Mitä kuuluu?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 23.05.2015 04:11

Onnea kämpän johdosta! Koskas pidetään tuparit ? :)
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 23.05.2015 06:23

Tohtori Freeman kirjoitti:Onnea kämpän johdosta! Koskas pidetään tuparit ? :)

Ei mitään hajua. Ehkä joskus kesäkuun puolella, riippuen ihan siitä miten nopeasti saan kaikki pelit ja vehkeet rahdattua uuteen kämppään. Minun tapani ja rahatilanteen tuntien, juhlistan muuttoa superimelän brownie-leivoksen ja teekupillisen parissa vasta kun rahat antavat riittävästi myöten.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 23.05.2015 07:15

Onnittelut Gigs! Hienoa, että sait vihdoin sen oman kämpän.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 23.05.2015 09:26

Minä olen haikailut omaa kämppää koko vaihtovuoden ajan. En ole soluasuja sitten yhtään.


Eilen oli viimeinen burlesque -tunti, jossa oli tosi nastaa. Pukeuduin viimeistä kertaa varten mekkoon ja stay-uppeihin, jotka eivät kestäneet mitenkään kintuissani. Oli aika kuumottavaa kävellä pubien ohi ja koittaa olla välittämättä ihmisten katseista samalla kun sukkahousut lepattavat polvissa. Eilen päästiin viimein käyttämään nännitupsuja ja tekemään vaikka mitä temppuja.

Kallu kirjoitti:Kai tänne tulee niitä burleski kuvia myös? ;)

Kehnohko kuva, mutta kelvatkoon:
http://i.imgur.com/0RIXoM9.jpg :mrgreen:

Kohta lähden pianotunnille. Opettajani haluaa järjestää minulle ennen paluutani läksiäisjuhlat ja on kysellyt biisitoiveita minulta. Metal Gear Solidin tunnaria ja Song of Healingia olen ajatellut ehdottaa.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 25.05.2015 00:45

Mitäs tässä, noin yhdeksän tunnin päästä pääsykokeet proviisori ohjelmaan enkä minkäänlaisia oppikirjoja ole avannut tämän vuoden puolella. Veikkauksia pääsenkö vai en, lisäksi mitä tekis jos pääsen?
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 25.05.2015 06:49

NightFan kirjoitti:Mitäs tässä, noin yhdeksän tunnin päästä pääsykokeet proviisori ohjelmaan enkä minkäänlaisia oppikirjoja ole avannut tämän vuoden puolella. Veikkauksia pääsenkö vai en, lisäksi mitä tekis jos pääsen?


En edes tiedä mitä proviisori tarkoittaa, mutta onnea kokeisiin.

Itsellä tuossa parin tunnin päästä tietojenkäsittelytieteen pääsykokeet yliopistoon. Heräsin juuri enkä nukkunut oikeasti silmäystäkään. Suurin haaste tulee olemaan etten nukahda siinä kokeessa.

Edit: Kokeet meni ihan vituiksi, mutta sattumalta samoihin kokeisiin tuli yksi inttifrendi niin oli mukava vaihtaa pari sanaa. Näin myös internet-julkkis Sukkeron kampuksella. :mrgreen: Nyt istun terdellä juomassa olutta ja nauttimassa auringosta vaikka pitäisi olla varmaan lukemassa seuraaviin kokeisiin. :D
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 25.05.2015 13:26

Itse olen ollut viimeviikon lopulta asti helvetillisessä flunssassa ja yritän selvitä koulusta ja töistä siinä samalla. Huomenna on sitten matikan koe, joka saattaa mennä pieleen, näin hillityllä kielenkäytöllä sanottuna, kun en ole siihen ihmeemmin ehtinyt saatika jaksanut lukea. Pitäisi vaan tästä viikosta selvitä, niin voisi edes vähän rentoutua. Paitsi saatan sen matikan joutua uusimaan. :(
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 25.05.2015 19:44

Masse kirjoitti:
NightFan kirjoitti:Mitäs tässä, noin yhdeksän tunnin päästä pääsykokeet proviisori ohjelmaan enkä minkäänlaisia oppikirjoja ole avannut tämän vuoden puolella. Veikkauksia pääsenkö vai en, lisäksi mitä tekis jos pääsen?


Kokeet meni ihan vituiksi

Katos niin mullakin :D
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 25.05.2015 23:18

Palkkapäivä 10 päivää sitten, vieläkään ei ole rahoja näkynyt vaikka olen pommittanut puheluja pomolle. Mitä vittua nyt saatana, pitääkö tässä oikeesti ottaa työsuojeluhallintoon yhteys? Ei jumalauta mitä touhua, vuokratkin maksamatta ja joutunut intistä lipastetuilla muonapusseilla elämään.
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Saappineste » 28.05.2015 17:14

Masennus, se on nyt saavuttanu minut. Tai no, se on saavuttanut minut jo kauan aikaa sitten, mutta nyt tässä alkaa valkenemaan tämä homma. Yleensä nämä ovat vain lyhyessä ajassa ohitse meneviä juttuja, mutta nyt tätä on kestänyt lähes taukoamatta noin 7 kuukautta. Elämässäni ei ole sinällään mitään vikaa. On ruokaa, ystäviä, koti, bändi ja tarpeeksi rahaa tullakseni toimeen. Mutta sitten ne muut asiat. Kun ei mikään tunnu miltään. Suoritan päivästä toiseen. Tavallaan, kun tarpeeksi lyhyen ajan sisällä tuntee onnistumista, onnellisuutta ja pettymystä, niin siinä herkkää ihmistä viedään kuin pässiä narussa. Lopulta siinä onnistuu tunneryöpyissä vielä käyttäytymään ja sanomaan harkitsemattomia asioita. Kaikki perkele tämän takia että nyt ei mene aivan putkeen.

Olen koettanut lukea kirjallisuutta aiheeseen liittyen ja myös ajattelemaan että kyllä se siitä. Yksi ovi kun sulkeutuu, niin toinen aukeaa. Vaan vitut, tämä sama apaattisuus ja harmaus jatkuu päivästä ja viikosta toiseen. Psykiatrin aika on noin kuukauden päästä. Ei siinä mitään, siinä on Nummirockin keikat, levyn julkaisut(toivottavasti) ja syntymäpäivät välissä. Voi olla että piristyn. Toivottavasti ainakin. Sen tiedän että tätä ei mieluusti ainakaan saa jatkua.
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 29.05.2015 18:13

Mikäs tässä. Loma lähestyy hurjaa vauhtia ja koeviikkokin meni ihan hyvin matikkaa lukuun ottamatta, joka pitää uusia ensi viikolla. Kavereiden kanssa pyörittiin ympäri kaupunkia koko iltapäivä ja kelikin oli mitä mainioin. Musta nahkatakki oli kyllä surkein mahdollinen asuste tällaisille helteille.:D Tosin ei sitä onneksi ajaessa huomannut. Ei muuta kuin hyvää alkavaa kesää kaikille!
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 29.05.2015 19:15

No huhhuh, kaikkea mahdolista sitä on pitänyt ahertaa viime päivät. Joko muutto- tai sitten hanttihommissa, mutta nyt olen kuitenkin vihdoin päässyt ns. virallisesti asettumaan tähän uuteen hyttiini. Uljas nörttinurkkaukseni vaatii vielä hienosäätöä, mutta teki hemmetin hyvää kun sain hommattua passelinoloisen HD-töllöttimen sekä oikein giganttisen tv-tason johon mahtuu yks jos useampikin konsoli kerralla.

Toki tämä saamani nettimokkula voisi olla parempikin, mutta koska saan käyttää tätä nettiä ilmaiseksi, niin tähän on tyytyminen. Sain myös kuulla, että kyselemäni työttömyystuet sun muut järjestäytyvät suunnitellusti. Njesh. on se kivaa kun homma natsaa, pitkästä aikaa.

Tässä voisi loppuillan käyttää eri konsoleiden asetteluun ja sitten ehkä pienenpuoleiseen pelailuun ennen kuin painun kaupungille kalastelemaan tyhjiä pulloja, koska hei njostainhan sitä taskurahaa on hankittava.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja ressamies » 30.05.2015 13:32

Minusta tuli sitten ylioppilas. Tänään tinataan ja kunnolla.
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies
Avatar
ressamies
 
Viestit: 86
Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 30.05.2015 16:24

ressamies kirjoitti:Minusta tuli sitten ylioppilas. Tänään tinataan ja kunnolla.

En jaksa siirtyä onnittelu-topiciin, joten onnittelen näin offina täällä. Onnea ressamies!
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 01.06.2015 20:07

Ahdistaa ihan helvetisti. Olen jo pitkään epäillyt sairastavani diabetesta, mutta nyt tässä viikon aikana oireita on tullut lisää ja epäilykseni vain vahvistuneet sen verran, että nyt olisi jo korkea aika varata aika lääkärille. Hitto, kun pitää ylihuomenna matkustaa toiselle puolelle Suomea pääsykokeisiin niin menee ainakin ensi viikkoon, että pääsee lääkärille. Haluaisin mahdollisimman nopeasti tähän asiaan varmistuksen, mutta toisaalta totuus pelottaa. :?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 01.06.2015 21:49

Masse kirjoitti:Ahdistaa ihan helvetisti. Olen jo pitkään epäillyt sairastavani diabetesta, mutta nyt tässä viikon aikana oireita on tullut lisää ja epäilykseni vain vahvistuneet sen verran, että nyt olisi jo korkea aika varata aika lääkärille. Hitto, kun pitää ylihuomenna matkustaa toiselle puolelle Suomea pääsykokeisiin niin menee ainakin ensi viikkoon, että pääsee lääkärille. Haluaisin mahdollisimman nopeasti tähän asiaan varmistuksen, mutta toisaalta totuus pelottaa. :?

Kyllä se kannattaa varmistuttaa, oikein hoidettuna diabetes ei vaikuta elämään juuri millään. Mutta hoitamattomana se on yks per**le
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 02.06.2015 15:11

Jees jees, lääkärissä käyty. Vielä aamulla meinasin tulla toisiin ajatuksiin koko käynnin kanssa, kun nuo oireet olivat vähän parantuneet, mutta rohkenin kuitenkin sitten käydä. Pikaverikoe otettiin ja kuulemma ihan normaalilta näytti. Myös näkö testattiin ja se oli erinomainen. Pahimmat kuumotukset nyt ohi, mutta lääkäri suositteli silti käymään vielä parin viikon päästä uudestaan. :P
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 02.06.2015 19:58

Tänään palasin viikon reissulta Puolasta, joka oli parasta koko vaihdossa! Muotokuvamallini piti minusta hyvää huolta ja kiereltiin katsomassa paljon maan nähtävyyksiä. Tuon viikon aikana tuntui kuin olisin hypännyt ajassa 1940-luvulle: katukuvassa tosi harvalla näkyi älypuhelimia, bussit olivat 50-luvulta kuten rautiovaunutkin ja joissain rakennuksissa oli edelleen sota-ajan jäljet näkyvissä. Ystäväni kämppiksen pukeutumistyyli ja asunto olivat myös kuin suoraan toisen maailmansodan ajoilta. Katollisuus näkyi muutenkin tosi vahvasti heidän ja nuorten elämässä yleensä, joka on tuntui tosi oudolta, kun eihän Suomessa edes kehtaa sanoa nykyisin uskovansa Jumalaan vaikuttamatta hihhulilta.

Ystäväni kämppis oli tosi jännä tapaus, joka tunsi ihan helvetisti kauniita puolattaria, joita kutsui joka päivä asuntoon iltaa viettämään. Tulin tosi hyvin juttuun kaikkien kanssa, vaikka meikäläisen burlesque-harrastus ja muut toilailut ylittivät näiden käsityskyvyn aika komeasti. Mutta oli hauskaa ja eilen kämppis vei minut illaksi tanssimaan, jossa sain toimia syöttinä naisten iskemisessä. Varastin aika komeasti huomion tanssilavalla heiluttaessa pitkää blondilettiäni.


Kohtasin muuten Miss Puolan, joka oli ällistyttävä kaunis nainen. Kuva alla. :mrgreen:
http://www.wybieg.pl/pics/u/7827_img1_e ... e579ae.jpg

Ehdottomasti pitää käydä uudestaan!
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Kallu » 03.06.2015 18:36

Terveystilanne alkaa palautua toivottavasti vihdoin normaalimpaan päin. Tässä n. kuukauden olen ollut kipeä, pari viikkoa oli hankala syödä nielemisvaikeuksien takia. Aivan hirveä mahan tähystys tehtiin mutta mahassa/kurkussa ei pitäisi olla mitään vikaa. Ilmeisesti joku stressi reaktio plus mahdollinen allergia. Hämmentävää jos päätä vaivaa jokin niin muu keho voi mennä vituiksi myös. Kävin hakememassa antihistamiineja, toivottavasti paranee kokoajan vuotava nenä ja limainen kurkku. Syömättömyyden takia paino tippui paljon, täytyy yrittää saada nyt takaisin ja koittaa treenata/syödä. Hyvä tekosyy vetää sipsejä ja limua.

Tällä viikolla alkoi myös kesätyöt, joita sain sukulaisen kautta. Olen siis laboratoriossa pari kuukautta kahlaamassa verinäytteitä läpi. Sinänsä ihan leppoisa paikka, saa tehdä melko pitkälti omassa rauhassa. Luppoaikaa kertyy jonkin verran kun pitää odotella sentrifuugia ja haudutuksia, pitää keksiä jotain tekemistä siksi aikaa. Aikaiset herätykset vituttaa, en ole ollenkaan tottunut heräämään 7-8 aikoihin, aivan hirveä väsymys tänään kotiin tultaessa kun meinasi sammua pystyyn. Lämpimät kelit saisi jo saapua myös, aamulla paleltaa kuin asuisi Siperiassa.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja typewriter » 10.06.2015 11:27

Sain hommattua JV-kortin ja töitä juhannukseksi. Oon tyytyväinen. Sentään jotain ansiotyötä kesällä, mikäli hoidan hommani hyvin, saan mahdollisesti lisää järkkärihommia eräiltä festareilta.
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja whatever » 11.06.2015 04:02

typewriter kirjoitti:Sain hommattua JV-kortin ja töitä juhannukseksi. Oon tyytyväinen. Sentään jotain ansiotyötä kesällä, mikäli hoidan hommani hyvin, saan mahdollisesti lisää järkkärihommia eräiltä festareilta.

Tervetuloa alalle. :mrgreen:
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.06.2015 12:09

Ajantappoa ollut nämä viikot, kun yliopistolla opetus loppui käytännössä kokonaan jo kolme viikkoa sitten. Pitää saada tänään läsnäolotodistuksiin allekirjoitukset ja leimat, jotta on sitten mustaa paperilla siitä, että olin vuoden Englannissa, enkä piileskellyt jossakin Keravalla GoldenEyeä kellarissa pelailen.

Yhtenä päivänä eräs kaveri sanoi Puolan matkalla minusta räpsityistä kuvista, että voisin lähettää niitä jollekin mallitoimistolle. Ihan läppänä pistin yhteen Helsinkiläiseen mallitoimistoon yhden kuvan itsestäni käppäilemässä Gdańskin rannalla ruskea popliinitakki yllä samalla naureskellen koko idealle. Kului pari päivää ja sain yllättäen toimistolta kutsun testikuvauksiin ja haastatteluun heinäkuuksi. :shock:

En odota tästä mitään, sillä minulla ei ole kokemusta koko alasta ja enkä osaa olla rennosti kameran edessä. Kuitenkin tämä on ainutlaatuinen tilaisuus ja varmasti mielenkiintoinen kokemus. Olen aika otettu jo pelkästä kutsusta.


Ensi viikolla E3-messujen livelähetysten seurantaa ja perjantaina kotiin keskelle pahinta Juhannusaattoa! :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja NightFan » 11.06.2015 14:06

Joni Ahonen kirjoitti:Yhtenä päivänä eräs kaveri sanoi Puolan matkalla minusta räpsityistä kuvista, että voisin lähettää niitä jollekin mallitoimistolle. Ihan läppänä pistin yhteen Helsinkiläiseen mallitoimistoon yhden kuvan itsestäni käppäilemässä Gdańskin rannalla ruskea popliinitakki yllä samalla naureskellen koko idealle. Kului pari päivää ja sain yllättäen toimistolta kutsun testikuvauksiin ja haastatteluun heinäkuuksi. :shock:

Mahtaako ne nyt luulla sua mieheksi/naiseksi kun tätä sekaannusta on ollut vuoden aikana jo hieman useasti.

Itse olin viime viikonloppuna käppäilemässä Kolilla ja sellaset 40km tuli mentyä kahteen päivään. Keli oli ihan nättiä eikä edes satanut melkein lainkaan. Pohkeet on vieläkin kipeät sillä reitillä oli välillä melko paljon nousua ja laskua mitä en osannut odottaa. Vetolauttaakin tuli kokeiltua ja oli ihan mukava kokemus kyllä :D
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Kallu » 11.06.2015 17:28

Yhtenä päivänä eräs kaveri sanoi Puolan matkalla minusta räpsityistä kuvista, että voisin lähettää niitä jollekin mallitoimistolle. Ihan läppänä pistin yhteen Helsinkiläiseen mallitoimistoon yhden kuvan itsestäni käppäilemässä Gdańskin rannalla ruskea popliinitakki yllä samalla naureskellen koko idealle. Kului pari päivää ja sain yllättäen toimistolta kutsun testikuvauksiin ja haastatteluun heinäkuuksi. :shock:


Ahosesta tulee Suomen uusi huippumalli :mrgreen:
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 15.06.2015 12:50

Eilen oli läksiäisjuhlat soitonopettajan luona, jossa hän soitti minulle Interstellarin pääbiisin, Myrskyluodon Maijan ja Majora's Maskista Song of Healingin. Video alla tuosta surullisimmasta Zelda-biisistä.

https://www.youtube.com/watch?v=jzwI728 ... e=youtu.be

Olin naiseksi pukeutuneena totta kai ja sain paljon himokkaita katseita miehiltä. :lol: Kyllä tuolla tippa linssiin tuli noita biisejä kuunnellessa. Perjantaina kotiin. Tuntuu uskomattomalta jättää tämä kaikki taakse. Varmaan viikon päästä luulen koko vaihtovuoden olleen vain unta. :?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa