Offtopic

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 04.12.2016 00:59

Itse liityin muistaakseni aikoinaan ekan kerran 2006 12-vuoden iässä, mutta taisin saada bannit jo samana vuonna. :lol:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Nikkeli94 » 04.12.2016 01:09

^ Meil samat! Paitsi banni-ikä tuli mulla myöhemmin. Muistan kuinka heti ensimmäisiä viestejä rustattuani sain silenceltä tylytystä iästäni. Luultavasti viestien sisältö on silti samaa tasoa.
Avatar
Nikkeli94
 
Viestit: 177
Liittynyt: 28.02.2014 18:42
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 04.12.2016 05:01

Ite liittyny joskus 2006 kun oon ollu 13v jonne. Hyi vittu ajatella että tännekin loosiin on hypänny joskus 10 vuotta sitten ja jostain herran vuodesta 2009 eteenpäin menoa on tullu tsekkailtua lähes päivittäin. Harmittaa kyl et oli tossa toi parin vuoden tauko sillä oon aivan totaalisesti missannu Admiral Yamamoton seikkailut, muistan tyypin kyl jotenkin todella etäisesti mut mulla ei oo mitään hajua että minkä vuoksi sen ympärille aikanaan on kertyny pienoinen henkilökultti.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 04.12.2016 07:17

Captain Weskerin ja sittemmin Yamamoton alkuvaiheen ajat tuli kyllä missattua, kun tähän paikkaan tuli liityttyä (hetken lurkkailun jälkeen) joskus 13-14-ikäisenä. Tuolloinhan olikin oikein iso juttu kun AY teki suuren paluunsa foorumille. Melko sekopäistä settiä, mutta toipahan runsaasti eloa forkalle jutuillaan. "Lesbot sarvikuonot", "Rakettiryhmä" ja "AY:n opetukset", "AY-laulu" ja tietenkin se animaatio jossa tämä kävi taistelua "älä puutu tähän"-Silencen kanssa...huhhuh. Pitäisiköhän sitä virittää Tardis (waybackmachine) ja kokeilla saisiko sitä ongittua jotain matskua vanhan foorumin jämistä.

Muistan vielä elävästi sen sarjakuvan, jossa acai kyseli AY:n perään ja jossa kuului niinkin kuolematon lausahdus kuin "Tällä Beck's. Haista paska!"
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 04.12.2016 11:42

Oi niitä aikoja, kun Funkee riepotteli pienistäkin rikkeistä joka toista jäsentä, Beck's heitteli hävyttömyyksiä ja Silene hyppi aina seinillä, kun foorumiin liittyi re4onparaspeliikinä!!! -jonneja. :lol:

Itse olen foorumin touhuja seurailut aktiivisesti päivittäin liittymisestäni asti. En varmasti täältä ikinä poistu, sen verta iso osa (netti)elämää on foorumi ollut.

PS. Millos Gigsu järkkää gaalan pystyyn? :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 04.12.2016 13:37

Joni Ahonen kirjoitti:PS. Millos Gigsu järkkää gaalan pystyyn? :)


Heti vuoden vaihteessa, Tammikuun alkaessa tuo on lätkäisty käyntiin, kun helmikuu on kuukaudeksi niin tynkä. Tosin eikö Ahonen voisi kyhäillä kaalaa kasaan vaihteeksi?

Vielä näin joulukuun aikaan poppoo voi vielä toki ehdottaa joitain uusia kategorioita tai ym. muunnosehdotuksia. Muussa tapauksessa mennään varmaan tuolla Ahosen listalla.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Salem » 04.12.2016 16:11

Masse kirjoitti:Itse liityin muistaakseni aikoinaan ekan kerran 2006 12-vuoden iässä, mutta taisin saada bannit jo samana vuonna. :lol:

Muistanpa itse bannineeni sinut kun olit vielä nikiltäsi M4sse. Itsehän liityin myös vuonna 2006, ja oma modekauteni alkoi vasta vuosia myöhemmin, hatusta heittäen jossain 2009-2010 korvilla. Ilmeisesti olit jo jotkut bannit kerennyt saada ennen tuota sitten. :mrgreen:
Hullua kyllä ajatella että omasta liittymisestä tulee Helmikuussa jo 11 vuotta. Vaikka tuona aikana aktiivisuus onkin tippunut aika minimiin, niin kyllä täällä vieläkin tulee luppoaikanaan lurkkailtua.

Gigante kirjoitti:Captain Weskerin ja sittemmin Yamamoton alkuvaiheen ajat tuli kyllä missattua, kun tähän paikkaan tuli liityttyä (hetken lurkkailun jälkeen) joskus 13-14-ikäisenä. Tuolloinhan olikin oikein iso juttu kun AY teki suuren paluunsa foorumille.

Tämän muistan minäkin. Kaikki hypettivät suurta ja mahtavaa CW:ta, ja suht uutena foorumin jäsenenä olin täysin ulkona koko touhusta. Mutta kyllähän Yamamoto jäjesti joitakin ikimuistoisia hetkiä, eikä niistä pienimpänä tuo Bellan syrjäytysliike aka Rakettiryhmä.
Tämän nykyisen foorumin väestä taitavat vain Bella ja Hunk tietää täyden tarinan tuon tyypin takaa niiltä alkuperäisen foorumin ajoilta, jossa tämä tarujen mukaan Captain Weskerin aliaksella oli ollut modenakin.

Hammerkrieg kirjoitti:Joku vähän epävakaampi henkilöhän toi Amiraali tais olla.

Itsekin pidin joitakin foorumilaisia aikoinaan Mesessä, ja AY oli yksi heistä. Kerran hänen kanssaan jotain juttelin, ja sain aikalailla saman käsityksen. Tarkkaan en enää muista mistä siinä puhuttiin, mutta muistan vain kuinka jälkeen jäi hyvin kiusaantunut olo koko tyypistä. :|
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 04.12.2016 16:59

Gigante kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:PS. Millos Gigsu järkkää gaalan pystyyn? :)


Heti vuoden vaihteessa, Tammikuun alkaessa tuo on lätkäisty käyntiin, kun helmikuu on kuukaudeksi niin tynkä. Tosin eikö Ahonen voisi kyhäillä kaalaa kasaan vaihteeksi?


Jooh, kerran muistaakseni tuon gaalan pystyyn pistin, kun ainoana modena sain tovin olla. Jotenkin uskomatonta ajatella, että sitä ylentyi modeksi asti. Oi muuten niitä vanhojen foorumien arvonimiä, joita tuli postauksien määrän mukaan. :)

Salem kirjoitti:
Masse kirjoitti:Itse liityin muistaakseni aikoinaan ekan kerran 2006 12-vuoden iässä, mutta taisin saada bannit jo samana vuonna. :lol:

Muistanpa itse bannineeni sinut kun olit vielä nikiltäsi M4sse. Itsehän liityin myös vuonna 2006, ja oma modekauteni alkoi vasta vuosia myöhemmin, hatusta heittäen jossain 2009-2010 korvilla. Ilmeisesti olit jo jotkut bannit kerennyt saada ennen tuota sitten. :mrgreen:


Muistan tuon olleen kesä 2009, jolloin olin sivarin aloittanut Lapinjärjellä. Silence julkaisi tuolloin myös viimeisimmäin Foorumilla tapahtuu -sarjakuvansa.

Gigante kirjoitti:Captain Weskerin ja sittemmin Yamamoton alkuvaiheen ajat tuli kyllä missattua, kun tähän paikkaan tuli liityttyä (hetken lurkkailun jälkeen) joskus 13-14-ikäisenä. Tuolloinhan olikin oikein iso juttu kun AY teki suuren paluunsa foorumille.
Tämän muistan minäkin. Kaikki hypettivät suurta ja mahtavaa CW:ta, ja suht uutena foorumin jäsenenä olin täysin ulkona koko touhusta. Mutta kyllähän Yamamoto jäjesti joitakin ikimuistoisia hetkiä, eikä niistä pienimpänä tuo Bellan syrjäytysliike aka Rakettiryhmä.
Tämän nykyisen foorumin väestä taitavat vain Bella ja Hunk tietää täyden tarinan tuon tyypin takaa niiltä alkuperäisen foorumin ajoilta, jossa tämä tarujen mukaan Captain Weskerin aliaksella oli ollut modenakin.


Itsekin olen aina vähän pohtinut tätä legendaarista AY:tä. Jos aikakone olisi olemassa, en menisi estämään Kennedyn murhaa tai ostamaan kasapäin CIPeinä uusia NES- ja SNES -pelejä 90-luvulle, vaan matkustaisin foorumin alkuvaiheisiin todistamaan Captain Weskerin touhuja. :mrgreen:

Hammerkrieg kirjoitti:Joku vähän epävakaampi henkilöhän toi Amiraali tais olla.


Just sopivaa ystävämateriaalia mulle. Käsitinkö oikein, että AY oli japanilainen nainen?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 04.12.2016 21:02

Joni Ahonen kirjoitti:
Muistan tuon olleen kesä 2009, jolloin olin sivarin aloittanut Lapinjärjellä. Silence julkaisi tuolloin myös viimeisimmäin Foorumilla tapahtuu -sarjakuvansa.


Itse veikkasin juurikin kesää 2009. Muistan ikuisesti sen hetken, kun luin, että tuli yksisuuntainen menolippu banaanisaarille. Onneksi ajat ja modet vaihtuu ja nykyäänkin saan vaikuttaa tällä foorumilla (esi)teini-iän perseilyiden jälkeen. :mrgreen:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kallu » 04.12.2016 21:18

Joni Ahonen kirjoitti:Oi muuten niitä vanhojen foorumien arvonimiä, joita tuli postauksien määrän mukaan. :)


Ne oli ihan parhaat, olisipa ne vielä... Muistaakseni pääsin ainakin Weskerin alushousuiksi :D
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 04.12.2016 21:47

Joni Ahonen kirjoitti:Käsitinkö oikein, että AY oli japanilainen nainen?

Kyllä.

Vähän oudolta tuntuu se Nevada-tan-fiksaatiokin näin jälkikäteen ajateltuna, mutta outohan se olikin. Loppupeleissä hyvin hatarat muistikuvat kuitenkin koko AYsta vaikka samaan aikaan vaikutinkin.
Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 05.12.2016 00:36

Masse kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:
Muistan tuon olleen kesä 2009, jolloin olin sivarin aloittanut Lapinjärjellä. Silence julkaisi tuolloin myös viimeisimmäin Foorumilla tapahtuu -sarjakuvansa.


Itse veikkasin juurikin kesää 2009. Muistan ikuisesti sen hetken, kun luin, että tuli yksisuuntainen menolippu banaanisaarille. Onneksi ajat ja modet vaihtuu ja nykyäänkin saan vaikuttaa tällä foorumilla (esi)teini-iän perseilyiden jälkeen. :mrgreen:

Mä muistan etten ikinä ollu Massen ja typen alkuperäisten accountien kanssa samaan aikaan aktiivinen foorumeilla, kuulin vaan jälkeenpäin helvetisti juttua et täällä oli kaks tällasta tonttua ja molemmat läks banskusaarille ennen kuin itse alkoi taas olee aktiivinen. Muistan kans et oli snadit ennakkoluulot Massesta kun foorumille takas liittyi ja olin positiivisesti yllättynyt kun paljastu et eihän tää janari mikään apina olekaan. :D
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kaya » 05.12.2016 12:48

Täällähän on nostalgisoitu ihan urakalla. Muistanpa itsekkin AY:n sekoilut, ja taisi olla joka päivä melkein jotain sotaa jollain alueella. Itsekkin taisin muutaman hämmentävän keskustelun käydä mesessä AYn kanssa.

Oma liittyminen foorumille taisi olla jotain kesää 2004, eli jopa hurjat 13-14 vuotta ikää ollut. Toisaalta olis hauska päästä lukemaan niitä yli kymmenen vuotta vanhoja perseilyitä muttaehkä ihan hyvä ettei pääse, saisi varmasti hävetä silmät päästään :roll:

On tainnut banaanisaarien liikennekkin pikkusen hiljentyä siitä ajasta :D Silloin kyllä piti käydä vähintään pari kertaa päivässä foorumilla jotta pysyi yhtään mukana tapahtumista kun oli sitä porukkaa vähän eri tavalla ja aktiivisuus ihan eri luokkaa.
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja NightFan » 05.12.2016 14:40

Ite liityin 2012 muistaakse eli aktiivisuus oli jo silloin laskenut melkoisesti mikäli on teihin vanhuksiin uskominen. Tosin tämän paikan tiesin jo muutaman vuoden ennen liittymistä.
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 05.12.2016 21:37

>päätä mennä baariin taksilla
>tajua baarin ovella, että se on maanantaisin kiinni

Perus maanantai.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja whatever » 08.12.2016 22:08

Hammerkrieg kirjoitti:Vähän oudolta tuntuu se Nevada-tan-fiksaatiokin näin jälkikäteen ajateltuna, mutta outohan se olikin. Loppupeleissä hyvin hatarat muistikuvat kuitenkin koko AYsta vaikka samaan aikaan vaikutinkin.

Nevada-Tan päästettiin vapaaksi pari vuotta sitten, onkohan AY jo käynyt tekemässä tuttavuutta...

Itseä ei kyllä haittaa yhtään että vanhan foorumin viestit on hävinnyt jonnekin eeteriin, liityin ala-asteen lopuilla eli joskus 2005-2007. Tää foorumi oli ekoja nettisivuja missä aloin käydä eli netiketti oli vielä ihan vieras konsepti. Banneja en kyllä muistaakseni ole ikinä saanut, ehkä jotain jäähyjä joskus, ei voi muistaa.

EDIT: Ja mesekeskusteluista puheenollen, pakko plugata tota irkkikanavaa eli;
irc://irc.quakenet.org/resident_evil.fi
Mää ja Manu siellä yleensä idlataan kaksin...
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 09.12.2016 02:08

whatever kirjoitti:EDIT: Ja mesekeskusteluista puheenollen, pakko plugata tota irkkikanavaa eli;
irc://irc.quakenet.org/resident_evil.fi
Mää ja Manu siellä yleensä idlataan kaksin...

Tästä puheenollen jos sinne tuutte istuskelee nii huudelkee ihmeessä nickillä mua tai whattua nii huomaa helpommin et siellä on taas puhuttu jotain. Mulla on tos irkki aina kyl auki toisella näytöllä mutta focuksessa yleensä on noi vähän aktiivisemmat kanavat niin aina ei välttämättä heti huomata jos sinne joku joinaa. Tosi moni on aina valittanut irkissä käymisen jälkeen et nyyh ei siellä ikinä puhuta mitään mut ei sitä keskustelua synny jos kukaan ei sitä aloita.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 11.12.2016 03:18

Näin muuten tänään Salkkari-Ossin baarissa. Se olisi ilmeisesti ollut laulamassa myöhemmin, mutta itse piti ennen sitä lähteä kotiin. :lol:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 11.12.2016 15:07

Oon kyl vähän pettynyt kun avasin foorumin ja huomasin Masselta tulleen viitisen postausta aamuyöstä eikä yksikään ollut mitään legendaarista kännipostausmatskua.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 11.12.2016 15:21

ForWeAreMany kirjoitti:Oon kyl vähän pettynyt kun avasin foorumin ja huomasin Masselta tulleen viitisen postausta aamuyöstä eikä yksikään ollut mitään legendaarista kännipostausmatskua.


Pahoittelen. Pitää ensi kerralla ostaa varmaan kaksi pulloa PUOLUSTUSLAITOS VIINAA niin rupee jutut olemaan sillä tasolla, että kelpaa.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.12.2016 16:30

Masse kirjoitti:
ForWeAreMany kirjoitti:Oon kyl vähän pettynyt kun avasin foorumin ja huomasin Masselta tulleen viitisen postausta aamuyöstä eikä yksikään ollut mitään legendaarista kännipostausmatskua.


Pahoittelen. Pitää ensi kerralla ostaa varmaan kaksi pulloa PUOLUSTUSLAITOS VIINAA niin rupee jutut olemaan sillä tasolla, että kelpaa.


Koitahan Masse nyt vähän rauhoittua, ettei tarvitse pistää jouluksi jäähylle. :P Pistin vähän moitetta Viimeisin hankintanne -topicin viestiisi.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 11.12.2016 17:10

Joni Ahonen kirjoitti:Koitahan Masse nyt vähän rauhoittua, ettei tarvitse pistää jouluksi jäähylle. :P Pistin vähän moitetta Viimeisin hankintanne -topicin viestiisi.


Syvimmät pahoitteluni. Ei tule toistumaan. Tämä foorumin aktiivisuus on vaan niin vähäinen, että on pakko itse nostaa sitä. :?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.12.2016 17:29

Kiltti Masse jouluaattona:
Kuva
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 11.12.2016 18:11

Kallu kirjoitti:
Masse kirjoitti:Aski röökiä - 5,70€
Taksikyyti - 38€

Tuli vähän tupakka-askille hintaa, mutta minkäs mahdat. :mrgreen:

Joni Ahonen sättii:

Ei jatkossa tällaisia viestejä tälle osiolle, pukki ei katso hyvällä.


Mikä tässä oli vikana?

Kaikilla ei oo varaa ajaa taksilla ja tupakka on myrkkyä.

Masse kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Koitahan Masse nyt vähän rauhoittua, ettei tarvitse pistää jouluksi jäähylle. :P Pistin vähän moitetta Viimeisin hankintanne -topicin viestiisi.


Syvimmät pahoitteluni. Ei tule toistumaan. Tämä foorumin aktiivisuus on vaan niin vähäinen, että on pakko itse nostaa sitä. :?

Kuva Vähän nyt selkärankaa.
Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kallu » 11.12.2016 23:50

Hammerkrieg kirjoitti:
Masse kirjoitti:
Joni Ahonen kirjoitti:Koitahan Masse nyt vähän rauhoittua, ettei tarvitse pistää jouluksi jäähylle. :P Pistin vähän moitetta Viimeisin hankintanne -topicin viestiisi.


Syvimmät pahoitteluni. Ei tule toistumaan. Tämä foorumin aktiivisuus on vaan niin vähäinen, että on pakko itse nostaa sitä. :?

Kuva Vähän nyt selkärankaa.


Ahonen alistaa 8-)
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron