja ei olekaan kuollut syöpään tai jäänyt auton alle kun päätti vihdoin ilmoittaa itsestään kuukauden tauon jälkeen. Kuulemma oli niin kiireinen omien hommien kanssa ja nyt vihdoin olisi aikaa sylkeä sanoja riffien päälle. On kuulemma innoissaan projektista ja ei malta odottaa et saadaan biisit kokonaan purkkiin. Itseänihän ei lyriikat kiinnosta pätkääkään joten annoin hemmolle täydet oikeudet sanojen suhteen, mutta ainoan suosituksen annoin että lyriikat liittyisivät jollain tapaan kieroon/mustaan/ällöttävään huumoriin, koska tarkoitushan on pitää hauskaa.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 25.06.2014 09:16

Wagner` kirjoitti:Takaisintulomatkalla käytiin Matkuksessa

Katos, minähän olen siellä töissä :D
Ei kyllä taidettu törmätä siellä.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 25.06.2014 12:20

NightFan kirjoitti:
Wagner` kirjoitti:Takaisintulomatkalla käytiin Matkuksessa

Katos, minähän olen siellä töissä :D
Ei kyllä taidettu törmätä siellä.


Jos näit siellä hemmon jolla oli paskan ruskea pappahattu, ns lätsä, päässä niin sitten näit. Missä liikkeessä työskentelet matkuksessa?
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 25.06.2014 13:04

Wagner` kirjoitti:
NightFan kirjoitti:
Wagner` kirjoitti:Takaisintulomatkalla käytiin Matkuksessa

Katos, minähän olen siellä töissä :D
Ei kyllä taidettu törmätä siellä.


Jos näit siellä hemmon jolla oli paskan ruskea pappahattu, ns lätsä, päässä niin sitten näit. Missä liikkeessä työskentelet matkuksessa?

Partioaitassa mutta mun vuoro loppu jo neljält eilen
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 25.06.2014 15:30

NightFan kirjoitti:Partioaitassa mutta mun vuoro loppu jo neljält eilen


Jaa että siellä on sellainenkin liike. Täytyypä pistäytyä ensi kerralla :mrgreen:
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 28.06.2014 14:40

Darra ja serkkulikan rippiäiset, 5/5 ei enää ikinä baariin.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 28.06.2014 18:38

Nähtävästi menee kotosalla ollessa tämä kesä, kun viime vuoden työharjoittelupaikasta ei töitä ole tiedossa. Se ei tosin haittaa ollenkaan, sillä myin yli puolet näyttelyni teoksista, joka oli kyseisen gallerian paras tulos. Olen sen lisäksi tehnyt tilaustöitä sekä konseptitaidetta erääseen suomalaiseen indieleffaan, joka vaikuttaa äärimmäisen kiinnostavalta.

Olen pyöräilyt joka toinen päivä ympäri kyliä, kun en osaa paikoillani juuri olla. Sää on ollut tosi ailahtelevainen, josta syystä pyöräilylenkeille on pitänyt aina muistaa ottaa fleesetakki ja hanskat mukaan.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Beksiii » 28.06.2014 20:39

Erittäin hyvää kuuluu kaikin puolin ja syyllinen siihen on lähinnä oma fyysinen ja henkinen hyvinvointi tupakoinnin lopettamisen jälkeen, josta on jo viikkoja. Positiivisuus ja muutenkin yleinen hyvän olon tunne korostuu entisestään ja kaikki näyttää muutenkin hyvin erillaiselta kahleiden katkomisen jälkeen :) Kiva huomata lenkilläkin ollessaan pystyvänsä juosta lähes tuplasti suuremman matkan ja paljon nopeammin ilman sen suurempaa hengästymistä ja köhimistä ja muutenkin ulkona liikkuminen maistuu varsinkin näin kesän alla mahtavalta kun hajuaisti maistamisen lisäksi on kokonaan palautunut.

3982 -OHI ON
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 29.06.2014 08:16

Jaa-a. Tapahtuipa kiva juttu aamuyöstä. Olin kaveria heittämässä kotiin ja sitä ennen koukattiin nopsaa toisen kaverin luona. Jäin pihalle odottelemaan, kun kaveri toimittaa asiansa. Mietinpä siinä hetken ettei hitossa jaksa tänään tehdä jalkatreenejä kun viime yönä tuli nukuttua surkeasti. Enkä väliinkään viitsisi jättää treenejä koska muuten epäonnistunut ja huono fiilis. Aikani odoteltuani päätin soittaa kaverille et johan tästä joutais aamukahville. Ennen soittoa nousin autosta ja huomasin vierustalla rivitalossa oven jossa asui joku Lepo. Päätin tämän tapahtuman enteeksi ja etten tänään nouse sängystäni muualle kuin syömään ja paskalle.

Ja pakko oli tarkistaa väestörekisterikeskuksesta kuinka monta noita Lepoja oikein on ja eihän niitä ole kuin kourallinen. Olisi suorastaan syntiä tehdä tänään muuta kuin levätä.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa