Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 15.04.2015 08:10

Joni Ahonen kirjoitti:Jos teillä on luja ystävyyssuhde ja tyttö on fiksu, hän varmasti arvostaa rehellisyyttäsi. Itse ajattelen niin, että jos joku tyttö hylkäisi minut myös ystävänä, se kertoo sen ettei koko henkilö olisi ollut ystävyyden arvoinen muutenkaan. Ei ole mitään väärää kokea hyvia ajatuksia toista kohtaa, vaikkei saisikaan toivomaansa vastakaikua.

Tää pitää aika hyvin paikkansa. Itellä oli yhdessä vaiheessa eräs tyty, josta pidin ihan satasella ja uhrasin aina kaiken mahdollisen, jotta olisin voinut hengata hänen kanssaan. Nykyään kun tilannetta miettii, niin olin kyseiselle horolle vaan kaveri jolta hakea sääliä silloin kun poikaystävä käyttäytyi kuin kusipää (eli lähes aina), mutta eipä sitä silloin älynnyt koska oli sokea ihan kaikelle. Tilanne oli tosi vittumainen ja sitä kesti joku kolmisen vuotta, mutta sitten kun nää erosivat, niin kuulin tosta tytystä tosi harvoin enää yhtään mitään. Tuntui kokonaisuudessaan helvetin hyvältä, kun eka ihminen josta on koskaan oikeasti kiinnostunut paljastuukin tuollaseks hyväksikäyttäväksi huomiohuoraksi. Varsinkin kun tää oli sitä aikaa, että elämässä ei juuri ollut mitään sisältöä ja tää oli about ainoa valopilkku silloin.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Kaya » 15.04.2015 09:55

Itselläkin saman aihepiirin kokemuksia, homma meni vain vähän toisinpäin. Eli itse olin suhteessa, kun eräs erittäin hyväksi ystäväksi muodostunut henkilö kertoi että on ihastunut minuun. No jouduin torjumaan hänen seurustelupyyntönsä, koska olin jo suhteesa nykyiseen miekkoseeni (ja hän kyllä tiesikin sen). Pyysin että voimmeko olla ystäviä siitä huolimatta. No ensiksihän siitä syntyi kamala paskamyrsky kun ikää oli 14. Haukuttiin huoraksi yms koska en jättänyt nykyistä miestäni hänen takiaan. Mutta jälkikäteen hän sitten oli pahoillaan ja pyysi anteeksi käytöstään. Toki ystävälle annetaan uusi mahdollisuus, ja siksi edelleen ollaan erittäin läheisiä ystäviä, ja aivan satavarma molemminpuolinen tuki ja turva on olemassa silloin kun sitä tarvitsee, vaikkei enää niin usein yhteyttä pidetäkkään. Silti vähintään parin kuun välein tulee kuulumisia puolin ja toisin kyseltyä.

Arvostin todella hänen rohkeuttaan kertoa asiasta silloin, vaikka jälkipyykin olisikin voinut hieman paremmin hoitaa. Mutta se nyt kuuluu siihen ikään. Minusta silti kannattaa AINA kertoa tunteistaan ystävälle, vaikka kuinka hän olisi suhteessa. Eihän sitä tiedä miten surkea se suhde on, ja ovatko jo valmiiksi eron partaalla. Ja sitten jos taas ei, niin eipähän jää kaduttamaan että no olispa pitänyt sillon vuosia sitten kertoa sillekkin mitä mieltä olin mistäkin.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Salem » 15.04.2015 12:19

Joni Ahonen kirjoitti:Itse ajattelen niin, että jos joku tyttö hylkäisi minut myös ystävänä, se kertoo sen ettei koko henkilö olisi ollut ystävyyden arvoinen muutenkaan. Ei ole mitään väärää kokea hyvia ajatuksia toista kohtaa, vaikkei saisikaan toivomaansa vastakaikua.

Itsellä kävi niin että paljastukseni lähensi meitä ystävinä. Oli vähän kiusallista aikaisemmin nähdä, kun kumpikin aavisti koko ajan jotain. Toki olisin halunut olla enemmän kuin ystävä hänelle, mutta ystävyydestä voi parhaimmillaan kehittyä jotain kestävänpää ja koko elämän pituinen side.

Minulla on kokemusta molemmista versioista. Kouluaikoina onnistuin tunnustamaan eräälle tytölle että olin häneen ihastunut. Vastakaikua ei tullut, mutta sain aikaan sellaisen paskamyrskyn niin hänen kuin hänen muiden kavereidensakin taholta että se turmeli asenteeni koko seurusteluun pitkiksi ajoiksi. Ei ole erityisen hauskaa joutua yleiseksi pilkan ja naurun kohteeksi vuodatettuaan ensin tuntemuksensa jollekin johon kuvittelee voivansa luottaa. Jälkeenpäin lähinnä vain vituttaa, kuinka syyllistin tuossa tilanteesta itseäni ja etsin itsestäni niitä vikoja, vaikken mitään väärää edes tehnyt. Loppupeleissä tämä kuitenkin oli todella silmiä avaava kokemus siitä, miten uskottavasti joku voi vetää mukavan ihmisen roolia, ja miten käy kun se rooli yllättäen lopahtaa. Ihastus kuitenkin loppui siihen.

Sitten tämä positiivisempi tapaus. Edellä mainituista kokemuksista johtuen kituutin tunteideni kanssa lähes vuoden, ennen kuin uskalsin avata suuni eräälle kaveripiirini neitoselle. Sillonkin pelotti kuin teloituskomppanian eteen mentäessä. En halunnut pilata ystävyyssuhdetta, mutta asia riivasi, ja se näkyi varsin selkeästi myös hänelle. Sain kumminkin lopulta sanottua sanottavani, mutta tunne ei ollut molemminpuolinen, sillä hän oli itse ihastunut erääseen toiseen, vaikkei (vielä) tämän kanssa seurustellutkaan. Kun sitten maani myyneenä kysäisin tältä naiselta, että voidaanko vielä olla kumminkin ystäviä, vai teinkö asioista liian kiusallisia, hän vastasi sanomalla että antaa minulle turpiin tässä ja nyt jos edes harkitsen lopettavani yhteydenpidon. Tänäkin päivänä koen hänet yhdeksi parhaista ystävistäni.

Kuten Kaya sanoi: aina kannattaa kertoa jos tunteita on. Ainoa mitä voit tilanteessa menettää on paska ystävä.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Morsontohveli69 » 15.04.2015 14:51

Joni Ahonen kirjoitti:
Morsontohveli69 kirjoitti:Itellä nämä nais asiat eivät ole sujuneet kovinkaan hyvin. On ollut naisia, joista olen ollut kiinnostunut, mutta aina kun yritän jatkotoimenpiteitä, Facebookin etusivulle päivittyy uutinen, "parisuhteessa henkilön kanssa". Jotenkin tuntuu, että minulle ei edes ole sitä "oikeaa".


Se on maailmanlaki, että ne kaikkein kiinnostavimmat ovat aina varattuja. Kokemusta on.

Morsontohveli69 kirjoitti:Olen ajatellut kertoa hänelle tunteistani, mutta en halua olla mikään pesänrikkoja, enkä halua pilata minun ja hänen ystävyys suhdettaan kokonaan.

Kai minullekin joskus löytyy se " oikea", mutta kyllä tämä pistää jo masentamaan...


Jos teillä on luja ystävyyssuhde ja tyttö on fiksu, hän varmasti arvostaa rehellisyyttäsi. Itse ajattelen niin, että jos joku tyttö hylkäisi minut myös ystävänä, se kertoo sen ettei koko henkilö olisi ollut ystävyyden arvoinen muutenkaan. Ei ole mitään väärää kokea hyvia ajatuksia toista kohtaa, vaikkei saisikaan toivomaansa vastakaikua.

Itsellä kävi niin että paljastukseni lähensi meitä ystävinä. Oli vähän kiusallista aikaisemmin nähdä, kun kumpikin aavisti koko ajan jotain. Toki olisin halunut olla enemmän kuin ystävä hänelle, mutta ystävyydestä voi parhaimmillaan kehittyä jotain kestävänpää ja koko elämän pituinen side.


Olet varmaankin oikeassa. Haluaisin kertoa tämän asian mieluiten kasvotusten, mutta välimatkan takia se on opiskelian hankala kyytiä saada. No kerron sen joku päivä hänelle naamakirjan chatissä, kun aika sen vain sallii. Ainakin vältyn sotkulta, jos jokin menee pieleen :?

Kävi tässä nyt miten kävi, jospa tulen saamaan mielenrauhan asian kannalta. Kiitokset muuten kaikille avautujille, jotka kertoivat omia kokemuksiaan vastaavanlaisissa tilanteissa :)
"It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world... the way it is. It's about respecting the will of others, and believing in your own."

Big Boss
Avatar
Morsontohveli69
 
Viestit: 79
Liittynyt: 16.03.2014 19:24
Paikkakunta: Empäkerro.fi

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Saappineste » 24.04.2015 10:36

Täällä nyt on poristu tästä alkuvuoden romanssista joka ei ottanut tuulta allensa. No ite yritin vielä paikkailla tilannetta huonolla menestyksellä, koska ajattelin että kyllä tämä tästä. No se meni sitte aivan pieleen, hän ahdistui kai pyrkimyksestäni selvittää asioita(huonosti hoidin muuten sen) ja meni ne välit sitte katkolle. Toisaalta aivan hyvä homma, pystyy prosessoimaan asian etäältä. Tuskin tämä lopullista on, mutta ei tästä kyllä suhdetta(pitkällä tähtäimellä hyvä näin) saada. Pettynyt silti olen, naikkonen oli ykköslaatuinen ja samat kiinnostuksen kohteet. Tulevaisuus lapsineen ja maaseutuineen, ei vaan sovi minulle tässä hetkessä, vaikka sitäkin pyörittelin aikani. Kokeilimme silloin myös sitä omalla painollaan menemistä, mutta vitulliseen vatvomiseen se meni. Älkää ihmiset ikinä näissä asioissa vatvoko, menkää älkääkä miettikö liikoja. Nyt jos tästä sen verran haaviin saisi, että pystyisi hoitamaan nämä asiat tulevaisuudessa järkevämmin, ilman että takertuu semmoseen mikä ei vain kestä. Se siitä ja kohti uusia tuulia.

Täällä ilmeisesti muutama tyyppi on kertonut siitä kuinka ovat ihastuneet varattuihin naisiin. En sano, että se ei olisi kannattavaa, mutta kannattaa kuitenkin piettää mielessä että todennäköisesti se asia ei mihinkään siitä muutu. Suosittelen unohtamaan, tai ainakin laittamaan homman taka-alalle ja pitää silmät auki jollekin muulle. Ympärillämme tapahtuu päivittäin asioita joista voimme löytää onnen. Jos rakkauselämä ei kukoista, keskittykää johonkin muuhun, kehittäkää itseänne ajattelijoina ja ihmisinä. Ei riitä että olette omasta mielestänne hyviä tyyppejä, sen pitää näkyä myös olemuksessasi. Ole siis se ihminen tälle universumille joka on uniikki ja uskoo omaan juttuunsa. Te kaikki loistatte ja osaatte jotain, kunhan sen vain löydätte ja pystytte muokkautumaan ihmisenä siihen, niin teillä on käsissänne avaimet vaikka mihin. Ja joskus tulee takkiin, niin se vaan menee. Mutta turhaan se ei tapahdu, ottakaa opiksenne ja tehkää ensikerralla paremmin.
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Morsontohveli69 » 08.05.2015 02:46

Tänään avauduin tälle tytölle ja kerroin tuntemuksistani. Se meni ihmeen hyvin. Hän otti sen kehuna, että minulla on tunteita häntä kohtaan. Pysytään ystävinä, koska hänellä on se poikakaveri (DAMN YOU!). Harmitteli itsekkin tilannetta. Isken kyllä kiinni, jos jotain tapahtuu heidän välillään. Se on varma.

Mutta niille, jotka epäilee kertooko vai ei, kannattaa. Mikä on pahinta mitä voi käydä? Paskan kaverisuhteen saatat menettää.
"It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world... the way it is. It's about respecting the will of others, and believing in your own."

Big Boss
Avatar
Morsontohveli69
 
Viestit: 79
Liittynyt: 16.03.2014 19:24
Paikkakunta: Empäkerro.fi

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 08.05.2015 13:14

Morsontohveli69 kirjoitti:Tänään avauduin tälle tytölle ja kerroin tuntemuksistani. Se meni ihmeen hyvin. Hän otti sen kehuna, että minulla on tunteita häntä kohtaan. Pysytään ystävinä, koska hänellä on se poikakaveri (DAMN YOU!). Harmitteli itsekkin tilannetta. Isken kyllä kiinni, jos jotain tapahtuu heidän välillään. Se on varma.


Hieno juttu. Pidän peukut pystyssä sulle. ;)


Itse tajusin juuri eilen että kaipaan aivan simona tätä puolatarta. Menin sekavuuspäissäni kirjoittamaan rakkausviestin suomeksi, josta josta saa muodostettua englanniksi kauniin lauseen. Anagrammi-kikkailua hyvin Ahosmaiseen tyyliin siis. :mrgreen:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Tytöt, pojat ja parisuhteet <3

ViestiKirjoittaja Drake » 06.06.2015 16:36

Ei ole enään samanlailla aikaa pelailla ennen kuin tapasin nykyisen aviovaimoni, yksi lapsi jo ja kohta toinenkin. Itsehän valitsin tämän vaiheen elämästä ja yhtää ei kaduta. On niin vapauttavaa, kun päässyt irti peliaddiktiosta ja alkanut liikkumaan enemmän. Iltaisin tai yöllä tulee pelailtua 1-2 tuntia niin tuossa ajassa ei kauheasti kerkee tekemään mitään. Ennen saatoin jjopa 10 tuntia päivässä pelailla.
Avatar
Drake
 
Viestit: 32
Liittynyt: 02.09.2014 16:07
Paikkakunta: Kotka

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron