Pelit yleisesti

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Apple » 03.02.2015 03:58

Hmm, lieneekö oikea topic, mutta anyway:

Ahonen! Maalailepas uudestaan muutama sananen Hitman: Absolutionista. Sitä lähiaikoina pelanneena olen pohdiskellut, pettyikö moderaattorimme lopulta siihen teokseen jota kauhun lailla odotteli. Jostain muistin syövereistä kumpuaa annettu melko alhainen pistemäärä 76. Pitääkö paikkaansa?
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 03.02.2015 15:51

Apple kirjoitti:Jostain muistin syövereistä kumpuaa annettu melko alhainen pistemäärä 76.

En oo ikinä käsittäny että miks ihmiset pitää tätä alhaisena pistemääränä. Mun mielestä on ihan vitun naurettavaa tää nykyinen meininki, että kaikkea mikä saa massamedioissa alle 80% maksimipisteistä pidetään hirveänä paskana. Tottahan toki se on selvää, että isojen medioiden hyvistä arvosteluista maksetaan, mutta sen seurauksena on selkeästikin tapahtunut toi arvosteluasteikon alkupään lähes täydellinen mitätöinti. Miettikäähän alla olevaa kuvaa hetkisen aikaa. Jos Applekin aattelee ton alemman skaalan mukaan, niin 76 ei todellakaan ole alhainen pistemäärä.

http://static.giantbomb.com/uploads/original/0/1070/1998169-1315159660139.png
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 03.02.2015 18:08

Apple kirjoitti:Hmm, lieneekö oikea topic, mutta anyway:

Ahonen! Maalailepas uudestaan muutama sananen Hitman: Absolutionista. Sitä lähiaikoina pelanneena olen pohdiskellut, pettyikö moderaattorimme lopulta siihen teokseen jota kauhun lailla odotteli. Jostain muistin syövereistä kumpuaa annettu melko alhainen pistemäärä 76. Pitääkö paikkaansa?


Apple!

Hitman Absolution viihdytti ihan mainiosti yhden läpäisyn verran. Jos kuitenkin olet vähäänkään pelannut vanhempia osia ja pitänyt niistä, Absolution tuntuu suurelta pettymykseltä uusiksi pistetyn systeeminsä vuoksi, joka rajoittaa pelaajan tekemisiä liikaa. Uusi systeemi on tehty tuhoamaan kaikki hauska, sillä valeasuista huolimatta vartijat ja muut hahmot äkkäävät sinun olevan salamurhaaja kilometrien päästä. Myös vapaan tallennuksen korvaaminen checkpointeilla oli typerä aivopieru tekijöiltä. Pelissä on vain pari kenttää, joihin oli mielekästä palata kokeilemaan erilaisia lähestymistapoja.

Tekniksesti komea ja ihan tunnelmallinen peli, josta irtoaa viihdykettä viikoksi. Kertakäyttöhupia, toisin kuin edelliset Hitmanit.


Ja 76 on mielestäni ookoon pelin merkki.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Apple » 07.02.2015 03:37

Jos sattuu jotain tiettyä pelisarjaa rakastamaan ja odottaa uutta osaa kuin kuuta nousevaa, on tuo 76 mielestäni melko alhainen. Ei kuitenkaan huono tai paska, eikä sellainen, että jooh kiertäkää kaukaa. Pettymys maistuu, jos ja kun aiemmat ovat olleet täyttä rautaa. Esimerkiksi toimittaja-ammattinsa puolesta objektiivisemman ja vähemmän intohimoisemmin teokseen suhtautuvan peliarvostelijan antama tulos 76 olisi huomattavasti vähemmän hälyttävä kuin aidon fanin.

Sekä kakkosta että Contractsia pelasin joskus kakarana. Tai "pelasin", sillä maltti ei oikein riittänyt hiiviskelyyn ja huijauskoodeilla tuli pompittua levelistä toiseen sekoilemaan. Silent Assassinin Pietari ja kolmososan teurastamobileet ovat jääneet parhaiten mieleen. Nyt kuitenkin Absolutionia on tullut hakattua kun lainaksi sain, ja peli on ollut tosi viihdyttävä. Tosiaan tuo Jonin kritiikki vaikuttaa ihan osuvalta, vaikken itse sitä oikein voikaan aiempiin osiin verrata, koska tekniset yksityiskohdat vanhemmista peleistä ovat aika hämärän peitossa.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 07.02.2015 13:34

Apple kirjoitti:Sekä kakkosta että Contractsia pelasin joskus kakarana. Tai "pelasin", sillä maltti ei oikein riittänyt hiiviskelyyn ja huijauskoodeilla tuli pompittua levelistä toiseen sekoilemaan. Silent Assassinin Pietari ja kolmososan teurastamobileet ovat jääneet parhaiten mieleen. Nyt kuitenkin Absolutionia on tullut hakattua kun lainaksi sain, ja peli on ollut tosi viihdyttävä. Tosiaan tuo Jonin kritiikki vaikuttaa ihan osuvalta, vaikken itse sitä oikein voikaan aiempiin osiin verrata, koska tekniset yksityiskohdat vanhemmista peleistä ovat aika hämärän peitossa.


Itse en ole Absolutionia pelannut, mutta sen sijaan kakkosta ja Contractsia on joskus tullut mätettyä aika paljon. Ja sen verran mitä Absolutionista olen nähnyt, niin peli on näyttänyt tosi putkimaiselta ja hieman räiskintämäiseltä (eikös pelissä ole joku RDR-tyylinen Dead Eye-mekaniikka tjms joka rikkoo peliä aika pahasti?) aikaisempiin osiin verrattuna. Suosittelen pelaamaan ainakin Silent Assassinin (Blood Money on vissiin kans tosi kova) kokonaan läpi, sillä se voi vähän muuttaa käsitystä Absolutionista ja ymmärtämään tota 76-pisteytystä. Ja jos rakastaa pelisarjaa x ja odottaa uusinta osaa ihan keppi tanassa, niin mitä teet siinä tapauksessa jos peli sattuukin olemaan ihan paska tai ihan erilainen mitä odotit? Vedetäänkö siinä vaiheessa "no tää on kuitenkin hitman 10/10"-kortti vai aletaanko rehellisesti kritisoimaan sitä mikä pelissä on pielessä? In the end arvostelut on vaan mielipidekysymyksiä ja toisen täyden kympin peli voi olla toiselle jotain vitosen tasoa, koska ihmiset eivät välttämäti aina tykkää samoista asioista.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja PT2 » 07.02.2015 16:25

ForWeAreMany kirjoitti:mitä Absolutionista olen nähnyt, niin peli on näyttänyt tosi putkimaiselta ja hieman räiskintämäiseltä (eikös pelissä ole joku RDR-tyylinen Dead Eye-mekaniikka tjms joka rikkoo peliä aika pahasti?) aikaisempiin osiin verrattuna


Onhan peli aika putkimainen verrattuna aiempiin. Edetään ns. areenalta toiselle. Eikä ole yhtä valtavaa karttaa jossa mielikuvitus voi jyllätä. Seinien läpi tottakai näkee koska nykypäivä ja myös hidastus yms toimii. Mutta kuka pakottaa käyttämään? Vaikeusaste täysille niin poistuu nämäkin :)

Ärsyttävin asia Absolutionissa on pistesysteemi. Mitä tahansa teet, sivussa näkee heti paljonko saat miinuspisteitä. Hyvä systeemi mutta ei sen tarvitsisi näkyä kokoaikaa, vaan vasta tehtävien jälkeen.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja whatever » 08.02.2015 16:00

Hitmaneista puheenollen, poistin eilen Steamista ensimmäiset 4 peliä 1-2€ kipale. Absolutionia tuli joskus kokeiltua, ei oikein napannut. Kakkonen oli joskus kovassa pelityksessä pleikkarilla, samoin Blood Money ja myöhemmin Xbox 360:llä kaikkia achievementtejä myöten läpi. Contractsin läpäisin kerran PC:llä, ykkösestä ei ole paljoa kokemusta. Blood Moneyn jälkeen kakkosen tekoäly tuntuu ärsyttävän arvaamattomalta, vaikka aikoinaan peli oli ihan huippu.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Masse » 28.02.2015 19:47

Muistaakas tänään kääntää telkkari Kakkoselle klo 23:00. Siellä ois taas CS-striimiä tarjolla :D
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 28.02.2015 20:33

Masse kirjoitti:Muistaakas tänään kääntää telkkari Kakkoselle klo 23:00. Siellä ois taas CS-striimiä tarjolla :D

Ei sinäänsä kiinnosta, mutta voisihan sitä vilkaista. Ehkä CS on tlevaisuudessa jääkiekkoakin suositumpaa. :D
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 28.02.2015 22:16

Katos perkele, enhän itse tiennytkään että taas on kynttyä telkussa luvassa. Pitää lyödä striimit tulille. Menacea kannatetaan!
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 28.02.2015 23:33

Pitäähän tuota katsella. Itse olen kerran pelannut Counter-Strikea ja se oli oikein mukavaa, vaikken siinä kovin taitava ollutkaan. Katsojan näkökulmasta mielenkiintoista seurattavaa.

Propsit YLE:lle, kun kehtaavat eSportseja ihan telkkarissa näyttää.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Masse » 01.03.2015 02:34

Oli kyllä oikein viihdyttävä ohjelma taasen. Etenkin tuo Mirage-matsi. Olisin niin halunnut, että Imperial voittaa. :(
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 01.03.2015 02:56

Ei vittu ehdin jo unohtaa koko saatanan pelin. :lol: Oishan ton voinut katsoa, mutta ajantaju meni kokonaan kun striimailin parille kaverille Evil Withinin loppuun. Noh, eiköhän YLE tota kynäriä näytä joskus tulevaisuudessakin niin pitää katsoa silloin. Ja vitun 3DMAX voi painua helvettiin kun meni taas voittamaan.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Lord_Kado » 02.03.2015 06:20

Mahtaako muuten kukaan täällä foorumin perukoilla pelata Dragon's Crown nimistä RPG-hack 'n slash-hybridipeliä PS3:lla tai Vitalla?

Helvetin hyvä peli jos sattuu olemaan kliseisen fantasian ja beat'em up-pelien ystävä. Suosittelen myös niille ketkä pelaavat esim. Dungeons & Dragons-pelejä (mitkä ei niin yllättäen ovat pelin inspiraation lähteitä) tai muuta fantasiahöttöä lohikäärmeineen ja loitsuineen.

PS: Jos löydätte online-pelissä velho Lord K.:n luut, niin muistakaa elvyttää luostarissa.
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.
Avatar
Lord_Kado
 
Viestit: 158
Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 10.03.2015 17:19

Venaileeko foorumin väki mitään pelejä tänä vuonna. Kova pelivuosi kuulemma tulossa, mutta minua kiinnostavia tekeleitä on suht vähän julkistettu vielä. Uusi Silent Hill ei taida täksi vuodeksi joten tässä eniten odottamani pelit, vuosi 2015.

1. Tales of Zestiria (PS3)
Vuoden odotetuin peli on sinänsä yllättävä valinta, sillä monet ei tästä varmaan tiedä. Tales-peleihin tuli heti rakastuttua Symphonian myötä ja Zestiria vaikuttaa hyvältä. Kovimmat Tales-fanit on tämän jo pelanneet, mutta kyllä minä maltan odottaa PAL-julkaisua.

2. The Legend of Zelda (WIIU)
Uusi kotikonsoli Zelda! Nimeä ei ole vielä annettu ja vähän pelikuvaa nähty, mutta hyvältä vaikuttaa. Varmasti tulen ostamaan lähellä julkaisua, sillä olen 100% varma, että kyseessä tulee olemaan hyvä peli.

3. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (multiplatform)
MGS ei koskaan petä. Kojiman pelit ovat poikkeuksetta mahtavia ja odotukset tätä kohtaan kovat. Varmasti hyvä peli, sillä Ground Zeroes tuntui jo niin hyvältä.

-----

Todella kovia tekeleitä tulossa.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Highwind » 10.03.2015 19:20

-Zerials- kirjoitti:Venaileeko foorumin väki mitään pelejä tänä vuonna. Kova pelivuosi kuulemma tulossa, mutta minua kiinnostavia tekeleitä on suht vähän julkistettu vielä.


Omat odotetuimmat ovat Witcher 3: The Wild Hunt ja Batman: Arkham Knight. Kumpikin vaikuttaa huikealta, vaikka kummassakin on omat epäilyksiä herättävät puolensa. Witcher 3:n neljän tunnin testisessiosta useammat toimittavat ovat kertoneet, että peli on ainakin tällä hetkellä vähän liikaa kotikonsoleille. Toivottavasti saavat turhat nykimiset vielä karsittua ennen julkaisua.
Batmanissa sitten taas pelottaa, että kuinka paljon siinä keskitytään Batmobiiliin, sillä ajelu kun ei itseäni kiinnosta yhtään. Mieluummin putoan tyylillä Buzz Lightyearin tapaan kuin ajelen monster truckilla.
Uncharted 4 ja Mortal Kombat X ovat myöskin raivanneet tiensä ostoslistalleni, mutta eivät välttämättä heti julkaisussa.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 10.03.2015 19:55

-Zerials- kirjoitti:Venaileeko foorumin väki mitään pelejä tänä vuonna. Kova pelivuosi kuulemma tulossa, mutta minua kiinnostavia tekeleitä on suht vähän julkistettu vielä. Uusi Silent Hill ei taida täksi vuodeksi joten tässä eniten odottamani pelit, vuosi 2015.

MGS5, Bloodborne ja Devil May Cry 4 Special Edition taitaa olla kovimmat jutut tälle vuodelle. Samoin GTA V:n PC-versio kiinnostaa vähän, mutta se on jo pelailtu ajat sitten läpi. MGS5 eniveis on kiinnostanut ekasta Phantom Pain-teaserista asti ja oon odottanut sitä ihan kulli huurussa siitä lähtien. Bloodborne on myös ihan törkeän kiinnostavan oloinen peli, mutta Sony saa alkaa parantelee oikeasti tota PS4:n pelivalikoimaa, ennen kuin alan itse sitä hommaamaan. Devil May Cry 4:n Special Editionia odotan kans touhutipat valuen, sillä tällä mahdollisesti päästään yli siitä helvetin rebootista vihoviimeisen kerran ja ehkä tulevaisuudessa saadaan oikea Devil May Cry 5. Ostopäätöksen tein jo heti ensimmäisestä teaserista, sillä Vergil on ihan saatanan kova äijä. Kesällä länteen vissiinkin saapuu BlazBlue Chrono Phantasma Extend, joka saattaa mennä hankintaan jos peli ilmestyy Euroopassakin tällä kertaa. Samalla vaivallahan sen kyllä tilaa taas jostain eBaystä, mutta alkoi joka tapauksessa taas nakertamaan se, että heti alkuperäisen pelin hommaamisen jälkeen julkistetaan uudistettu versio (jossa on ihan Lambda-11 ;__;).

En nyt itse osaa sanoa, että onko oikeasti edes tulossa hirveän kovaa pelivuotta. Noiden lisäksi itelle ei tuu juuri hirveen paljon muita kovia julkaisuja mieleen. Toki varmaan loppuvuodesta on tulossa taas liukuhihnatuotoksia tapaan Assassin's Creed ja Call of Dutyt, mutta tämmönen paska ei itseäni jaksa kiinnostaa yhtään.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 11.03.2015 07:41

Mitenköhän unohdin Uncharted 4:n? Se on vasta ensimmäinen oikeasti kiinnostava peli, joka PS4:lle julkaistaan. Bloodborneen ei ole mitään kiinnostusta (joku nyt tulee sanomaan, että se on liian vaikea minulle).

Xenoblade X vaikuttaisi aivan uskomattomalta peliltä, mutta ekaa Xenobladea en ole pelannut, niin en ole ihan niin hypeissäni. Starfoxin paluukin tulee tänä vuonna.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 11.03.2015 13:24

-Zerials- kirjoitti:Xenoblade X vaikuttaisi aivan uskomattomalta peliltä, mutta ekaa Xenobladea en ole pelannut, niin en ole ihan niin hypeissäni. Starfoxin paluukin tulee tänä vuonna.

Nyt voisin tappaa itteni kun unohdin tuon Xenoblade X:n. Se on mulle kirjaimellisesti ainoa syy hankkia Wii-U joskus sillä eka Xenoblade on aika lailla paras JRPG mitä on koskaan tehty.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Salem » 11.03.2015 13:25

Bloodborne ehdottomasti. Sen verran olen nauttinut Fromsoftin Souls-sarjasta, että uskon täysin tämän pelin olevan tajunnanräjäyttävä kokemus. Muita mitä voisi mainita ovat Batman: Arkham Knight, jossa tosin huolenaiheet täysin samat kuin Highwindilla, sekä Mighty No. 9, koska Megaman-fanipoika, ja Shovel Knightin PSN-versio. Uncharted 4 tulee varmaan myös hommattua, joskin enemmän emännälle kuin itselle. Varmaan se tosin on sitten läpäistävä itsekin.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 11.03.2015 14:07

Onhan näitä muutama. Arkham Knight, Phantom Pain, Witcher 3, Uncharted 4 ja Revelations 2.
Noista mitään ei vain voi pelata kuitenkaan ennen kuin on saanut sen Pc:n tai PS4:n hommattua. Menee varmaan koneen kanssa loppuvuoteen, ellen saa kesäksi töitä. PS4 taas tulee hommattua joskus kunhan se halpenee ja yksinoikeuspelien tarjonta paranee. Ei tässä kuitenkaan ole huolta pelattavien pelien loppumisesta, kun on niin perkeleesti pelejä pelaamatta.

Mitä täällä tuntuu olevan huolta Arkhamin kepakkomobiilista, niin sillä ei varmaan ole pakko ajaa muuten kuin jossain tehtävissä, joten turhaan siitä kannattaa huolehtia.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Gigante » 11.03.2015 15:24

Mikäli olisi WiiU hallussa, niin sille olisi aivan varmasti kasapäin pelejä jota odottaisin ja varsinkin tämä tuleva Zelda. Skyward Swordin muutamien fataalien tyylimokien jälkeen toivon todellakin vähän laadukkaampaa.

Mitä odottelen kuitenkin kaikkein eniten, on varmaan Telltalen Walking Deadin linux-julkaisut, Icewind Dale 2:EE ja tämä nk. Baldur's Gate 1.5, jonka takana ovat samat tahot, jotka ovat julkaisseet Enchanced editionit Baldureista ja Icewind Daleista.
Fanien Biohazard 1.5 kyhäelmää odotellaan myös erittäin täpinöissään, vaikka sen mahdollisesta julkaisupäivästä, saati laadusta ei mene kukaan takuuseen.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.03.2015 20:18

Uusi Zelda ja uusi Star Fox Wii U:lle kiinnostavat eniten.

Kesällä odotan pääseväni käsiksi vanhoihin peleihin, kuten nyt joka kesäiseksi perinteeksi muodostuneeseen Phoenix Wrightiin, josta pitäisi seuraavaksi hankkia Trials and Tribulation. Bayonetta 2 odottaa edelleen postipaketissa meikäläisen huoneessa Suomessa. Uhh, vielä kolme kuukautta pitää odottaa kotiinpaluuta. :cry:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja Fastphase1 » 15.03.2015 17:11

Metal Gear Solid V on odotetuin itselläni.

Sitten uutisiin: Xenoblade Chronicles X:n battle theme keräsi melko negatiivisen vastaanoton. Mitä mieltä muut ootte tällaisesta. Itse kyllä tykkään, mutta tiedän kyllä miksi tuosta ei tykätä yleisellä tasolla.
"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it"

Evelyn Beatrice Hall
Fastphase1
 
Viestit: 89
Liittynyt: 14.03.2014 18:45

Re: Pelit yleisesti

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 15.03.2015 18:21

Fastphase1 kirjoitti:Sitten uutisiin: Xenoblade Chronicles X:n battle theme keräsi melko negatiivisen vastaanoton. Mitä mieltä muut ootte tällaisesta. Itse kyllä tykkään, mutta tiedän kyllä miksi tuosta ei tykätä yleisellä tasolla.

En kyllä ihmettele miksi sakki on närkästynyt tosta. On toi ihan semiookoo veivausta, mutta mulle tulee tosta lähinnä mieleen 2000-luvun alku ja Linkin Park. Puhumattakaan siitä, että toi ei mun mielestä käy tommoseen peliin yhtään. Tähän päälle kun lisätään vielä se, että miten saatanan kova soundtrack ekassa Xenobladessa oli, niin on tää mulle aikamoinen pettymys.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

EdellinenSeuraava

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron