Offtopic

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 30.01.2015 19:38

Masse kirjoitti:Miten modet ei ole vieläkään onnistunut antaa bannivasaran laulaa tuolle mainosspämmihörhölle? :?


Noita ilmestyy tasaisin väliajoin. Gigsu on hoitanut suurimman osan porukan tekosista, mutta välillä meikäläinenkin on päässyt siivoilemaan erilaista propaganda paskaa.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 04.02.2015 16:14

Mikä oli syntymäpäiväsi hittibiisi:
http://billboard.fm/birthday-song

Phil Collins - Another Day In Paradisea kuunneltiin meikän synnyttyä 8-) :
https://www.youtube.com/watch?v=Qt2mbGP6vFI
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 04.02.2015 17:06

Meikän kohdalla hittibiisinä oli Mariah Carey- Emotions

https://www.youtube.com/watch?v=NrJEFrth27Q

Löytyisiköhän samanlaisesta hittibiisimasiinasta suomalaisten hittien versiota?
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 09.02.2015 20:23

Hyi helvetti, että säikähdin, kun foorumi kävi äsken ensimmäistä kertaa alhaalla (kirjanmerkki vei munfoorumi.comin etusivulle). Joku hätäsuunnitelma pitäisi varmaan kehittää jos tämä foorumi taas kuolee. Vähän sellainen olo ettei Bella jaksa enää kolmatta(/neljättä?) kertaa foorumia pistää pystyyn tällaisen rinkihyväilyn takia. :?

Edit: Ja taas kaatui ja toimii muutenkin tahmeasti. Onko lopun ajat käsillä?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 10.02.2015 00:19

Masse kirjoitti:Hyi helvetti, että säikähdin, kun foorumi kävi äsken ensimmäistä kertaa alhaalla (kirjanmerkki vei munfoorumi.comin etusivulle). Joku hätäsuunnitelma pitäisi varmaan kehittää jos tämä foorumi taas kuolee. Vähän sellainen olo ettei Bella jaksa enää kolmatta(/neljättä?) kertaa foorumia pistää pystyyn tällaisen rinkihyväilyn takia. :?

Edit: Ja taas kaatui ja toimii muutenkin tahmeasti. Onko lopun ajat käsillä?

Meitsi on aina valmis elvyttää foorumin irkkikanavan, mutta se vaatis vähän sitä, että sakki idlailis siellä useamminkin eikä vaan tuu pyörähtämään minuutiksi ja katso, että "JAAHA TÄÄLLÄ ON KAKS JÄTKÄÄ JA Q EIKÄ NE SANONU MULLE MOI VOIS RAGEQUITTAA ->". Kanava on tosiaan vieläkin se #resident_evil.fi Quakenetissä ja irkkiin pääsee nopeasti esmes Quakenetin oman webchatin kautta tai sitten lataamalla jonkun irkkiclientin (esmes mIRC tai xchat). Itse ainakin alan taas idlailemaan siellä aktiivisesti, että ei muuta kuin rohkeasti elvyttämään irkkaamisen kaunista salatiedettä ja tuonne höpisemään.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 10.02.2015 00:31

Masse kirjoitti:Hyi helvetti, että säikähdin, kun foorumi kävi äsken ensimmäistä kertaa alhaalla (kirjanmerkki vei munfoorumi.comin etusivulle). Joku hätäsuunnitelma pitäisi varmaan kehittää jos tämä foorumi taas kuolee. Vähän sellainen olo ettei Bella jaksa enää kolmatta(/neljättä?) kertaa foorumia pistää pystyyn tällaisen rinkihyväilyn takia. :?

Edit: Ja taas kaatui ja toimii muutenkin tahmeasti. Onko lopun ajat käsillä?


Samat pelonväristykset iski minullekin, kun yritin täällä käydä. Siitä taitaakin olla kohta tasan vuosi, kun vanha foorumi kaatui. Helmiikuut ovat näemmä kriittisintä aikaa.


Itse en ole koskaan lämmennyt irkkaamiselle. Olen jämähtänyt 2000-luvun alkupuolen internetkäyttäjäksi, jolle hiljainen keskustelufoorumi sopii paremmin kuin Reddittin ja irkin kaltaiset palvelut. Twitterit ja Facebookit ovat menneet myös täysin ohi, eikä edes enää oman blogin pitäminen suuremmin innosta.

Tuntuu oudolta, kun jo eläkelläiset mammat ymmärtävät meikäläistä enemmän nettipalveluiden päälle.. :P

Toivotaan että tämä foorumi kestää.

Edit: Bella kävi täällä pyörähtämässä juuri. Kyllä se meistä välittää. ;)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 10.02.2015 02:25

Joni Ahonen kirjoitti:Olen jämähtänyt 2000-luvun alkupuolen internetkäyttäjäksi, jolle hiljainen keskustelufoorumi sopii paremmin kuin Reddittin ja irkin kaltaiset palvelut.

En hirveesti yleensä tykkää burgeroida (tai no ketä tässä huijataan), mutta irkkaaminen oli nimenomaan ihan helvetin kovaa huutoa tuolloin 2000-luvun alulla (eiköhän ollut ysärilläkin) ja se on nykyään ikävän kuollut keskustelutapa. Itse ainakin olen viimeisen viiden vuoden aikana ehdollistunut irkkaamiseen niin paljon, että siitä on enää tosi hankala päästää irti. Varsinkin nää omien kaveriporukoiden pienet rinkirunkkukanavat on parasta joille voi huudella paskaa silloin kuin siltä tuntuu ja sitten joku käy jossain välissä lukemassa jos kiinnostaa, vähän niin kuin tämä foorumi mutta vastausta ei välttämättä tarvitse odottaa viikkoa ja kuulumisista keskustelut ovat oikeasti keskusteluja sen sijaan, että käy päivittämässä blogityylisen wall of textin foorumille, jota kukaan ei välttämättä edes lue.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 10.02.2015 18:48

Mitäs se foorumi taas on kaatuillut? Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia tämän uuden kanssa, mutta huolestuttavalta kuulostaa, jos tämä kaatuilee jo nyt. Toivotaan, ettei ole kyse mistään pahemmasta ;)
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja killer89 » 11.02.2015 13:50

Kaikille gmail - tilin omaaville:

http://googledrive.blogspot.co.uk/2015/ ... -2015.html

Kun teet gmail-tilillesi tietoturvatarkistuksen, saat kuun lopulla +2gb lisätilaa google driveen maksutta. Tarjous on voimassa 17. päivään asti.
Ajattelen, siis olen (olemassa)
En ajattele, en siis ole (olemassa)
killer89
 
Viestit: 46
Liittynyt: 10.03.2014 17:27

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 15.02.2015 05:55

Ihan vitun mahtavaa. Ajoin työautolla ojaan eikä tämä nouse täältä ilman hinausautoa. Tässähän tämä yö menee mukavasti, prkl. :x
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 15.02.2015 14:03

Masse kirjoitti:Ihan vitun mahtavaa. Ajoin työautolla ojaan eikä tämä nouse täältä ilman hinausautoa. Tässähän tämä yö menee mukavasti, prkl. :x


Meikäläinen pudotti eilen laukkunsa ojaan ja meinasi upota sinne myös itse. Joskus oikotie ei ole se nopein tie.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 22.02.2015 01:26

Voi perse, joku 65-vuotias englantilainen ylemmän keskiluokan rouva oli tiedustellut pianonsoiton opettajaltani, että olenko vapailla markkinoilla. Kuulemma nuori sinivalkoinen liha maistuisi.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kallu » 22.02.2015 03:19

Joni Ahonen kirjoitti:Voi perse, joku 65-vuotias englantilainen ylemmän keskiluokan rouva oli tiedustellut pianonsoiton opettajaltani, että olenko vapailla markkinoilla. Kuulemma nuori sinivalkoinen liha maistuisi.


Asiaa, suoraan GILF-kategoriaan!
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja whatever » 03.03.2015 14:48

http://sofiavergara.com/press/vision-co ... explained/

Tämmönen jännä tutkimus ihmisten värinäöstä. Monta väriä näette? Itse 36, eli omistan ylivoimaiset ötökkäsilmät... sitten kun vielä näkisi nenäänsä pidemmälle ilman kakkuloita, niin voisi jo sanoa että on hyvä näkö. :lol:
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 03.03.2015 15:30

whatever kirjoitti:http://sofiavergara.com/press/vision-color-finally-explained/

Tämmönen jännä tutkimus ihmisten värinäöstä. Monta väriä näette? Itse 36, eli omistan ylivoimaiset ötökkäsilmät... sitten kun vielä näkisi nenäänsä pidemmälle ilman kakkuloita, niin voisi jo sanoa että on hyvä näkö. :lol:


38 väriä. Keltaisissa ja vaalean lilassa en havainnut mitään eroja.

Luulen, että värinäköni voi olla siksi tarkka, kun olen joutunut siihen taidealalla kiinnittämään enemmän huomiota. Toisaalta, jos värinäkö on kehno syntymästä asti, sille tuskin voi mitään. Tiedän taiteilijoita, jotka maalaavat tahattomasti niityt violeteteiksi ja taivaan pinkiksi. Ovat taidekouluissa sitten ihmetelleet, kun opettaja kyselee pinkin taivaan merkitystä. :lol:

Ja Whateverin tavoin kaukonäkö on todella surkea. Suurempi sanomalehti on nykyisin pakko lukea kakkulat päässä, kun ei yksinkertaisesti näe kerralla koko aukeamaa.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kallu » 03.03.2015 16:23

whatever kirjoitti:http://sofiavergara.com/press/vision-color-finally-explained/

Tämmönen jännä tutkimus ihmisten värinäöstä. Monta väriä näette? Itse 36, eli omistan ylivoimaiset ötökkäsilmät... sitten kun vielä näkisi nenäänsä pidemmälle ilman kakkuloita, niin voisi jo sanoa että on hyvä näkö. :lol:


37, olen mehiläinen :) Muutenkin olen näkööni tyytyväinen, ei tarvitse kakkuloita.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kaya » 03.03.2015 18:47

whatever kirjoitti:http://sofiavergara.com/press/vision-color-finally-explained/

Tämmönen jännä tutkimus ihmisten värinäöstä. Monta väriä näette? Itse 36, eli omistan ylivoimaiset ötökkäsilmät... sitten kun vielä näkisi nenäänsä pidemmälle ilman kakkuloita, niin voisi jo sanoa että on hyvä näkö. :lol:


37 tuli. Keltainen oli vain yksi palkki, samoin vihreässä oli isot palkit vaan. Eikä kyllä keltaista ole ollut ikinä vaatekaapissa, ja tuskin tulee olemaankaan. Näkö itsellä muuten erinomainen, on silmälääkärikin kehunut että vain 10%:lla suomalaisista on näin hyvä näkö. Ilmeisesti geeneissä kulkee kun äitille myös samaa joskus sanottu.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 04.03.2015 15:38

Ötökkämiehen silmät löytyy näköjään itseltänikin. Eikä mikään ihme, kun värisokeustesteissä ei ole tullut narahdettua kertaakaan. Vihreän ja keltaisen sävyt olivat itsellenikin miltei yhtenäistä pötköä. Muutaman kerran onkin tullut riideltyä äidin kanssa siitä onko jokin väri sinistä vai vihreää, joten nyt tiedän olleeni nuo kerrat ihan oikeassa.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja NightFan » 04.03.2015 18:19

37 taisin saada tulokseksi kun tein sen eilen, suurinta haastetta toi vaaleat värit eikä mikään tietty väri yksinään.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Highwind » 10.03.2015 05:53

NightFan kirjoitti:
Melatoniini on epäselektiivinen aine joka laskee vireystasoa joka auttaa nukahtamaan. Saadakseen siitä parhaimman tehon melatoniinia tulisi ottaa peräkäisinä päivinä samoihin aikoihin noin ½-1 h ennen nukkumaan menoa klo 21-23 välillä jolloin elimistön oma melatoniini taso on korkeimmillaan. Melatoniini ei sinänsä ole unilääke, sillä se vaikuttaa vuorokausirytmiin joka sitä kautta auttaa nukahtamiseen. Verrattuna muihin unilääkkeisiin melatoniinilla on hyvin vähän haittavaikutuksia mutta teholtaan se on myös heikompi. Melatoniinista on kehitetty selektiivinen versio, Agomelatiini, joka tosin on reseptilääke jota käytetään masennuksen hoidossa mutta sitä olisi mahdollista käyttää myös unettomuuteen.

Thanks Señor Wikipedia. Tiedän kyllä mitä melatoniini on ja miten se toimii, ei vain itsellä auttanut. Tenoxin avulla sentäs onnistui nukahtaminen heti ja sain kelvolliset 8 tuntia unta. Toivottavasti toki ei tarvitse näitä kovin kauaa syödä, eipä hyvää tee sekään, mutta tällä hetkellä tärkeintä on että saan edes nukuttua.

PS: Ihanaa syntymisen muistopäivää kultamussukkaseni <3<3
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja NightFan » 10.03.2015 20:50

Highwind kirjoitti:Thanks Señor Wikipedia.

Don't mess with man who knows the drugs :twisted:


Ei vaan, ei se toimi kaikilla mutta hyvä että tämä uusi auttaa
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 11.03.2015 01:33

NightFan kirjoitti:Don't mess with man who knows the drugs :twisted:

Pidetään seuraavan kerran mielessä kun joku nistikaveri tarvii fiksit.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja NightFan » 13.03.2015 22:06

Mitä v*ttua :lol:

Onnela Kuopio kyseli multa jos haluan mennä sinne juhlimaan nyt viikonloppuna koska mulla oli synttärit tällä viikolla.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 15.03.2015 16:25

Kattelen tässä jotain CS-turnausta ja löin samalla ensimmäistä kertaa elämässäni mistään vetoa. Jännä, kun Veikkauksenkin kautta voi nykyään veikata CS-matseja. Hemmetti, kun oma tiimi vaan hävisi juuri ensimmäisen matsin. :?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 15.03.2015 16:27

Hitto mikä ilta. Olin eilen puolalaisessa pubissa, jossa rasvainen läski ukko halusi hipelöidä minua, sitten sain pienen mustasukkaisuuskohtauksen muotokuvamallini vuoksi, josta syystä olin myös saada turpiini parilta puolalaiselta. Tutustuin illan aikana hyvin viattoman oloiseen norjalaiseen tyttöön, joka paljastui kuitenkin pahemman luokan nistiksi.

Positiivista eilisessä oli, että uskaltauduin tanssilavalle, tajusin suomen kielen kuullostavan useimmista naisista sexyltä ja sain kuulla kuinka mallini on hehkuttanut minua joka ikiselle ihmiselle. Olen se omituinen suomalainen taiteilija, joka pukeutuu kotimaassaan naiseksi. :lol:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron