Mikä Ilahduttaa ?

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 28.02.2014 11:41

Vastapainoksi "Mikä ärsyttää ?"" ketjulle, täällä voit jakaa kaiken mikä lämmittää sydäntäsi :)

Itse olen tällä hetkellä tyytyväinen pelkästään siitä että voin kirjoittaa tänne. Myönnetään että olen riippuvainen tähän foorumiin.
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 28.02.2014 11:46

Nyt täällä näyttäisi olevan kivasti elämää, niin voisi vähän enemmän kirjoitella.

Itse olen myös iloinen, kun saatiin uusi foorumi. Toivottavasti saataisiin Ahonen ja muut vielä messiin :)
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 04.03.2014 18:41

Sain juuri kuulla kahden maalaukseni menneen kaupaksi, josta syystä tilini lihoo 650 eurolla. Yksi näistä teoksista on kuitenkin sen verran rakas, että oikeastaan vähän surettaa luopua siitä.

Teosmyynti on aina hyvä juttu, eikä pelkästään vain sen rahan vuoksi. En miellä tekeväni kovin vakavasti otettavaa taidetta, mutta on aina mukavaa, jos joku tykkää.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 05.03.2014 22:17

Minua on ärsyttänyt todella pitkään nää mun korvat, jotka ulkonee omasta mielestäni ihan liikaa. Ei ne kuitenkaan teknisesti ole hörökorvat, vaan piemminkin kuppikorvat, mutta ovat kuitenkin niin ulkonevat että on itseä häirinnyt tosi pitkään. Nyt kuitenkin ilahduttaa se, että pääsen leikkaukseen yksityiselle puolelle toukokuussa. Nyt vaan pitäisi odottaa 3 kuukautta toivoen että se leikkaus onnistuu. On kyllä aika hermoja raastavaa.
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Tohtori Freeman » 12.03.2014 17:14

Tämä sää tottakai. Odotin että maaliskuun joutuisi viettämään loskassa, mutta lämmintä ja aurinkoista on ainakin täällä Pirkanmaan seudulla. Hieno sää hölkätä :)
Avatar
Tohtori Freeman
 
Viestit: 356
Liittynyt: 28.02.2014 11:27
Paikkakunta: White Forest

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Beksiii » 12.03.2014 17:37

Tohtori Freeman kirjoitti: Hieno sää hölkätä :)
Älä puhu paskaa, kanankoipia syöt rasvasen mahas päältä kuitenkin verhot kiinni.
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Masse » 17.03.2014 00:15

Tässä vähän aikaa sitten yritin etsiä Youtubesta erästä videota, mutta en löytänyt. Eikä ihmekään, koska se oli muutettu "unlistatuksi", mutta omasta favorites-playlistasta se vielä löytyi. :D
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 24.03.2014 22:22

Hohoo, minulla piti olla yhden tytön kanssa tänään esitelmä ruotsiksi, mutta opettaja oli unohtanut koko asian. Päätimme olla vain hiljaa, joten pitää toivoa, ettei ope huomaa skipanneensa meitä. :mrgreen:

Helpotti kovasti, sillä näin viime yönä jo painajaisia esitelmän pitämisestä.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 25.03.2014 07:34

Joni Ahonen kirjoitti:Hohoo, minulla piti olla yhden tytön kanssa tänään esitelmä ruotsiksi, mutta opettaja oli unohtanut koko asian. Päätimme olla vain hiljaa, joten pitää toivoa, ettei ope huomaa skipanneensa meitä. :mrgreen:

Helpotti kovasti, sillä näin viime yönä jo painajaisia esitelmän pitämisestä.


Nyt ihan hissukseen Joni. Itse en ole tainnut onnistua missaamaan esitelmiä opettajan hajamielisyyden tähden, mutta eräästä kirjoitelmasta sain vähän odotettua huonomman numeron. Opettaja sitten palautti sen ja laittoi koulun nettisähköpostiin minulle paremman numeron kuin mitä olin saanut. Oli varmaan merkinnyt itselleen muistiin väärän numeron. :D
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 25.03.2014 15:49

Hunter97 kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Hohoo, minulla piti olla yhden tytön kanssa tänään esitelmä ruotsiksi, mutta opettaja oli unohtanut koko asian. Päätimme olla vain hiljaa, joten pitää toivoa, ettei ope huomaa skipanneensa meitä. :mrgreen:

Helpotti kovasti, sillä näin viime yönä jo painajaisia esitelmän pitämisestä.


Nyt ihan hissukseen Joni. Itse en ole tainnut onnistua missaamaan esitelmiä opettajan hajamielisyyden tähden, mutta eräästä kirjoitelmasta sain vähän odotettua huonomman numeron. Opettaja sitten palautti sen ja laittoi koulun nettisähköpostiin minulle paremman numeron kuin mitä olin saanut. Oli varmaan merkinnyt itselleen muistiin väärän numeron. :D


No perskules, kyllä se esitelmä sitten ensi viikolla pidetäänkin. :( Toisaalta hyvä vain, koska olisihan tästä jäänyt vähän mamofiilis.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 25.03.2014 17:30

Joni Ahonen kirjoitti:
Hunter97 kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Hohoo, minulla piti olla yhden tytön kanssa tänään esitelmä ruotsiksi, mutta opettaja oli unohtanut koko asian. Päätimme olla vain hiljaa, joten pitää toivoa, ettei ope huomaa skipanneensa meitä. :mrgreen:

Helpotti kovasti, sillä näin viime yönä jo painajaisia esitelmän pitämisestä.


Nyt ihan hissukseen Joni. Itse en ole tainnut onnistua missaamaan esitelmiä opettajan hajamielisyyden tähden, mutta eräästä kirjoitelmasta sain vähän odotettua huonomman numeron. Opettaja sitten palautti sen ja laittoi koulun nettisähköpostiin minulle paremman numeron kuin mitä olin saanut. Oli varmaan merkinnyt itselleen muistiin väärän numeron. :D


No perskules, kyllä se esitelmä sitten ensi viikolla pidetäänkin. :( Toisaalta hyvä vain, koska olisihan tästä jäänyt vähän mamofiilis.


Koita vaan ajatella positiivisesti, sillä nythän sulla on viikko enemmän aikaa harjoitella ruottia.

Itselläni oli tänään ruotsinkoe, joka olikin onnekseni tosi helppo, vaikkakin sanelu tehtävä meni vähän penkin alle. Ei siitä ruottin mongerruksesta ota selvää sitten millään. :x
Viimeksi muokannut Hunter97 päivämäärä 27.08.2014 17:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Masse » 12.04.2014 17:01

Jelly beanit ja se, että minulle tarjottiin ensimmäistä kertaa elämässä musiikkiin liittyvää "työtä". :)
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 27.08.2014 17:18

Olipas mukava muuttoreissu Tampereelta tässä pari päivää sitten. On vähän ironista, ettei minulla ollut viimeisenä päivänä ketään koulultani, jolle olisin hyvästit käynyt ennen vaihtoon lähtemistä heittämässä, vaan kaikki tärkeät ihmiset ovat olleet koulun ulkopuolisia henkilöitä. Kävin kehystämössä morjenstamassa liikkeen omistajaa, vakiokampaajani luona hakemassa stemppiä ja viimeisimpänä erään kosmetologin liikkeessä, joka meikkasi minut taannoin ekaa kertaa naiseksi. Vuokraemännälle ostin sinisiä kukkia ja maalasin pienen taulun, joista hän oli äärimmäisen otettu. Tajusin että nyt vasta ekaa kertaa ostin elämässäni jollekulle kukkia ihan kokonaan omasta tahdostani. Jännä miten suuresti niillä voikaan ilahduttaa toista ihmistä.

Oli liikuttavat hetket sulkea asunnon ovi viimeistä kertaa. Kuuntelin ties miten usein MP3-soittimesta The Ballad of The Wind Fishiä ja Inceptionin Timeä liikutustani lisätäkseni.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja whatever » 11.09.2014 14:05

Ostin ja asensin pimennysverhon, nyt on kotona vihdoinkin kotoinen olo kun ei paista aurinko sisään. :D
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.09.2014 13:50

Jes, löysin sijaisperheen itselleni. Nyt vaativat tietää vähän enemmän mikä olen miehiäni, tai paremminkin naisiani, sillä he taitavat etunimeni perusteella luulla minua naiseksi. :P

Tämä on hieno juttu, sillä olen lukenut monen vaihto-opiskelijan olevan edelleen vailla asuinsijaa. Luulen että tuntemattomaan perheeseen muuttaminen on varmasti aika shokki itselleni, kun on tottunut omaan rauhaan. Pitää toivoa että kemiat pelaa tämän perheen kanssa.

Tulee varmasti mielenkiintoinen vuosi. 8-)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Beksiii » 13.09.2014 14:02

Joni Ahonen kirjoitti: Nyt vaativat tietää vähän enemmän mikä olen miehiäni, tai paremminkin naisiani, sillä he taitavat etunimeni perusteella luulla minua naiseksi. :P
Lähetä niille kuva ittestäs siinä hameessa meikit päällä :mrgreen: Taitaisit tosin jäädä ilman sijaisperhettä yllättäen sen jälkeen, joten ehkä parempi jättää se femme fatale -persoonas tänne suomeen.

Niin tosiaan, Joni on briteissä naispuolisen nimi.
Avatar
Beksiii
 
Viestit: 88
Liittynyt: 07.03.2014 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 13.09.2014 21:11

Beksiii kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti: Nyt vaativat tietää vähän enemmän mikä olen miehiäni, tai paremminkin naisiani, sillä he taitavat etunimeni perusteella luulla minua naiseksi. :P
Lähetä niille kuva ittestäs siinä hameessa meikit päällä :mrgreen: Taitaisit tosin jäädä ilman sijaisperhettä yllättäen sen jälkeen, joten ehkä parempi jättää se femme fatale -persoonas tänne suomeen.

Niin tosiaan, Joni on briteissä naispuolisen nimi.


Mielenkiinnolla odotan niitä ihmetystä herättäviä tarinoita :D
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Masse » 14.09.2014 17:31

Yksi jenkkikaveri antoi Steamissa lahjaksi Ressa Nelosen intin loppumisen kunniaksi. :D
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Gigante » 06.10.2014 16:57

Ilahduttaa ainaskin se, että syy miksi katsomani Dawn of the Deadin äänet ja kohtaukset pätkivät niin perkeleesti, johtuikin ihan vaan dvd-soittimen paskuudesta. Luulin hetken, että nyt pitää metsästää uutta levyä, mutta koneella nuo kyseiset kohtaukset toimivatkin ihan moitteetta.


Sitten näin yleisesti itseäni on aina ilahduttanut tämmöiset pienet, odottamattomat hetket, joilla pääsee irtautumaan arjen kiireistä edes hetkeksi. Oli kyseessä sitten pieni lukuhetki kirjaston sarjisnurkkauksessa tai pienet miitit kaveriporukan kanssa. Samaan kuuluvat sitten myös nämä vähän suunnitellummat coni-tapahtumat, joissa käyminen edes kerran vuodessa piristää meikän menoa edes hetkellisesti.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 06.10.2014 19:33

typewriter kirjoitti:Tämä kuva ilahduttaa väsyneitä silmiäni.
NSFW


Älä nyt Type ota bännejä täältä...
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 06.10.2014 20:08

Hunter97 kirjoitti:
typewriter kirjoitti:Tämä kuva ilahduttaa väsyneitä silmiäni.



Älä nyt Type ota bännejä täältä...

Niinpä! Kuka sitten linkkailisi tänne viikon runkkumatskut?!??!
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Hunter97 » 06.10.2014 21:02

ForWeAreMany kirjoitti:
Hunter97 kirjoitti:
typewriter kirjoitti:Tämä kuva ilahduttaa väsyneitä silmiäni.

NSFW


Älä nyt Type ota bännejä täältä...

Niinpä! Kuka sitten linkkailisi tänne viikon runkkumatskut?!??!

Joni Ahonen? Aaahahahahahaa!:D
Avatar
Hunter97
 
Viestit: 245
Liittynyt: 28.02.2014 00:07
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Kallu » 06.10.2014 21:12

typewriter kirjoitti:Tämä kuva ilahduttaa väsyneitä silmiäni.

NSFW


Tuli muuten Uptonista mieleen, että miten masentavaa on, jos naisella on kookas povi mutta hyvinkin mitäänsanomaton perse.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Masse » 06.10.2014 21:24

Hunter97 kirjoitti:Joni Ahonen? Aaahahahahahaa!:D


Taitaa Jonikin olla aika kiireinen nyt siellä Briteissä.

Asiasta aiheeseen, itseä ilahduttaa, että ensi viikolla on työhaastattelu hakemaani paikkaan. Enemmän kyllä oikeasti kuumottaa, kun ei ole aikaisemmin tuollaisissa tilaisuuksissa tullut oltua, mutta toivottavasti se menee hyvin ja saan paikan. :)
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Mikä Ilahduttaa ?

ViestiKirjoittaja Wagner` » 07.10.2014 05:53

Beksiii kirjoitti:
Niin tosiaan, Joni on briteissä naispuolisen nimi.


Muistan about sata vuotta sitten kun frendit sai tietää laulajasta nimeltä Joni Mitchell. Ai että sitä kuittailua.
Avatar
Wagner`
 
Viestit: 99
Liittynyt: 21.03.2014 10:28

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron