Totuusleikki-topic

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 18.03.2014 01:22

Hmm, en muista oliko kyseisen topicin nimi tämä, mutta eiköhän kaikki tajua mistä on kyse. Jokainen postaaja vastaa edellisen esittämään kysymykseen ja keksii uuden kysymyksen, johon seuraava vastaa jne.


Aloitetaan.

Milloin vitutti viimeksi oikein kunnolla ja miksi?


EDIT: Topicin nimi muutettu ja välilyönti deletoitu. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Totuus -topic

ViestiKirjoittaja Apple » 20.03.2014 21:38

Totuusleikki oli topikin nimi aiemmin. Menee kyllä yhtä hyvin näinkin. Mitä nyt tuo ylimääräinen välilyönti iskee silmään ;)
Joni Ahonen kirjoitti:Milloin vitutti viimeksi oikein kunnolla ja miksi?
Pari päivää sitten. Kun työtön laittaa meikäläisen, kiireisen lukiolaisen juoksupojaksi ostamaan siivoustarvikkeita ja hiiltyy kun päädynkin ostamaan vääriä rättejä. Kun ei hakupalkkakaan käy mielessä niin menkööt itse sitten kamansa hommaamaan. Päivät pitkät peukaloita pyörittävä henkilö ei mene supermarkettiin sillä verukkeella, kun bussimatka on liian kallis. Kyseessä on 2,5km matka. Pakkanen on lahja laiskoille.

Jatketaan.
Oletko eläinrakas?
Avatar
Apple
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.03.2014 00:38

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Marsa » 21.03.2014 15:52

Kyllä olen, eläimet on hyvin lähellä sydäntä. Tosiaan kolme kissaa omistan itse ja ne on kyllä tosi rakkaita karvakasoja. Tulevaisuudensuunnitelmanahan mulla on tulla crazy catladyksi ;). Koiria on lapsuudenkodissa myös ollut ja hamstereita. Rotta tai fretti olisi kans mielenkiintoinen lemmikki. Villieläimistä sudet ja kaikenmaailman kissaeläimet on ihan ehottomia lemppareita. Mietin joskus, että koettaisi päästä johonki eläintarhaan päästä töihin, mutta tällä hetkellä se ei valitettavasti ole elämäntilanteen takia mahdollista.

Mikä on lempivuodenaikasi ja miksi?
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Gigante » 21.03.2014 16:08

Sanoisin, että siinä loppukesän ja syksyn välimaastossa tai alkukesästä, jolloin on vielä sopivasti lämmintä, mutta silti raikkaalla tavalla vilpoista. Kun on sopiva ulkoilma, kehtaapi ulkonakin käyskennellä enemmän ilman, että läkähtyy tyystin.



Suosikkivärisi ja miksi?
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 23.03.2014 17:13

Gigante kirjoitti:Suosikkivärisi ja miksi?


Keltainen. En tiedä, olen vain tykästynyt keltaiseen, sillä se tuo mieleen auringon, kesän ja hyvän mielen.

Heitetääs kysymystä... ööh, eli: Oletko hyvä nukkumaan?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 23.03.2014 17:36

-Zerials- kirjoitti:Heitetääs kysymystä... ööh, eli: Oletko hyvä nukkumaan?


Erittäin hyvä. Nukun yöni aina sikeästi vailla keskeytyksiä. Päivisin pystyn helposti ottamaaan pienet tirsat, jotka saattavat joskus venähtää turhinkin pitkiksi. En muista että minulla koskaan olisi ollut ongelmia unen saamisessa. Siksi en voi käsittää unettomuudesta kärsiviä, sillä mielestäni nukkuminen yhtä luontainen ja automaattinen juttu kuin hengittäminen.


Kenet kuuluisuuden henkilön herättäisit eloon?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 23.03.2014 23:46

Joni Ahonen kirjoitti:Kenet kuuluisuuden henkilön herättäisit eloon?


Tonmi Lillman, pakko saada joskus vielä Kylähulluilta uutta settiä.

Oletko riippuvainen jostain tietystä päihteestä?
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Masse » 24.03.2014 11:48

ForWeAreMany kirjoitti:Oletko riippuvainen jostain tietystä päihteestä?


Olen! Mutta en alkoholille niinkuin joku siellä jo ehkä ehti olettaa..

Olen mielestäni melko riippuvainen kofeiinista (jos sitä nyt päihteeksi lasketaan). Ilman alkoholia periaatteessa voi olla ihan hyvin, mutta kofeiinista tulee vieroitusoireet hyvin nopeasti. Nyttenkin täällä intissä menee pari pulloa EDiä päivässä.

Pidätkö itseäsi laiskana?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Pidgeon » 24.03.2014 11:58

Kyllä. Usein en saa itseäni niskasta kiinni, kun pitää jotain suurempaa työtä tehdä. Joskus kuitenkin tulee sellaisia hetkiä, milloin saa hyvän vauhdin päälle ja tekee kaiken yhdellä kertaa.

Aamupuuro vai -murot?
Pidgeon
 
Viestit: 55
Liittynyt: 28.02.2014 22:51

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Gigante » 24.03.2014 13:32

Kyllä se puuro kiisselin kera taitaapi viedä voiton, olettaen siis että sitä on tarjolla. Tekisin kyllä puuroa aamuksi, kunhan saan pakotettua itseni. Olen päättänyt vähentää sokerinkäyttöä sapuskoissani, joten murot saavat valitettavasti jäädä. Mikäli jotain "murontapaista" ottaisin, niin mysliä ja jugurttia.



Omaatko sadistisia tarpeita? (suom: oletko nauttinut kivun tuottamisesta toiselle?)
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Kallu » 24.03.2014 14:19

Gigante kirjoitti:
Omaatko sadistisia tarpeita? (suom: oletko nauttinut kivun tuottamisesta toiselle?)


Avovaimon leikkimielinen piiskaus on ihan mukavaa puuhaa.

Oletko tyytyväinen elämääsi?
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Salem » 24.03.2014 19:50

Kallu kirjoitti:Oletko tyytyväinen elämääsi?

Pakko sanoa että kyllä. Isoja muutoksia on viimeisen vuoden sisällä tapahtunut, ja lähes kaikki parempaan. Tokihan parannettavan varaa aina on, lähinnä taloudellisella puolella, mutta muutoin voin vilpittömästi sanoa nauttivani elämästäni.

Sitten onkin itsetutkiskelun paikka:
Mikä on suurin vahvuutesi?
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 26.03.2014 21:38

Salem kirjoitti:Mikä on suurin vahvuutesi?


Ahkeruus... tai ei puhuta paskaa! Sanoisin positiivinen suhtautuminen asioihin. Positiivisuus on aina hyvästä ja siinä minä olen hyvä.

Noh, uutta kysymystä... eli

Oletko liian kiltti?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 26.03.2014 23:41

-Zerials- kirjoitti:Oletko liian kiltti?


Tähän on pakko saada vastata, koska olen juuri viime aikoina pohtinut asiaa paljon. Kiltti olen, suorastaan superkiltti. Pidän kamalasti huolta siitä etten loukkaa tai vaivaa ketään, vaikka monesti olisi aihetta ollut. Usein kiltti peittää tunteensa joko olemalla kivikasvoisen viileä tai sitten esittää ottavansa kaiken vastaan huumorilla. Itse huomaan suhtautuvani kaikkiin hyökkäyksiin jälkimmäisellä tavalla, vaikka totuus on ettei minua todellakaan naurata.
Pelkään ja häpeän tuoda tunteitani esiin, koska koen asettavani muut ikävään tilanteeseen. Joskus huumorilla jopa puolustelen hyökkääjän sanomisia, ettei kukaan vain ajattele tyyppiä kusipääksi ja mieti, että nyt se Joni varmaan pahoitti mielensä.

Voi olla, että jos joku katkoisi minulta jalan, pitäisin moisen asian kaikilta pimennossa ja kävelisin pois tervein askelin, jotta kaikille jäisi hyvä mieli.

Olen tästä itselleni todella vihainen, josta syystä pidän usein ihmisiin etäisyyttä. Kaikkein helpointa on olla tekemisissä sellaisten kanssa, joita ei näe kuin pari kertaa vuodessa. Siitä syystä ajatus parisuhteesta tuntuu liki mahdottomalta. Pitäisi varmaan varata aika terapeutille. :|


Seuraava kysymys: Peitätkö usein todelliset tunteesi?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Zipuli » 27.03.2014 04:19

Joni Ahonen kirjoitti:Peitätkö usein todelliset tunteesi?


Kyllä, liiankin usein totta puhuen. Usein kun joku kyselee tunteistani niin melkein aina tulee jonkinlainen pieni valhe keksittyä tai vaihdettua puheen aihetta mahdollisemman nopeasti. Miksi moista teen? En oikein totta puhuen edes tiedä. Ehkä vain pelkään miten ihmiset reakoivat tunteiden kertoomiseen tai hylkäämisen saaminen kun kertoo, että tykkää kyseisestä henkilöstä.

Pelkäämisestä puheen ollen. Seuraava kysymys: Mitä pelkäät eniten?
Kuva

PSN: Yussyz
XBL: Zipuli
Steam: zipuli0/Yusaris
Avatar
Zipuli
 
Viestit: 34
Liittynyt: 15.03.2014 15:56
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Beksiii » 03.04.2014 05:25

Zipuli kirjoitti:Pelkäämisestä puheen ollen. Seuraava kysymys: Mitä pelkäät eniten?
Kanye Westin ja Lil Waynen tekemiä kappaleita.


Kysymys: Mikä on ollut hienoin kokemus elämäsi aikana?
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja typewriter » 03.04.2014 11:25

Beksiii kirjoitti:Kysymys: Mikä on ollut hienoin kokemus elämäsi aikana?

Stripparin kanssa lavalla peeloilu umpikännissä. Tiedän, elämäni on aika surullista. :mrgreen:

Oletko kissa-vai koiraihmisiä?
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Gigante » 03.04.2014 13:07

Kissaihmisiä ehtottomasti! Koko iän on ollut kissa talossa, jopa edellisen kissan poismenon jälkeen, eikä elämää voisi kuvitella ilman kisaa. Kisut ovat ihania, vaikka niillä toisinaan onkin paljon omia oikkujaan, kuten jumalaton nirsoilu ruuan suhteen. Ei sinänsä ettenkö jotenkin koirista pitäisi, mutta kissat ovat vaan paljon helpompia hoitaa. Kissa osaa itsenäisesti hoitaa kaikki asiansa ja sen voi jättää kotiin ihan omin nokkinensa, koiraa kun pitää yleensä vahtia myötänään.


Oletko vainoharhainen/paranoidi jotain asiaa kohtaan? Mitä?
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja NightFan » 03.04.2014 13:10

Gigante kirjoitti:Oletko vainoharhainen/paranoidi jotain asiaa kohtaan? Mitä?

Itse asiassa olen hieman. Olen vainoharhainen siitä että mitä muut ajattelevat minusta ja se on raskasta välillä. Lisäksi minulla on pienoinen sosiaalisten tilanteiden pelko jonka vuoksi minun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin vaikka pyörinkin kaikenmaailman tapahtumissa.

Oletko varastanut ikinä mitään?
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Saappineste » 03.04.2014 16:27

NightFan kirjoitti:
Gigante kirjoitti:
Oletko varastanut ikinä mitään?


En oikeastaan mitään arvokasta, tai sellaista joka kolkuttaisi omatuntoa. Joskus nuorempana saattoi baari-illan jälkeen löytyä hyvinkin suolapurkkia, tuoppia tai shottilasia taskusta. Tuo nyt oli oikeastaan karekea esimerkki. No nuorena tulee muutenkin sekoiltua riittämiin ja oikeastaan näin vanhempana sitä oivaltaakin elämästä asian jos toisenkin.

Oletko materialisti?
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Marsa » 03.04.2014 16:57

Juu olen kyllä! Se tunne, kun saa avata paketista jotain uutta ja kivaa :D Nettikaupat on ärsyttävän käteviä, kun voi vaan parilla napin painalluksella tilailla romua kotiin. Ja olen hieman hamstraaja myös, mitään ei meinaa raaskia heittää pois. Tosin olen nyt saanut hillittyä itseäni hieman.

Mihin maahan haluaisit tällä hetkellä matkustaa?
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja ressamies » 03.04.2014 17:10

Jenkeissä kiinnostaisi joskus käydä tai sitten Irlannissa, johon todella tykästyin kun olin siellä viime kesänä.

Oletko ikinä työskennellyt ulkomailla?
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies
Avatar
ressamies
 
Viestit: 86
Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 04.04.2014 22:32

ressamies kirjoitti:Jenkeissä kiinnostaisi joskus käydä tai sitten Irlannissa, johon todella tykästyin kun olin siellä viime kesänä.

Oletko ikinä työskennellyt ulkomailla?


En ole. Koulullani on toki moiseen mahdollisuus ja eräällä tavalla nämä vaihto-opiskelut ovat melkein sama asia. Lähtisin töihin ulkomaille heti, jos mahdollisisuus tulisi.


Kumpi vanhemmistasi on ollut sinulle läheisempi?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Marsa » 06.04.2014 16:19

Äiti ehdottomasti. Isä on ollu oikeastaan koko mun elämän ajan juoppo, joten ei siitä paljoa iloa ole ollu.

Pizza vai hampurilainen?
At the temple, there is a poem called "Loss" carved into the stone. It has three words, but the poet has scratched them out. You cannot read Loss, only feel it.
Avatar
Marsa
 
Viestit: 52
Liittynyt: 01.03.2014 13:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja ressamies » 07.04.2014 16:58

Pizza ehdottomasti.

Pidätkö rasistisista vitseistä?
Kuva
XBL: Ressamies
Steam: Ressamies
Avatar
ressamies
 
Viestit: 86
Liittynyt: 28.02.2014 16:13
Paikkakunta: Hämeenlinna

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron