Offtopic

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja NightFan » 12.12.2016 01:19

Kallu kirjoitti:
Hammerkrieg kirjoitti:
Masse kirjoitti:Syvimmät pahoitteluni. Ei tule toistumaan. Tämä foorumin aktiivisuus on vaan niin vähäinen, että on pakko itse nostaa sitä. :?

Kuva Vähän nyt selkärankaa.


Ahonen alistaa 8-)

Domina koulutus vissiin menossa...
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 12.12.2016 01:38

En pistäisi pahakseni, jos pääsisin Lady Ahosen rankaisemaksi. :mrgreen:

Tai siis... :?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 12.12.2016 03:02

Vitun neitsyet
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 12.12.2016 17:26

^
Jos tulee rahasta puutetta, voisin alkaa järjestämään piiskaussessioita ;)


Kaya kirjoitti:Kuolattiin myös Gigantissa mieheni kanssa Samsungin kaarevaa 55¨ tuumasta töllötintä. Kyllä sen vaan joutuu ostamaan vielä senkin. Varmaan aika hieno pelata sitten semmosen kanssa.


Kun tarkkaavaisuus on puoliteholla, luin viestin näin:

Kuolattiin myös mieheni Gigantin kanssa Samsungin kaarevaa 55¨ tuumasta töllötintä.


Ajattelin jo hetken aikaa Kayan ja Gigsun olevan yhdessä. :mrgreen:
Pitää laittaa lasit päähän.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 12.12.2016 17:35

Kun tarkkaavaisuus on puoliteholla, luin viestin näin:

Kuolattiin myös mieheni Gigantin kanssa Samsungin kaarevaa 55¨ tuumasta töllötintä.


Ajattelin jo hetken aikaa Kayan ja Gigsun olevan yhdessä.


Kiitos vaan päivän nauruista.

Melkoinen yllätys se olisikin jos kenenkään riesaksi asti ikinä päätyisin.
Näillä tuloilla ei kyllä isommista telkkareista etes haaveilla. Eikä pahemmin väliä, kun nykyinen Samsung toimii hyvin.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kaya » 12.12.2016 21:32

^ no tuli kyllä nyt vähän revettyä täälläkin :D Ei kyllä ole ollut meinigeissä vaihtaa nykystä :D
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 18.12.2016 21:02

Onpas ollut harvinainen syksy opiskelujen suhteen, sillä olen ekaa kertaa oikeasti joutunut jopa lukemaan ja tekemään paljon kirjallisia tehtäviä. Olen yllättäen saanut kaikki tehtävät hoidettua ja tentit läpi, vaikka osa vähän rimaa hipoen. Mikään hikipinko ja koulufiksu en ole ollut, kun oli pentuna saakutisti oppimisvaikeuksia. Koen olevani aika keskitason oppilas, jolle kielet ja matematiikka tuottivat/tuottavat eniten ongelmia.

Onkos foorumilaiset minkälaisia koulukkaita? Fiksuja, tyhmiä, laiskoja vai neroja? :P
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 19.12.2016 01:48

Joni Ahonen kirjoitti:Onkos foorumilaiset minkälaisia koulukkaita? Fiksuja, tyhmiä, laiskoja vai neroja? :P


Laiska ja tyhmä. Lähinnä laiska uskoisin. Olen nopea oppimaan, mutta jos opeteltava asia ei kiinnosta ihan mielettömästi niin opiskelu on hankalaa. Olen myös enemmän käytännön oppija, siksi koulunpenkillä istuminen ja kirjojen pänttääminen on todella hankalaa.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kaya » 19.12.2016 10:44

Joni Ahonen kirjoitti:Onkos foorumilaiset minkälaisia koulukkaita? Fiksuja, tyhmiä, laiskoja vai neroja? :P


Varmaan fiksun ja laiskan sekotus. Yläasteella ei kiinnostanut mikään muu kuin miehet ja tupakointi ja ryyppääminen ja arvosanat olikin melkein parhaimmillaan seiskan luokkaa vähemmän kiinnostavissa aineissa. Kiinnostavammissa aineissa (mm. englanti, historia) missä oli myös rento opettaja oli sitten paljon mielekkäämpää oikeasti käydä tunneilla ja opiskella ja oli myös paremmat arvosanat. Mitenkään kova lintsaaja en muistaakseni edes ollut, en vaan kuunnellu tunnilla vaan tein jotain muuta.

Amiksessa sitten homma käänty ihan päälaelleen kun olikin kaikki (no melkein) opettajat tosi rentoja tyyppejä ja mielekkäämpiä aineita. Ja koulunkäynti muutenkin vapaampaa ja omalla vastuulla kun tuli silloin muuttokin omaan kämppään pois porukoitten silmien alta. Arvosanatkin oli sitten pääosin 3-5. Hyvä esimerkki on että yläasteella sain hikiseen ruotsista kutosen tai seiskan, ja amiksessa kunnon opetuksella ja opettajalla joka ei ottanut silmätikukseen arvosana nousi neloseen. Ja sain sitten vielä valmistumisen yhteydessä stipendin parannuksen tehneenä oppilaana :D
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 19.12.2016 20:45

Joni Ahonen kirjoitti:Onkos foorumilaiset minkälaisia koulukkaita? Fiksuja, tyhmiä, laiskoja vai neroja? :P

Varmaan yhdistelmä fiksua ja laiskaa. Sanoisin olevani sellainen perusfiksu kaveri: en ole mikään professori, mutta en kyllä myöskään mikään tyhmäkään.

Offtopicissa kun ollaan, niin tajusin tänään, että Jouluun on alle viikko aikaa :shock: On kyllä tämä vuosi mennyt nopeasti. Vastahan minä kirosin niitä kevään loskakelejä.
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 20.12.2016 10:01

Varmaan jotakin fiksun ja laiskan luokkaa täälläkin. Kyllä sitä on tullut huomattua, että pystyn imemään tietoa itseeni kuin pesusieni konsanaan, mutta vain mikäli aihe onnistuu kiinnostamaan itseäni. Harmi vaan kun suurin osa opetusmetodeista on tätä tylsää paasaamista ja kirjasta lukemista. Oppisin itse mielummin tekemällä kuin lukemalla.
Ala-aste meni arvosanoilla vähän miten sattui, seiska meni parhaimmillaan keskinkertaisesti kiitos helvetillisen koulukiusaamisen. Kasi ja ysi menivätkin sitten aivan hemmetin hyvin, aivan eri koulussa. Sähköamiksessa pärjäsin kaikissa aiheissa, mitkä eivät liittyneet suoraan sähköalaan. Tästä syytän edellään tätä umpipaskaa opetusmetodia ja nk. opettajien "Meidän tehtävä ei ole opettaa, vaan teidän tehtävä on vaan opiskella"-asennetta ja sitä että 90% luokasta koostui vammaisista meuhkaavista apinoista.
Liiketalouden opiskelu menikin vuorostaan sitten aikas hyvin.

Venäjän opiskelukin varmaan sujuisi paremmin, mikäli saisin jotain motivaatiota opiskeluun. Pitäisi varmaan yrittää pelata pelejä venäjänkielellä (harvoissa peleissä mahdollista) tahi sitten pitäisi opiskella sellaisen opettajan kautta joka osaisi venäjän lisäksi myös suomeakin.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 20.12.2016 12:25

Koulunkäynti oli itselleni penskana yhtä tervanjuontia. Esikoulussa todettiin, että oppimisvaikeuksien takia tarvitsin erityisopetusta, josta syystä kävin peruskouluni pienluokissa. En silloin pienenä edes tiedostanut mitään ongelmia oppimisen suhteen, sillä en pitänyt koulua tärkeänä. Olin ihmeissäni kuinka kerran eräs luokallani ollut poika melkein itki saadessaan seiskan kokeista, kun itse sain vitosen ja olin vain whatever. :) Oppiminen ei yksinkertaisesti kiinnostanut, eikä koulukiusaaminen kovin motivoinut koulunkäyntiin, jonka lisäksi olin tuskallisen ujo ja hiljainen. Kuvis sujui, johon sitten sainkin paljon kannustusta. Yläaste oli aika tukalaa aikaa, joka onneksi meni nopeasti ohitse. Fiksun opon ansiosta pääsin oikeille raiteille peruskoulun loppumisen jälkeen.

Opiskelut ovat menneet sikäli hyvin, että olen aina saanut kurssit ja koulut loppuun jopa nopeammin kuin muut, vaikken ole mielestäni sen ihmeemmin töitä tehnyt. Sosiaalisen elämän vähyys ja rilluttelun loistaessa poissaolollaan minulla on ollut enemmän aikaa hoitaa koulutyöt pois alta sen suuremmin niitä murehtimatta.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja whatever » 20.12.2016 18:45

Joni Ahonen kirjoitti:Olin ihmeissäni kuinka kerran eräs luokallani ollut poika melkein itki saadessaan seiskan kokeista, kun itse sain vitosen ja olin vain whatever. :)

Itellä oli samanlainen keissi luokalla, nykyään se on kokoomusnuorten jäsen tjms.

Itse tykkäsin koulusta ala-asteella, toisaalta ei ollut oikeen mitään muutakaan tekemistä niihin aikoihin. Yläasteella tuli netit ja xboxit kotiin niin oppimotivaatio laski kummasti. :mrgreen: Tai no lähinnä se koulussa käynti ei enää napannut, opiskelin kyllä ja kävin tekemässä kokeet sille mallille etteivät voineet luokallekaan jättää. Aikuislukiota kokeilin mutta jäi sekin kesken kun ei oppinut mitään uutta ja alkoi heti vitutta se itse koulussa käyminen ja luokassa jumittaminen. Etänä vois hoitaa joskus loppuun.

Amis oli yhtä ryyppyputkea, oli ihan perus että jätkät puhallutettiin aamuisin ennen kun päästettiin metsään sahan kanssa heilumaan. Ja melkein aina joku puhalsi. Meinas loppua kohden lähteä homma lapasesta kun alettiin panna kotiviiniä vaatekaapeissa ja tuli juotua joka päivä heti koulun päätyttyä kun kerran oli käytännössä ilmaista...
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Bella » 23.12.2016 00:09

Gigante kirjoitti:Muistan vielä elävästi sen sarjakuvan, jossa acai kyseli AY:n perään ja jossa kuului niinkin kuolematon lausahdus kuin "Tällä Beck's. Haista paska!"
Liitteet
arkisto1.jpg
arkisto1.jpg (59.58 KiB) Katsottu 762 kertaa
Avatar
Bella
Ylläpitäjä
 
Viestit: 7
Liittynyt: 25.02.2014 21:22

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kallu » 23.12.2016 23:07

Katsoin tuossa vanhaa wrestling-jaksoa ja yleisössä oli kyltti "Masse is gay".
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 24.12.2016 08:34

Bella kirjoitti:
Gigante kirjoitti:Muistan vielä elävästi sen sarjakuvan, jossa acai kyseli AY:n perään ja jossa kuului niinkin kuolematon lausahdus kuin "Tällä Beck's. Haista paska!"


Njuu, tämähän se oli. :mrgreen: Olikos tästä olemassa myös muitakin osia?
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 24.12.2016 17:39

Kallu kirjoitti:Katsoin tuossa vanhaa wrestling-jaksoa ja yleisössä oli kyltti "Masse is gay".


Huutikset. :lol:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Bella » 26.12.2016 22:34

Joni Ahonen kirjoitti: Oi muuten niitä vanhojen foorumien arvonimiä, joita tuli postauksien määrän mukaan. :)


Kuva

Gigante kirjoitti:Olikos tästä olemassa myös muitakin osia?


Vielä pari löytyi arkistoista.
Liitteet
SA3na.jpg
SA3na.jpg (93.71 KiB) Katsottu 674 kertaa
Saraa1.jpg
Saraa1.jpg (82.44 KiB) Katsottu 674 kertaa
Avatar
Bella
Ylläpitäjä
 
Viestit: 7
Liittynyt: 25.02.2014 21:22

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 27.12.2016 01:07

^

Parhautta! Vähän sääli, että tuota meininkiä ei saanut olla itse todistamassa. Mukavaa kuitenkin, että täällä on edelleen hyvä henki olemassa, jonka ansiosta voi vähän naljailla ilman pelkoa tappouhkauksista. :lol:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 27.12.2016 12:19

Tuon arvonimilistan mukaan olisin parin viestin päästä Nemesis. Pitääkin vähän postailla...
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja NightFan » 27.12.2016 14:00

Toi arvonimi homma oli yks syy miks liittin koska se oli vaan huvittava.

Ps. Tämän pointti oli et nään viestien määrän
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kallu » 27.12.2016 16:38

Eikö arvonimiä olisi mahdollista laittaa nykyiselle foorumille?
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja whatever » 01.01.2017 10:44

Pontikkaa ja Tuksu. Semmonen uusvuos...
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 02.01.2017 18:44

Aloitan parin viikon päästä harrastamaan tankotanssia. ;)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 03.01.2017 10:29

Joni Ahonen kirjoitti:Aloitan parin viikon päästä harrastamaan tankotanssia. ;)


...
voiko tähän edes ylipäätään lisätä mitään?

N'jos ei muuta, niin ainakin tällä lausahduksella voi yrittää hiljentää isomman porukan toviksi.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron