Mikä peli menossa?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 10.08.2014 19:45

The Last Doorin ekan kauden viimoinen episodi ei ole vieläkään ilmainen, enkä ole jaksanut FF VII:tä pelata sitten viime postauksen. Veljen kanssa tuli kuitenkin aloitettua Ressa Remake, joka on muuten pian lopussa. Pitänee pelata loppuun tänään, kun ensi viikolla alkaa koulu ja viikolla on muitakin kiireitä.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja NightFan » 16.08.2014 23:17

FFX jatkuu vielä pelityksessä ja olen vihdoin saanut luck statsit liki täyteen hahmoille (1 tai 2 pojoo puuttuu vaadittavista 255) joten enään minun tarvii alkaa grindaamaan hp:ta ylöspäin.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja PT2 » 18.08.2014 17:12

NightFan kirjoitti:FFX jatkuu vielä pelityksessä ja olen vihdoin saanut luck statsit liki täyteen hahmoille (1 tai 2 pojoo puuttuu vaadittavista 255) joten enään minun tarvii alkaa grindaamaan hp:ta ylöspäin.


Itse olen juuri Sanubian aavikoilla. 27h peliaikaa takana ja varmaan vielä "muutama" edessä :D
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja NightFan » 18.08.2014 17:21

PT2 kirjoitti:
NightFan kirjoitti:FFX jatkuu vielä pelityksessä ja olen vihdoin saanut luck statsit liki täyteen hahmoille (1 tai 2 pojoo puuttuu vaadittavista 255) joten enään minun tarvii alkaa grindaamaan hp:ta ylöspäin.


Itse olen juuri Sanubian aavikoilla. 27h peliaikaa takana ja varmaan vielä "muutama" edessä :D

Minun peliaika on reilusti yli 100h (tarkkaa aikaa en tiedä) mutta jos et lähde grindaamaan niin uskoisin olevas aika lähellä puoliaikaa ajallisesti.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 23.08.2014 01:03

Lopettelin juuri äskettäin kolmen tunnin Tales of Symphonia-session. Peli alkaa olemaan loppua vaille valmis ja tuli voitettua Sword Dancer 3-optionalbossi ensimmäisellä yrityksellä. Eihän taistelu kestänyt kuin lähemmäs 20 minuuttia :D

Pitänee grindailla muutamia leveleitä ennen kuin olen valmis viimeiseen koitokseen. Kuuleman mukaan vaikea vastus odottelemassa.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja NightFan » 30.08.2014 11:24

Semmoset 120h sin upotettua FFX:ään jona aikana sain kaikki trophyt hankittua johon kuuluivat celestiaN weaponien saamisen ja parantaminen, dark aeonien tuhoaminen ja penancen voitto, monster arenan suorittaminen loppuun ja sphere gridin täyttäminen kaikille hahmoille. Tämän jälkeen on helppo jatkaa FFX-2 parissa josta olen huomannut jo yhen asian. Taisteluissa hahmot puhuvat välillä japania mikä osoittaa pelintekijöiden pienen huolimattomuuden.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja whatever » 01.09.2014 20:17

Huomasin tossa jokunen aika sitten että Frozen Synapse on saanut Steam julkaisun. Koska omistan pelin jostain vanhasta bundlesta, niin päätin aktivoida Steamissa. Sen jälkeen on tullut pelailtua aika paljon. Hemmetin hyvä strategiapeli, vituttaa vaan vastustajat jotka menee offline kesken matsejen.

http://www.frozensynapse.com/
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Juripa » 01.09.2014 22:20

NightFan kirjoitti: Taisteluissa hahmot puhuvat välillä japania mikä osoittaa pelintekijöiden pienen huolimattomuuden.


Tätä olen itsekin ihmetellyt. Luulin että kuulin väärin. Pienen Googletuksen jälkeen löysin tämän:

This happens on all English copies of the game for a specific reason.

In the original Final Fantasy X-2: International + Last Mission ps2 game, they actually got the English voice actresses of YRP to record the new English battle dialogue for the Festivalist and Psychic dresspheres, AND they recorded Japanese quotes that you might hear anytime during a battle. Why did they want them to do Japanese? Who knows.. but its the same voice actresses.
Kuva
Avatar
Juripa
 
Viestit: 79
Liittynyt: 04.03.2014 16:53

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja NightFan » 01.09.2014 23:49

Juripa kirjoitti:
NightFan kirjoitti: Taisteluissa hahmot puhuvat välillä japania mikä osoittaa pelintekijöiden pienen huolimattomuuden.


Tätä olen itsekin ihmetellyt. Luulin että kuulin väärin. Pienen Googletuksen jälkeen löysin tämän:

This happens on all English copies of the game for a specific reason.

In the original Final Fantasy X-2: International + Last Mission ps2 game, they actually got the English voice actresses of YRP to record the new English battle dialogue for the Festivalist and Psychic dresspheres, AND they recorded Japanese quotes that you might hear anytime during a battle. Why did they want them to do Japanese? Who knows.. but its the same voice actresses.

No toi selittää asian, ihmettelin vähän myös tota festival dressphereä sillä muistelin että sitä ei ole alkuperäisessä versiossa.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 02.09.2014 18:52

Ni No Kuni: Wrath of The White Witch (PS3)

Vihdoin aloitin tämänkin japsiropen pelittämisen. Alku vaikuttaa aika hyvältä, varsinkin kun tajuaa kuinka hyvältä peli näyttää. Mielestäni PS3:n upein peli graafisesti!

Alkuhan on mennyt vasta pelimekaniikkoja opetellessa ja eilen kaatui ensimmäinen bossi. Tänään ajattelin jatkaa pelaam... hei, eikös The Walking Dead Season 2: Episode 5 tullut? No, nyt taitaa jäädä roolipelailut taka-alalle, kun TWD:n kakkoskausi saatiin päätökseen. Nyt pelaamaan!
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 08.09.2014 16:20

The Walking Dead Season 2

Noh, nyt on pelailtu neljä episoodia viidestä ja tänään on pakko vetää loppuun asti. Jotain näissä TellTalen peleissä on ainutlaatuista.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 14.09.2014 23:51

Deus Ex: Human Revolution (Wii U)

Tämä peli tuli ostettua jo viime jouluna, mutta vasta nyt aloin ihan tosissani pelaamaan. Luulin olevani pasisfisti, mutta yllättäen olen saanut pelistä tuplasti enemmän irti pelaamalla sitä puhtaasti räiskintänä. Tähän vaikuttaa aika paljon valitsemani koukuttavan kova vaikeustaso, jonka ansiosta jokainen vihulainen on Dark Soulsin tyyliin todellinen uhka. Wii U:n padin näyttö toimii tosi näppärästi karttana, kun siitä näkee koko ajan vihollisten sijainnit. Usein pelatessa karttaa tulee melkeinpä tuijotettua enemmän kuin ruudun tapahtumia.

Hyvä peli, jonka yritän läpäistä ennen vaihtoon lähtemistä. Juoni ei kiinnosta tippaakaan, mutta pelaaminen on ollut koukuttavaa haasteen takia.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja PT2 » 15.09.2014 01:22

Shinobido 2: Revenge of Zen

Iskeekö Tenchu? Löytyykö Vita? Osta tämä. Peli voisi käytännössä olla Tenchu-sarjan peli, mutta ei ole. Juoni on paskaa mutta pelattavaa löytyy. Itseeni iski ainakin kovasti, vaikka monia muita peliä vain ärsyttää.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 23.09.2014 14:39

The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii)
Ensimmäinen läpipeluu käynnissä ja Lakebed Templen ovelle lopetin eilen illalla. Hyvältä maistuu, tosin ei ole ikääntynyt yhtä hyvin kuin Wind Waker. Noin 20h pelailtu.

Ni No Kuni: Wrath of The White Witch (PS3)
Ensimmäinen läpipeluu tässäkin. Graafisesti upein PS3 peli ja onhan tämä laadukas kaikilta osa-alueiltaan.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Gigante » 14.10.2014 14:02

Silent Hill: Shattered Memories (Wii)


Hivenen omituista alkuintroa lukuunottamatta peli on yllättänyt minut sangen positiivisesti.
Erityisesti on kehuttava näin Wiin mittapuulla pelin sangen nopeaa frames per second-tahtia. Ihan näin vikkelää peliä en Wiillä ihan heti ole pelittänyt. Taaksepäin tiirailu on vähän kankeaa, mutta muuten peli vaikuttaa toimivan niin ulkoisesti, että musiikillisesti kelvolta Silent Hill-materiaalilta. Saa nähdä kuitenkin mitä tuleman pitää ja mimmoinen henkilö Harrysta muodostuu. Tällä hetkellä vaikuttaa olevan vastuullinen isähahmo, joka kuitenkin terveen heteromiehen lailla silmäilee kaikki vastaantulevat tyttökalenterit. :lol:
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 14.10.2014 21:08

Shadow of Mordorista alkutunnelmia:

Peli oli jo julkaisupäiväksi (PC versio) ehtinyt meikäläisen luukkuun, mutta vasta nytten jaksoin sitä pelailla. Tyylikkään muovikotelon ja varsinaisen teräskuoren alla odotti kuitenkin järkytys, kun minua tervehti viisi dvd levyä ja pari dlc kuponkia. Noh, tunnin asentelun ja levyn vaihtelu urakan (ja steamin pakollisten päivityksien) jälkeen olin valmis pelaamaan mutta sanonpahan vain että tässä vaiheessa blueray pitäisi jo standardisoida PC:n ykköstallennusmediaksi ...

Itse peli on tähän mennessä vaikuttanut ihan jeessiltä. Kyseessähän on rehtiä mättöä, jossa on kuitenkin paljon assasins creedien ja Batman pelien hiippailu ja salamurhameininkiä saatu sekaan. Tarina tuntuu lotr peliksi poikkeuksellisen synkältä ja voin vakuuttaa pelin olevan verisempi kun mikään muu Tolkien lisenssipeli, joten K-18 leima on ansaittu. Keskivertoa parempi lisenssipeli siis kyseessä ja minusta jokaisen leffasarjan ja pelien ystävän tulisi ostaa ja tukea tällaisia teoksia
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 14.10.2014 21:49

Pleikkaria ei ole ikuisuuksiin tullut perinpohjaisesti pelattua, sillä Wiin The Legend of Zelda: Twilight Princess on vienyt kaiken ajan. Ni No Kunia himottelisi pelata, mutta Zeldan olen päättänyt läpäistä ensin.

City in the Sky tuli eilen pelattua läpi ja olihan siinä haastetta. Ei ihan suosikki luolastoni, paitsi bossi oli ihan jees. No, eihän siinä. Peli alkaa ilmeisesti olla lopussa ja nyt illalla onkin hyvä pelata :D
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Lord_Kado » 16.10.2014 06:09

Nyt onlinepelaamiseen hurahtaneena on tullut hakattua muutamia PSN:n pelejä oikein urakalla.
Nicki on muuten edelleen Lord_Kado, vink vink...

Scott Pilgrim vs The World: The Game

Kunnon old-school-tyylinen beat'em up. Tätä tuli väännettyä varsinkin viime kuukausina oikein kunnolla. Ja pelaisin edelleen enemmän, jos online-väännös ei olisi niin runkkukädellä koodattu, että pelit kaatuilee kaksi kolmesta todennäköisyydellä, varsinkin jos pelaajia on enemmän kuin kaksi...

PlayStation All-Stars Battle Royale

Lähinnä Torolla ja Sir Fortesque:lla otan turpaani väliajoin (ja harvemmin jaan itse turpasaunoja) onlinessa.

Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara

On kiva olla Plus-jäsen tässä kuussa. Kaksi peliä yhdessä pakissa Capcom:n lisenssipelien parhaimmistoa. Neljä viidestä pelistä olen Magic User ja jakelen elementtejä vihollisen niskaan minkä ehdin, tai sitten Thief jolloin availen lukitut arkut ja varastan kaikki arvokkaat lootit ennen muita. 8-)

Tarvitsen työtä ja oikean elämän. :lol:

EDIT: PSN-nicki korjattu ja korostettu. Ottakee toki yhteyttä.
Viimeksi muokannut Lord_Kado päivämäärä 28.10.2014 07:06, muokattu yhteensä 1 kerran
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.
Avatar
Lord_Kado
 
Viestit: 158
Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 17.10.2014 19:51

The Evil Within

Neljä chapteria takana ja on ollut hyvä peli. Ei tämä ole mikään Silent Hill tai old school Resident Evil, mutta se ei menoa haittaa. Ympäristöt ovat sopivan synkeitä ja nelos Ressun ja The Last of Usin pelattavuuksia sekoitteleva pelattavuus on aika hyvä ratkaisu. Hahmon kykyjä ja varusteita voi kehittää, hiippaileminen on mahdollista ja ansatkin ovat kiva lisä peliin. Juonikin on tähän asti ollut kiintoisa, mutta saa nähdä miten se tästä etenee.

On muuten tullut bongattua pari viittausta/kunnianosoitusta ekalle Ressulle. Myöskin moottorisahan kanssa heiluva ukkeli on kui suoraan RE4:stä. Mikami on varmaan katsonut Texasin moottorisahamurhat muutaman kerran liikaa.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 19.10.2014 09:54

Hunter97 kirjoitti:The Evil Within

Neljä chapteria takana ja on ollut hyvä peli. Ei tämä ole mikään Silent Hill tai old school Resident Evil, mutta se ei menoa haittaa. Ympäristöt ovat sopivan synkeitä ja nelos Ressun ja The Last of Usin pelattavuuksia sekoitteleva pelattavuus on aika hyvä ratkaisu. Hahmon kykyjä ja varusteita voi kehittää, hiippaileminen on mahdollista ja ansatkin ovat kiva lisä peliin. Juonikin on tähän asti ollut kiintoisa, mutta saa nähdä miten se tästä etenee.

On muuten tullut bongattua pari viittausta/kunnianosoitusta ekalle Ressulle. Myöskin moottorisahan kanssa heiluva ukkeli on kui suoraan RE4:stä. Mikami on varmaan katsonut Texasin moottorisahamurhat muutaman kerran liikaa.


Minullakin The Evil Within menossa. Ihan ok, näin kolme chapteriä pelanneena voin sanoa. Pelistä tulee kieltämättä RE4, TLoU(kuten sanoit) ja lisäksi Silent Hill mieleen. TLoU hyvässä ja pahassa, sillä tässä on ainakin vanhalla konsolisukupolvella jäätäviä pätkäisyjä ja hidasteluja, kuten TLoU:ssakin. Häiritsee pelaamista, mutta onhan tähän totuttu :D Kelpo peliltä vaikuttaa, mutta jokin vielä tästä puuttuu. Toivottavasti paranee pidemmälle mentäessä.

PS. Ressa-fanit saattavat tosiaan huomata viittauksia Resident Evileihin.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Kaya » 19.10.2014 10:02

^ Olen itse tässä vähän odotellutkin että jos täällä joku tuon Evil Withinin pelaisi ja arvostelisi sen, ennen kuin sen itse ostan. Vaikuttaa mielenkiintoselta ja hyvältä peliltä, mutta trailereita mitä olen katsonut, se vaikuttaa aika action painotteiselta? Tarkotan siis sitä että onko siinä kokoajan sitä tappamista yms, vai onko se hyvässä tasapanoissa kuten vaikka Last Of Usissa. Että on sopivassa määrin sniikkailua ja puzzleja ja tappeluita ja muuta hiimailua :D
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 19.10.2014 10:12

Kaya kirjoitti:^ Olen itse tässä vähän odotellutkin että jos täällä joku tuon Evil Withinin pelaisi ja arvostelisi sen, ennen kuin sen itse ostan. Vaikuttaa mielenkiintoselta ja hyvältä peliltä, mutta trailereita mitä olen katsonut, se vaikuttaa aika action painotteiselta? Tarkotan siis sitä että onko siinä kokoajan sitä tappamista yms, vai onko se hyvässä tasapanoissa kuten vaikka Last Of Usissa. Että on sopivassa määrin sniikkailua ja puzzleja ja tappeluita ja muuta hiimailua :D


Itsehän en vielä ole pitkälle päässyt, mutta en sanoisi tätä liian toimintapainotteiseksi ainakaan alun perusteella. Puzzleista kun puhutaan, en ole niitä vielä kohdannut. En sitten tiedä onko niitä pelissä sitten paljoakaan.

Jos tykkää TLoU:sta ja RE4:stä, tykkää ehkä tästäkin. Tunnelmallista menoa ainakin minun mielestäni. Kannattaa lukea ammattilaisten arvioita pelistä, jos olet yhtään epävarma ostopäätöksessä. Ihan hyviä arvosteluita saanut.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja PT2 » 22.10.2014 17:59

Ite oon ollu Evilin kanssa vähän kahden vaiheilla. Varmaankin hyvä peli, mutta mun silmiin näyttää enemmän joltain RE4:n modilta kuin omalta peliltä. Hommailen ehkä sitten alemyynnistä kun saan aiemmat pelit alta pois, en viitsi ostaa hyllyyn lisätäytteeksi.

Tällä hetkellä pelailen 50 Cent Blood of the Sandsia sekä Sniper Elite 3:a. Hauskoja pelejä molemmat, mitä nyt SE3 on aivan saatanan vaikea authentic-tasolla. Itku tulee kun kuolo korjaa, sillä tehtävä alkaa alusta.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 22.10.2014 21:51

The Evil Within

Seitsemän chapteria pelattu ja kyllähän tämä paranee pidemmälle mentäessä. Seitsemäs chapteri osoitti, että selviytymiskauhu-peleillä on vielä tulevaisuutta. Tällaista settiä vaan lisää markkinoille, kiitos.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 02.11.2014 10:27

^Tuplapostaus, mutta sen verran aikaa välissä, että tuo tuskin ketään haittaa.


The Evil Within
Chapter 11 menossa ja peli on edennyt etanavauhdilla. Muutamat v*tun ärsyttävät ominaisuudet tuli eilen koettua. Hohhoijaa...

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
Pitkästä aikaa tuli pelattua ja taas jäin koukkuun. 15h pelattu ja varmasti monta tuntia edesspäin. Viimekerralla tuli kerättyä rahaa uusien varusteiden ostamiseen ja familiarit melkeinpä kaikki metamorphattua levelille 1.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

EdellinenSeuraava

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa