Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Gigante » 06.03.2014 17:34

"Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Ei ennen kuin sellaisen esittää."

Taas yksi muinaisjäänne vanhalta voorumilta, jonka havaitsin uuppuvan tyystin. Kuten nimikin sanoo, voit heittää ilmoille päätäsi vaivaavia enemmän tai vähemmän tyhmältä tuntuvia kysymyksiä. Se, että saatko kysymykseesi tärkeän tai viisaan vastauksen riippuu ihan vastaajasta.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 06.03.2014 18:44

Tota, joo... Itseäni on pitkään vaivannut kysymys:

"Kannattaako Zelda Twilight Princess ostaa nykyisillä hinnoilla GameCubelle vai jättää väliin?

Olisin kiitollinen "hyvästä" vastauksesta vähän perusteltuna.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Gigante » 06.03.2014 18:54

-Zerials- kirjoitti:Tota, joo... Itseäni on pitkään vaivannut kysymys:

"Kannattaako Zelda Twilight Princess ostaa nykyisillä hinnoilla GameCubelle vai jättää väliin?


Mikäli pelin hinta on käytettynä alle 40€ niin ehkä silloin voi harkita. Muutoin pärjää ihan hyvin tuolla Wiin versiollakin. Liiketunnistuskontrollit eivät ole ehkä 1:1, mutta toimivat silti (pisto- ja kilpihyökkäystä lukuunottamatta) näppärästi, vaikka netistä löytyy väkeä joka urputtaa pelin kontrolleista ihan turhaan.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Masse » 07.03.2014 22:02

Mistä vitusta tuo "Rusinaneuvosto" nimi tulee? Mietin jo vanhan foorumin aikaan aina. :lol:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 08.03.2014 16:35

Tänään tuli vastaan pyöräilijä, jonka ohjaustankoon oli kiinnitetty peili, jota tyyppi katsoi pää upoksissa, mutta näki nähtävästi koko ajan eteensä. Olen aikaisemminkin kohdannut muutaman tälläisen ja ollut aika ihmeissäni koko touhusta. Onko kyse vain siitä, ettei jotkut jaksa ajella pää suorassa? Häh?


Ja itsekin olen miettinyt tuota Massen kysymystä. Mikä helvetin "Rusinaneuvosto"? :roll:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Gigante » 08.03.2014 17:07

Masse kirjoitti:Mistä *itusta tuo "Rusinaneuvosto" nimi tulee?



Joni Ahonen kirjoitti: Mikä *elvetin "Rusinaneuvosto"? :roll:


Tähän kysymykseen tietää vastauksen varmasti vain joku vanhemmista jäsenistä.
Topikin pystyttäjänäkin liityn kuoroon ihmettelemään. Mistäs halavatusta tuo Rusinaneuvosto tuleepi? Onko kyseessä jokin Yamamoton tai Hunkin keksimä jutska? Rusinoista tulee ainakin itselleni mieleen lähinnä vanhat käävät.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Hunkster » 10.03.2014 01:14

Gigante kirjoitti:Onko kyseessä jokin Yamamoton tai Hunkin keksimä jutska?
Ei ainakaan minun.

Todennäköisesti tämä oli joku Hwangin (aka Solidus [siis käyttäjä edelliseltä voorumilta, joka perusti alunperin sinne tämän topicin]) hassu aivoitus, joka ei varsinaisesti tarkoita mitään ihmeellistä.

Itselleni on rusinaneuvostosta tullut aina mieleen joukko pullista revittyjä rusinoita, jotka somassa ringissä keittiön pöydällä juovat bissee ja pohtivat vastauksia voorumilaisten typeriin kysymyksiin.

8-)
Avatar
Hunkster
 
Viestit: 20
Liittynyt: 10.03.2014 00:21
Paikkakunta: Jyväskylä/Oulu

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Gigante » 10.03.2014 09:33

Hunkster kirjoitti:

Itselleni on rusinaneuvostosta tullut aina mieleen joukko pullista revittyjä rusinoita, jotka somassa ringissä keittiön pöydällä juovat bissee ja pohtivat vastauksia voorumilaisten typeriin kysymyksiin.

8-)


Me ollaan siis kaikki rusinoita, kun kirkkain silmin katsotaan!

Kuva

(Oli niin loistava tilaisuus, että oli pakko todeta moinen ääneen. Jokin noissa California Raisinseissa tosin pelottaa.)
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Beksiii » 10.03.2014 13:37

Hunkster kirjoitti:Itselleni on rusinaneuvostosta tullut aina mieleen joukko pullista revittyjä rusinoita, jotka somassa ringissä keittiön pöydällä juovat bissee ja pohtivat vastauksia voorumilaisten typeriin kysymyksiin.

8-)
Itselleni taas tulee rusinaneuvostosta mieleen lähinnä jonkun puiston vakituinen spurgujengi, jotka omaavat vastauksia elämän mystisiin ja filosofisiin kysymyksiin.
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Gigante » 28.03.2014 09:20

Tässäpä tähän topikkiin sopiva tyhmä kysymys:

Mitä hittoa Bilteman mainos-sloganissa yritetään sanoa?
Siis juuri tämä ainainen "Miksi maksaa emmemmmämämäämm!" En näet ole ainoa, joka tätä asiaa on jo vuosia ihmetellyt. Yrittävätkö he kenties sanoa "Miksi maksaa enempää"?


Sitten kun sloganeista oli puhetta niin samalla perään vielä toinenkin turha ihmettelyn aihe:
Mikäli "On vain yksi tapa pysäyttää ne" Bilar-karkkiautot, niin mikä se yksi, ainoa tapa oikein on?
Entä jos se ei olekaan niiden syöminen vaan jokin muu tuntematon keino? Onko se yksi pysäyttämistapa sittenkin niiden syömättä (lue: ostamatta) jättäminen?
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja typewriter » 28.03.2014 19:57

Gigante kirjoitti:Sitten kun sloganeista oli puhetta niin samalla perään vielä toinenkin turha ihmettelyn aihe:
Mikäli "On vain yksi tapa pysäyttää ne" Bilar-karkkiautot, niin mikä se yksi, ainoa tapa oikein on?

Veikkaisin kryptoniittia!
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 02.08.2014 21:01

Jos menisin sukupuolenvaihdosleikkaukseen ja pitäisin edelleen naisista sillä tavalla, niin tulisiko minusta sitten lesbo?

Ja en ole oikeasti koskaan menossa sukupuoltani vaihtamaan, mutta pohtinut joskus yllä olevaa juttua.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Gigante » 02.08.2014 21:15

Joni Ahonen kirjoitti:Jos menisin sukupuolenvaihdosleikkaukseen ja pitäisin edelleen naisista sillä tavalla, niin tulisiko minusta sitten lesbo?




Vaikka South Park totesi sukupuolileikkauksesta : "Et ole nainen. Olet vain mies, jolla on silvottu penis.", niin itse ainakin olen sitä mieltä, että niin kauan kun pidät itseäsi naisena leikkauksen jälkeen ja pidät naisista sillä tavalla, niin sitten olisit lesbo.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Apple » 11.08.2014 02:34

Täällä Listerinen/suuvesien käyttäjiä?

Kun tavaraa purskuttaa ja sitten sylkäisee ulos, saako suuta huuhdella vedellä ilman että suuveden hyödyt vähenevät? Kun ainakaan hammastahnan perään ei saisi kaataa kamalasti vettä ja purskuttaa puhtaaksi vaan kannattaisi jättää kohtuullisesti fluoria suuhun hengailemaan, näin olen lukenut ja kuullut. Mutta listeriinien ja vastaavien kohdalla ei tarkkoja menettelytapoja paljasteta. :roll:
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.08.2014 08:37

Apple kirjoitti:Täällä Listerinen/suuvesien käyttäjiä?

Kun tavaraa purskuttaa ja sitten sylkäisee ulos, saako suuta huuhdella vedellä ilman että suuveden hyödyt vähenevät? Kun ainakaan hammastahnan perään ei saisi kaataa kamalasti vettä ja purskuttaa puhtaaksi vaan kannattaisi jättää kohtuullisesti fluoria suuhun hengailemaan, näin olen lukenut ja kuullut. Mutta listeriinien ja vastaavien kohdalla ei tarkkoja menettelytapoja paljasteta. :roll:


Kysyin asiaa joskus hammaslääkäriltäni, joka sanoi Listerinen vaikuttavan välittömästi, mutta on kuulemma hyvä siitä huolimatta odottaa pari minuuttia, jos haluaa 100% hyödyn irti. Itse en ole suuvesiä käyttänyt enää vuosiin, kun en kokenut niistä saavani suurempaa hyötyä.


Hampaiden hoidosta puheenollen, harjaako täällä kukaan hampaitaan ennen aamiaista? Olisi kuulemma järkevämpää ensin pestä hampaat, koska heti aamiaisen jälkeen harjaaminen kuulemma hankaa vain likaa hampaiden ympärille. Itseltäni tämä temppu vaatisi pari tuntia aikaisemman herätyksen, sillä jokainen kyllä tietää miltä ruoka maistuu heti hampaiden pesun jälkeen. :?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja NightFan » 11.08.2014 09:29

Joni Ahonen kirjoitti:
Apple kirjoitti:Täällä Listerinen/suuvesien käyttäjiä?

Kun tavaraa purskuttaa ja sitten sylkäisee ulos, saako suuta huuhdella vedellä ilman että suuveden hyödyt vähenevät? Kun ainakaan hammastahnan perään ei saisi kaataa kamalasti vettä ja purskuttaa puhtaaksi vaan kannattaisi jättää kohtuullisesti fluoria suuhun hengailemaan, näin olen lukenut ja kuullut. Mutta listeriinien ja vastaavien kohdalla ei tarkkoja menettelytapoja paljasteta. :roll:


Kysyin asiaa joskus hammaslääkäriltäni, joka sanoi Listerinen vaikuttavan välittömästi, mutta on kuulemma hyvä siitä huolimatta odottaa pari minuuttia, jos haluaa 100% hyödyn irti. Itse en ole suuvesiä käyttänyt enää vuosiin, kun en kokenut niistä saavani suurempaa hyötyä.


Itse olen kuullut että Listerine kelpaa vain viemäröiden puhdistukseen. Se kyllä poistaa kaikki haitalliset bakteerit suusta, mutta se poistaa myös kaikki hyvätkin. Suosittelen kokeilemaan sellaista tuotetta kuin Apoteq (nimessä saattaa olla kirjoitusvirhe). Se värjää ja sitoo gram+ bakteerit (pahat) itseensä jä kun sylkee niin näkee kuinka se on toiminut. Ainoa huono tässä on hinta, mutta itse en tiedä mitä pullo maksaa kun itse sain ilmaiseksi kyseisen pullon viime vuonna farmasian päivillä.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Kallu » 11.08.2014 10:52

Se värjää ja sitoo gram+ bakteerit (pahat) itseensä jä kun sylkee niin näkee kuinka se on toiminut. Ainoa huono tässä on hinta, mutta itse en tiedä mitä pullo maksaa kun itse sain ilmaiseksi kyseisen pullon viime vuonna farmasian päivillä.


Olisi mielenkiintoista tietää, että mistä kyseinen pulju on päätellyt että gram positiiviset bakteerit ovat "pahoja".
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Gigante » 11.08.2014 10:56

Pitäisihän näitten suuvesien jäädä vaikuttamaan sinne suuhun ehkä pariksi minuutiksi ennen vedellä huuhtelua, jotta vaikutukset eivät lakkaisi. Itse tosin joskus kiireessä huuhtelen suun turhan nopeasti, aina silloin kun satun kaikenmaailman suuhappoja muistaa käyttää.


Itse en ole koskaan harjannut hampaita ennen syöntiä, vaan aina jälkeenpäin, vaikka nykyään moista ei saisi tehdä. Mutta minkäs teet, kun ikivanha maalaisjärki käskee putsaamaan paikat aina käytön jälkeen.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja NightFan » 11.08.2014 16:09

Kallu kirjoitti:
Se värjää ja sitoo gram+ bakteerit (pahat) itseensä jä kun sylkee niin näkee kuinka se on toiminut. Ainoa huono tässä on hinta, mutta itse en tiedä mitä pullo maksaa kun itse sain ilmaiseksi kyseisen pullon viime vuonna farmasian päivillä.


Olisi mielenkiintoista tietää, että mistä kyseinen pulju on päätellyt että gram positiiviset bakteerit ovat "pahoja".

Hieman nopeasti nopeasti kirjoitin ja täysin muistinvarasta kirjoitin. Itse muistelisin että noin olis sanottu mutta siitä on se liki vuosi aikaa eikä mun muisti ole sieltä parhaimmasta päästä. Kuitenkin se värjää ja sitoo itseensä näitä haitallisia bakteereita (olkoon mitä vain).
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja typewriter » 11.08.2014 16:23

Onko muita (tai tunnustaako kukaan muu), ettei harjaile aamuisin hampaitaan? :mrgreen: Täällä on yksi sellainen. Suuvesi riittäköön aamuisin, ettei hengitys haise.
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Kallu » 11.08.2014 19:41

typewriter kirjoitti:Onko muita (tai tunnustaako kukaan muu), ettei harjaile aamuisin hampaitaan? :mrgreen: Täällä on yksi sellainen. Suuvesi riittäköön aamuisin, ettei hengitys haise.


Sivistymätön villiotus!
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Pidgeon » 11.08.2014 23:28

Harjaan omat hampaani aamuin ja illoin ja suuvettäkin käytän, mutta lähinnä silloin jos olen menossa juhlimaan tai minulla on jokin haastattelu jne.
Pidgeon
 
Viestit: 55
Liittynyt: 28.02.2014 22:51

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja whatever » 11.08.2014 23:43

Itse harjaan epäsäännöllisesti.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 12.08.2014 08:44

whatever kirjoitti:Itse harjaan epäsäännöllisesti.

Vähän niinkuin samat, itsellä hampaiden harjaus on aina aamupalan jälkeen ja ennen nukkumista, mutta edestakaisin heittelevän unirytmin kanssa aamupalakin voi olla iltaneljältä. Yleensä kuitenkin tulee joka päivä pestyä kahdesti, mutta joskus iltaisin on niin jaksamaton olo, että se tulee skipattua ja sen sijaan hyppää suoraan petiin.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Turhia ja Tyhmiä kysymyksiä (Rusinaneuvosto)

ViestiKirjoittaja Masse » 15.08.2014 07:32

Itse olen aina harjannut vain iltaisin. Nyt viime aikoina on aika pahasti ruvennut lipsumaan tuosta iltaisin pesustakin. Yleensä, kun tulee koneella istuessa otettua olutta myöhäänkin iltaan niin tekee mieli vain mennä suoraan nukkumaan kuten FWAM tuossa sanoikin ja harjata sitten aamulla.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa