Totuusleikki-topic

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Saappineste » 25.08.2015 18:06

Ostaisin bändijätkille kunnon vekottimet, laittasin tulevan lätyn kunnolliseen miksaukseen ja masterointiin, jollekkin, jolla on CV:ssä isoja nimiä. Ja painaisin vinyyleitä ja merkkareita niin vitusti. Ja bändille auto.

Itelle voisin kans ostaa auton, muuttaa johonki hevon perseeseen keskustasta. Ja voitais vaikka kavereitten kanssa lähteä reissuun jonnekki sekoilemaan ja huoriin.

Oletko onneton?
ex helax
Saappineste
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03.03.2014 15:09

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Salem » 07.09.2015 23:20

Saappineste kirjoitti:Oletko onneton?

En voi sanoa olevani. Olen kyllä ollut juurikin tätä ison osan menneestäni, ehkäpä isomman kuin tohtisin myöntääkään, ja vaikka minulla vieläkin joitakin rippeitä noista ajoista onkin taakkana, niin koen silti että elämä maistuu. Ainahan sitä petrattavaakin on, mutta yleisesti olen tyytyväinen nykyiseen.

Tähänastisen elämäsi suurin pettymys?
Kuva
Avatar
Salem
 
Viestit: 335
Liittynyt: 28.02.2014 09:37

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 19.09.2015 18:25

Salem kirjoitti:Tähänastisen elämäsi suurin pettymys?


Paskoja juttuja on tapahtunut, mutta hankala sanoa mitään yksittäistä suurta pettymystä. Ensimmäisenä mieleen tuli väistämättä se hetki jolloin ei saanut tunteilleen vastakaikua, kun ekaa kertaa oletti edes olevan 1% verran jotain mahdollisuuksia. Ei asia enää vaivaa, mutta kyllä tuo aika ikävä tyrmäys silloin aikoinaan oli.


Tähänastisen elämäsi suurin onnenpotku?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.02.2016 15:09

(On tylsää ja pihalla liukasta, joten kaivan tämän osion ja vastaan omaan kyssäriin. Gigsu saa antaa satikutia.)

Joni Ahonen kirjoitti:Tähänastisen elämäsi suurin onnenpotku?


Kun sain pitää yhdessä ystäväni kanssa lopputyönäyttelyn. Edelleen hämmästelen miten juuri se ainoa kaveri myös valmistui samaan aikaan. Olen tuntenut itseni lottovoittajaksi saadessani mahdollisuuden työskennellä yhdessä hänen kanssaan.


Sairastutko helposti?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Masse » 11.02.2016 18:04

Joni Ahonen kirjoitti:Sairastutko helposti?


En ja tätä olen itsekin kummastellut. Ehkä se johtuu siitä, että olen niin vähän ns. "ihmisten ilmoilla", mutta toisaalta syön ja nukun hemmetin huonosti joten vastustuskyvyn pitäisi olla tasoa AIDS-potilas.

Oletko riippuvainen johonkin (tai jostakin)?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja typewriter » 01.03.2016 16:59

Masse kirjoitti:Oletko riippuvainen johonkin (tai jostakin)?

Juu, röökistä. Savukkeita poltan n. puoli askia (10 kpl) päivässä, joskus vähemmän, joskus enemmän. Paha tapa, erittäin epäterveellistä, aattelin imasta tän yhen pöllin ja se oli saletisti siin.

--------------

Oletko ikinä saanut ns. "kaverikorttia" ihastukseltasi?
"In the end the winner is still the last man standing." -Guts
Foorumin Paras Tarinoitsija™ 2014, Foorumin 3. Paras Tarinoitsija™ 2015
Avatar
typewriter
 
Viestit: 270
Liittynyt: 01.03.2014 11:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 15.04.2016 21:02

typewriter kirjoitti:
Masse kirjoitti:Oletko riippuvainen johonkin (tai jostakin)?

Juu, röökistä. Savukkeita poltan n. puoli askia (10 kpl) päivässä, joskus vähemmän, joskus enemmän. Paha tapa, erittäin epäterveellistä, aattelin imasta tän yhen pöllin ja se oli saletisti siin.

--------------

Oletko ikinä saanut ns. "kaverikorttia" ihastukseltasi?


Aina :x ........................................................................................................................ :cry:


Jos elämästäsi tehtäisi leffa, olisiko se komediaa, draamaa, kauhua yms.?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 17.04.2016 17:11

Joni Ahonen kirjoitti:Jos elämästäsi tehtäisi leffa, olisiko se komediaa, draamaa, kauhua yms.?

Paska se ainakin olisi.

Pidätkö itseäsi muita ihmisiä parempana?
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Kallu » 20.04.2016 16:37

ForWeAreMany kirjoitti:
Pidätkö itseäsi muita ihmisiä parempana?


Yleisesti ottaen kyllä pidän itseäni parempana kuin suurinta osaa muista ihmisistä.

Jos olisit huonekalu, niin mikä olisit ja miksi?
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja -Zerials- » 23.04.2016 10:43

Kallu kirjoitti:Jos olisit huonekalu, niin mikä olisit ja miksi?

Varmaankin jokin jalkalamppu, sillä äitini on sanonut minua aina "valon lapseksi".

Mikä vuodenaika on suosikkisi?
Ex: Crealz
Kuva
Avatar
-Zerials-
 
Viestit: 664
Liittynyt: 28.02.2014 10:57
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä...

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 26.02.2017 20:34

Nostetaas tämä täältä.

-Zerials- kirjoitti:Mikä vuodenaika on suosikkisi?


Talvi iski pentuna aina lujaa ja joulu oli vuoden kohokohta. Kuitenkin usein kevät saa mielen todella pirteäksi, kun lumet sulaa ja aurinko tervehtii lämmöllään. Syksystä en ole oikein ikinä tykännyt, koska se tiesi kouluun paluuta. Kesä on parasta aikaa, kunhan ei ole helvetillisiä helteitä.


Viimeisin hyvä tekosi?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Masse » 27.02.2017 01:31

Joni Ahonen kirjoitti:Viimeisin hyvä tekosi?


Annoin pari viikkoa sitten 50 senttiä omista vähäisistä rahoistani (lompakossa ehkä 10 euroa) ulkomaalaiselle kerjäläiselle. Tämä sitten vielä kehtasi juosta perään ja pyytää lisää, että olisi saanut ruokaa viereisestä kebabbilasta. Olisi tehnyt tuossa kohtaa mieli ottaa ne rahat takaisin, mutta tehty mikä tehty. Jatkossa koitan olla sortumatta empatiaan ja kävelen vain nauraen ohi.

Pahin laiminlyöntisi elämäsi aikana?
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 27.02.2017 06:41

Masse kirjoitti:Pahin laiminlyöntisi elämäsi aikana?


Ekana kirjaimellisesti tulee mieleen se että jätin Majora's Maskin pelaamatta vaikka kaveri osti minulle sen (Virtual Consolelle) ja Classic Controller Pron joululahjaksi että pääsen pelaamaan kyseistä peliä. Vittu minä oon paska jätkä.

Mitä mieltä olet muista päihteistä kuin alkoholista ja röökistä?

Tähän lisäykseks vielä että ellei oo tarpeeks homo niin kofeiinia ei nyt lasketa tähän, muuten on tuli vapaa.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Kallu » 27.02.2017 14:04

ForWeAreMany kirjoitti:Mitä mieltä olet muista päihteistä kuin alkoholista ja röökistä?


Pilveä olen vain satunnaisesti pössytellyt, joten "kovemmista" ei ole kokemusta mutta ei minulla sinänsä niitä vastaan ole mitään. Pitäisi ehdottomasti laillistaa.

Viimeisin PAHA tekosi? #renegadeshepard
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Avatar
Kallu
 
Viestit: 404
Liittynyt: 24.03.2014 13:30

Re: Totuusleikki-topic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 30.06.2017 15:01

Kallu kirjoitti:Viimeisin PAHA tekosi? #renegadeshepard


Varsinaisesti pahaa en muista oikein koskaan tehneeni, mutta darkside-puolen himon koin tässä viikon alussa. Juttelin kaverini kanssa eräästä yhteisestä vanhasta tuttavastamme, joka aiheutti vuosia sitten itselleni aika paljon mielipahaa kommenteillaan ja yksinkertaisesti koko inhottavalla olemisellaan. Kuulin nyt vuosien hiljaiselon jälkeen tämän henkilön asioiden menneen aika huonosti ja jättäneen opinnotkin loppusuoralla kesken, joka oli itselleni pienoinen yllätys, mutta aah, niin suurta vahingoniloa tuottava tunne, että hymyilin koko päivän ja piruilin kaverilleni tästä henkilöstä tyyliin "pitihän tuo arvata kun semmoinen p*ska oli". :twisted:

Olen aina ollut kiltti sekä pitänyt mölyt mahassani sietäen uskomattoman paljon vaikka mitä. Uskon vakaasti, että kyllä kohtalo/jokin voima pahoille kostaa ajallaan ja tässä kävi juuri näin. No, lapsellista ajatteluahan tuo on, myönnetään, mutta kyllä se vaan kummasti piristää kuulla tällaisia uutisia. Totta puhuakseni olen naureskellut kohta koko viikon tälle uutiselle. :mrgreen:


Oletko katunut uravalintaasi/kokenut opiskelut turhaksi?
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron