Mikä peli menossa?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Kallu » 13.04.2015 23:37

Aloitettiin nätimmän puoliskon kanssa WoW :mrgreen: Itse tosin olen pelannut aiemmin mutta varsinaista WoW:a pelasin vuosia sitten aktiivisesti. Kiva tehdä uusi hahmo ja kahlata kaikki läpi.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 17.04.2015 17:33

Kingdom Hearts 2 Final Mix (PS3)

KH2 on edennyt kolmen tunnin verran. Pelin alku on kyllä hidas, enkä vielä ole oppinut tykkäämään Roxasista tai muista hahmoista, paitsi aina niin mahtavasta Vivistä. Taistelut ovat vielä olleet sitä samaa, mitä ykkösessä. Eiköhän se siitä lähde, kunhan jatkaa pelaamista.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 17.04.2015 19:42

Project Zero

Tämä on sellainen ikuisuusprojekti itselleni. Pelasin pelin yhtenä kesänä melkein loppuun, mutta kusin koko homman ultimaattisesti ja melkein heitin tvn ja ohjaimen yläkerran ikkunasta, joka oli muuten auki. Asiaa ei myöskään auttanut se, että oli kovat helteet ja huoneessa oli kuuma kuin saunassa.

Vaikka toisin voisi luulla, niin pidän kyllä pelistä kovasti, joten nyt lähti peli uudestaa käyntiin ja on tuntunut tosi hyvältä. Äänimaailma on hyvä ja haamut saavat aikaan hieman jännitystäkin, kun osaavat tulla sinistä läpi. Lehtiartikkelit, päiväkirjamerkinnät ja kasetit myöskin taustoittavat kivasti tapahtumia ja rituaaleja yms. Onhan tämä kyllä tunnelmallinen selviytymiskauhuilu, jonka kaltaisia saisi tehdä vielä nykyäänkin.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Juripa » 17.04.2015 19:57

Mortal Kombat X tuli tänään noukittua kaupasta. Perus Kombattia tämä on, mutta tässä on varmaan övereimmät fatalityt. Plussaa vielä uusista hahmoista joita on aika paljon.
Kuva
Avatar
Juripa
 
Viestit: 79
Liittynyt: 04.03.2014 16:53

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 19.04.2015 11:37

Crash bandicoot
Nyt päätin jatkaa tätä, kun sattui taannoin jäämään kesken. Taso 15 on nyt saavutettu ja sain siihen myöskin tallennuksen, niin ei tarvitse niitä aiempia enään pelata kuoleman jälkeen. Yllättävän vaikea peli, mutta kyllä tämä tästä alkaa taas sujumaan.

Project Zero
Luultavasti jää peli taas kesken, kun onnistuin ryssimään homman enkkaitemien osalta. Niitä ei nimittäin ole ja ei tunnu löytyvän sitten mistään. Harmittaa sinänsä, kun olen näköjään todella lähellä viimeistä yötä. Kolmannen lopussa lopahti homma taas. Jos tämän joskus saisi loppuun asti pelattua...
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 19.04.2015 15:43

Hunter97 kirjoitti:Crash bandicoot
Nyt päätin jatkaa tätä, kun sattui taannoin jäämään kesken. Taso 15 on nyt saavutettu ja sain siihen myöskin tallennuksen, niin ei tarvitse niitä aiempia enään pelata kuoleman jälkeen. Yllättävän vaikea peli, mutta kyllä tämä tästä alkaa taas sujumaan.

Oot ihan vitun kova äijä jos vedät timangin Slippery Climbista. Nykyään peli menee itselläni ihan rutiinina 100% läpi, mutta voi saatana joku viitisen vuotta sitten toi oli ihan helvetin tuskainen projekti. :D
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 19.04.2015 17:48

ForWeAreMany kirjoitti:
Hunter97 kirjoitti:Crash bandicoot
Nyt päätin jatkaa tätä, kun sattui taannoin jäämään kesken. Taso 15 on nyt saavutettu ja sain siihen myöskin tallennuksen, niin ei tarvitse niitä aiempia enään pelata kuoleman jälkeen. Yllättävän vaikea peli, mutta kyllä tämä tästä alkaa taas sujumaan.

Oot ihan vitun kova äijä jos vedät timangin Slippery Climbista. Nykyään peli menee itselläni ihan rutiinina 100% läpi, mutta voi saatana joku viitisen vuotta sitten toi oli ihan helvetin tuskainen projekti. :D

Crashit ovat laadukkaita pelejä, joissa riittää kyllä haastetta, mutta ainakin minulle PSonen parhaat tasoloikkailut ovat kaikki kolme Spyroa. Jokin Spyroissa vaan on, kun niiden pelaaminen on aina hauskaa.

Jottei mene ihan offiksi, niin tuli aloiteltua taas alusta Wii U:n New Super Mario Bros. kaverin kanssa kaksinpelinä ja Kingdom Hearts 2 Final Mixiä olen pelaillut noin viisi tuntia ja vihdoin seikkailu taitaa vasta kunnolla alkaa.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Salem » 20.04.2015 19:43

Bloodborne (PS4)
Kauan sitä odottelin, ja nyt se vihdoin on käsissäni. Ja alkumakustelun perusteella en odottanut turhaan. Tunnelma on alkuaskelista asti katossaan, ja keskiaikojen ritarimäiskeestä poikkeava maailma on juuri se mitä sarja tarvitsikin pysyäkseen tuoreena. Sisimmiltään tämä on silti täydellisesti Souls-peli, joten aiempia osia, ja etenkin Demon's Soulsia pelanneet tulevat olemaan kotonaan. Itselleni on ollut tosin hieman totuttelua siihen, että kilven tilalla on tuliase. Minun pelityyliini Souls-sarjassa kun on aina kuulunut kilpi, ja sen tuoman lisäsuojan puute jättää aluksi hieman orvon olon. Tämä ei silti tarkoita etteikö tussarin heiluttelu olisi hyvin toteutettu, ja pienen alkutotuttelun jälkeen siihenkin varmasti oppii kunnolla.
Tällä hetkellä olen piessyt vasta ensimmäisen bossin, ja tutkimassa parhaillaan haarautumaan lähteviä reittejä. Aika lopulta näyttää, onko tämä saamansa hypen arvoinen.

Adventures of Alundra (PS1)
Pitkän tauon jälkeen päätin jälleen tarttua tähän ja ottaa homman tosissani. Alun hyvän tuntuman jälkeen on kohdalle osunut jokunen varsin ikävä piirre pelistä, jotka ovat nakertaneet intoa hieman. Suurin näistä on joidenkin ratkottavien ongelmien yrityksen ja erehdyksen henkeen tehdyt ratkaisut. Samoin hyppiminen joidenkin tasojen välillä on välistä melkoista tuskaa. Mutta juoni on kuitenkin muuttunut jo sen verran mielenkiintoiseksi, että se ylittää helposti moiset pikkumarinat ja jättää miettimään mitä tuleman vielä pitää. Viimeisimpänä suorituksenani pieksin bossin nimeltä Soul Leech, mutta tarinan jatkuvat yllätyskäänteet eivät ole juurikaan antaneet selvää indikaattoria siitä, kuinka pitkällä oikeastaan olen.
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 20.04.2015 21:14

Salem kirjoitti:Bloodborne (PS4)
Kauan sitä odottelin, ja nyt se vihdoin on käsissäni. Ja alkumakustelun perusteella en odottanut turhaan. Tunnelma on alkuaskelista asti katossaan, ja keskiaikojen ritarimäiskeestä poikkeava maailma on juuri se mitä sarja tarvitsikin pysyäkseen tuoreena. Sisimmiltään tämä on silti täydellisesti Souls-peli, joten aiempia osia, ja etenkin Demon's Soulsia pelanneet tulevat olemaan kotonaan. Itselleni on ollut tosin hieman totuttelua siihen, että kilven tilalla on tuliase. Minun pelityyliini Souls-sarjassa kun on aina kuulunut kilpi, ja sen tuoman lisäsuojan puute jättää aluksi hieman orvon olon. Tämä ei silti tarkoita etteikö tussarin heiluttelu olisi hyvin toteutettu, ja pienen alkutotuttelun jälkeen siihenkin varmasti oppii kunnolla.
Tällä hetkellä olen piessyt vasta ensimmäisen bossin, ja tutkimassa parhaillaan haarautumaan lähteviä reittejä. Aika lopulta näyttää, onko tämä saamansa hypen arvoinen.

Hnggggh olen niin kade. Bloodborne on ainoa syy miksi haluaisin itselleni PS4:n ja olen yrittänyt välttää mahdollisimman paljon infoa pelistä, jotta pääsen joskus tulevaisuudessa kokemaan sen mahdollisimman sokkona. Vähän aikaa sitten itse pelasin Demon's Soulsin ja Dark Soulsin uudelleen läpi ja tämä ei todellakaan helpottanut siihen, etten pääse vielä pitkään aikaan pelaamaan sitä. :(
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 21.04.2015 13:35

ForWeAreMany kirjoitti:Hnggggh olen niin kade. Bloodborne on ainoa syy miksi haluaisin itselleni PS4:n . :(


Sama juttu. Dark Souls 2 on vielä(kin) kokematta, jonka remasterointi PS4:lle kutkuttaisi hankkia. PS4 tulee luultavasti tulee joululahjaksi hommattua.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 28.04.2015 19:01

Crashi jatkuu ja olen tasossa Slippery Climb. Myöskin seivi kyseisessä tasossa, joten se mukaan lukien yhdeksän tasoa jäljellä. Hieman taas on säätöä, mutta kyllä tää menee läpi. Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla. :evil:
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 05.05.2015 17:26

Resident Evil Code: Veronica

Hetken mielijohde ja päätin aloittaa tämän ehkä aliarvostetunkin Ressan uudelleenpeluun. Ehdottomasti yksi suosikeistani sarjassa. Jokin CV:ssa on, kun itse tästä niin pirusti tykkään.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 07.05.2015 19:36

^ Tuplaposti, mutta olkoon.

Resident Evil Code: Veronica
Training Facility tutkittu niin hyvin, mitä tällä hetkellä on mahdollista. Muutamien puzzlejen jälkeen Gold Key taskuun ja paluu Ashfordien palatsiin. Siellä muutama paikka taas tutkittavana.

Muuten CV tuntuu vielä paremmalta, mitä muistin. REmaken jälkeen suosikkini sarjassa, tässä on vain sitä jotain. Tuntuu siltä, että tämä peli paranee joka pelikerralla.

PS. Crossbow on aika surkea. Tuli päästettyä zombi turhan lähelle, kun muistin sen tippuvan yhdestä laakista, mutta se olikin RE2, jossa se jouskari oli tappava. Meinasin kuolla sille zombille :D
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 08.05.2015 17:48

Viime viikolla ja tänään olen ehtinyt pelaamaan, joten...

Thief Xbox 360

Tällainen tuli taannoin hommattua divarista, joten pistin pelitykseen. Kyseessähän on sarjan reboottaus, joka ei ole kauheasti kehuja kerännyt. Itse voin kuitenkin sanoa pelin olevan ihan jees.

Hiippailu on ihan mukavaa, muttei oikeastaan tuo genreen mitään uutta tai mullistavaa. Nurkkien takaa kurkkiminen onnnistuu, Garret osaa liukua/syöksähtää eteenpäin nopeasti yms. Kentät ovat myös aika putkimaisia, mutta olen onnistunut löytämään ainakin jonkun vaihtoehtoisen reitin. Voi niitä toki olla ja varmaan onkin enemmän. Johtuu varmaan siitä, että ostin jonkun työkalun, jolla voi avata tietynlaisia ritiliköitä vasta nyt neljänne chapterin jälkeen.

Castlevania: Lord of Shadow xbox 360

Tämä ei oikeastaan tunnu klassiselta Castlevanialta, mikäli minä niistä mitään tiedän, (Olen pelannut vain SOTN:in, mikä oli kyllä loistava.) mutta hyvältähän tämäkin on tuntunut. Tuo vaan tosiaan mieleen enemmän God of Warit, kuin Castlevanian. Kyseessähän on siis 3D hack and slash. Vielä olen niin alussa, etten käy enempiä analysoimaan.

Crash Bandicoot

Peli oli ostettu PSN:ästä, joten ei voi mitään sille, että peli näyttäisi kaatuvan aina tuossa Slippery Climb -kentässä. On nytten tämä vedetty niin läpi kuin vain pystyy. Tykästyin peliin, joten vähän harmi.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja typewriter » 09.05.2015 17:42

Bloodborne menossa. Siinä missä Dark Souls II oli haastava, se ei ollut koskaan epäreilu. Bloodborne taas... Mistä aloittaisin. Se on epäreilu. Jo heti ensimmäisessä alueessa on vihollisia, jotka one-hittaavat metsästäjämme. Ja eka bossi, sekin one-hittaa ja on liikkeiltään painajaismaisen arvaamaton. Ja hp:ta on enemmän kuin DS2:sen vikalla bossilla. Ihan for realz.

Tästä olisi saanut mestariteoksen pienillä muutoksilla, mutta vaikeustaso on järjetön ja lataustauot pitempiä kuin Big Rigsissä.
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Apple » 09.05.2015 20:27

Far Cry 4

Synttärilahjapeliä lähin pelittämään oikein suurella innolla. Oiskohan jo kolmasosa tarinasta takana. Vuosi sitten FC3 iski kyllä kovemmin, jotenkin kun tässä nelosessa on sama fiilis kun BF4:ää pelatessa.. liian samanlainen ja yllätyksetön. Viihdyttävä, hyvä, mutta ei mikään masterpiece. Tarinan huippukohdat ovat onneksi näkemättä.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 10.05.2015 07:09

Resident Evil Code: Veronica
Peli on edennyt puoliväliin, eli saavuin juuri Antarctikselle. Tällä kertaa ajattelin olla niin kova äijä, että menin lentokone-tyrantia vastaan pelkkä puukko kädessä, mutta turpaan tuli pahasti. Toisella kertaa kranaatinheitin ja räjähdenuolet mukaan, niin ei ollut ongelmia.

Metroid Zero Mission
Peli on ollut tuossa odottelemassa pelaamista jo ehkä vuoden ja eilen päätin, että läpäisen sen nyt. Aloittelin pelailemaan tuossa joskus aiemmin, mutta minulla oli joku toinen peli kesken ja Metroidi jäi kesken.

Nyt olen kuitenkin edennyt oikein mainiosti ja olen raidaillut aika ison alueen läpi. Hyvä fiilis pelistä: rautaiset kontrollit, hyvät musiikit ja taustat. Laatupeli.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 14.05.2015 15:50

Nyt on retroilut menossa...

The Legend of Zelda: A Link To The Past (SNES)
Kävi Zelda-hammasta kolottamaan ja tämä Super Nintendon Zelda lähti pelitykseen. Kaksi temppeliä koluttu läpi ja nyt kiipeilen vuorelle, jossa tuo kolmas temppeli sijaitsee. Mahtava peli eikä tämä tunnu yhtään vanhentuneelta!

Super Mario World (SNES)
Maailman paras tasoloikkapeli? Tai peli ylipäätään? Ensimmäiseen voin kyllä todeta olevani samaa mieltä. SMW on vaan niin laadukas peli eikä tätäkään ajan hammas ole purrut. Loistavaa viihdettä. Olen itse menossa neljännen maailman alussa.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Fastphase1 » 14.05.2015 22:15

The Evil Within: PS4

Chapter 11 päässyt alkamaan ja tähän mennessä hyvä peli, vaikkakin vaikeustaso välillä rasittaa aika tavalla. Enemmän kirjoitan kunhan peli on läpäisty.
"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it"

Evelyn Beatrice Hall
Fastphase1
 
Viestit: 89
Liittynyt: 14.03.2014 18:45

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 15.05.2015 08:33

Yakuza 4 (PS3)

Aloittelin tämän viime viikolla toiseen kertaan, kun odottelen bokserit kosteana Yakuza 5:sta ja eilinen krapulapäivä meni oikein hyvin, kun hakkasi tätä kirjaimellisesti koko päivän. Aivan saatanan hyvä peli alusta loppuun, hahmot on kirjoitettu todella hyvin ja pelin taistelumekaniikka on yksinkertaisuudestaan huolimatta aivan saatanan nautinnollista. Tällä hetkellä olen menossa Saejiman kolmannessa chapterissa ja varmaan menee loppupäivä Saejiman sivutehtäviä tehdessä. Oon vieläkin sitä mieltä, että tää on paras peliostos jonka oon tehnyt ihan läpällä (ostin pelin ainoastaan tämän videon takia :lol:).

EDIT: Joo moro meinasin tukehtua kahviin kun katoin ton videon postaamisen jälkeen uudestaan pitkästä aikaa :lol: :lol: :lol: :lol:
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 15.05.2015 12:44

Virtue's Last Rewards (3DS)

Aika jännä kummallisuus tämä peli, joka herätti pitkästä aikaa mielenkiinnon pelaamiseen. Pelistä tulee etäisesti mieleen Saw-leffat, jossa joukko ihmisiä on teljetty rakennukseen ja heidän pitää selvitä hengissä ulos pelaamalla peliä, jossa häviäjiä rangaistaan kuolemalla. Mielenkiintoisen hommasta tekee sen, että pelissä ei voi oikein luottaa keheenkään ja erilaisia loppuratkaisuja on monia.

Oikein kiinnostava, vaikka pelissä heitetään läppää toooosi paljon. Ainakin enkkua tulee treenattua tämän ansiosta. ;)

ForWeAreMany kirjoitti: (ostin pelin ainoastaan tämän videon takia :lol:).

EDIT: Joo moro meinasin tukehtua kahviin kun katoin ton videon postaamisen jälkeen uudestaan pitkästä aikaa :lol: :lol: :lol: :lol:


Alkoi itseäkin kiinnostamaan tuo pelisarja. Aivan mahtava video. :lol: :lol:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Juripa » 18.05.2015 15:50

Final Fantasy X lähti PS4:llä käyntiin. En tiedä monesko läpipeluu tämä on, mutta ei se haittaa. Laitoin juuri Faceen kuvan meikän FFX-kokoelmasta josta löytyy PS2,PS3 ja nyt vielä PS4-versiot. Onko tässä enää mitää järkeä? :D
Kuva
Avatar
Juripa
 
Viestit: 79
Liittynyt: 04.03.2014 16:53

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja PT2 » 18.05.2015 16:25

Juripa kirjoitti:Onko tässä enää mitää järkeä? :D


Ei, koska Vita-versio puuttuu.
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
Avatar
PT2
 
Viestit: 504
Liittynyt: 03.03.2014 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja NightFan » 18.05.2015 21:58

PT2 kirjoitti:
Juripa kirjoitti:Onko tässä enää mitää järkeä? :D


Ei, koska Vita-versio puuttuu.

What have you done now!

Ps. niin olikos mitenkään eroa ps3 versioon verrattuna, muuta kuin soundtrackien vaihtaminen uudemman/vanhemman version välillä.

Pps. Oon ihan tyytyväinen ps2 ja ps3 versioihin :D
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mikä peli menossa?

ViestiKirjoittaja Juripa » 18.05.2015 22:12

PT2 kirjoitti:
Juripa kirjoitti:Onko tässä enää mitää järkeä? :D


Ei, koska Vita-versio puuttuu.


Niin no tuo PS4-versio tukee Vitalla remote playta joten en näe mitään syytä miksi ostaa se vielä Vitalle. Kone on muutenkin tuolla kaapin pohjalla keräämässä pölyä.

Eipä tuossa oikeastaan muuta uutta ole. Jotain pientä hienosäätöä taitaa olla. Esimerkiksi en muista Yunan tirauttaneen kyyneltä kun poppoo lähti Besaidilta. Tuo soundtrackin vaihto on ihan parasta, koska en oikein tykännyt suurimmasta osasta remasteroiduista biiseistä.

Ja on muuten köyhin limited edition ikinä! Siis pelkkä metallikotelo Ei minkään näköksiä ohjeita. Noh, onneksi minulla on PS3-version limited edition myös. Siitä sentään löytyy artbookki :D
Kuva
Avatar
Juripa
 
Viestit: 79
Liittynyt: 04.03.2014 16:53

EdellinenSeuraava

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa