Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 26.01.2015 22:42

Kallu kirjoitti:Hieman kummallista, että nousee tälläinen haloo, siitä että mainitsen pitäväni TIETYSSÄ PAIKASSA OLEVISTA TATUOINNEISTA. Noh jos ei eräillä ole parempaakaan puuhaa. Myöskin vähintään ironista kuulla vihjailuja "kypsyydestä" joiltakin tämän foorumin asukeista. Sanonpahan vaan....

No mitä helvettiä? Itsehän siitä isomman haloon nostit, kun et ymmärtänyt mikä noissa huorulitatskoissa on niin hauskaa. Foorumin tarkoituksena on tietääkseni myöskin kommentoida muiden kirjoittamia asioita ja jos joku sanoo internetissä mun mielestä jotain ihan saatanan tyhmää, niin mulla on kyllä omasta mielestäni oikeus nauraa sille. Ja mitä vittua, mistä lähtien stadissa on osattu noinkin hienoja sanoja kuin ironia? Also sulla ei ole myöskään mitään varaa alkaa kitisemään siitä, että "muiden ihmisten vihjailu on ironista" koska toi sun turn-off lista oli aika naurettavaa luettavaa noin ylipäänsä.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 26.01.2015 23:26

Koittakaa rauhoittua pojat. 8-)
Eipä sillä ettenkö välillä itsekin heitä lapsellista shittiä, jota koko turn off-keskustelun halusinkin olevan. Ei kuitenkaan aleta tappelemaan heti jostain huoratatskoista, jookos?

Tulipahan saatua pikkuisen eloa tänne.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja NightFan » 26.01.2015 23:47

Kallu kirjoitti:
NightFan kirjoitti:
Kallu kirjoitti:

Mikä tuossa on niin huvittavaa?

Jahka kasvat niin ymmärrät


No itsehän oletkin varmasti täydellisen pätevä jakamaan näitä kypsiä ja viisaita neuvojasi.

Hieman kummallista, että nousee tälläinen haloo, siitä että mainitsen pitäväni TIETYSSÄ PAIKASSA OLEVISTA TATUOINNEISTA. Noh jos ei eräillä ole parempaakaan puuhaa. Myöskin vähintään ironista kuulla vihjailuja "kypsyydestä" joiltakin tämän foorumin asukeista. Sanonpahan vaan....

Koko jutun pointti oli se että kyseisessä paikassa olevia tatuointeja ehkä pidetään yhtenä mielikuvituksettomista paikoista tatuoinnille (varsinkin tribaalilla). Kuitenkin jokaisella henkilöllä on omat mieltymykset ja kyllä me sua Kallu rakastetaan sellaisena kuin olet <3
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Kaya » 27.01.2015 10:31

Oho, eipä ollut ollenkaan mullakaan tarkoitus Kallua tai ketään muutakaan loukata. Ihan läpällä heitin vaan, kun aika vitsihän tämä koko keskustelu on ollut. Ihan niinkuin olisi itsellä vara kenenkään kypsyyksiä arvioida oikeesti ;)
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Saappineste » 28.01.2015 01:46

Laudalle ei tule isommin enää puhuttua mitään. Mutta nyt ajattelin vähän höpöttää.

Säätöä oli yhden naikkosen kanssa viime syksynä rutkasti. Tiedossa on että hän on parisuhteessa, mutta homma vain kerta kaikkiaan toimii yllättävän hyvin. Keskustelut ovat mahtavia, ja pitikin ihastella kuinka fiksu nainen onkaan kyseessä. No toki, homma ei mihinkään ole edennyt, koska en ole mikään pesänrikkoja eikä nainenkaan. Luultavasti toimii vain tulevaisuutta silmällä pitäen. Salaisuus se ei ole, molemmilla kiinnostaa. No tämän vuoksi koko loppuvuosi oli yhtä helevettiä. Ahisti ja masensi noin kuukauden putkeen aika rankasti, kun homma periaatteessa oli selvä mutta ei mitään tehtävissä. Kunnes tapahtui seuraavaa.

Jouluna ajauduin juttelemaan facebookin kautta eräälle naiselle jota en tuntenut ennestään. Kyseessä on hyvän ystävän sisko ja yhteisiä kavereitakin on rutkasti. En ajatellut asiaa sen enempää, mietin vain että siinä on mielenkiintoinen tyyppi ja tulemme todennäköisesti näin pienessä kaupungissa tutustumaan ennemmin tai myöhemmin. Nyt on mennyt kuukausi ja homma alkaa ajautumaan kohti parisuhdetta. Ei haittaa, mutta sovimme että katsomme rauhassa mitä tässä tapahtuu. Tutustuminen oli kuitenkin sen verran absurdi jota ei ole totuttu näkemään muuta kuin elokuvissa. Olen innoissani, mutta vituttaa edellisen kappaleen naisen takia. Siinä on sitä jotain, mutta en voi odottaa maailman ääriin jos hän sattuisikin eroamaan. Elämä on valintoja.. Noh viikonloppuna tyttöystäväkokelaan luokse vierailulle. Ahistaa semisti, olen tottunut kuitenkin elämään vapaasti. Mutta, olen tohkeissani kaikesta huolimatta.

Vinkkinä kaikille jotka yrittävät löytää elämäänsä sutinaa. Olkaa vaan rohkeasti omia itsejänne, ja pysykää intohimossanne kiinni. Tiedostakaa, että jos teillä on varaa kehittyä ihmisenä niin tehkää se. Tällä tarkoitan sitä että haitallisia ajatusmalleja voi kyllä muuttaa. Mutta vetäkää sitä omaa hommaa päättäväisesti eteenpäin. Jos uskotte itseenne, silloin muutkin uskovat.
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 28.01.2015 02:52

^
Vähän samanlaisia kokemuksia meikäläisellä juuri nyt.


Elikkä tutustuin syksyllä yliopistolla erääseen puolalaiseen naiseen. Tai oikeastaan hän tutustui ensin minuun, kun huomasi meikäläisen olevan hukassa paskan kielitaitoni kanssa. Hyvän tekosyyn varjolla hän keksi lähestyä minua ja ehdotti, että voisi opettaa minulle enkkua yksityisesti. Suostuin tähän ilomielin, kun ei minulla yliopistolla ketään kavereita kovin ollut.

Olemme nähneet suunnilleen viikoittain hänen luonaan ja aina on ollut mahtavaa yhdessä. Usein jäämme vain juttelemaan ihan kaikesta mahdollisesta niin pitkiksi ajoiksi, ettemme edes muista avata kirjoja. Olen ollut hänelle paljon rehellisempi ja avoimempi kuin kenellekään muulle koskaan. Osittain syynä on se, että koska hän ei tunne minua ja tiedä yhtikäs mitään menneisyydestäni, ei ole ollut pelkoa kiinnijäämisestä. Mikään muu ei ole nimittäin veemäisempää kuin asua jollakin pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntevat toisensa.

Olen alkanut pitämään tästä tytöstä luonnollisesti paljon. En ikinä mieti paskoja asioita hänen kanssaan, joita viimeiset kouluvuodet ovat sisältäneet runsaasti. Ainoa ongelma kaikessa on, että hänellä on jo poikaystävä. Mutta suhde ei ole vakaalla pohjalla, josta hän viimeksi avautui minulle ja puhui jopa mahdollisesta erosta. Pianonopettajani, joka on myös puolalainen, on yllyttänyt käymään kiinni välittömästi.

Mutta ystäviähän tässä vain ollaan. Toisaalta ei sitä kovin usein hänenlaisiaan vastaan ole tullut, joten tavallaan tekisi mieli kokeilla kepillä kunnolla jäätä. Hän kuitenkin palaa joka tapauksessa takaisin Puolaan kahden kuukauden päästä, joten en suuremmin häviäisi, jos uskaltaisin ehdottaa häntä ulos tai jotakin. Ystävänpäivänä voisin olla jopa niin hurja, että ostaisin kimpun kukkia ja katsoisin miten hän reagoi. Aina voin piiloutua oman kulttuurini taakse, jos huomaan, ettei tilanne olekaan hänelle järin mieluinen. Tämän naamion ansiosta sitä uskaltaa tehdä ja sanoa vähän enemmän kuin tavallisesti. Kenties säälittävää, mutta surkeaa itsetuntoa ei tekisi mieli kolhia pahemmin.


Saappineste kirjoitti:Vinkkinä kaikille jotka yrittävät löytää elämäänsä sutinaa. Olkaa vaan rohkeasti omia itsejänne, ja pysykää intohimossanne kiinni. Tiedostakaa, että jos teillä on varaa kehittyä ihmisenä niin tehkää se. Tällä tarkoitan sitä että haitallisia ajatusmalleja voi kyllä muuttaa. Mutta vetäkää sitä omaa hommaa päättäväisesti eteenpäin. Jos uskotte itseenne, silloin muutkin uskovat.


Viisaita sanoja. Noista inspiroituneena aion kyllä tosissani viedä tätä tilannetta eteenpäin.
Kovasti stemppiä sulle Saappineste! 8-)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Salem » 28.01.2015 03:34

Nyt kun tämä topicci kerran on näin eloisaksi muuttunut, niin kaipa sitä voisi itsekin jotain raapustaa.

Viimeisin seurustelusuhteeni alkoi isoksi osaksi ystäväni ja hänen emäntänsä vaikutuksesta. He nimittäin päättivät järjestää tuplatreffit itselleen, minulle, ja tämän edellämainitun emännän siskolle. Olin tuon siskon tavannut jo muutamaan kertaan aiemmin tämän pariskunnan luona kahvitellessa, ja pidin tätä mukavana ja kauniina naisena, mutten edes ajatellut tätä missään seurustelumielessä vielä tuossa vaiheessa, vannoutunut erakkoluonne kun olin (kuten oli tämä neitokin, missä ilmeisesti olikin se syy mistä moiset treffijärkkäilyt ylipäänsä sikisivät). Kyseiset tuplatreffit tulivat siis sekä minulle että tälle neidolle vähän puun takaa, mutta mukaan lähdettiin, ihan vaan katsomaan mitä tapahtuisi.
Mitenkä nuo treffit sitten menivät? Noh, tuosta illasta tulee parin viikon kuluttua täyteen kaksi vuotta, josta olemme tämän naisen kanssa olleet kihloissa puolitoista, ja pari kuukautta vähemmän asuttu saman katon alla. Naimisiinmenosta ja jopa lapsista on ollut pientä puhetta viime aikoina. Eli ilmeisestikin meni ihan hyvin.

Jos joku olisi muutama vuosi sitten tullut sanomaan että tämä olisi nykyinen tilanne, olisin luultavasti nauranut päin naamaa. Sen verran sisäänpäin suuntautunut erakko kuitenkin pohjimmiltani olen aina ollut, että olin jo hyväksynyt ikisinkun roolini ja oppinut nauttimaan siitä. Nyt kävi kumminkin näin, enkä ole hetkeäkään kaivannut takaisin entiseen.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Zontis » 29.01.2015 14:03

Itse erosin juuri parisen kuukautta sitten entisestä tyttöystävästäni, mikä pisti kyllä elämäni aivan sekaisin. Ei sillä, että päätökseni harmittaisi koska halusin sitä jo melko pitkään, mutta kolmisen vuotta kerkesin asumaan Helsingissä ja minulla oli siellä työpaikkakin. Eron jälkeen tottakai halusin helvettiin sieltä ja palasin kotikaupunkiini ja nyt olen sinkku, työtön, ja toistaiseksi asunnoton. En sentään taivasalla joudu elämään, vaan majoituin äitini luo kunnes saan täältä työpaikan ja oman kämpän. Sinkkuelämä kyllä maistuu silti perkuleen mageelta.
Avatar
Zontis
 
Viestit: 22
Liittynyt: 16.01.2015 19:10

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Saappineste » 01.02.2015 13:01

Joo. Eilen vietin laatuaikaa muijakaveriehdokkaan kanssa. Hommat sujuu todella hyvin, ei mitään ongelmaa. Mutta siinä tapaamisen loputtua ilmoitti että biologinen kello alkaa oleen kohta siinä kunnossa, että mitään turhia parisuhteita ei ala katsomaan. Pitää kuulemma mennä eikä meinata. Ai niin, hän on menossa katsomaan itselleen maatilaa ensiviikolla. Eli toisin sanottuna me ollaan tunnettu kuukausi ja jo nyt puhutaan tulevasuudesta siihen malliin että pitäs tehä lapset ja muuttaa maalaistaloon.. Voin sanoa että ei tule tapahtumaan, ainakaan muutamaan vuoteen. Arvostan kyllä että otti puheeksi, pilvilinna on nyt nimittäin hajonnut. Mutta pitää kattella.
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 01.02.2015 15:36

Saappineste kirjoitti: Eli toisin sanottuna me ollaan tunnettu kuukausi ja jo nyt puhutaan tulevasuudesta siihen malliin että pitäs tehä lapset ja muuttaa maalaistaloon.. Voin sanoa että ei tule tapahtumaan, ainakaan muutamaan vuoteen. Arvostan kyllä että otti puheeksi, pilvilinna on nyt nimittäin hajonnut. Mutta pitää kattella.


Eräs tuttuni oli kerran tismalleen samanlaisessa tilanteessa. Oli hyvin korkeasti koulutettu mies, jonka olisi naisen takia pitänyt maalle muuttaa ja alkaa lehmiä kasvattamaan. Onneksi miehen äiti sai taottua äijän päähän järkeä, joten suhde loppui ennen kuin pääsi edes kunnolla alkamaankaan. Riippuu paljon tilanteesta ja ihmisistä, mutta ainakin itse ainakin pelästyisin helevetisti, jos heti alettaisiin moisia ehdottamaan.

Kaikkein parasta olisi, jos naiseen saisi tutustua ensin kaveripohjalta kaikessa rauhassa. Itse ainakin olen todella hitaasti lämpiävää sorttia, jolle ei tulisi mieleenkään hypätä suin päin johonkin suhteeseen tuntemattoman kanssa.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Saappineste » 01.02.2015 22:00

^
Juuri noin. Eikä tässä tietenkään kukaan ole olettamassa mitään. Hän ei ehdottanut mitään, kertoi vain että se on hänen unelma ollut aina. Se että oliko se järkevää ilmoittaa tässä vaiheessa on eri asia. Tietyssä määrin se oli fiksu veto, mutta aikamoinen pakansekoittaja myös. Tässä ei kuitenkaan tietoisesti kenekään elämää olla pilaamassa. Hankalia juttuja.
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja PT2 » 02.02.2015 19:46

Saappineste kirjoitti:Voin sanoa että ei tule tapahtumaan


Oikea ratkaisu. Ei pidä lähteä liikaa muuttamaan omaa elämää toisen takia.

Minulla tuli juuri viime kuun lopulla 10 vuotta täyteen naisen kanssa. Kihloissa ollaan oltu kohta vuosi. Tulevaisuuden suunnitelmia tottakai on ja tässä on minulla hyvä :)
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 05.04.2015 12:28

Saappineste kirjoitti:Henkilökohtainen elämä ei nappaa. Vituttaa lähes jatkuvasti. Naishommat meni pieleen, kuten tuossa jo vähän olikin aistittavissa. Ei oo lusikat nurkassa, mutta ei ole tässäkään suhteessa mitään odotuksia.


Täälläkin suunnalla vaikuttaa pikkasen siltä, että taitaa mennä päin helevettiä nuo naishommelit. On sellainen tilanne, että täytyy nostaa kissan pöydälle!
Kuva

Aion ensi viikolla suoraan kertoa omista tunteistani tälle punavalkoiselle naiselle ja avautua myös kaikesta mikä hommassa vaikuttaa mättävän. Saatan tärvellä koko jutun, mutta jos oikeasti haluan olla jonkun kanssa, vaadin 100% rehellisyyttä niin hyvässä kuin pahassa.

Antakaa stemppiä saatana! :mrgreen:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 05.04.2015 12:49

Joni Ahonen kirjoitti:Antakaa stemppiä saatana! :mrgreen:

Kyllä me stempitään saatana! :D
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja NightFan » 05.04.2015 13:21

-Zerials- kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Antakaa stemppiä saatana! :mrgreen:

Kyllä me stempitään saatana! :D

Totta kai me kannustetaan sua ;)
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Lord_Kado » 10.04.2015 00:11

NightFan kirjoitti:
-Zerials- kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Antakaa stemppiä saatana! :mrgreen:

Kyllä me stempitään saatana! :D

Totta kai me kannustetaan sua ;)

Täältä saat vielä stempit tuplana, jos ei ole jo liian myöhäistä... :geek:
When the so-called justice fails,
the corrupted goverment blackmails,
your precious, loved ones betray,
or a religion leads you astray,
raise up your fists and fight.
Nobody tells you, what's wrong and right.
Avatar
Lord_Kado
 
Viestit: 158
Liittynyt: 02.03.2014 22:39
Paikkakunta: Tyhjiölinna Akikado

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 10.04.2015 01:17

Lord_Kado kirjoitti:Täältä saat vielä stempit tuplana, jos ei ole jo liian myöhäistä... :geek:


Ei ole myöhäistä, tapaamista jouduttiin siirtämään keskiviikosta perjantaihin. Olen oikeasti tosi hermona, koska olen aina pitänyt kaikki tunneasioihin liittyvät jutut sisälläni.

Teidän stempillä ja uuden Deus Exin voimalla on pakko pärjätä! :D
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja NightFan » 10.04.2015 17:09

Joni Ahonen kirjoitti:
Lord_Kado kirjoitti:Täältä saat vielä stempit tuplana, jos ei ole jo liian myöhäistä... :geek:


Ei ole myöhäistä, tapaamista jouduttiin siirtämään keskiviikosta perjantaihin. Olen oikeasti tosi hermona, koska olen aina pitänyt kaikki tunneasioihin liittyvät jutut sisälläni.

Teidän stempillä ja uuden Deus Exin voimalla on pakko pärjätä! :D

Ei ole mikään pakko pärjätä, vaan sä pärjäät
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 12.04.2015 11:53

Tuli eilen juteltua tytön kanssa asiat halki ja valitettavasti tunne ei ollut molemminpuolinen. Osasin kyllä vähän odotella tätä, mutta silti mieli on ollut tosi maassa. Hän tiesi minua paremmin miten syvästi tunsin. Oli siksi vältellyt tapaamasta minua liian usein. Ei halunut loukata tunteitani. Haluaa että pysymme vain ystävinä.

Arvostan hänen rehellisyyttään. Olen koittanut olla ajattelemasta negatiivisia tunteita pohtien mikä minussa on vikana. Se ei ole helppoa, kun odotti niin paljon edes jotain vastakaikua. On tosi raskasta jäädä tunteiden kanssa yksin ja pettyä päästäessään jonkun kerrankin niin lähelle. Ei ole valitettavasti vielä tullut koskaan saatua elämän aikana mitään vastakaikua keneltäkään..


Kyllä tämä tästä ajan kanssa. Varmaan parasta ryhtyä Homosuhteeseen Gigsun kanssa jos ei naisten kanssa ikinä pelitä.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Gigante » 12.04.2015 12:14

Joni Ahonen kirjoitti:...Kyllä tämä tästä ajan kanssa. Varmaan parasta ryhtyä Homosuhteeseen Gigsun kanssa jos ei naisten kanssa ikinä pelitä.


Reaktionaama.


Saatanan Ahonen, olin tukehtua mustikkapiiraaseen.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 12.04.2015 13:06

Gigante kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:...Kyllä tämä tästä ajan kanssa. Varmaan parasta ryhtyä Homosuhteeseen Gigsun kanssa jos ei naisten kanssa ikinä pelitä.


Reaktionaama.


Saatanan Ahonen, olin tukehtua mustikkapiiraaseen.


Ahonen taas hämmentämässä foorumilla. Hall of Fameen, mars mars!
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja NightFan » 12.04.2015 16:23

-Zerials- kirjoitti:
Gigante kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:...Kyllä tämä tästä ajan kanssa. Varmaan parasta ryhtyä Homosuhteeseen Gigsun kanssa jos ei naisten kanssa ikinä pelitä.


Reaktionaama.


Saatanan Ahonen, olin tukehtua mustikkapiiraaseen.


Ahonen taas hämmentämässä foorumilla. Hall of Fameen, mars mars!

Tai sit sun täytyy ruveta näihin lesbosuhteisiin
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.04.2015 11:40

NightFan kirjoitti:Tai sit sun täytyy ruveta näihin lesbosuhteisiin


Hmm, yksi hyvä syy harkita oikeasti tuota sukupuolenvaihdosleikkausta.


Olin viikonlopun aika hajalla. Eilen sain vielä illalla yllättäen viestin tältä tytöltä ja tapasimme puistossa, jossa puhuimme asiat kunnolla halki. Se oli oikein hyvä jutustelutuokio ja sain tietää paljon uusia asioita hänestä. Hän ymmärsi tilanteeni, koska on itsekin kokenut yksipuolisen rakkauden tuskan. En ole koskaan eläissäni puhunut niin avoimesti kuin eilen.

Otin riskin kun kerroin tunteistani, koska pahimmassa tapauksessa olisin menettänyt hänet kokonaan. Luulin koko ajan etten kykenisi puhumaan mitään ja että alkaisin jossain vaiheessa vetistelemään, mutta kaikki meni todella ihanasti. Vitsailimme lopulta ja nauroimme yhteisille kokemuksillemme.

Kun koitti eron hetki ja aurinko laski horisontissa, sanoin hänelle, että onnellisten elokuvien lopussa tyttö ja poika yleensä pussaavat toisiaan. Jatkoin silmää iskien, että voisiko tämä poika saada saada edes poskipusua...? Halattiin ja suudelmat poskille hyvästiksi muiskautettiin. Kikakeltiin kuin pikkuhorot siinä puiston laitamille ja olin jäädä auton alle.

Hyvin päätty tämä. ;)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Morsontohveli69 » 14.04.2015 17:19

Itellä nämä nais asiat eivät ole sujuneet kovinkaan hyvin. On ollut naisia, joista olen ollut kiinnostunut, mutta aina kun yritän jatkotoimenpiteitä, Facebookin etusivulle päivittyy uutinen, "parisuhteessa henkilön kanssa". Jotenkin tuntuu, että minulle ei edes ole sitä "oikeaa". Noin kuukausi sitten, tapahtui samanlainen tilanne. Eräs tyttö, uskomattoman nätti ja uskomattomalla huumoritajulla varustettu tyttö, josta olen kiinnostunut ja jonka kanssa olen jutellut naamakirjassa jo pidemmän aikaa. Yhtenä päivänä vilkaisin tytön profiilia, missä hän nykyisin asustelee, koska aikeenani oli pyytää häntä ulos (hän asuu toisella paikkakunnalla, mutta ainahan asiat saisi järjestymään), huomasin kohdan "parisuhteessa henkilön **** kanssa". Silloin huusin sisäisesti. En ole uskaltanut kertoa hänelle tunteistani häntä kohtaan ja aikeenani oli ja nyt tämä.

Tuskaa ei helpottanut se, kun hän oli lisännyt kuvan ateriasta, jonka hän oli ottanut ravintolassa, missä hän oli käynyt yhdessä poikakaverinsa kanssa.

Olen ajatellut kertoa hänelle tunteistani, mutta en halua olla mikään pesänrikkoja, enkä halua pilata minun ja hänen ystävyys suhdettaan kokonaan.

Kai minullekin joskus löytyy se " oikea", mutta kyllä tämä pistää jo masentamaan...
"It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world... the way it is. It's about respecting the will of others, and believing in your own."

Big Boss
Avatar
Morsontohveli69
 
Viestit: 79
Liittynyt: 16.03.2014 19:24
Paikkakunta: Empäkerro.fi

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 14.04.2015 23:54

Morsontohveli69 kirjoitti:Itellä nämä nais asiat eivät ole sujuneet kovinkaan hyvin. On ollut naisia, joista olen ollut kiinnostunut, mutta aina kun yritän jatkotoimenpiteitä, Facebookin etusivulle päivittyy uutinen, "parisuhteessa henkilön kanssa". Jotenkin tuntuu, että minulle ei edes ole sitä "oikeaa".


Se on maailmanlaki, että ne kaikkein kiinnostavimmat ovat aina varattuja. Kokemusta on.

Morsontohveli69 kirjoitti:Olen ajatellut kertoa hänelle tunteistani, mutta en halua olla mikään pesänrikkoja, enkä halua pilata minun ja hänen ystävyys suhdettaan kokonaan.

Kai minullekin joskus löytyy se " oikea", mutta kyllä tämä pistää jo masentamaan...


Jos teillä on luja ystävyyssuhde ja tyttö on fiksu, hän varmasti arvostaa rehellisyyttäsi. Itse ajattelen niin, että jos joku tyttö hylkäisi minut myös ystävänä, se kertoo sen ettei koko henkilö olisi ollut ystävyyden arvoinen muutenkaan. Ei ole mitään väärää kokea hyvia ajatuksia toista kohtaa, vaikkei saisikaan toivomaansa vastakaikua.

Itsellä kävi niin että paljastukseni lähensi meitä ystävinä. Oli vähän kiusallista aikaisemmin nähdä, kun kumpikin aavisti koko ajan jotain. Toki olisin halunut olla enemmän kuin ystävä hänelle, mutta ystävyydestä voi parhaimmillaan kehittyä jotain kestävänpää ja koko elämän pituinen side.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa