Mitä kuuluu?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 30.03.2016 10:06

Nikkeli94 kirjoitti:^ Jätkällä menny pääsiäinen ja vappu sekasin?


Onkos niissä loppujen lopuksi mitään sen suurempaa eroa? Siis muutakin, että yhden juhlan aikana ryyppäämisen ohella on mämmiä tahi kindereitä ja toisella munkkeja/donitseja.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 30.03.2016 21:47

Pääsiäisessä on enemmän vapaapäiviä, joten se on paljon optimaalisempi juhla alkoholille.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 31.03.2016 10:10

Itselleni niinkin harvinaine tauti kuin flunssa päässyt iskemään. Tosin kuumetta ei ole, mutta nenä vuotaa julmetusti ja vasen poskiontelo on todella kipeä ja kipu levinnyt vasempiin ylähampaisiinkin. Räkää on ja tulee vaikka muille jakaa. Ei lähde nieulusta millään irti. Menin kuitenkin duuniin. Kävelin sieltä kotiin. Yhteensä kävelyä tässä vaiheessa ~ 22km. Pääsin vasta kotiin ja olo on mitä surkein, joten päätin että lepään loppupäivän vaikka hommaa olisi. Tulee soitto että vuokrakämpän avaimet on palautettava viimeistään klo 16 tänään. Keskustaan matkaan alta 10km. Sieltä takaisin kävellen kotiin. Onneksi ei ole tällä hetkellä ketään joka pystyisi kyyditsemään. Saikkuahan voisi ottaa mutta huomisen työvuoron jälkeen alkaa pieni loma joten se on turhaa. Kait se olis vaa jaksettava :P
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 03.04.2016 17:09

Ollut vähän rankemman puoleinen kevät. Flunssa iski jo kolmannen kerran tämän vuoden aikana ja kotona on sairasteltu flunssan lisäksi vatsatautikin, joka ei onneksi tarttunut. Kotkassa mallin työt meni hyvin, mutta en onnistunut sittenkään saamaan sijaisen hommia Savonlinnan taideopistosta. Työpäivät olisivat menneet opintojen kanssa päällekkäin. No, eipä haittaa, sillä työskentelen huhtikuun seuraavan pikkunäyttelyni teosten parissa.

Jo nyt vuoteen on mahtunut paljon asioita, joiden vaikutukset näkynevät vielä ensi vuoteen astikin. Olen alkanut pitämään vähän enemmän huolta terveydestäni syömällä paremmin ja nukkumalla älykkäämmin, eli menemällä aikaisemmin nukkumaan ja nousemaan aikaisemmin.

Uusia pelejä ei ole tullut hommattua, kun vanhojakin tekisi mieli pistää uudestaan tulille. Hitman: Blood Moneyn pariin on houkuttanut palata kovasti viime aikoina.

PS. Tuli tuossa pari päivää sitten tehtyä kuvitus From The Bushesin videokanavalle, johon linkki alla. Otsakkeen kuva siis käsialaani. ;)
https://www.youtube.com/user/FromTheBushes
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Apple » 06.04.2016 02:13

Synttärit tuli ja meni ja kahenkympin raja rikottiin. Juuri tuon syndepäivän aamuna heräsin järkyttävään viluun ja huonoon oloon, ripuloin ja oksentelin pari päivää ja vielä usean päivän päästä heikotti. Vuosiin en oo ollut kunnolla kipeä, joten olihan jo aikakin, mutta vitutus oli kuitenkin suuri koska mulla oli just alkanu jumalauta viikon mittainen pääsiäisloma. Vituiksi meni.

Yleinen mielenmaisema on ihan eri tolalla kun vielä muutama kuukaus sitten. Viimeset pari vuotta on ollu ihanaa ja aikalailla huoletonta aikaa. Pidin lukiosta, ja kun vuosi sitten siirryin duuniin niin vapaa-aikaa on ollut enemmän. Mutta ny kaikki tuntuu erilaiselta. Kaverit häipy inttiin, ja yhtäkkiä niiden kusipäisyys on noussut ihan uusiin svääreihin. Ei vissiin katottu hyvällä, kun ite päätin hakea sivariin. Parisuhde kuihtui kuin kukka ja lapsuudenkaveristani oon etääntynyt ihan hirveesti. Mun seura ei tunnu enää kiinnostavan, ja tapaamiset lykkääntyvät viikoilla. Duuni on alkanut maistua puulta, mut toisaalta ei inspaa yhtään lukea pääsykokeisiin. Hakemani yliopistopaikka kielten parissa on vähän niin ja näin, toisaalta kiinnostaa mutta sit taas en oo varma työllistymisestä. Kun opintotukia leikataan, vähenee into epävarmoihin opiskeluseikkailuihin entisestään. Sivarista saisi välivuoden ja hengähdystauon, mut oon ihan peukalo perseessä sopivan palveluspaikan löytämisessä. Asioiden hoitamiseen oon aina tarttenu vahvan vision siitä mitä on tapahtumassa, mut nyt ympärillä on tämmönen lamaannuttava epävarmuuden usva.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 07.04.2016 14:42

Apple kirjoitti:Kaverit häipy inttiin, ja yhtäkkiä niiden kusipäisyys on noussut ihan uusiin svääreihin. Ei vissiin katottu hyvällä, kun ite päätin hakea sivariin. Parisuhde kuihtui kuin kukka ja lapsuudenkaveristani oon etääntynyt ihan hirveesti. Mun seura ei tunnu enää kiinnostavan, ja tapaamiset lykkääntyvät viikoilla. Duuni on alkanut maistua puulta, mut toisaalta ei inspaa yhtään lukea pääsykokeisiin. Hakemani yliopistopaikka kielten parissa on vähän niin ja näin, toisaalta kiinnostaa mutta sit taas en oo varma työllistymisestä. Kun opintotukia leikataan, vähenee into epävarmoihin opiskeluseikkailuihin entisestään. Sivarista saisi välivuoden ja hengähdystauon, mut oon ihan peukalo perseessä sopivan palveluspaikan löytämisessä. Asioiden hoitamiseen oon aina tarttenu vahvan vision siitä mitä on tapahtumassa, mut nyt ympärillä on tämmönen lamaannuttava epävarmuuden usva.


Sivari oli itselleni hyvä välivuosi opiskeluista. Valintaani ei kukaan kritisoinut. Jälkeen päin olen pohtinut myös armeijaa mutta ei ole mahdollista suorittaa molempia. Hulluna jätkänä voisin käydä molemmat.

Ikävää touhua kavereiltasi tuollainen suhtautuminen. Suosittelen luostaria palveluspaikaksi, siellä pääsee maailman pinnallisuutta karkuun -ja tuttuja myös. Oli mulle ainutlaatuinen vuosi. 2009-2010 never förget! 8-)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 08.04.2016 15:09

Se kuka väittää, että enneunet on valetta voi painua vaikka helvettiin. Juuri viime yönä näin unta (tai pikemminkin painajaista), että oltiin "vihdoin" saatu tää meidän asunto myytyä ja muutettu johonkin helvetin perseeseen. No, juuri äsken sain sitten soiton faijalta, että joku oikeasti ostaa tän kämpän ja 15. toukokuuta olisi viimeistään oltava ulkona.

Jumalauta, juuri eilen iloitsin, että saisin vielä yhden kesän viettää näissä perinteisissä maisemissa, mutta paskat. Ellei sitten töitä lasketa. Muutenkin, kun työt ovat täällä niin kulkeminen on suht mahdotonta, kun pitäisi ajaa mutsin autolla, mutta se tarvitsee sitä taas itse töihin ja faija on varmasti omalla autollaan koko kevään ja kesän mökillä.

Muistan kuinka vielä joskus yläasteella ollessani toivoin vain, että pääsisi muuttamaan pois, mutta kun nyt on sitä viime syksyä lukuunottamatta majaillut tässä sen reilut 20 vuotta niin kyllä siinä ajassa jonkin tason Tukholma-syndrooma ehtii kehittyä ja muutenkin tajunnut, että täällä on ihan mukava elää. Etenkin tän kokoisessa asunnossa jonkun yksinmurhayksiön tai edes kaksion sijaan.

Helvetin helvetti, ellen paremmin sano. Ajattelin olla tän viikonlopun selvinpäin, mutta nyt tekisi kyllä mieli tarttua pulloon jos joskus. Tosin kannattaako näitä vikoja viikonloppuja tuhlata kännäämiseen. Tuskin. Toivottavasti tänään tulee miljoonia Euro Jackpotista niin haistatan paskat sille ostajalle ja ostan itse tän kämpän.

tl;dr Muutetaan pois ensi kuussa eikä yhtään huvittaisi.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Kallu » 08.04.2016 18:15

Masse kirjoitti:Se kuka väittää, että enneunet on valetta voi painua vaikka helvettiin. Juuri viime yönä näin unta (tai pikemminkin painajaista), että oltiin "vihdoin" saatu tää meidän asunto myytyä ja muutettu johonkin helvetin perseeseen. No, juuri äsken sain sitten soiton faijalta, että joku oikeasti ostaa tän kämpän ja 15. toukokuuta olisi viimeistään oltava ulkona.


Lol.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 10.04.2016 11:56

Masse kirjoitti:Se kuka väittää, että enneunet on valetta voi painua vaikka helvettiin.


Nää on kyllä mielenkiintoisia. Joskus sata vuotta sitten näin unen jossa olin vanhan kaverin luona kylässä ja leikittiin porukalla vesisotaa. Samana päivänä hengasin erään kaverini kanssa, jolle sitten tämä unessa esiintynyt kaveri soitti ja pyysi mukaan vesisotaan. Mentiin ja näin enne toteutui. Onhan noita muitakin mutta tuo mieleenpainuvin. Koskaan tuota ennen en ole leikkinyt edes vesisotaa.

Oon kyl toisaalta niin paljon nähny nusuttelu-unia, joiden olisi toivonut olevan enneunia. Joten pari onnistunutta unta miljoonasta lasketaan kai vielä sattumukseksi 8-)
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Apple » 10.04.2016 23:06

Masse kirjoitti:Se kuka väittää, että enneunet on valetta voi painua vaikka helvettiin.

Onhan näitä pari kertaa tullu itellekin yllättävän vahvoina kokemuksina. Joskus 12-vuotiaana olin ajautunut riitoihin kaverin kanssa eikä me oltu tekemisissä varmaan puoleen vuoteen. Yhtenä yönä näin unta, että me istuttiin ja naurettiin taas pihakeinussa niin kuin aina. Herätessä olo oli haikea, ja tadaa, samana päivänä törmäsin tähän kaveriin ja sovittiin erimielisyydet. Hengattiin lopulta saman päivän aikana just siinä tyypillisessä vakkaripaikassa.

Joni Ahonen kirjoitti:Suosittelen luostaria palveluspaikaksi, siellä pääsee maailman pinnallisuutta karkuun -ja tuttuja myös. Oli mulle ainutlaatuinen vuosi.
Muutin justiinsa kuukausi sitten uuteen, ihanaan kämppään mukavalle alueelle. Tän saaminen oli lohduttava lottovoitto parin vuoden epämääräisten asumisolosuhteiden jälkeen ja just nyt parhaita juttuja elämässä. Tän takia keskitän työnhaun pk-seudulle eikä seikkailufiilistä Valamoon lähtemiseksi siis liiemmin löydy. :mrgreen:

..seikkailija-/matkailijatyyppiä en ylipäätään oo yhtään. Edellisestä ulkomaanmatkasta on reippaasti päälle 3 vuotta, ja kotimaassa on viiden vuoden aikana tullut käytyä vaan Forssassa ja kahdesti Hämeenlinnassa. Viihdyn kotona. Ehkä fiilis tänkin suhteen muuttuu ajan kanssa.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 13.04.2016 23:57

Viime yönä oli eka työvuoro. Tosin perehdytysvuoro joten en joutunut itse tekemään mitään. Satuin myös näkemään meteorin, jopa mahdollisen meteoriitin jos se sattui osumaan maahan. Tein tuosta havainnosta ilmoituksenkin nettiin johonkin palveluun. Sanoin ettei saa julkaista nimeä, mutta julkaisivat kuitenkin. :( Jännä juttu kuitenkin, että tämä on jo toinen havainto henkilökohtaisesti kuukauden sisään. Seuraavaksi varmaan todistan jonkun ufon maahansyöksyn. :shock:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 15.04.2016 05:48

Ei kellään olis jotain pulveria tai vastaavaa jolla pääsis koomaan kahdeksi viikkoon? Meinaan tuli palkka tänään ja huomasin että johonki pankin palvelumaksuiksi nimettyyn ryöstöön meni palkka + muutama saturainen ylimääräistä, joten mielellään tässä kelaisi pikakelauksena aikaa taas kahden viikon päähän perjantaihin. Lisäksi tänään auton määräaikaishuolto sekä kylppäriremonttia, joihin uppoaa myös satane jos toinen. Otetaan vielä huomioon tuo 10 senttiä luvattua lunta niin vkl alkaa mitä mainioimmin.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 15.04.2016 08:27

Wagner` kirjoitti:Ei kellään olis jotain pulveria tai vastaavaa jolla pääsis koomaan kahdeksi viikkoon? Meinaan tuli palkka tänään ja huomasin että johonki pankin palvelumaksuiksi nimettyyn ryöstöön meni palkka + muutama saturainen ylimääräistä, joten mielellään tässä kelaisi pikakelauksena aikaa taas kahden viikon päähän perjantaihin. Lisäksi tänään auton määräaikaishuolto sekä kylppäriremonttia, joihin uppoaa myös satane jos toinen. Otetaan vielä huomioon tuo 10 senttiä luvattua lunta niin vkl alkaa mitä mainioimmin.


Itelläkin palkkapäivä, mutta ei paljoa lohduta, kun ensin pitää maksaa 504 euroa Kelalle opintotukia takaisin ja sitten vielä hakea kitara panttilainaamosta joka on varmaan korkojen myötä joku 300 euron nakki. Tuosta jää sellainen reilu 100 euroa käteen joka varmaan menee tuttuun tapaan kaljaan viikonlopun aikana. :|
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 15.04.2016 20:56

Helsingissä oli tapaaminen erään näyttelijän kanssa, joka opetti hengitysharjoituksia esitysten pitämistä varten. Sain mielenkiintoista oppia ja pääsin hieman kurkistamaan teatterialan ihmisten maailmaan.

Parin viikon päästä pidän toukokussa taidenäyttelyn avajaiset Savonlinnan kirjastossa. Mekko on jo valmiina, vain korsetti puuttuu. Vaikka kyseessä on pieni näyttely (teoksia noin 15 kpl) pidän sen silti samalla tyylillä kuin tuplasti isommat näyttelyt.

Olen kuunnellut viime aikoina innoissani Silent Hillin ja Popedan biisejä. Etenkin tämä on soinnut tiuhaan MP3-soittimellani: https://www.youtube.com/watch?v=DOcES8zx2dg
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 16.04.2016 16:33

Joni Ahonen kirjoitti:Parin viikon päästä pidän toukokussa taidenäyttelyn avajaiset Savonlinnan kirjastossa.


Tulen tällä kertaa smyygailee paikan päälle, mutta niin salakavalasti etten anna itsestäni mitään tuntomerkkejä :mrgreen:
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 30.04.2016 23:24

Wagner` kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Parin viikon päästä pidän toukokussa taidenäyttelyn avajaiset Savonlinnan kirjastossa.


Tulen tällä kertaa smyygailee paikan päälle, mutta niin salakavalasti etten anna itsestäni mitään tuntomerkkejä :mrgreen:


Hahaa, enköhän minä Hilarius Hiiren tunnista. :)

Ylihuomenna on näyttelyn ripustus ja tiistaina sitten avajaiset. On jännittävää nähdä paljonko ihmisiä saapuu paikalle, vaikka en ole viitsinyt näyttelyn pienuuden takia niin kamalasti tätä hehkuttaa. Puku on valmiina ja korsettia olen yrittänyt opetella pitää, vaikkei löysähkön mekon vuoksi kapeampi vyötärö pääse kunnolla esille. Puhetta olen valmistellut vain mielessäni, mutta tilanne sanelee lopulta oikeat sanat.

Olen vähän pohtinut tulevaisuuttani ja sitä missä voisin nähdä itseni asumassa kuolemaan saakka. Haluaisin asettua ihan kotiseudulleni, jossa olisin onnellisesti turvassa kaikelta. Olen lapsesta asti ajatellut oikean kodin olevan omakotitalo maalla kaukana muista.
Olisin tosi tyytyväinen asuessani vaikka koko ikäni poikamiehenä maaseudun rauhassa. Haluaisin kuolla pois kauniina naisena omassa sängyssäni upea punainen mekko yllä ja huulet punattuna. Toiveeni olisi että minut tuhkattaisiin ja tuhkat ripoteltaisiin kotini lähellä olevan pellon kukkulalla tuulisena päivänä, jotta lentäisin vapaana metsien ja järvien yllä. En haluaisi mädäntyä suljetussa arkussa keskellä kaupunkia muiden raatojen kanssa.
Tuli ihan tippa linssiin kun kävelin tänään kyseisellä pellolla pohtiessani kaikkea tätä samalla David Bowien Space Odditya kuunnellen.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 01.05.2016 08:52

^ N'jos oikein hyvin käy eikä matkaan tule enempää mutkia niin varmaan allekirjoittanutkin ilmantuu serkun kanssa avajaisiin. Meikän tunnistaa tosi helposti: Vitun ruma leukaparta+viikset kombo ja ilme kuin palkkamurhaajalla (ainakin useiden valokuvaajien mukaan). 8-)


Mutta mitäpä tässä, yhden erittäin harvinaisen duunipaikkahaastattelun lisäksi sitä joutuu viettämään oman juhannuksen...eikunsiis vapun porukoitten talolla kananhoitajana ja piirtämässä talon nuhapumppu-tietokoneella. Eipä kovin kummoinen vappu, mutta sainpahan ainakin syödä pari päivää sitten ilmaisia munkkeja+teetä, halpoja donitseja sekä katsoa leffan ilmaisten popparien kanssa.


Hyvät/huonot varhaisjuhannukset kaikille valmistuneille lakkimiehille joiden tulevaisuus löytyy joko ulkomailta tahi sitten hesen/mäkkärin tiskiltä. Älkääkä valelko naapurin venettä bensalla, tehkää se vasta varsinaisen juhannuksen aikaan.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Apple » 01.05.2016 19:40

Joni Ahonen kirjoitti:Olen vähän pohtinut tulevaisuuttani ja sitä missä voisin nähdä itseni asumassa kuolemaan saakka. Haluaisin asettua ihan kotiseudulleni, jossa olisin onnellisesti turvassa kaikelta. Olen lapsesta asti ajatellut oikean kodin olevan omakotitalo maalla kaukana muista. Olisin tosi tyytyväinen asuessani vaikka koko ikäni poikamiehenä maaseudun rauhassa. Haluaisin kuolla pois kauniina naisena omassa sängyssäni upea punainen mekko yllä ja huulet punattuna.
Kiitos tästä. Kulunut viikko oli helvetin raskas ja yllättävän masentava, mutta tää piristi. Omaa onnellisuutta ei koskaan kannata laskea täysin kenenkään muun käsiin. Kyky ittensä rakastamiseen on välttämättömyys.
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Kallu » 01.05.2016 22:28

Levy-projekti alkaa viimein olla loppusuoralla, täytyy alkaa väsäämään fabo-sivuja yms kohta puoleen, että saadaan materiaali FOR TEH PEOPLE! En nyt kyllä odota, että kovin moni niitä biisejä kuuntelee mutta laitetaan nyt ulapalle kuitenkin, mistä sitä tietää.

Koulun puolella olen ollut koko vuoden hyvin laiska, enkä ole koulussa edes käynyt hirveästi koko vuodena. Nyt sitten pitää viimeiseen jaksoon koittaa puristaa, että saa tarpeeksi pojoja ettei tukia tarvitse maksaa takaisin. Nyt tässä onkin sitten kandin tekemistä ja miljardi eri koetta.

Kesäksi en näillä näkymin saa töitä, joten pitää katsoa jotain muuta puuhaa sitten. Ehkä kesäkursseja tai jotain.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 01.05.2016 23:31

Gigante kirjoitti:^ N'jos oikein hyvin käy eikä matkaan tule enempää mutkia niin varmaan allekirjoittanutkin ilmantuu serkun kanssa avajaisiin. Meikän tunnistaa tosi helposti: Vitun ruma leukaparta+viikset kombo ja ilme kuin palkkamurhaajalla (ainakin useiden valokuvaajien mukaan). 8-)


Tervetuloa molemmille. Kannattaa saapua jo hyvissä ajoin viideksi. Tarjolla suklaata, keksejä, mehua ja mahdollisesti myös minuluumutomaatteja, joihin olen hurahtanut totaallisesti. ;)

Apple kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Olen vähän pohtinut tulevaisuuttani ja sitä missä voisin nähdä itseni asumassa kuolemaan saakka. Haluaisin asettua ihan kotiseudulleni, jossa olisin onnellisesti turvassa kaikelta. Olen lapsesta asti ajatellut oikean kodin olevan omakotitalo maalla kaukana muista. Olisin tosi tyytyväinen asuessani vaikka koko ikäni poikamiehenä maaseudun rauhassa. Haluaisin kuolla pois kauniina naisena omassa sängyssäni upea punainen mekko yllä ja huulet punattuna.
Kiitos tästä. Kulunut viikko oli helvetin raskas ja yllättävän masentava, mutta tää piristi. Omaa onnellisuutta ei koskaan kannata laskea täysin kenenkään muun käsiin. Kyky ittensä rakastamiseen on välttämättömyys.


Mukavaa että ymmärsit viestini näin ja se piristi sinua -pelkäsin postauksestani välittyvän "hyvästi maailma" -fiilis. Itsellä on asiat ihan hyvin kyllä, mutta myönnettäkööt, että v'tutuksen aiheita on riittänyt ihan tarpeeksi. Kuitenkin kaikkien ikävien juttujen keskellä ne hyvät asiat korostuvat, vaikka negatiivisuudelle on helppoa antaa periksi. Olen oppinut luottamaan intuitiooni nykyisin enemmän.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 04.05.2016 17:34

Jää nähtäväksi kummasta päästä lähtee ulostuskierre käyntiin kun äsken tuli vedettyä vähän viiliä ja viimeisten lusikallisten kohdalla ihmettelin että mikä haisee niin hanurille. No se oli se viili ja ajatuksissaan kun söi nopeasti niin ei huomannut että se oli pilalla koko purkki :mrgreen:
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja typewriter » 04.05.2016 19:20

Järkkärihommista verellä ja hiellä ansaittujen rahojen polttamista omaan ihoon :mrgreen: Kuva on huonosti rajattu ja Mosasauruksen kuono ei näy ollenkaan, mutta otan punoituksen hellittyä varmaan paremman kuvan (mistä kokonaisuus näkyy paremmin).

Kuva
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Gigante » 25.05.2016 08:22

Meikän viimeinen eno sitten otti ja löytyi eilisaamuna kuolleena kylppärinsä lattialta. Varsinainen kuolinsyy selviää vasta ruumiinavauksessa, mutta kun otetaan huomioon kohteen reilu ylipaino, vuosia kestänyt tupakanpoltto, alkoholi ja verenkierto/sydänoireet niin luulisi syyn löytyvän. En ollut sinänsä läheinen tälle enolle, mutta kyllä tuo melkoinen shokki on, varmasti tämän lapsenlapsille sekä tietysti äidilleni sekä tädille, joista kuka tahansa voi seurata perässä jonain hämäränä ajankohtana.

Mikä tekee tuosta lähdöstä vielä häijympää on se, että tämä eno ehti juuri juhlistaa kuuskymppisiään lopputalvesta, oli myymässä tiluksiaan ja siirtymässä hoitokotiin. Enon lääkäri oli tokaissut aikoinaan, että "Sä se et kuuskymppisiäs vietä", mutta toisin kävi...harmi vaan että hän ei sitten tuota pidemmälle sitten ehtinyt. En pidä hautajaisissa käymisestä, mutta jotkin sellaiset on varmaan tiedossa. Vaikka olisi kuinka lämmin kesä, hautuumaa tuntuu silti kylmältä paikalta. :|




Jotain vähän iloisempaa näin loppuun, niin ainakin pullonkeruu toimii kesähelteitten myötä oikein hyvin ja pääsen sentään leikkaamaan ruohoa mummon pihalta tänä kesänä. Ei ehkä kaksista kesätyötä, mutta jotain tienistiä silti, mikäli edes polkupyörälähetin hommaa en kykene saamaan.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 25.05.2016 08:52

Viikko sitten sain mahdollisuuden päästä kilpailemaan miljoonasta eurosta Haluatko Miljonääriksi -ohjelmaan. En saisi tästä puhua, jollei kohtalo olisi puuttunut peliin, jonka seurauksena kieltäydyin kunniasta.

Olin siis hakenut ohjelmaan kisailemaan, josta minulle soitettiin pitkä puhelu ja kyseltiin kaikenlaisia kysymyksiä ja valmiuksia tulla kuvauksiin. Olin aika lupautunut hommaan ja minua kehotettiin odottamaan sähköpostia, josta varmistuisi viimeiset asiat. Koneeni laturi oli kuitenkin mennyt paskaksi, josta syystä en päässyt emailiani tarkistamaan. Olin tilannut uuden, mutta vahingossa kokonaan vääränmallisen kappaleen, joka esti sähköpostin lukemisen. No, ohjelmasta soitettiin ja kysyttiin sainko varmasti kyselylomakkeen, joka olisi pitänyt palauttaa edellisenä päivänä. Surkealla älypuhelimella sain Gmailini auki ja siellä viesti odottikin, mutta ilman Word-ohjelmaa en kyennyt sitä avamaaan. Soitin siskolle lainatakseni hänen konettaan, mutta poikkeuksellisesti koko ihminen oli kadonnut kuin taivaan tuuliin. Kun kaikki rupesi menemään päin helvettiä, nenästäni alkoi vuotamaan verta. Se on yleensä merkki siitä, ettei kannata taistella kohtaloaan vastaan. Heitin siis hanskat tiskiin ja päätin että on parempi olla ottamatta sitä riskiä, jossa nolaan itseni miljoonan katsojan edessä helpon kysymyksen kohdalla. Paineet olisivat olleet yksinkertaisesti liian kovat televisioon.


En ole asiasta vihainen. Itse asiassa olen otettu että kaikista kymmenistä tuhansista hakijoista minuun oli päätetty loppusuoralla ottaa yhteyttä. Mutta vaikka olisin ohjelmassa menestynyt, en olisi halunut tulla näin esille julkisuuteen ja saada mahdollisesti Haluatko Miljonääriksi taiteilija -etuliitettä.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mitä kuuluu?

ViestiKirjoittaja Masse » 26.05.2016 14:53

Olipahan yö. Olin viime yönä vielä joskus vähän vaille kolme valveilla vaikka väsymys painoikin parin paskasti nukutun yön jälkeen. Juuri, kun olin sitten aikeissa painua sänkyyn niin töistä soittaa yövalvoja kuka kysyy, että missä viivyn, kun työvuoro alkoi jo lähes pari tuntia sitten. Noh, itse en ollut edes tietoinen, että pitäisi olla sinä yönä töissä.

Eipä siinä sitten auttanut muu kuin pukea nopeasti päälle ja lähteä kaahaamaan kohti työpaikkaa. Onneksi toinen työntekijä auttoi jakamaan toisen jakopiireistä ja sain siitä huolimatta täyden palkan. :mrgreen:

Edit: Niin ja, kun tuossa jokin aika sitten oli puhe niistä enneunista niin katsoin juuri äsken herättyäni postin ja sieltähän napsahti taas kertauskutsu. Tuossa juuri äsken ennenkuin heräsin niin näin unta, mistäkäs muustakaan kuin siitä, että olin kertausharjoituksissa. :shock: Joko uskoo tai ei, siis enneuniin, mutta onhan tuo nyt jo toinen aika creepy sattuma melko lyhyelle aikavälille.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron