Resident Evil 4

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja ressamies » 01.03.2014 15:02

Keskustelua Ressa nelosesta tänne. Edelleen yksi suosikki RE-peleistäni, vaikka sarjan alamäki alkoi juuri tästä. Se uusi HD-versio taitaa mennä hankintaan, koska PS2 versio ei enää kovan käytön jälkeen toimi ja se aiempi PC-versio on niin huonosti portattu.
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies
Avatar
ressamies
 
Viestit: 86
Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 02.03.2014 13:33

Ultimate HD Editionin coveri on kyllä mielettömän komea. Hienoin kaikista nelosen kansista.
Kuva

Toivottavasti Beck's tulee heittämään kommenttia tästä versiosta, kuten vanhalla foorumilla lupasi.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 02.03.2014 13:54

Tuli pelattua tää nelonen vuoden alussa niin, että Ashleyllä oli haarniska päällään. Paransi pelikokemusta muuten huomattavasti ja oli helpompi nauttia pelin hyvistä puolista. En muuten enää ikinä halua pelata peliä ilman tuota haarniska asua, koska Ashley on vaan niin avuton ja teköälytön idiootti, joka ei osaa edes laskeuta tikkaista ilman apua.

On muuten miunkin mielestä tosi hieno tuo uusi kansi.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Gigante » 02.03.2014 14:18

Ihan kiva kansikuva tuo, mutta voisi kyllä tuolla taustalla olla vielä jotain, kun Dr. Salvador näyttää nyt vähän turhankin yksinäiseltä. Aukiolle vähän vaikka vihaisen väkijoukon uhkaavia silhuetteja, niin näyttäisi jo vähän paremmalta.



Mitä itse olen mieltä RE4:stä niin eipä mielipide ole paljoa muuttunut parin vuoden sisään viime läpipeluusta. Mitä useammin tuon pelin on pelannut läpi, sitä pienemmissä erissä sitä jaksaa kerralla pelata. Lisäsihän peli toki kaikenlaisten typeryyksien lisäksi ihan varteenotettavia uudistuksia, kuten nämä väkijoukon kanssa tapahtuneet yhteenotot pelin alussa ja regeneradorit (regeneraattorien nimen olisi kuulunut olla muodossa regenerador ilman -tor päätettä). Mutta tuo putkimaisuus ja vähän turhan monet yhdellä kertaa tapahtuneet actionkohtaukset...meh.

Nelonen oli laadullinen porrasaskel ylös ja alas, mutta nelosen myötä kuitenkin alkoi se alamäki jota pitkin sarja on kulkenut entistä alemmas vitosen ja kutosen myötä.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 02.03.2014 17:09

On kyl tosi magee toi uuden RE4:n kansi. Toi HD-versio ei itteeni kyllä muuten kiinnosta, sillä Wii-versio on jo pelkästään kontrollien puolesta niin superior kaikkiin muihin verrattuna. Kavereiden juttujen perusteella pelin tekstuureja on paranneltu vain kylästä ja tää 60:n freimin ruudunpäivitysnopeuskin (millä peliä on mainostettu todella paljon) on tehty vähän puolivillaisesti. Eräs kaverini selitti, että peli on "pakotettu" 60fps:ksi eli toisin sanoen jos koneen rauta ei jaksa pyörittää peliä täydellä nopeudella, niin ruudunpäivitysnopeus kyllä pysyy samana, mutta itse peli hidastuu ihan törkeästi (Bullet Time!!). Latausanimaatioitakaan ei kuulemma ole päivitetty korkeammille ruudunpäivitysnopeuksille ja täten ne näyttävät hieman töksähteleviltä. Eniveis, kyllä tämä joka tapauksessa vaikuttaa aiempaa paremmalta portilta muutamista vioista huolimatta, pitänee joskus jonkun kaverin luona itsekin kokeilla, jotta voi omat mielipiteet muodostaa.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Beksiii » 07.03.2014 16:22

Tuo uusi HD edition pc:llä ollu nyt melkoisessa käytössä. Pelihän on vieläkin aivan uskomattoman mukava pelata läpi uudelleen ja uudelleen kerta toisensa jälkeen ja vaikka Capcom tuota uutta hypettikin vähän yli rajojen on se kuitenkin ehdottomasti sen 20 euron arvoinen ostos jos pelistä paljon piti.

Uudet tekstuurit jos niitä siksi saa kutsua ovat oikeasti piristävät ja eron kyllä kivasti huomaa aikaisempiin versioihin verrattuna, varsinkin kun käytössä vihdoinkin on se 60fps:n ruudunpäivitys. Kontrollien suhteen lupaukset olivat myös hyvin lunastettu, sillä näppäimistön ja hiiren kanssa pelaaminen on yhtä sulavaa kuin cuben ohjaimella aikoinaan.

Yksi miinuspuoli kuitenkin on se, että separate waysin välivideot ovat edelleen vanhoilla ps2 tekstuureilla varustettuja, mutta se on melko pieni paha ja ei ainakaan itseäni haitannut millään tavalla. Olisi silti ollut mukavaa jos tähän vihdoinkin vihdoinkin valmiiseen osaan olisi se saatu. Mutta kyllähän tuon jotenkin ymmärtää kun tuo pelimode tuli ensimmäisenä ps2:lle.

Kaikki pelaajat eivät kuitenkaan ole olleet aivan 100% tyytyväisiä ohjaukseen ja sen lisäksi jotkut pelaajat ovat kokeneet uudistuneen fps:n takia pientä hyvin satunnaista pelin animaatioiden hidastumista ja jotkut jopa nähneet joitakin vihollisia pelkkänä matrix-tyylisenä numerokasana. Itse kuitenkin saanut vapaasti nauttia pelistä ilman ongelmia onneksi.

Mutta pelintekijät ovat varmistaneet, että päivityksiä peliin on tulossa, joten ei tarvitse jännittää sen kummemmin tämän pelin ostamista. Kaikki virheet korjataan ja tähtäyskin käsittääkseni hiotaan aivan äärimilleen.

Yksi asia vielä, joka herätti kummastusta oli pelin laiteistovaatimukset, jotka olivat battlefield 3:n kanssa samalla linjalla. Toivottavasti uusi ruudunpäivitys ja heikko optimointi ei mene käsi kädekkäin sen kanssa. Mutta tosiaa, ei taida jäädä vaihtoehtoja. Taitaa kuitenkin mennä seuraavan patchin hoidettavaksi tämä ongelma, joten en olisi vielä hirveän huolissani vaikka heikompi kone olisikin.

Ostakaa pois, vaikka hieman alistavaa se onkin kun tämä kerta on jo miljoona kertaa julkaistu uudelleen :)
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 08.03.2014 22:13

Olen oppinut arvostamaan tätä peliä. Vaikka RE4 ei ole suosikkini sarjasta, on se silti korkeimpana minun TOP10-pelit listalla (hiton hyvä topic-idea, kunhan ehtisi toteuttaa).

Mietin, kuinka paljon RE4 on antanut kolmannenpersoonan shoottereille. Jos Gears of Waria pidetään 3rd-person shoottereiden kuninkaana ja se otti vaikutteita RE4:stä, ei RE4 voi olla mikään turha peli peliteollisuuden kannalta.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Morsontohveli69 » 17.03.2014 22:15

Yksi parhaista ressoista (kakkosen jälkeen). Ehdottomasti hankin pelin joku päivä, kunhan saan vähä extra mättöä :)
"It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world... the way it is. It's about respecting the will of others, and believing in your own."

Big Boss
Avatar
Morsontohveli69
 
Viestit: 79
Liittynyt: 16.03.2014 19:24
Paikkakunta: Empäkerro.fi

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Marsa » 18.03.2014 12:02

Reska nelonen on oikeastaan se syy minkä takia kiinnostuin uudestaan Resident Evileistä. Muistan ko isoveli oli ostanu tän pelin sillon ko se julkaistiin ja meikä kyttäs vieressä ko veljet pelaa. Ja sitten jossain välissä piti päästä itekki pelaamaan, oli siis ensimmmäinen Resident Evil jonka pelasin alusta loppuun itse.

Tästä syystä nelonen on mun lempparipeli, se sai mut löytämään muutki Reskat. Ensimmäinen kokemus koko pelisarjasta nimittän oli joskus n. 9-vuotiaana ko kamu pelas RE1 ja eihän meikä vielä sillon ymmärtäny hyvän päälle tarpeeksi :D
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja killer89 » 18.03.2014 12:50

Beksiii kirjoitti:Yksi miinuspuoli kuitenkin on se, että separate waysin välivideot ovat edelleen vanhoilla ps2 tekstuureilla varustettuja, mutta se on melko pieni paha ja ei ainakaan itseäni haitannut millään tavalla. Olisi silti ollut mukavaa jos tähän vihdoinkin vihdoinkin valmiiseen osaan olisi se saatu. Mutta kyllähän tuon jotenkin ymmärtää kun tuo pelimode tuli ensimmäisenä ps2:lle.


Ne on ihan videoita, ei pelinsisäisiä kohtauksia.
(ps2 ei olisi jaksanut pelinsisäisiä kohtauksia, joten capcom joutui tekemään ne ihan videoiksi. Gamecube \,,/ )

Sillä laatu on yhä ps2 - tasolla niissä.
Ajattelen, siis olen (olemassa)
En ajattele, en siis ole (olemassa)
killer89
 
Viestit: 46
Liittynyt: 10.03.2014 17:27

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Morsontohveli69 » 18.03.2014 12:57

Marsa kirjoitti:Reska nelonen on oikeastaan se syy minkä takia kiinnostuin uudestaan Resident Evileistä. Muistan ko isoveli oli ostanu tän pelin sillon ko se julkaistiin ja meikä kyttäs vieressä ko veljet pelaa. Ja sitten jossain välissä piti päästä itekki pelaamaan, oli siis ensimmmäinen Resident Evil jonka pelasin alusta loppuun itse.

Tästä syystä nelonen on mun lempparipeli, se sai mut löytämään muutki ressat. Ensimmäinen kokemus koko pelisarjasta nimittän oli joskus n. 9-vuotiaana ko kamu pelas RE1 ja eihän meikä vielä sillon ymmärtäny hyvän päälle tarpeeksi :D


Itellä kans veli pelas tätä ensin (ja yleensäkin muita ressoja). Tulihan tätä ja muita ressoja kokeiltua joo, mutta siinä kävi sit sillee, etten uskaltanut kulkea eteenpäin, rääpäle kun olin (nykyään, olen jopa parempi ressoissa, kuin isobroidini :D)xD Mutta RE4 sai minut, niinkuin kiinnostumaan pelaamaan muut ressat läpi, tai ainakin suurimman osan niistä. Kakkonen on kyllä suosikkini, mutta kyllä tää nelonen tulee hyvänä kakkosena peräs.
"It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world... the way it is. It's about respecting the will of others, and believing in your own."

Big Boss
Avatar
Morsontohveli69
 
Viestit: 79
Liittynyt: 16.03.2014 19:24
Paikkakunta: Empäkerro.fi

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja ressamies » 11.04.2014 13:03

On se RE4 vaan helvetin hyvä, kun aloin pelaamaan sitä taas läpi ties kuinka monennetta kertaa. Linnassa ollaan jo ja meinasin kaikki trophyt hommata.
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies
Avatar
ressamies
 
Viestit: 86
Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Beksiii » 11.04.2014 13:17

killer89 kirjoitti:
Beksiii kirjoitti:Yksi miinuspuoli kuitenkin on se, että separate waysin välivideot ovat edelleen vanhoilla ps2 tekstuureilla varustettuja, mutta se on melko pieni paha ja ei ainakaan itseäni haitannut millään tavalla. Olisi silti ollut mukavaa jos tähän vihdoinkin vihdoinkin valmiiseen osaan olisi se saatu. Mutta kyllähän tuon jotenkin ymmärtää kun tuo pelimode tuli ensimmäisenä ps2:lle.


Ne on ihan videoita, ei pelinsisäisiä kohtauksia.
Hyvä sherlock! Taisin sen jopa itsekkin mainita.
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Fastphase1 » 01.05.2014 11:50

Super Bunnyhopin video pelistä.

Olen monessa asiassa samaa mieltä hänen kanssaan. RE4 on edelleen esimerkki erinomaisesta pelisuunnittelusta ja eteenpäin ajatelusta. Ja sen jälkeen, kun Mikami ja hänen tiiminsä siirsivät ne oikein tehdyt asiat Vanquish-peliin, ymmärrän miksi hän halusi palata taaksepäin.

Videossa myös mainitaan suurin ongelma, miksi RE4 ei enää omaa sellaista kunnioitusta, mitä se aikanaan sai: sen perusperiatteet ovat nykyään niin vakio-osia peleissä, että pelin vallankumouksellisuutta on nykyään vaikea nähdä. Tästä huolimatta kyseessä on suosikkiosani sarjassa ja kolmanneksi paras TPS, mitä olen koskaan pelannut, edellään Tomb Raider ja Vanquish.
"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it"

Evelyn Beatrice Hall
Fastphase1
 
Viestit: 89
Liittynyt: 14.03.2014 18:45

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Masse » 19.09.2014 14:09

Siis hyi jumalauta miten hirveä tuo RE4:n PC:n HD-julkaisu on. Grafiikat on joo "paremmat" ja resoluution saa 2010-luvun mukaiseksi, mutta esimerkiksi äänet lagaa niin paljon, että peliä on erittäin epämiellyttävä pelata. Hiiri/näppäimistö yhdistelmä toimii ihan hyvin.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Beksiii » 19.09.2014 14:17

Masse kirjoitti: esimerkiksi äänet lagaa niin paljon, että peliä on erittäin epämiellyttävä pelata. .
Itsellä ei ollut edes pelin julkaisupäivänä ongelmia äänen kanssa, ainoastaan samat ongelmat mitkä vaivasivat muitakin. Kaikki kuitenkin korjattu patchien myötä.
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 12.01.2016 11:30

RE4:n julkaisusta tulee kuluneeksi tänään 11 vuotta. Pelailin pelin tossa kuukausi sitten läpi ja oon kyl vieläkin hämmentynyt että miten hyvin tää kestää aikaa. Tottakai mulla voi olla snadit nostalgiakakkulat tän suhteen sillä oon ollu 13-vuotias junnari ku oon ekan kerran pelin pelannut läpi mutta kyllä tää vieläkin on yks kovimpia kolmannen persoonan räiskintöjä mitä on duunailtu. Mites muu foorumin väki, muisteletteko vieläkin RE4:ää paskana pelinä joka tuhosi sarjan kokonaan vai loistavana nykyisten third person shootereiden pioneerina?
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Gigante » 12.01.2016 12:55

N'jösses, onko siitä jo niin kauan? :shock: Toisaalta omat RE4-kokemukset tulivat Ps2-version hypetyksen ajoilta, kun vielä tuolloin en omistanut kuin Ps2:n ja Gamecube oli tuolloin vielä saakelin kallis sijoitus.


Itselleni tuo RE4 nykyään on se peli, joka oli ensiaskelma kohti sarjan laadullista paskasammiota. Mutta siinä missä vitonen ja kutonen uivat järkyttävässä paskeessa, tarjosi nelonen silti muutamia ihan kivoja kohtia ja ideoita...harmi vaan, että takakannen "Forget Survival Horror"-todellakin tarkoitti sitä selviytymiskauhun hylkäämistä.

Olanyli-kamerakulma ja muutamat toimivat QTE:t mm. väistämisen osalta ja parit hyvät jumpscaret toimivat hyvin, varsinkin kylän aloituksen possepakoilua olisi kaivannut enemmänkin. Kuten Silencekin wanhalla voorumilla tokaisi, siellä saakelin linnassa homehduttiin pelissä AIVAN LIIAN PITKÄÄN. Saaren solttuväki ihmeellisissä piikkinaamioissa ja muissa panssareissaan osasivat ahdistaa aika-ajoin yliampuvasta toiminnallisuuksista huolimatta.


Sitä kun kuoli ensimmäisen kerran Regeneradorin fritsuun, alkoi kummasti ahdistamaan kun kuuli näiden kirnuamista nurkan takana seuraavassa huoneessa. Muistan erään tallennuksen, missä ihan piruuttani päätin ramboilla Regeneruja vastaan ilmaan infrapuna-tähtäintä. Panoksiahan moinen menetelmä söi, mutta kyllä ne paskiaiset osasivat kupsahtaa kun tarpeeksi pitkään räiskit samoja raajoja irti. Aikoinaan kun kuvittelin, että mokomat eivät kuole mihinkään muuhun kuin parasiittien tappamiseen.



Hittolainen, pitäisi joskus kynäillä uusi versio RE4:sen arvostelusta...
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 12.01.2016 13:00

ForWeAreMany kirjoitti:RE4:n julkaisusta tulee kuluneeksi tänään 11 vuotta. Pelailin pelin tossa kuukausi sitten läpi ja oon kyl vieläkin hämmentynyt että miten hyvin tää kestää aikaa. Tottakai mulla voi olla snadit nostalgiakakkulat tän suhteen sillä oon ollu 13-vuotias junnari ku oon ekan kerran pelin pelannut läpi mutta kyllä tää vieläkin on yks kovimpia kolmannen persoonan räiskintöjä mitä on duunailtu. Mites muu foorumin väki, muisteletteko vieläkin RE4:ää paskana pelinä joka tuhosi sarjan kokonaan vai loistavana nykyisten third person shootereiden pioneerina?


Vuosi sitten unohtui 10-vuotishehkutus. Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, vaikka foorumin äänekkäin enemmistö sai välillä pelkäämään omien mielipiteiden laukomista. :lol:

Itsehän pääsin Resident Evil 4:n käsiksi vasta Wiin julkaisun yhteydessä 2006 jouluna. Tiltissä olin jo kauan aikaa ihastellut pelin komeaa grafiikkaa ja pitänyt hauskana ideaa hulluista enspanjalaisista. RE4:n nostalgisiin muistoihin liittyy Pelitin arvostelu vuoden 2005 maaliskuun lehdestä, jossa MGS3 komeili kannessa. Mielestäni kyseinen Pelit-lehti on yksi parhaimista, josta tuli luettua RE4:n arvio monta kertaa.

Kyseessä on itselleni Pokemon Rubyn ja Zelda: Twilight Princessin ohella edelleen yksi eniten odottamistani peleistä. Sitä kautta löysin myös vanhan RE-foorumin, jolle kirjauduin vuoden 2007 maaliskuussa. Peli iski lujaa ja pidän sitä edelleen kyseisen lajityypin virstan pylväänä, jonka vaikutus third person shoottereille on suunnaton.

PS. Tulipas tosi nostalginen fiilis tässä, kun sattumoisin kirjoitan tätä tekstiä vieläpä Varkauden kirjastossa. Silloinen opiskelukaupunkini siis.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja whatever » 12.01.2016 13:57

Onhan se RE4 ihan OK räiskintä, ja vaikken uudesta suunnasta hirveästi pitänytkään niin tuli peli silti tahkottua ainakin tusina kertaa läpi keräillen kaikki salaisuudet. Ja kyllä ne vihollislaumat ja Lovecraftiset möröt sai välillä pientä pakokauhua aikaan. Ja kyllähän peli myikin ihan kiitettävästi, ei mikään ihme että Capcom päätti lähteä räiskintälinjalle.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Masse » 12.01.2016 22:51

Mainio peli oli aikanaan ja on vieläkin. Olisin kyllä voinut vannoa, että se julkaistiin alunperin 2004, mutta ei kai sitten. :?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 13.01.2016 15:35

ForWeAreMany kirjoitti:Mites muu foorumin väki, muisteletteko vieläkin RE4:ää paskana pelinä joka tuhosi sarjan kokonaan vai loistavana nykyisten third person shootereiden pioneerina?

RE4 on erittäin hyvä peli. Paras kolmannen persoonan räiskintäpeli ehdottomasti ja pioneerinä mitä parhain. QTE:t voisi kyllä heivata v*ttuun kyseisestä pelistä, niin pelikokemus olisi parempi. Gameplay on kyllä kultaa. Vanhat Ressat ovat mielestäni parempia, mutta EI VAAN VOI sanoa RE4:n olevan huono peli. RE5 taas...

Perkele, kun kävi taas RE4 himottelemaan! Pitäisikö laittaa konsoli tulille ja aloittaa pelaamaan pitkästä aikaa?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja NightFan » 13.01.2016 16:14

Itse en miellä enään RE4 ressaksi ihan sen takia kun se ei ole enään selviytymiskauhua zombeilla vaan räiskintää loisilla. Mutta jos sitä arvioisi pelinä (ei ressana) niin kyllähän se on mainio.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 18.01.2016 21:42

Heh, löysin vanhasta päiväkirjastani lehtileikkeitä, joihin olin mm. koonnut joitain RE4:n arvosteluja. Alla siis Savon Sanomien ja Seiskan lyhyt arvio Cube-versiosta.

Kuva
Kuva
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Resident Evil 4

ViestiKirjoittaja killer89 » 26.01.2016 14:38

Jännää sinänsä, miten vielä tänäkin päivänä moni fani pitää Las Plagasia viruksena, vaikka pelissä oikeen väännetään rautalangasta sen olevan parasiitti. :D
Ajattelen, siis olen (olemassa)
En ajattele, en siis ole (olemassa)
killer89
 
Viestit: 46
Liittynyt: 10.03.2014 17:27

Seuraava

Paluu Resident Evil-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron