Mitä kuuluu?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 05.02.2015 19:31

Se olisi tammikuu jo takana, tuo vuoden ankein kuukausi. Tammikuusta ei jäänyt kyllä käteen mitään muuta kuin pimeys ja töiden teko. Päivänvaloa en nähnyt parhaimmillaan kuin jotain 2-3 tuntia kahden viikon aikavälillä.

Nyt helmikuussa olen päättänyt olla hieman aktiivisempi ja ensi töikseni otin osaa FAWM:iin eli haasteeseen jossa täytyy kirjoittaa "albumi" eli toisinsanoen 14 kappaletta helmikuun aikana. Kouluhakujuttuja on myös tullut hieman katseltuja. Tänään tuli aloitettua Helsingin yliopiston vetämä MOOC (kvg, ei jaksa selittää) josta syttyi taas kipinä ohjelmoimiseen opetteluun. Etenkin, kun hyvällä menestyksellä tuosta kurssista voi poikia paikka itse yliopistoon, mutta se on aika epätodennäköistä.

Eipä tässä muuta kummempaa. Jotenkin todella keväinen olo ollut jo vähän aikaa ja siitä syystä odotankin, että nuo lumet vihdoin sulaisi kokonaan ja tulisi taas lämmin, mutta siihen on vielä aikaa. :(
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 05.02.2015 20:21

Masse kirjoitti:Kouluhakujuttuja on myös tullut hieman katseltuja. Tänään tuli aloitettua Helsingin yliopiston vetämä MOOC (kvg, ei jaksa selittää) josta syttyi taas kipinä ohjelmoimiseen opetteluun. Etenkin, kun hyvällä menestyksellä tuosta kurssista voi poikia paikka itse yliopistoon, mutta se on aika epätodennäköistä.


Jos ohjelmointi/tietojenkäsittely kiinnostaa niin suosittelen ainakin hakemaan Mikkelin amkiin tietojenkäsittelylinjalle. Täällä on ainakin ollut tosi osaavat opettajat ja ihan helvetin monipuoliset kurssivalinnat. Ja ens syksynä jos alottaa niin siellä on niinkin paska jätkä tuutorina kuin minä juottamassa uusille opiskelijoille absinttia!
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 05.02.2015 20:29

ForWeAreMany kirjoitti:
Masse kirjoitti:Kouluhakujuttuja on myös tullut hieman katseltuja. Tänään tuli aloitettua Helsingin yliopiston vetämä MOOC (kvg, ei jaksa selittää) josta syttyi taas kipinä ohjelmoimiseen opetteluun. Etenkin, kun hyvällä menestyksellä tuosta kurssista voi poikia paikka itse yliopistoon, mutta se on aika epätodennäköistä.


Jos ohjelmointi/tietojenkäsittely kiinnostaa niin suosittelen ainakin hakemaan Mikkelin amkiin tietojenkäsittelylinjalle. Täällä on ainakin ollut tosi osaavat opettajat ja ihan helvetin monipuoliset kurssivalinnat. Ja ens syksynä jos alottaa niin siellä on niinkin paska jätkä tuutorina kuin minä juottamassa uusille opiskelijoille absinttia!


Joo, tarkoitus on laittaa haku menemään myös Mikkeliin jos pääsykoepäivät ei vaan satu parin muun AMK:n kanssa päällekkäin. Absintin juominen saa kyllä tuon kuulostamaan niin mun opiskelupaikalta. :D
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 05.02.2015 21:17

Masse kirjoitti:Absintin juominen saa kyllä tuon kuulostamaan niin mun opiskelupaikalta. :D

Joo, meille kerrottiin et absintti on tietojenkäsittelijöiden perinnejuoma ja tursajaisissa oli varmaan metkan näköstä kun baarissa tuli about kymmenen ihmistä rivissä tiskille ja "KAIKILLE SHOTIT ABSINTTIA". Oli kyllä ihan tiukkaa viinaa, ei siinä. Jos Masseseni satut ensi syksynä Mikkelissä aloittamaan opiskelun niin lupaan tässä ja nyt esimerkillisenä tuutorina tinttaamaan kanssasi shotit absinttia!
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 05.02.2015 21:24

ForWeAreMany kirjoitti:Jos Masseseni satut ensi syksynä Mikkelissä aloittamaan opiskelun niin lupaan tässä ja nyt esimerkillisenä tuutorina tinttaamaan kanssasi shotit absinttia!


It's a deal! ;)
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 07.02.2015 14:12

Minulla on nyt pienoinen probleema, muutin vanhemmilleni luo asumaan kun minulla on työharjoittelu nyt käynnissä ja minulla ei ole minkäänlaista pelikonsolia tai konettani jotta voisin pelata oikein mitään. Tabletti tosin löytyy jolta löytyy nes-emulaattori mutta ei oikein huvita pelata sillä kun se on hieman kökköä kontrolleiltaan. Olen miettinyt uuden koneen ostamista, kun vanhakin alkaa vedellä viimeisiään ja se ylikuumenee melko nopeasti, mutta pitäisi myös koittaa säästää rahaa omaan asuntoon jota pitäisi alkaa katsomaan opintojen jälkeen. Tämän lisäksi pitäisi lentoliput hankkia kun olen menossa Ranskaan huhtikuussa.

Eli lyhyesti sanottuna, ei ole mitään pelattavaa eikä oikein rahaakaan jolla ostaisi pelattavaa.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 08.02.2015 16:02

NightFan kirjoitti:Minulla on nyt pienoinen probleema, muutin vanhemmilleni luo asumaan kun minulla on työharjoittelu nyt käynnissä ja minulla ei ole minkäänlaista pelikonsolia tai konettani jotta voisin pelata oikein mitään. Tabletti tosin löytyy jolta löytyy nes-emulaattori mutta ei oikein huvita pelata sillä kun se on hieman kökköä kontrolleiltaan. Olen miettinyt uuden koneen ostamista, kun vanhakin alkaa vedellä viimeisiään ja se ylikuumenee melko nopeasti, mutta pitäisi myös koittaa säästää rahaa omaan asuntoon jota pitäisi alkaa katsomaan opintojen jälkeen. Tämän lisäksi pitäisi lentoliput hankkia kun olen menossa Ranskaan huhtikuussa.

Eli lyhyesti sanottuna, ei ole mitään pelattavaa eikä oikein rahaakaan jolla ostaisi pelattavaa.

Jos saat jostain käsiisi langattoman PS3-ohjaimen, niin siinä on ylihyvä lisälaite tabletille. Itellä on mm. PS1-emulaattori tabletissa, mutta ei valitettavasti omaa PS3-ohjainta.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 08.02.2015 19:12

whatever kirjoitti:
NightFan kirjoitti:Minulla on nyt pienoinen probleema, muutin vanhemmilleni luo asumaan kun minulla on työharjoittelu nyt käynnissä ja minulla ei ole minkäänlaista pelikonsolia tai konettani jotta voisin pelata oikein mitään. Tabletti tosin löytyy jolta löytyy nes-emulaattori mutta ei oikein huvita pelata sillä kun se on hieman kökköä kontrolleiltaan. Olen miettinyt uuden koneen ostamista, kun vanhakin alkaa vedellä viimeisiään ja se ylikuumenee melko nopeasti, mutta pitäisi myös koittaa säästää rahaa omaan asuntoon jota pitäisi alkaa katsomaan opintojen jälkeen. Tämän lisäksi pitäisi lentoliput hankkia kun olen menossa Ranskaan huhtikuussa.

Eli lyhyesti sanottuna, ei ole mitään pelattavaa eikä oikein rahaakaan jolla ostaisi pelattavaa.

Jos saat jostain käsiisi langattoman PS3-ohjaimen, niin siinä on ylihyvä lisälaite tabletille. Itellä on mm. PS1-emulaattori tabletissa, mutta ei valitettavasti omaa PS3-ohjainta.

Mitäs ps1 emulaattoria käytät ja miten kontrollit toimii siinä?
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 09.02.2015 09:23

NightFan kirjoitti:Mitäs ps1 emulaattoria käytät ja miten kontrollit toimii siinä?

ePSXe for Android. Ilman ohjainta siinä on perus on-screen ohjain, jolla ei pysty pelaamaan kuin ehkä joitain vuoropohjaisia pelejä. PS3-ohjainta pääsin testaamaan intissä pari kertaa, se oli ihan kuin olisi pleikkarilla pelannut. Crash Bandicoot ja Dino Crisis toimivat ihan mainiosti.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 09.02.2015 21:31

whatever kirjoitti:
NightFan kirjoitti:Mitäs ps1 emulaattoria käytät ja miten kontrollit toimii siinä?

ePSXe for Android. Ilman ohjainta siinä on perus on-screen ohjain, jolla ei pysty pelaamaan kuin ehkä joitain vuoropohjaisia pelejä. PS3-ohjainta pääsin testaamaan intissä pari kertaa, se oli ihan kuin olisi pleikkarilla pelannut. Crash Bandicoot ja Dino Crisis toimivat ihan mainiosti.

ePSXe on tuttu koneella pelattuna ja pääasiassa tulisi varmaan pelattua FF tai vastaavia joten ilman ohjainta voisi onnistua. Täytyypä tutustua asiaan tarkemmin.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Zontis » 12.02.2015 13:34

Hyvää kuuluu. Ajantaju on ihan sekaisin, ja elän lauantaissa. (hieman rapulaa vastaava olotilakin sopivasti) Tänään pitäisi selvitä Tampereelle asti, koska olen menossa Stam1nan keikalle. Olen viimeksi nähnyt Stam1nan vuosia sitten, joten en malta odottaa että kuulen livenä matskua Nocebo:lta sekä SLK:lta.
Ongelmiakin sopivasti matkassa mukana, sillä junia saati busseja ei kulje öiseen aikaan Poriin ollenkaan joten jos oikein vittumainen tuuri käy eikä mahdollinen kyytini onnistu, joudun pyörimään tampereen keskustassa koko yön ja aamujunalla himaan.
Avatar
Zontis
 
Viestit: 22
Liittynyt: 16.01.2015 19:10

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 13.02.2015 02:10

Zontis kirjoitti:Ongelmiakin sopivasti matkassa mukana, sillä junia saati busseja ei kulje öiseen aikaan Poriin ollenkaan joten jos oikein vittumainen tuuri käy eikä mahdollinen kyytini onnistu, joudun pyörimään tampereen keskustassa koko yön ja aamujunalla himaan.

Jos käy paskasti, niin tuu tänne Hervantaan kahville. :mrgreen: Itse varmaan valvon koko yön, heräsin tossa pari tuntia sitten kun meni eilinen vähän pitkäksi.

Muuten kuuluu kerrankin ihan hyvää. Työkkärin karenssi loppui vuodenvaihteessa, niin rahatilanne helpottuu huomattavasti. Ulosotossakaan ei ole enää mitään, sitten kun vielä opintolainan saisi hoidettua. Pitää olla vielä työkkäriin yhteyksissä, mutta ajokortin jos saisi homattua rauhassa niin se voisi vähän helpottaa työllistymistä...
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.02.2015 19:21

Pikkasen tympeästi alkoi tämä viikko. Ei ole ollut paljon fiilistä aloittaa esseen kirjoittamista, josta alkaa tulemaan paha murheenkryyni. Eilen kuitenkin piristyin kovasti kun näin pitkästä aikaa sitä kivaa puolalaista tyttöä. Esittelin taidepuolen tiloja hänelle ja vein hänet myös kuuntelemaan soittamistani. Jännityksen takia esitys meni aika vituiksi. Tunnisti kuitenkin, että yritin soittaa Laura Palmerin teemabiisin Twin Peaksista. Juteltiin tosi paljon ja jäi hyvä fiilis hänen näkemisestään.

Huomenna on ihan normipäivä. Suklaata mussuttaessa menee alla olevan videon tavoin:

https://www.youtube.com/watch?v=qsopTaN ... ploademail
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Zaraza_ » 13.02.2015 21:52

Puhdasta mahtavuutta! Huomenna katsastamaan Slipknotin keikkakunto Hesaan ja sen jälkeen takaisin Itä-Suomeen. Countdown to liqour day, here we come!
Avatar
Zaraza_
 
Viestit: 11
Liittynyt: 09.02.2015 14:16

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 13.02.2015 22:00

Zaraza_ kirjoitti:Puhdasta mahtavuutta! Huomenna katsastamaan Slipknotin keikkakunto Hesaan ja sen jälkeen takaisin Itä-Suomeen. Countdown to liqour day, here we come!

Muista varastaa matkapuhelimia siellä keikalla. Ite oon menossa hesaan jo nyt sillä huomenna on akateeminen pöytäjuhla med farmasi studerande
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Zaraza_ » 13.02.2015 22:41

Saa nähdä otanko luuria keikalle edes mukaan. Eipä olisi kovin voitokasta palata ilman sitä. Kännin kyllä meinasin vetää.
Avatar
Zaraza_
 
Viestit: 11
Liittynyt: 09.02.2015 14:16

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 14.02.2015 11:32

GTJ124

Viimeiset kaksi kuukautta olen ollut Kuskina kolmannessa jääkärikompanijassa. Viime vuosi olin tiukasti kuskipatterissa hommissa ja voitte varmaan kuvitella miten paljon vituttaa kun kaikki se chokoilu vaihtuu nurmiporan hommiin. Arki kasarmilla on edelleen chokoa. Me kuskit majoitutaan johtajien kanssa samoiss tuvissa ja ollaan oikein hyvää pataa heidän kanssaan ja muutenkin meillä on hyvin vapaat kädet tehdä mitä lystää. Paitsi leiriaamuina ja sitten näiden umpihomojen kapiaisten pitämissä harjoituksissa.

Mutta aion edelleen puskea läpi koko sirkuksen ja kotiutua tyytyväisenä kuorma-autokortti ja ammattipätevyydet taskussa. Olen itseasiassa jo nyt alkanut etsiä duunia alalta. Vaikka näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä ollut parempi pitää C Paprut ja käydä koulutukset paikallisessa aikuiskoulutuskeskuksessa.
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 20.02.2015 16:08

Toissapäivänä tuli postin mukana uusi työsopimus joka kestää elokuun loppuun asti. Tuli kyllä täysin yllätyksenä itselle, kun nykyinen soppari loppuu ensi viikolla ja jatkosta ei ole ollut mitään puhetta. Hieman kyllä harmittaa, kun kaikki kevään suunnitelmat saa laittaa nyt jäihin, kun vapaata ei ole, mutta toisaalta ihan hemmetin iloinen ettei tarvitse taas sitä työnhakurumbaa aloittaa uudestaan etenkin, kun pidän työstä nykyisestä hommasta. Muutenkin työ varmaan muuttuu vieläkin mukavammaksi kevään myötä, kun pääsee pyörällä töihin ja ei tarvitse muutenkaan kuumotella liukkaita teitä.

Vähän harmittaa vaan, kun pari viime päivää on mennyt hieman "juhliessa" tätä uutista niin en ole hirveästi ehtinyt paneutua yhteen ohjelmoinnin nettikurssiin jonka deadline on parin päivän päästä ja vielä olisi lähes puolet tehtävistä tekemättä. :?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Marsa » 23.02.2015 22:19

Töissä on nyt oltu reilu kuukausi. Alussa mietin, että osaakohan sitä olla normityöntekijä viiden yrittäjä-vuoden jälkeen. Hyvinhän tuo on mennyt, työkaverit on huippuja ja pomot on rentoja. On hauskaa olla kauppakeskuksessa töissä. Tosi paljo siinä käy samoja tyyppejä asiakkaina, mitä mun lättylässä. Eipä tossa oo välimatkaa kyllä paljo ollenkaan.

Kaverin kissat on ollu hoidossa varmaan ikuisuuden. Joulun aikaan olivat kolme viikkoa ja taas toiset kolme ja en tiiä yhtään millon hakee ne kotiin. Ei niistä muuten ole haittaa, muttako tolla nuoremmalla leikkaamattomalla tytöllä on kiima. Voi luoja se on ärsyttävän kuulonen! Ja se huutaa oikeestaan koko ajan ko oon kotona. Huutais prkl sillon ko oon töissä :D Sitten sillä on joku kuudes aisti että aina ko käyn yöllä vähänki hereillä niin alkaa huutamaan.

Kaverin häitä pitäs suunnitella vielä vähän lisää ja polttareita varsinkin pitäs pikkuhiljaa lyömään lukkoon. Kyllä kaasona oleminen on rankkaa :D Onneksi morsiamen sisko on kans kaasona ja se on suunnitellu jo häät valmiiksi. Tai ainaki kuulostaa siltä :D
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 24.02.2015 16:17

Työkkäri tuputtaa portsarin hommia keskustasta, pääsee sentään bussilla kulkemaan töihin niin on jotain toivoakin työnhaussa tällä kertaa. Pitää huomenna soitella, toivottavasti nappaa.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 24.02.2015 22:06

Ihan hienosti rullaa. Tänään kuulin Suomeen vaihdosta paluun tehneeltä luokkakaveriltani, että hän saa valmistuspaperit kuulemma jo kesällä, koska on suorittanut liikaa kursseja. Innostuin tosi paljon uutisesta, sillä mielestäni olen kerännyt häntä enemmän pointseja. Lähetin kouluuni viestiä ja kysyin oman asiani laitaa, mutta perkeleet ovat hiihtolomalla, joten joudun odottamaan vastausta ensi viikkoon. Viestissäni mainitsin olevani valmis tekemään mitä tahansa aikaisemman valmistumisen eteen. En todellakaan haluaisi palata enää vuodeksi istumaan Tampereelle.

Pidän peukkuja ylhäällä. Olisin maailman onnellisin mies, jos saisin mahdollisuuden valmistua aikaisemmin!
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Kaya » 01.03.2015 10:22

Hyvää kuuluu. Eilen oli kaverin lapsen ristiäiset ja pääsin kummiksi, jee :) Oikein kivat juhlat oli muutenkin. Maltettiinkin olla useampi tunti ja oltiinkin sitten loppujen lopuksi viimeiset vieraat paikalla. Pappikin oli yllättävän rento tapaus.
Gaterren kanssa on tullut pelailtua revelationsin raid modea aina iltaisin. Eipä tässä enää tarvitse kauaa odotella sitä uuden reven fyysistä versiota. Kiva päästä pelaamaan jotain uutta ressaa pitkästä aikaa, kun se kutonenkin oli niin suuri pettymys.
House-maratooniakin on tullut pidettyä tässä samalla, vielä oisi seiska ja kasi kaudet katsomatta. Siis tokihan olen ne ennenkin kattonu, on vaan niiiin hyvä sarja.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 02.03.2015 15:15

Joo, voi vittu mulla ois ollu lääkäriaika tänään 8:30. Olisin ollu jopa hereillä ajoissa, mutta en vaan yksinkertasesti muistanut koko aikaa ennen kun oli jo myöhästä. Litkin Extra-Jallua matalasta lasista, koska vitun kalliiks tuli tää päivä.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 02.03.2015 16:00

Perkeleen jäätävä darra. Piti eilen käydä pari kaljaa nauttimassa paikallisen baarin supersunnareilla (bisse maksaa 1,30e ja valkovenäläinen 2,5e) kun koulut jatkuu tietojenkäsittelijöillä vasta huomenna loman jälkeen. Hommahan karkas tuttuun tapaan ihan kokonaan lapasesta ja yhtäkkiä oltiin tinaamassa kaverin luona vielä aamukuuden aikaan. Tulipahan lopetettua loma ainakin hirveellä rytinällä tuollein niinku vastapainoksi kun itse lomalla ei tullut duunattua juurikaan mitään.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 02.03.2015 17:27

ForWeAreMany kirjoitti:(bisse maksaa 1,30e ja valkovenäläinen 2,5e)

Opiskelijakortilla, vai mitä vittua? Noiden hintojen perässä vois lähteä vaikka Turkuun.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron